Olen seurustellut pari vuotta miehen kanssa, ja hommassa ei oikeastaan ole muuta ongelmaa kuin se, että hän käy mielestäni liian harvoin suihkussa (ehkä parin-kolmen päivän välein). Ja sitten kun hän vihdoin käy, hän saattaa laittaa saman paidan ja kalsarit kuin ennen suihkuakin. Itse olen vähän liiankin neuroottinen hygienian suhteen, joten olen ärsyyntynyt asiasta.
Toinen asia on se, että hänen farkkujensa vetskari on melkein aina auki, no kotioloissa se ei niin haittaa, mutta se voi olla auki ihmisten ilmoillakin. Muuten parisuhde on täydellinen, enkä halua häntä tällaisten asioiden takia jättää. Mitä teen? Muita samassa tilanteessa olevia? Ei tule kysymykseenkään, että sanoisin asiasta hänelle suoraan.
Miehen huono hygienia & vetoketju auki
9
683
Vastaukset
- kellokosken_prinssi
Miehen erittämät feromonit kiihottaa naista alitajuisesti ja siksi mies ei halua luopua tästä vetovaoimasta. Voi jäädä puutteeseen nääs.
- pläääääääääh
Ei kyllä ole neuvoa tuohon, itse lopulta erosin tuollaisesta tyypistä (siinä oli muitakin ongelmia, esim. alkoholin kanssa). Mies ei myöskään käyttänyt dödöä ikinä ja vaikka asiasta vihjaili hienovaraisesti sekä sanoi suoraan että viitsisitkö muistaa laittaa dödöä joka päivä ettei koko kämppä haise kauhealle hielle niin se oli sen päivän jälkeen taas unohdettu. Inhottavaa seurustella epäsiistin ja haisevan miehen kanssa, onneksi uusi mies on paljon siistimpi..
- mk
Yksi tpa on että houkuttelet miehn suihkuun vaikka seksillä ja kun yhdessä pesette toisenne niin aina on puhdata ja aina seksin jälkeeen yhdessä suihkuun. Yksi tapa on että kun mies ei ole kahteen päivään käynyt suihkussa ja edottelee seksiä niin sanot suoraan että käyppä pesulla ensin ettet haise kui pultsari niin voi oppi. Itse miehnä käyn joak aamu suihkussa ennen töihin menoa ja kalsarit paita ja sukat vaihtuvat joka päivä koska en tykkää olla likaisissa vaatteissa ja niin edelleen.
- 28
"Ei tule kysymykseenkään, että sanoisin asiasta hänelle suoraan."
Miksi ihmeessä? Jos hän ei kerta itse älyä niin mitä pahaa on sanoa? Kyllä kaikkien aikuisten pitää osata hygieniastaan huolehtia, ehkä on aika opettaa - silkki kissa
Ehkä vetskari on löystynyt farkuissa sen verran, että on jatkuvasti auki tai sitten unohtaa laittaa kiinni. Kannattaahan tuollaisesta asiasta sanoa. Ihan kohteliastakin on huomauttaa toista, jos ei itse huomaa. Eri asia, jos oikeasti tahallaan, mitä epäilen....
Vetskariin kannattaa kiinnittää esim. pieni kumilenkki / metallirinkula, jonka sitten pujottaa napista - vetskari pysyy varmemmin kiinni. Se vain täytyy myös muistaa itse laittaa niin.... : )
Mutta jos suihkussa käy liian harvoin ja varsinkin, jos ei tajua puhtaita vaatteita päälleen laittaa, niin voi pyhä sylvi sentään! Kotoa lähtee nuo asiat, kasvatuksesta. Kannattaa ehkä vinkata nätisti, kehu vaikka jotain tiettyä paitaa / boksereita "ne on kivat, laita ne suihkun jälkeen" niin ainakin vaihtaa. - 17+19
Jos aikuinen mies ei tajua käydä päivittäin suihkussa ja vaihtaa päivittäin alusvaatteita niin ei sitä todellakaan kannata millään seksillä tai kehumisella yrittää enää opettaa.
Eikö asia ole sinua aikaisemmin häirinnyt?
Minusta tekisit hänelle palveluksen sanomalla suoraan,että tapana on käydä päivittäin suihkussa ja vaihtaa puhtaat vaatteet, ainakin alusvaatteet, sukat ja pusero. - vjhg kiub
No kyllä parin vuoden jälkeen pitää voida sanoa suoraan. Ilmeisesti ukkosi ei osaa käyttää koko vetoketjua, ei sillä nyt kahta vuotta samat ainoat housutkaan ole käytössä että vetskari olisi rikki. Eli vetoketjun topparihan löytyy sieltä vetimen alapinnalta, se pitää muistaa painaa sitä saumaa vasten, muuten ei pysy housut kiinni.
Oma miehenikään ei peseydy joka päivä, mutta ei hän mitenkään haise ja vaihtaa puhtaat vaatteet kun peseytyy. Jos halailua ja pussailua intiimimpää kanssakäymistä suunnitellaan niin marssitan hänet suihkuun.
Olen tässä parin päivä ajan joutunut liikkumaan keskustassa tungoksessa ja ei voi muuta sanoa kuin että mikään ei kyllä päihitä sellaisen ihmisen tuoksua joka ei ole hiuksiaan ja vaatteitaan pessyt ainakaan viikkoon ja joka vielä ilmeiseti polttaa sisällä... hyi helv.... En siis ole mikään ylihygieeninen mutta rajansa kaikella. - nainenn85
On asia mua häirinnyt ennenkin, nyt vasta kirjoitan tänne siitä. Oikeastaan alkuaikoina siitä joskus sanoinkin hienovaraisesti, esim. kysyin haluaako hän mennä ennen seksiä tai aamulla ennen töihin lähtöä suihkuun, mutta ei halunnut (!). Hän ei oikeastaan paljoakaan haise vaikka käykin harvoin suihkussa, kai se on henkilökohtaista kuinka paljon haisee. Ongelmana onkin eniten se, että mua häiritsee se että tiedän hänen olevan likainen ja hikinen, vaikka ei haisisikaan.
- surtsurtsurt
Enpä itsekään välttämättä joka päivä käy suihkussa, mitäpä sitä jos ei ole tullut tehtyä mitää mikä olisi pistänyt hikoilemaan. Sen sijaan tuo, että laittaa likaiset vaatteet peseytymisen jälkeen, kuulostaa jo aika hilpeältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165307
- 675074
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381673