Acai Berry Thin

ikuinen jojoilija

Luin tästä tuotteesta Iltalehden sivulta missä joku tyttö esitteli laihdutusblogiaan... Oli laihduttanut 16kg Acai Berry Thin -tuotteen avulla. Onko kukaan oikeasti kokeillut tätä? Olin jo innostuksissani hetken mielijohteesta lähellä tilata mutta onneksi tilauksessa vaaditaan luottokorttia jota minulla ei ole, joten en siis tilannut. MUTTA SIIS, kannattaako tilata? Onko kokemusta?

51

11113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lefu

      Mietin ihan samaa itekki! Joten päätin googlettaa ja löyty tää. Joku vois laittaa vähän infoa. :)

      • Anonyymi

        Acai Berry Laihdutuslääke - http://acaiberry900.lv Olen syönyt acai berry kaksi kuukautta, ja täytyy sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen tuloksiin. Olen pudottanut yli 5 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää. Ihana ravintolisä!


    • ketjun aloittaja.

      ne kommentit siellä blogissa oli minusta tosi tekaistun oloisia... En menis vannomaan että ne olis todella käyttäjien kokemuksia. Enpä sen puoleen voi tietää tuleeko tännekään yhtään järkevää tai asiallaista kommenttia :D

      Mut olis tosiaan mahtavaa kuulla jos joku on oikeesti käyttänyt, ja onko millaiset vaikutukset?

    • Joskuslihava
    • 53647586i6543567

      Taitaa olla näitä samoja tuotteita mitä on ympäri nettiä.

      Eli kun tilaat yhden annoksen, tai edes kokeilun, joudut heti sidotuksi kuukausimaksuihin. Kun yrität perua, se käy vaivalloisesti ja saattaa viedä kuukausia. Monesti kuukausimaksut on vielä sitä 50-200e luokkaa mitkä sisältävät noin yhden purkin kapseleita, mutta niidenkin toimitusmaksut pitää itse maksaa.

      En suosittele, paitsi jos haluat kokeilla ja löydät jostain kaupasta purkin. Netistä ei kannata tilata.. mutta jos välttämättä haluat tilata, niin lue ne tilaajatiedot ja käyttäjäehdot TARKASTI, koska siellä on rivien välissä, hyvin monimutkaisesti selitettynä se, että yksi tilaus sitoo sinut tietyksi ajaksi jne...

    • 23543454256541426435

      Lisäys:

      "
      Lähettiläs
      16.1.2010 17:06
      1
      Sulje

      ACAI HUIJAUS
      ÄLKÄÄ TILATKO ACAITA GOOGLASIN JA LÖYTY FOUNDSCAM.COM SIVULTA TARINOITA SADOILTA IHMISILTÄ ETTÄ ENSIN MAKSAA SEN 3€ "vain toimituskulut" sitte alkaa kahen viikon välein LÄHTEMÄÄN TILILTÄ 119.02 dollaria -----------Seurauksena pitää lopettaa tili yms---------------

      ACAI ON HUIJAUS ÄÄLKÄÄÄ LANGETKO "

      kopsasin tästä keskustelusta

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8715949

    • Liiku ja nauti!

      Totta se on että liikkua pitää ja syödä terveellisesti ja monipuolisesti! Toki voi olla tuotteita jotka auttavat laihduttamisessa mutta ei niillä yksistään laihdu!!! Yleensäkin suututttaa kun media mainostaa kokoajan kaiken maailman juttuja joissa otsikoidaan: laihdu ilman liikuntaa! Siis MITÄ?!?!!? Miksi ihmisiä harhautetaan tällä tavalla uskomaan että ei tarvitsisi liikkua? Liikunta ja terveellinen ruokavalio on ehdottoman tärkeä vaikka ei olisi tarkoitus edes laihtua. Pysyt terveenä ja saat hyvän olon itselle.

    • Johnnymale

      suosittelen pyöräilyä jos jalat ei kävelyä kestä. 16 kg puolessa vuodessa ja pyöräilijän lihakset!

