valehtelevat miehet yli 50vee

neiti 39***

Olen törmännyt suomi24ssa useasti miehiin jotka valehtelevat ikänsä aika reippaasti. Kärsittekö jonkinlaisesta ikäkriisistä vai miksi on niin vaikea kertoa rehellisesti olevansa yli 50 vee?Tämähän on huijareiden valtakunta ja ilmeisesti "jämämiesten" viimeinen toivo.Otan profiilini pois.

5

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >niin minäkin teen. Olen ollut yhteyressä 24 kautta ainakin sataan naiseen joista yli puolet puhuu täyttä hepreaa, valehtelevat ikänsä ja valokuva ei aina ole eres oma tai jos on ni hyvässä lykyssä viistoista vuotta vanha. Yleisesti ollaa kiinnostuneta kaikesta harrastamisesta jos rahottaja löytyy samaten ulkomaan matkailu , erittäin harvinaista et nainen ilmottaa kättelys olevansa valmis maksamaan puolet menoista, on sitten kyse harrastuksista , moottoripyörä matkailusta tai matkailusta yleensä sekä viikonloppulomista hotellissa. Tää sama asia löytyy molemmin puolin et veretää hiukan kotiin päin?

    • ajomies ei kiirehdi

      niin ja itte joutuu kortongit ostaa kun kyntää siihenkään ei akat osallistu.
      pituus merkataan yli ja paino ali
      harrastuksia akoilla on puheissa mutta lenkille ei saa sit kirveelläkään.
      suihin otto on vähän niin ja näin, ehkä siksi ukko antoikin kenkää.
      en ole suoli24 palstalta koe ajanut kuin yhden naisen joka osasi imaista kassit tyhjiksi niinkuin kuuluukin

      • hah.

        Ja nekin kassit olivat Alkon muovikassit joissa oli KALJAA. Jep jep.

        Kuka sun kuppaista munaa muka lutkuttaa haluaisi. Kysy isältäs jos se viittis.


    • ohoh...

      Voi pyhä sylvi näitäkin juttuja, ei uskois aikuisten olevan asialla. Mikäli treffipuolella on samanlaisia huit-hapelia, niin en ikuna kuuna päivänä
      laita minkään valtakunnan profiilia.

    • Mahdatkohan itsekkään olla tuon ikäinen mitä olet ilmoittanut, ja vielä neiti ihminen:)
      Tämähän on keskustelupalsta, parempi kuin ei ilmoita ikäänsä ollenkaan niin ei tule sen puolesta ongelmia.
      Taidatpa kuitenkin tarkoittaa tuota treffipalstaa.
      Pyydä niitä herroja kahvilaan kahvikupin ääreen, siinähän se tulee todettua.
      Lisäksi voit sanoa ajatuksesi suoraan päin naamaa:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe