Pikaisesti parilla profiililla kokeiltuna, sori, jos jotain on väärin. Mutta homman juju on suurinpiirtein tässä:
Naisten profiilit ovat ilman maksuakin automaattisesti tasoltaan Perusprofiileja - vieläpä kauniisti näkee, että vuoden maksu on jo suoritettu!
Naisen profiililla on oikeus nähdä miesten lähettämiä flirttejä (ja siis miesten profiilit) ja luonnollisesti myös sekä lähettää viestejä että lukea saapuneita viestejä.
Miehen profiili on (maksamatta) aina ilmaisprofiili, joka voi vain lähettää flirttejä. Eli hän voi vain antaa naisellle tiedoksiannon, olen katsellut profiiliasi.
Mutta mitään muuta sillä ei tee. Ilmaisprofiilin omaavalla miesilmoittajalla ei ole mitään oikeaa mahdollisuutta päästä todelliseen kontaktiin naisilmoittajan kanssa. Paitsi maksamalla.
Vaikka nainen itse tekisi aloitteen lähettämällä viestin tai flirtin, mies ei näe tästä naisesta muuta kuin profiilin nimen. On kuin katsoisi tikkaria näyteikkunan takaa.
Kontaktia ei synny, ellei pari hoksaa siirtyä yhteisestä sopimuksesta vaikka jonnekin maksuttomalle saitille ja käyttää siellä samoja nimimerkkejä toisensa tunnistaakseen. Aika utopistista.
Homman juju on siis sama kuin kaikissa muissakin, saada kiimaiset miehet maksamaan.
Taas uusi kusetus, VictoriaMilan
5
2186
Vastaukset
- kaunis ja uskollinen
Toi saitti onkin epätoivoisten pettäjäpaskojen ja varattujen rumien ja tyhjäpäiden saitti!!!Voi hyvää päivää:::))))
- '
ilmaiseksiko niiden pitäis sulle pildeä järkätä : ) jos naiset joutuisi maksamaan, ei naiskäyttäjiä olisi eikä miehilläkään mitään syytä mennä saitille.
- NnNnNn
Munkin mielestä on kummallista, että miehet maksaa, naiset ei. Toki tuokin sivustolla on enemmistö miehiä ja jos naisille maksaisi, olisi niitä vieläkin vähemmän.
Mä en tykäännyt VM ollenkaan...otin profiilini pois vaikka nainen olenkin. - 11+8
Eikös ennen vanhaan ollut tukuttain näitä kaikenmaailman senssilinjoja, joihin aina mainostettiin, että naiset soittavat ilmaiseksi. Miesten sen sijaan piti soittaa aina maksulliseen numeroon. Eli ei kai ideassa sinänsä ole mitään uutta.
- Höynäyttämistä
Vuoden verran olen maksanut ja nekin naiset jotka ovat mukamas online - tulee vastaus että pitää yrittää myöhemmin kun on ongelmia yhteydessä. Tää on ihan kusetusta koko puuha !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591174Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501