    • 5893006

      Reipas kävely! Ja kaikenlainen hyötyliikunta. Itse en tupakoitsijan keuhkoilla jaksa pyöräillä reippaasti saati juosta metriäkään.... Happi loppuu

    • Assa3

      hei minäkin luin sama tarina ja innostuin liikaa. Mutta eile tilasin fitnesstukkusta Acai berry laihdutus purkki mikä maksa sis lähetys 28 €. www.fitnesstukku.fi stä.toivottavasti toimi.

    • Mirja-Liisa

      Itse tuotteesta en osaa sanoa mitään, mutta tuo mainos kertoo kyllä aika paljon. Kyseessähän ei siis ole mikään oikea blogi, vaan pelkkä mainos. Kuten huomaatte, blogi ei ole minkään palvelutarjoajan alaisuudessa, eikä blogista löydy mitään muita kirjoituksia. Tekstiin on liitetty yhdeksän kertaa linkki joka johtaa suoraan tuotteen tilaukseen. Kaikken parasta ovat kuitenkin nuo kököt kommentit joita "Juhani" ja kummpanit ovat kirjoittaneet >D Kommentit on kirjoitettu pitkälti kirjakielellä eikä kukaan oikeasti kirjoita omalla nimellään kuten nämä.

    • lfkdlfd

      jep..ja 15vuotiaat teinit ei oikeesti käytä sanaa kässää :DD ainakaa kirjotuksis:D niin teennäisii noi kirjotukset.

    • acai berry thin

      hei! ei kannattaa,koska ei tehoa vaan rahan tuhlausta!

    • jenna*****88

      luin just saman tekstin myös ruotsalaisessa blogissa. Samat kommentit mutta nimet oli muutettu Susanneksi, Peter, Kristiina, David ym...eli feikkii on!

    • baddy

      ainakin itse ostin purkin netistä, maksoi n. 40 euroa kotiin tuotuna-eikä sen jälkeen ole tullut uusia purkkeja, eikä lähetänyt tililtä rahaa... sähköposti viestejä on tullut- haluanko tilata lisää... ei mikään yritys asiakkaan tilille pääse, eihän tilauksessa edes tilinumeroa kysytä.
      olen huomannut että 2 pilleriä päivässä ainakin vaikuttaa wc.ssä käyntiin, on todella vauhdittanut aineenvaihduntaa. nyt 2 viikkoa käyttänyt ja 4 kg on poissa.

    • Make-ilomantsi

      Miksi näillä sivuilla ottaa kantaa asioihin ihmiset, jotka luulee, olettaa,arvailee ym, vaan eivät oikeasti tiedä asioista mitään; voisitteko kertoa kokemusperäisiä tietoja ne olisivat luotettavampia, kuin teidän selitykset sekä niinkuin humpuuki mainoksetkin?

    • Uskoakko vai eikö?

      Tilasin itse alkuviikosta ja tänään tullut postiin. Pelästyin tietty aluksi ku tilauksen jälkeen rupesin lukemaan näistä huijauksista mitkä tosin on tapahtunut yli vuosi sitten..

      Ei ainakaan vielä ole tililtä hävinnyt kuin se 40e mitä tuote maksoi ja tilausvahvistus tullut sähköpostiin.

      Ainoa mikä pistänyt silmään on se ettei verkkopankkia käyttäessäni missään lue mitään veloistusta(esim. acai berry thin -40e), tilillä olevasta summasta vaan on mennyt se 40e mutta verkkotiliotteessa ei lue mitään asiasta..
      Itselläni mitään oikeaa luottokorttia ole vaan tilasin visa electronilla.

      Kiva olisi kuulla onko KELLÄÄN hyviä kokemuksia asiasta vai onko tuote pelkkää huijausta laihdutuksen/toimitusta myöden? :)

    • ss

      Minä tilasin myös tuon purkin jo pari viikkoo sitten, ei ole tililtä lähteny muuta kun se 40e minkä tuo purkki maksoikin, en ole kyllä vielä aloittanut syömään niitä, koska minulla on vauva ja imetän sitä vielä. Täytyy siis palata asiaan kun olen päässyt tuotetta kokeilemaan.

    • Kokeilu1

      MINÄKIN TILASIN JA PURKKI TULI TODELLA NOPESTI, 4 PÄIVÄSSÄ LÄHTI JO 2 KG, VELOITUS MASTERCARD KORTILTA TASAN 40 €, POSTITUSKULUT ILMAISET JA SUORAAN KOTIIN. KATSOTAAN MIKÄ ON SITTEN LOPPUTULOS, MUTTA USKON ETTÄ KILOT LÄHTEE!

    • Uskoakko vai eikö?

      Hyvä kokeilu1!

      Oletko muuttanut ruokavaliotasi tai lisännyt liikuntaa vai onko 2kiloa ihan tuotteen ansiota? Olen itse syönyt nyt kolme päivää ja ainakaan mitään ihan hirveän radikaalia tapahtunut.
      Kapseleiden nieleminen tuottaa vaikeuksia, en pysty oikein mitään särkylääkettäkään saamaan alas ilman puolitusta.

    • Mistä?

      Minua kiinnostaisi myös, että mitä kautta olette tuotteet tilanneet?

    • Kokeilu1

      Hei!
      Tilasin tämän linkin kautta:
      http://www.acaiberry-thin.com/fi/

      Uskoaakko vai eikö?

      Nyt on 6 päivää takana ja ilman muutoksia. 4 päivässä 2 kg läks ja siinä se paino on nyt pysynyt.... olimme mökillä joten ehkä ulkoilma ja haravointi autoi... :)

    • syomishairio87

      ihan kamalan makuisia noi acai tuotteet, olen kokeillut. Ja kyllä itse julkkis Tori Spelling on tuolla laihduttanut itsestään luurangon, mutta eipä tainnut muuta sitten syödäkkään...

    • HH-

      Minä olen tilannut suoraan sieltä sivuilta tuotteen 7.10. eikä ole vielä kuulunut... Oiskohan kysellä rahoja takasin vai odotella vielä tuotteen tuloa?

      • SK

        Saitkos koskaan purkkiasi? Itse olen nyt odottanut omaani 9 pvää.


    • Uskoakko vai eikö?

      Kamalasti on puhuttu tuon http://www.acaiberry-thin.com/fi/
      linkin kautta tilaamisesta että huijaavat rahaa. Luottokortin tapahtumista huomaa että onkin enemmän velotettu kun pitäisi.

      Itse menin paniikissa sulkemaan kortin kun olin lukenut näitä viestejä joten en tiedä kuinka olisi käynyt.
      Mutta ihan täältä suomestakin pystyy luontaistuote kaupoista tilaamaan/ostamaan. Suosittelen ehkä mielummin turvautumaan näihin.

      Juu, maku on aika kamala. Itse joudun "sulattamaan" nämä kapselit kuumassa mehussa ennen kuin saan nielastua ://

      Nyt menny kuus päivää syödessä kapseleita ja mitään ei tapahdu vieläkään..Ja harmittaa!!

      Kokeilu1, tsemppiä! :) Ja tietenkin kaikille muillekkin!

    • HannaMatilda

      Hei! Kannattaa ostaa kaupasta :) ostin toissapäivänä LIFE kaupasta ja se oli vähä alle 30e. Siellä myyjä sano että ne muuttaaa rasvan energiaks ja että moni asiakas on laihtunu niitten avulla ja ostaa niitä lisää koko ajan. En omista vaakaa joten en vielä tiedä onko mitään muutosta tullut, viikonlopun jälkeen pääsen vaa´lle niin sitten tiedän :) mutta aineenvaihduta nopeutunut ja olen ollut paljon pirteämpi!!! :)

    • höpötin2

      Muuttaa rasvan energiaksi? Eikös se rasva itsessään olekaan energiaa? Kuulostaa kyllä markinajargonilta :)
      Tietty jos on huono aineen vaihdunta niin ja parantaa sitä niin varmaan autta hieman. Saman kyllä aiheuttaa sekin kun syö kuituja tai kuitupitoista ruokaa...

    • Mainosen uhri

      Olen nyt syönyt viikon verran kyseisiä kapseleita ja mulle ei oo tehny mitään muutakun hirveet ilmavaivat, vessassa käyn yhtä harvoin ku ennenki eli mä pidän humpuukina, mut kiva jos jolleki on auttanu.

    • Äiti -83

      Veikkaisin, et paras tapa tiputtaa painoa vaikka ihan ilman liikuntaa, on syödä puhtaita ruoka-aineita sopivassa määrin ja säännöllisesti. Ja tietysti juoda riittävästi vettä. Superfoodit voi tietysti lisätä tehoa, mut jos syöt mitä sattuu muuten, ni ei nekää ihmeitä tee.

    • New man

      Itse hain tänään purkin lähi prisman luontaistuotekaupasta. Tosin siinä etiketissä lukee acai extract brazilian berry 60 softgels, mutta lie samaa tavaraa?

      20€ oli hinta purkilla

      Ihan mielenkiinnosta aloitin tuon kuukauden kuurin ottamalla tänään ne ensimmäiset 2 kapselia :)

      Lähtökohta mulla on 180cm ja 84kg joten seurataanpa tilannetta ja voin päivittääkin sitä tänne..

      Thx

    • lybia

      Tässä ketjussa on tullut esiin pari väärää käsitystä. Ensinnäkin laihduttamiseen EI TARVITA liikuntaa. On jopa niin, että pelkällä liikunnalla ei laihdu (ellei sitten liiku niin paljon ettei ehdi syödä tarpeeksi). Laihduttamisessa a ja o on ruokavalio. Liikunta on vain apuna, mutta ei välttämätön.

      Toinen väärä käsitys on se, että syömämme rasva menee suoraan energiaksi elimistölle ja että ylimääräinen varastoituu läskiksi ihon alle. Tosiasia on, että siinä vyötäröllä jököttävä rasva on tullut todennäköisesti hiilihydraateista, jotka ovat elimistön pääasiallinen energianlähde. Kroppamme nimittäin valmistaa kaikesta ylimääräisestä energiasta rasvaa ja varastoi sen siinä muodossa, riippumatta siitä, missä muodossa se on sisään tullut. Rasva menee elimistön lukuisiin muihin käyttötarkoituksiin. Se on välttämätön esimerkiksi hormonitoiminnalle. Se ei ole ensisijainen energianlähde, mutta varastorasvaa käytetään silloin, kun saamme ravinnosta liian vähän energiaa eli laihdutettaessa.

      En ota kantaa acai-tuotteisiin, koska en ole kokeillut.

    • laihduttaja2

      Minäkin tilasin, kylläkin ebay.comin kautta. Varmaan menee aikaa pari viikkoa ennen kun kapselit minulle saapuu. Parikin oli sanonut, että on vauhdituttanut aineenvaihduntaa. Minulla ei sinänsä ole kyllä sen asian kanssa ollut ongelmaa, enkä haluaisi juosta vessassa vähän väliä, joten toivon mukaan nämä ei kuitenkaan laita mahaa ihan sekaisin?

    • jojoilija

      Tilasin 40 euron purkin, käytin kolme päivää, sydämeni jyskytti kovaa ja nopeaan, hikoilututti ja alavatsan suolistossa tuntui kuin olisi elohiiriä. Pidin viiden päivän tauon, oireet katosivat ja aloitin uudelleen ja muutaman päivän jälkeen sama toistui. No painoonhan nämä ei tässä ajassa voineetkaan vaikuttaa. Taidan vetää vessanpöntöstä alas.... vähän harmittaa 40 euroa meni hukkaan. Ennen en olekkaan näihin "poppakonsteihin" langennut. Onneksi. Ja kun aika kuluu niin näistä sivuvaikutuksista varmaan tuleekin tietoa enemmän. Kyllä se vaan on niin että kun syö vähemmän kuin kuluttaa niin paino putoaa.

    • M-83

      Hyvä lukee teidän höpö-höpö -tyyppien kommentteja jotka ette mistään mitään tiedä ja kun ette itse uskalla tuotteita kokeilla, niin mustamaalaatte ja välitätte sitä pelkoa muille että muka rahaa menee automaattisesti ym..

      Eipä se taida ihan niin olla että liikunnalla ja vähemmän syömällä ja oikealla ruokavaliolla sitä laihtuu.. Joudun työssä liikkumaan ihan tarpeeks ja riittävästi, syön monipuolisesti ja terveellisesti, mutta se paino kun ei mihkään tipu. Sama rasvamälli se vaan edelleen jököttää vieläkin tossa vyötäröllä.

      Ja todennäkösesti se on niin, että noi tuotteet vaikuttaa eri ihmisiin eri tavalla. Toiset sillä laihtuu ja toiset sitten taas ei. Joillekkin tulee sydämen tykytyksiä, hikoilua, joillekkin ilmavaivoja ja toisille taas ei mitään näistä. Ihmiset on kaikki erilaisia ja jokaisella on omanlaisensa elimistö, ei kaikilla voi olla just samanlainen.

      • niinus17kiloa

        jos paino ei tipu niin siihen on yksinkertainen vastaus: syöt liian isoja aterioita. Jätäppä leipä ja peruna pois niin alkaa tapahtua. Kasviksia ja lihaa (nautaa ja kanaa) voi syödä mahan täyteen. Jos mahalaukku on täynnä ja nälkä syönnin jälkeen yhtä kova kuin ennen syöntiä, niin silloin on hyvä. Se näläntunne pitää vaan kestää niin laihtuu. Nälän tunteen vie hiilihydraatit, ei mahalukussa oleva ruoan määrä.


    • jadede

      Totta on mitä kaikki sanotte... Rahan tuhlausta. Lihosin 3 kiloa näiden takia, niinkuin olette varmaan lukeneet että ne LISÄÄVÄT ENERGIAA.. niin millä kulutat nämä lisäenergiat mikäli syöt normaalisti? ei kannata.

    • ss

      Minä olen nyt pari viikkoo syöny näitä ja viime viikon aikana oli tullu 2kg lisää painoa, vaikka olen liikkunut päivittäin ja syönyt terveellisesti.

    • ry

      Sain lisää tietoa asiaan. Luotan ruuan ja liikunnan tasapainoon.

    • fatforever

      söin Acai Berry Thin -tuotetta 2 pilleriä / pv kuukauden ajan eli 60 pilsua. Samaan aikaan kävin 4-5 päivänä viikossa harrastamassa liikuntaa; lenkkeilyä, spinningiä, kuntosaliharjoittelua kovalla sykkeellä. Söin normaalia ruokaa 3-4 tunnin välein, kunto-ohjaajan ohjeiden mukaan. Taustatietona vielä että olen hiukan ylipainoinen eli BMI on 26,2.
      Painoni oli aloittaessa 82 kg ja nyt kun kuukausi on takana, painoa on tuo sama 82 kg. Rasvaprosentti on pienentynyt jonkin verran ja saman verran lihaspitoisuus on noussut. Tähän lienee syynä salitreeni.
      Olen tullut siihen tulokseen, että kaikki Acai Berryt, tonalinit ym ei ole mitään apua, ainoa mikä auttaa on liikunta ja se mitä syöt. Näin omalla kohdallani.

    • MO

      Sain pillereistä vain kovat vatsakivut ja painoa ei tippunut ollenkaan. Menin halpaan halutessani uskoa mainokseen.

    • ei apua acai berry

      Tässä rehellinen kokemus: täyttä humpuukia!

      Innostuin lukiessani luotettavasta lähteestä = Iltalehden linkistä ko. tuotteeeseen, jossa tv-toimittaja oli pudottanut painoa. Tilasin, purkki tuli jo parin päivän päästä ja maksu toimi kortin kautta, OK.

      Kuuri on ohi. Ainut mikä oheni, oli lompakko! Ei senttiäkään pienentynyt vyötärö eikä painoa pudonnut grammaakaan, päinvastoin tuli lisää. Se mihin se auttoi, oli aineenvaihdunta. Eli tuote on verrattavissa ulostuslääkkeeseen. Aamuyöllä piti käydä wc:ssä. Halvemmaksi tulee siis ostaa hiilitabletteja ummetukseen apteekista.

      Pettymys oli mitä melkoinen! Humpuukia on myös luontaistuotekaupan vastaavat tuotteet. Yhdistin tämän kuurin luontavasti yli puolen vuoden karppaukseen. Aivan turhaan! Ei karppauskaan toimi!

      Ainut mikä auttaisi on Reductil, joka on valitettavasti myyntikiellossa.

      • Laihdunko koskaan?

