onko kokemuksia maxi hair system hiusten kasvutehosta? alkoiko hiukset kasvamaan nopeammin?
onko humpuukia
11
812
Vastaukset
- Uskokaa jo
Ei hiuksia voi nopeammin kasvattaa MILLÄÄN ihmeaineella.
Jos voisi, olisi kyseisen tuotteen kehittäjä jo miljonääri ja tuotetta myytäisiin joka paikassa ja siitä olisi jatkuvasti mielettömiä artikkeleita lehdissä. Se olisi "vuosisadan keksintö"!- tukka
kyllä se toimii
- kisu
80 luvulla oli suomessa myynnissä kem martin nimisellä yrityksellä hiusten kasvutehoa joka sisälsi turvetta.itse olen sitä kokeillut ja kyllä hiukset todellakin kasvoi sillä.mutta ihminen joka ylläpiti liiketoimintaa kuoli ja jälkeläiset eivät halunneet enää jatkaa liiketoimintaa.EI OLE humpuukia!!!
- voi jeena.
kisu kirjoitti:
80 luvulla oli suomessa myynnissä kem martin nimisellä yrityksellä hiusten kasvutehoa joka sisälsi turvetta.itse olen sitä kokeillut ja kyllä hiukset todellakin kasvoi sillä.mutta ihminen joka ylläpiti liiketoimintaa kuoli ja jälkeläiset eivät halunneet enää jatkaa liiketoimintaa.EI OLE humpuukia!!!
höpö, höpö se kasvu oli sun korvienvälissä, luulit et kasvo niin jo uskoit...hahahaaa
- kaikkee sääki uskot
humpuukia on, hiusten kasvu on geneettistä eikä sitä voi manipuloida mitenkään.
- mammunammukkainen
ja taas kampaajana voin sanoa eettä kyllä hiustenkasvuun vaikuttaa suuresti vitamiinit..eli voipi hyvin olla että jos tuossa aineessa on oikeat hivenaineet ja vitamiinit,se auttaa. mutta saman saa syömällä terveellisesti ja lisäksi vielä syömällä extra vitamiineja.. todennäköisesti juuri niitä tuossakin tuotteessa on :)
- todennut on hyvää
käytin aikoinaan KEM MARTIN kasvutehoa ja se toimi todella ja monet ystäväni käyttivät myös.Oli hyvää ja semmoista en ole enää löytänyt harmi.Kuitenkin sain sillä pitkät hiukset nopeesti minulle ja vahvat,eli ei ollut humpuukkia
- Kyllä kasvaa
Minä kokeilin myös tuota Martinin tuotetta ja kampaajani ihmetteli, miten paljon alkoi kasvaa uusia hiuksia. Todella harmi, jos sitä ei enää saa.
- manipulaatio
Kyllä kasvaa kirjoitti:
Minä kokeilin myös tuota Martinin tuotetta ja kampaajani ihmetteli, miten paljon alkoi kasvaa uusia hiuksia. Todella harmi, jos sitä ei enää saa.
Se aiheutti syöpää
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ainut tuote joka minua on auttanut. Eikä sitä saa mistään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Ainut tuote joka minua on auttanut. Eikä sitä saa mistään
Lue edellinen kometti, se aiheutti syöpää, ja sellainen tuote otetaan heti pois markkinoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252490Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551806Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111204Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991067- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9797- 47780
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111775