        On loistavaa, että olette uskaltaneet kertoa kokemuksistanne rehellisesti. Olin itse jo tilaamassa ko.tuotetta mutta ajattelin ensin katsastaa asiaan liittyvät keskustelut ja hyvä niin. Sitä on vaan niin hyväuskoinen ja luulee, että nyt joku on keksinyt jonkin ihmevalmisteen, jolla iänikuisen nälän saisi pysymään pois. Järki kuitenkin sanoo, ettei muuta tietä laihduttamiseen ole kuin vähemmän ruokaa, enemmän liikuntaa...helpommin sanottu kuin tehty :(


    • joop

      ite söin 2vk 4kg lähti.. söin tota acai jauhetta ihan luontaistuote kaupasta ostettuna. lopetin syönnin koska oli ihan tajuttoman pahaa!! :X

    • TYYTYVÄINEN ASIAKAS

      Itse tilasin acai berry thin- kapseleita viime vuonna tältä sivustolta: http://www.acaiberry-thin.com/fi/
      Kaikki maksuasiat meni OK, ei mitään sitoutumista, purkki tuli nopeasti ja olin tuotteeseen tyytyväinen.
      Söin terveellisesti, mutta liikuin hyvin vähän. Söin kuukauden satsin ja laihduin 53 kg:sta 48 kg:oon. Eli en ollut aloittaessanikaan mikään ylipainoinen, mutta pituuteni nähden pyöreyttä oli. Ikuiset jenkkakahvani olivat poissa ja vatsa litteä.
      Olin hyvin tarkka siinä, että otan sen kaks kertaa päivässä ja 20min ennen safkaamista.
      Nyt painan 52 kg, aloitin juuri kuntosalin, syön terveellisesti, mutta tilaan siihen päälle vielä purkin noita pilsuja ja alan juomaan sitä mehua kolme kertaa päivässä snapseina, niiin eiköhän kesäkuntoon päästä!

      Ja kenenkään on turha spekuloida painostani joka ei ole suuri (tiedän sen itsekkin), mutta olen itse hyvin lyhyt, lihakseton ja pieniluinen, niin 52kg on liikaa mulle. Sanon tän nyt vaan niille, jotka on samassa jamassa kuin mä, että acai pillerit toimii yhtälailla normaalipainoisille kuin ylipainoisillekkin.

    • Baldero

      Kokemukseni Acaiberry kapseleista on seuraava. Mitään ongelmia maksu yms. asioissa ei ole ollut. Toimitus nopea ja kotiin. 2 vkon jälkeen painoa pudonnut 3kg, vaikka painoindexini on 24 eli ok. Olo on virkeämpi, turvotus ja ylimääräinen neste on hävinnyt, ja tuote selkeästi toimii,vatsa toimii paremmin jne.
      Harrastan kyllä liikuntaa jatkuvasti n. 3-5 krt/vko. Pitkällisten hermokipujen vuoksi syödyt vahvat kipulääkkeet saaneet kehon ja aineenvaihdunnan aivan tukkoon. Mikään liikunta ja/tai ravintotottumusten muutos ei avannut sitä tukkoisuutta. Olen aina syönyt terveellisesti,leikkausten ja lääkkeiden vaikutuksesta kuitenkin koko keho ollut monta vuotta sekaisin.
      Acai berry tuotteen mukana on tapahtunut ihme,eli kehoni on alkanut toimia normaalimmin,ja raskas fiilis helpottanut. Joudun edelleen käyttämään lääkkeitä hermokipuihin,mutta oloni on niin merkittävästi parantunut. Päätin tänään tilata 2 acaiberry purkkia lisää. Olen siis tyytyväinen tuotteeseen, ja sen aineenvaihduntaan tuottamaan boostiin. Suosittelisinko muille? Ainakin niille jotka tarvitsevat kehon aineenvaihduntaan vauhtia. Hidas aineenvaihdunta on myös syy lihoamiseen,niillä jotka liikkuvat ja syövät kohtuullisesti.

    • cuba libre

      Turha tuollaista on tilata. Tietenkin jos ylimääräistä rahaa on, mitä jakaa...

      Syö monipuolisesti, myös runsaasti kuituja sekä kasviksia ja liiku. Pidä itsesi energisenä. Mikäli marjoja haluaa, niin niitä saa kaupasta. Ihan hyviä ovat, kun syö kohtuudella.

    • AcaiMarja
      • Anonyymi

        Porkkanasta sama hyöty huomattavasti halvemmalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porkkanasta sama hyöty huomattavasti halvemmalla

        Todistetusti


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe