Viikko on takana. Tällä viikolla olen ylittänyt mukavuusalueeni rajan ja huomannut osaamisessani parantamisen varaa. Otan tämän haasteena.
Kävin ruokaostoksien yhteydessä Alkossa ja ostin punaviinipullon. Ensimmäistä kertaa sain huonoa chileläistä punaviiniä. Tämäkin piti sitten kokea, joten siirryin lasillisen jälkeen takaisin teelinjalle.
Onneksi loppuillan pelastaa televisiosta tuleva Eragon-elokuva. Pidän enemmän lentävistä lohikäärmeistä kuin ihmissuhdedraamoista.
Tarkoitus oli kyllä siivota, mutta jääköön huomiseen.
Toivottavasti muillakin alkoi viikonloppu suht.koht. hyvissä merkeissä.
Perjantai-illan hyvä tunnelma.
55
115
Vastaukset
Jeh, rentoutumista täälläkin-
Raskas viikko on takana, kulminoituen, en viitsi sanooo mihin,
Mut ny muutama lasillinen häppää ja sit nukkuun.
Jos mä jotain tartten ni rentoutumist ;)))
Mut aikani kuluks voin hiukka...rissata, muutamaa jotka siihe antautuu... ;)))
Maailma tarttee...pönttöi ;)))- Putkivalo
Mää luin... ei voi kuin silmiä pyörittää, olis tehnyt mieli kommentoida että kukahan aloitti ja mitä, mutta tän puu-poiston jälkeen ei kuitenkaan enää mihin väliin lusikkansa työntää :/ Jääköön sitten. Ja jääköön koko p^sk^ muutenkin siihen ketjuun, mutta "todistajana" voin sanoa että sympatiat ovat sun puolella.
Noin, oonks mä nyt häppääni ansainnut ;DD Edes karkin? No höh, en mä silti sitä takas ota :))) - Rattus sp.
Päästetään sinut nukkumaan :). Blue1:lla alkavat tarjoukset ensi viikolla ja tarjouksessa olisi halpoja lentoja mm. Roomaan ja Kittilään. Kittilästä olisi lyhyt matka Ylläkselle. Tekisi mieli päästä rentoutumaan jonnekin..
Putkivalo kirjoitti:
Mää luin... ei voi kuin silmiä pyörittää, olis tehnyt mieli kommentoida että kukahan aloitti ja mitä, mutta tän puu-poiston jälkeen ei kuitenkaan enää mihin väliin lusikkansa työntää :/ Jääköön sitten. Ja jääköön koko p^sk^ muutenkin siihen ketjuun, mutta "todistajana" voin sanoa että sympatiat ovat sun puolella.
Noin, oonks mä nyt häppääni ansainnut ;DD Edes karkin? No höh, en mä silti sitä takas ota :)))Njäh...mä mitään sympatioit tartte, kinaan joutessani ja kohta on jotain parempaa tekemistä ;)))
Kyl säny saat lasillisen jotain ees ottaa ;)) ja rapsu DQ:lle :))))Rattus sp. kirjoitti:
Päästetään sinut nukkumaan :). Blue1:lla alkavat tarjoukset ensi viikolla ja tarjouksessa olisi halpoja lentoja mm. Roomaan ja Kittilään. Kittilästä olisi lyhyt matka Ylläkselle. Tekisi mieli päästä rentoutumaan jonnekin..
Jos meet ni mee Luostolle, ota scandic maja ;)
- Putkivalo
anjaniina_ kirjoitti:
Njäh...mä mitään sympatioit tartte, kinaan joutessani ja kohta on jotain parempaa tekemistä ;)))
Kyl säny saat lasillisen jotain ees ottaa ;)) ja rapsu DQ:lle :))))Juuei oo tullut mieleen että sä apua tarttisit ;D kuten en minäkään tarvi lupaa siihen, kelle sympatiani annan :))) vaikka mä nyt sen höystäänkin missä... viinis.. HEI!! Vettäkös sä mulle kaadoit!
Rapsut toimitettu sohvanvaltaajalle :)) - Anjaniina.
Putkivalo kirjoitti:
Juuei oo tullut mieleen että sä apua tarttisit ;D kuten en minäkään tarvi lupaa siihen, kelle sympatiani annan :))) vaikka mä nyt sen höystäänkin missä... viinis.. HEI!! Vettäkös sä mulle kaadoit!
Rapsut toimitettu sohvanvaltaajalle :))No mä vähän arvelin et sulle riittää toi tonicvesi ;))))
Ei sun tilas tuosta pahene ;))) - Rattus sp.
anjaniina_ kirjoitti:
Jos meet ni mee Luostolle, ota scandic maja ;)
Ongelma on tämänlaatuinen, tilaanko tänään lentoliput Lontooseen vai Brysseliin? Viestitellään ystävän kanssa aiheesta.
- Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Ongelma on tämänlaatuinen, tilaanko tänään lentoliput Lontooseen vai Brysseliin? Viestitellään ystävän kanssa aiheesta.
Lontooseen ehdotomasti ja otat hotellin jostain Bayswaterin alueelt ;)
No joo, mä menisin kun se onkuin toinen koti;)) - Putkivalo
Anjaniina. kirjoitti:
No mä vähän arvelin et sulle riittää toi tonicvesi ;))))
Ei sun tilas tuosta pahene ;)))Varo vaan, gremlinit (riiviöt leffasta) monistui vedessä ;D
- Anjaniina.
Putkivalo kirjoitti:
Varo vaan, gremlinit (riiviöt leffasta) monistui vedessä ;D
Niin juat, huokaus...nin tietenkin, teis on jotain aina mist ei pääse eroon ;))))
- Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
Lontooseen ehdotomasti ja otat hotellin jostain Bayswaterin alueelt ;)
No joo, mä menisin kun se onkuin toinen koti;))Ehdottomasti Bayswaterin alueelta. Sunnuntaina on vuorossa antiikkikirppis, saa pitkästä aikaa hyvää englantilaista siideriä (joka muuten käy päähän kuin häkä), ehkä yksi päivä Lontoon ulkopuolella (halpoja linja-automatkoja), täytettyjä perunoita lounaaksi tai sitten fish & chips- ateria.
- henrjii
Etiketissä pitää lukea, että täyteläinen, silloin viini on juotavaa Chileläiset maistuu musta aronialta.
- Putkivalo
Iltaa! Täällä on aivan loistava keli, lämmin ja tuulinen, mun porokello pitää mulle konserttia.
Ihanan positiivinen ja energinen ote sulla! Parantamisen varaa = haaste :)
Eragon on muuten ihan hyvä leffa, lohikäärme on kuin pikkuisen tulisempi koira vaan :)) ei paljon eroa muidenkaan kaksjalkaisten kasvatuksesta ;)- Rattus sp.
Jos olisi se vene, niin olisin vesillä. On tarpeeksi tuulta ja vuodenaikaa nähden lämmintä. Elokuva alkaa MTV3:lta 15 minuutin päästä :).
Olihan tuossa viinikokemuksessa se hyvä puoli, että kuluu pitkä aika ennen kuin uskallan ostaa viiniä maistamatta sitä. Kai tässä on mentävä laivamatkalle tai siis kahdelle ;). - Putkivalo
Rattus sp. kirjoitti:
Jos olisi se vene, niin olisin vesillä. On tarpeeksi tuulta ja vuodenaikaa nähden lämmintä. Elokuva alkaa MTV3:lta 15 minuutin päästä :).
Olihan tuossa viinikokemuksessa se hyvä puoli, että kuluu pitkä aika ennen kuin uskallan ostaa viiniä maistamatta sitä. Kai tässä on mentävä laivamatkalle tai siis kahdelle ;).Vesi on muuten kylmää meressä, tuntui että lähellä nollaa kun kävin tulevan talven turkin heittämässä yli laidan :)
- Rattus sp.
Putkivalo kirjoitti:
Vesi on muuten kylmää meressä, tuntui että lähellä nollaa kun kävin tulevan talven turkin heittämässä yli laidan :)
Et pyytänyt mukaan sitten mukaan. Hmm.. ehkä olisi syytä pulahtaa vielä järveen ennen kuin tulevat jäät.. Tänään olisi aivan ihana purjehduskeli ja ei olisi liikaa tunkua tuolla vesillä..
- rygseck
No jos et saanut latkittua kuin yhden lasillisen, niin loppu ruoanlaittoon tai sitten käytät flussalääkkeenä...
Tuoretta inkivääriä
Valkosipulia
Hunajaa
Tuore chili
(sekä tuoretta timjamia, salviaa ja minttua)
Lisätään kiehuvaan veteen ja annetaan hautua kymmenisen minuuttia...
Siihen kun lisää tujauksen vahvaa punaviiniä nii niin lenssu ottaa jalat alleen ja muuttaa naapuriin =)
Juodaan mahdollismman kuumana (muuten sitä ei edes voisi...)
Eikä oo pelkoa että tartutat ketään, haiset niin kauheelle kaks päivää ettei kukaan tuu huutoetäisyydelle =))
Mä konttasin kukkapenkkejä ja pihalaatoitusta - revin kaiken, mikä ei siellä kuulu olla - tänään jatkuu...
Pitäis kaivaa pieni lammikko tuohon... semmoinen koristejuttu... saa ny kattoo...
Siihen tarvitaan taas kiviä ja minuun luodaan täällä tietynlaisia katseita =)
Voi olla ettei apua ole tulossa !!
Kesytän sen myyrän :O- Anjaniina.
Jätä myyrät rauhaan you Wicked woman!
viattomia luontokappaleita ;)
Mut juu, hyvä resehti....varsinkin tuo osuus ettei kukaankehtaa tulla lähelle ;))) - rygseck
Anjaniina. kirjoitti:
Jätä myyrät rauhaan you Wicked woman!
viattomia luontokappaleita ;)
Mut juu, hyvä resehti....varsinkin tuo osuus ettei kukaankehtaa tulla lähelle ;)))Tsaah !
Viattomia ??
Viiropäinen tuholaissakki, sanon minä !
Heh - jos meinaa ottaa tota lenssulääkettä, pitää olla kauppa-asiat (sun muut ihmistenilmoillaolemiset) hoidettuna pariksi päiväksi... sen hajun kanssa ei oo mitään asiaa - mihinkään =)
Mutta on tehokas troppi !!
Pelkkä lämmitetty punkkukin toimii ihan kelvollisesti, mutta kun noi yrtit länttää joukkoon niin juomasta tulee tappava --> lenssulle ;D - Rattus sp.
Kuullosti hyvältä ohjeelta. Saa viinin kuin viinin maistumaan hyvältä. Yhdellä ystävälläni on seuraava ohje. Murskaa luumunkiviä ja kaada päälle valkoviiniä. Siivilöinnin jälkeen 2-3 päivän päästä on kuulemma hyvä yskänlääke.
Katsoin elokuvan ja nukuin pitkään.
Luulen, että tarkoituksesi on hankkia myyräkuume. Siis ei kesyttää myyrää ja sitä paitsi sinullahan on kissa? Jopa kaihinen käppänäni sai myyrät kiinni. Hän rakasti sitä puuhaa.
Haluaako kukaan akkalaumasta lähteä mukaan Lontooseen? Kysyn vaan.. - Anjaniina.
rygseck kirjoitti:
Tsaah !
Viattomia ??
Viiropäinen tuholaissakki, sanon minä !
Heh - jos meinaa ottaa tota lenssulääkettä, pitää olla kauppa-asiat (sun muut ihmistenilmoillaolemiset) hoidettuna pariksi päiväksi... sen hajun kanssa ei oo mitään asiaa - mihinkään =)
Mutta on tehokas troppi !!
Pelkkä lämmitetty punkkukin toimii ihan kelvollisesti, mutta kun noi yrtit länttää joukkoon niin juomasta tulee tappava --> lenssulle ;DMikä tahansa alkoholi on hyväks, siinä velat muuttuu saataviks ;)))
Viiropäinen, kato ny tätä, hellyttävä!
http://www.youtube.com/watch?v=9vvEupe6QeM - rygseck
Anjaniina. kirjoitti:
Mikä tahansa alkoholi on hyväks, siinä velat muuttuu saataviks ;)))
Viiropäinen, kato ny tätä, hellyttävä!
http://www.youtube.com/watch?v=9vvEupe6QeMOi... noi vahat Myyrä-leffat on niin ihania =)
Fanitan noita naamakirjassa - ettäs tiedät !!
Ja Muumeja ;D - rygseck
Rattus sp. kirjoitti:
Kuullosti hyvältä ohjeelta. Saa viinin kuin viinin maistumaan hyvältä. Yhdellä ystävälläni on seuraava ohje. Murskaa luumunkiviä ja kaada päälle valkoviiniä. Siivilöinnin jälkeen 2-3 päivän päästä on kuulemma hyvä yskänlääke.
Katsoin elokuvan ja nukuin pitkään.
Luulen, että tarkoituksesi on hankkia myyräkuume. Siis ei kesyttää myyrää ja sitä paitsi sinullahan on kissa? Jopa kaihinen käppänäni sai myyrät kiinni. Hän rakasti sitä puuhaa.
Haluaako kukaan akkalaumasta lähteä mukaan Lontooseen? Kysyn vaan..Onks myyräkuume samanlainen kuin vauvakuume - mä nimittäin haluun myyrän =)
- Rattus sp.
rygseck kirjoitti:
Onks myyräkuume samanlainen kuin vauvakuume - mä nimittäin haluun myyrän =)
Osta hamsteri!!! Siinä on sulle myyrää..
- Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Voimyyrä raukaa.
Mä ainskin vapautan kaikki mit kiinni saan, eilenkin yks meni tien yli.....
Talviin olen jopa kantanu muutamii pellolle, umpihankeen... - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
Voimyyrä raukaa.
Mä ainskin vapautan kaikki mit kiinni saan, eilenkin yks meni tien yli.....
Talviin olen jopa kantanu muutamii pellolle, umpihankeen...Sama juttu noiden metsähiirten kanssa. Ostin elävänä pyynti -loukun ja vien kauas asutuksesta. On ne niin söpöjä veijareita. Viime kesänä tuli pelastettua paarma autosta :[. Onhan sekin kuitenkin eläin..
- Anjaniina.
rygseck kirjoitti:
Oi... noi vahat Myyrä-leffat on niin ihania =)
Fanitan noita naamakirjassa - ettäs tiedät !!
Ja Muumeja ;DMä taas fanitan, Buck the weaselia ;)) Ice age you know...
http://www.youtube.com/watch?v=48kKNw0g7Hg - rygseck
Anjaniina. kirjoitti:
Mä taas fanitan, Buck the weaselia ;)) Ice age you know...
http://www.youtube.com/watch?v=48kKNw0g7HgHeh =)
Tää on mulla ihan ykkönen -->
http://www.wallaceandgromit.com/ - rygseck
Rattus sp. kirjoitti:
Pah !!
- rygseck
rygseck kirjoitti:
Pah !!
Pihapiirin hyysättävät eläimet enstalvena --->
Talitiainen
Sinitiainen
Hömötiainen
Kontiainen
Puutiainen
Kuusitiainen
Hyvää huomenta :)
Aamun aurinko loisti suoraan kahvipöytääni.
Meri läikehtii upeasti ja syksyn värit on vahvoja.
Melko aikaisin kävin illalla nukkumaan ja aikaisin myös aamulla heräsin.
Tänään on hyvä siivouspäivä.
Ja juomana tietysti, kun minusta on kysymys, kahvia ja teetä monenmerkkistä mutta useimmiten vihreää.- Rattus sp.
Huomenta :). Täälläkin on upea ilma. Lähdenkin kohta hoitelemaan asioita, jotta saan nautittua tuosta upeasta säästä.
Katsoin sen elokuvan ja heräsin tavallista myöhempää. Täälläkin aloitellaan se siivous.
Minulla on vaihteeksi teen ostokielto, kun matkoilta tulee yleensä useampi pussi ja tavoitteena on, että olisi korkeintaan kolmea erilaista vihreää ja valkoista teetä. Rattus sp. kirjoitti:
Huomenta :). Täälläkin on upea ilma. Lähdenkin kohta hoitelemaan asioita, jotta saan nautittua tuosta upeasta säästä.
Katsoin sen elokuvan ja heräsin tavallista myöhempää. Täälläkin aloitellaan se siivous.
Minulla on vaihteeksi teen ostokielto, kun matkoilta tulee yleensä useampi pussi ja tavoitteena on, että olisi korkeintaan kolmea erilaista vihreää ja valkoista teetä.Kävin paikallisessa ostosparatiisissa, Pasaatissa.
Huh mikä mekkala. Kauppakeskuksen käytävillä kulluu musiikkia ja kun menee kauppaan niin jatkuu ihan sama eri sävelin vain.
Kirjakaupassa kävin kurkkimassa, en kuitenkaan ostanut mitään.
Silmiini osui kirjan nimi " Pessimisti ei pety", en edes lukenut kirjan takakantta mutta mieleeni tuli ajatus: koko pessimistin elämähän on pelkkää pettymystä.
Näin ajattelisin, pyrin itse olemaan optimisti. Hyväksyn kuitenkin ettei aina naurata.
Ens viikonloppuna olis kaksikin paikka johon haluaisin mennä, onneksi ovat kahtena päivänä molemmat.
Hesassa on ne Hengen ja tiedon messut. Ja taas täällä on Iso Hämähäkkinäyttely :)))) Ihanaa sinne menen aivan varmasti.
Matot on pihalla täytyy jatkaa siivousta :)- Rattus sp.
tulisilla kirjoitti:
Kävin paikallisessa ostosparatiisissa, Pasaatissa.
Huh mikä mekkala. Kauppakeskuksen käytävillä kulluu musiikkia ja kun menee kauppaan niin jatkuu ihan sama eri sävelin vain.
Silmiini osui kirjan nimi " Pessimisti ei pety", en edes lukenut kirjan takakantta mutta mieleeni tuli ajatus: koko pessimistin elämähän on pelkkää pettymystä.
Näin ajattelisin, pyrin itse olemaan optimisti. Hyväksyn kuitenkin ettei aina naurata.
Ens viikonloppuna olis kaksikin paikka johon haluaisin mennä, onneksi ovat kahtena päivänä molemmat.
Hesassa on ne Hengen ja tiedon messut. Ja taas täällä on Iso Hämähäkkinäyttely :)))) Ihanaa sinne menen aivan varmasti.
Matot on pihalla täytyy jatkaa siivousta :)Hmm.. rygseck mainostaa haluavansa myyrän ja sinä haluat hämähäkkinäyttelyyn? Taidan pysyä turvallisesti koirakuumeessa..
Luulen, että tuossa pessimisti ei pety -kirja, tuli siinä vaiheessa, kun liikkeellä oli yltiöoptimismia ja sen mukaisia kirjoja. Saattaa kirjassa olla hyviäkin ajatuksia, vaikka tämä kirja ei selvästi ollut sinua varten.
Onko se Pasaati siinä torin läheisyydessä? Taisin käväistä silloin Kotkan reissulla.
Nyt matkasuunnitelmat näyttävät johtavan Lontooseen. En ole pitkään aikaan käynyt siellä. Rattus sp. kirjoitti:
Hmm.. rygseck mainostaa haluavansa myyrän ja sinä haluat hämähäkkinäyttelyyn? Taidan pysyä turvallisesti koirakuumeessa..
Luulen, että tuossa pessimisti ei pety -kirja, tuli siinä vaiheessa, kun liikkeellä oli yltiöoptimismia ja sen mukaisia kirjoja. Saattaa kirjassa olla hyviäkin ajatuksia, vaikka tämä kirja ei selvästi ollut sinua varten.
Onko se Pasaati siinä torin läheisyydessä? Taisin käväistä silloin Kotkan reissulla.
Nyt matkasuunnitelmat näyttävät johtavan Lontooseen. En ole pitkään aikaan käynyt siellä.No niin, nyt on hyvä jatkaa tätä lauantai-illan huumaa :))
Pasaati on siinä torin vieressä. Jos kävit torilla niin ehkäpä sielläkin.
Huomenna on täällä sellaine "Hyvän olon" päivä.
Siellä on kaikenlaista kivaa ja krääsää.
On erilaisia hoitoja, ennustajia, ja muuta mukavaa. Ainakin siellä näkee tuttuja.- RIMMIR
tulisilla kirjoitti:
Kävin paikallisessa ostosparatiisissa, Pasaatissa.
Matot on pihalla täytyy jatkaa siivousta :)Iiiik !! minulla oli tuossa hattunaulakon yläpuolella katossa ainakin 6cm hämähäkki halkaisijaltaan näytillä. Siinä se oikoili reisiänsä vaan minäpä en sitä irstautta kestänyt, Otin semmoisen tehoimevän otteen ja nyt se toivottavasti kellii siellä imurin uumenissa. Saapa nähdä hyppääkö silmille kun aukaisee siivouskomeron oven.
Saapi nähdä millanen iltapäivä/ilta.. Yksille viiskymppisille pitäis mennä, päivänsankarille itselleen ylläri.
Hulivilipojan maine ollu aikanaan, mutta onneksi on kuulemma hyvää keittoakin tarjolla.. sen päähän menevän "keiton" lisäksi. Huomenna sit tietää paremmin millanen viikonloppu.
Aurinkoista viikonlopun jatkoa! :)- Rattus sp.
Kiitos Sibone! Pääset näkemään yllättyneen ilmeen päivänsankarin kasvoilla :). Kuullostaa kyllä hyvältä viikonlopulta..
- Heikunkeikku
Viikko on tosiaankin takana ja eilen ajaessani töistä kotia tuumiskelin, että menen hyvin aikaisin vaaka-asentoon ja otan kirjan kouraan, sammutan yövalon ihmisten aikaan eli pikkusen aikaisemmin kuin normaalisti.
Tarkoituksena oli olla tänä aamuna, anivarhain virkeä ja energinen ja sitä rataa.
Kuinkas kävi. Meni kirjan kera sänkyyn ja siihen se sitten loppuikin. Ne hyvät päätökset aikaisesta nukkumaanmenosta siis.
Luin vähä yli viiteen asti aamulla ja väkisin sammutin valon. Kukaan ei tullut heittelemään unihiekkaa ja valvoin aikani, kunnes simahdin.
Tunti sitten nousin ja olo on kuin krapulaisella, vaikka mitään en ole juonut.
Oon vihainen itselleni, kun nyt oon tämmönen takkuoloinen. Kellokin on jo vaikka mitä. Ulkona mahtava ilma, enkä lenkille jaksa ainakaan hetkeen lähteä.
Toivottavasti palstan jutut vähän piristäisi.- Rattus sp.
Nuorempana lähdettiin juhlimaan ja jaksettiin seuraavana päivänä olla aikaisin liikkeellä. Nyt "juhliminen" on muuttunut kirjan lukemiseksi. Tavat kuitenkin pysyvät tavallaan samoina.
Täällä ei ole krapulaista oloa, kun en todellakaan saanut lasillisen (taisi olla vähemmän) jälkeen saanut yhtään kurkusta alas.
Piristetään palstaa, niin palsta piristää meitäkin. Nyt pitäisi miettiä, raahaanko miehen treffeille Lontooseen vai otanko mukaan purjehduskaverin ;). Perh.. ei ole sinkun elämä helppoa :]. - Heikunkeikku
Rattus sp. kirjoitti:
Nuorempana lähdettiin juhlimaan ja jaksettiin seuraavana päivänä olla aikaisin liikkeellä. Nyt "juhliminen" on muuttunut kirjan lukemiseksi. Tavat kuitenkin pysyvät tavallaan samoina.
Täällä ei ole krapulaista oloa, kun en todellakaan saanut lasillisen (taisi olla vähemmän) jälkeen saanut yhtään kurkusta alas.
Piristetään palstaa, niin palsta piristää meitäkin. Nyt pitäisi miettiä, raahaanko miehen treffeille Lontooseen vai otanko mukaan purjehduskaverin ;). Perh.. ei ole sinkun elämä helppoa :].Joo, ei ole sinkun elämä hääppöstä:)
Vapaus levittäytyy ympärille, niiiiin suurena "kaaheena-aakeena-laakeena", että vähäkö on miettimistä, että mihin suuntaan tällä kertaa rynnistäis.
Sitten kun on vielä semmosia ystäviä, jotka tosta-noin-vaan soittavat ja pyytävät ex tempore lähtemään jos jonnekin. Kauhiaa, jotenkin öh, koska olen kamalan helposti innostuva. Jos toinen innokkaasti ehdottaa jotakin, niin innostus tarttuu minuun, kuin pahainen tarra. Monasti joutuu juosten ryntäämään kiireesti suihkuun ja läpytellä meikin naamaan lennossa.
Ei oo helppoa ei.
Jos minä valitsisin Lontoon ja purjehduksen välillä, niin valitsisin purjehduksen. Kaikki muu kun on turhaa, paitsi purjehdus. Sillä erolla, että vois vetästä purjeet veks ja tyytyä pelkkään veneilyyn.:) - Rattus sp.
Heikunkeikku kirjoitti:
Joo, ei ole sinkun elämä hääppöstä:)
Vapaus levittäytyy ympärille, niiiiin suurena "kaaheena-aakeena-laakeena", että vähäkö on miettimistä, että mihin suuntaan tällä kertaa rynnistäis.
Sitten kun on vielä semmosia ystäviä, jotka tosta-noin-vaan soittavat ja pyytävät ex tempore lähtemään jos jonnekin. Kauhiaa, jotenkin öh, koska olen kamalan helposti innostuva. Jos toinen innokkaasti ehdottaa jotakin, niin innostus tarttuu minuun, kuin pahainen tarra. Monasti joutuu juosten ryntäämään kiireesti suihkuun ja läpytellä meikin naamaan lennossa.
Ei oo helppoa ei.
Jos minä valitsisin Lontoon ja purjehduksen välillä, niin valitsisin purjehduksen. Kaikki muu kun on turhaa, paitsi purjehdus. Sillä erolla, että vois vetästä purjeet veks ja tyytyä pelkkään veneilyyn.:)Sama vika.. Innostun herkästi.. No, tuo treffisana on ehkä liioiteltua. Suhtaudun kuten ystävään :). Mukaan näyttää lähtevän myös sienikaveri. Kun ikää tulee, niin miehetkin kategorioidaan käyttötarkoituksen mukaan ;).
Nyt on tänään ollut hidas tempo, todella hidas. - Heikunkeikku
Rattus sp. kirjoitti:
Sama vika.. Innostun herkästi.. No, tuo treffisana on ehkä liioiteltua. Suhtaudun kuten ystävään :). Mukaan näyttää lähtevän myös sienikaveri. Kun ikää tulee, niin miehetkin kategorioidaan käyttötarkoituksen mukaan ;).
Nyt on tänään ollut hidas tempo, todella hidas.Hidastempoinen olotila minullakin. Lähes laahustavan hidas.
".....miehetkin kategorioidaan käyttötarkoituksen mukaan:)"
Tarkoittanet, että jos tulee jotakin mieleen, niin kaivaa plakkarista muistikirjan, johon on siistillä käsialalla kirjoittanut eri miesten osaamiset.
-Hää oo oikee hirvi kulkemaan mettäs
-Tää ymmärtää syvällisten keskusteluitten sulosointuiset sävelet
-Tää taas ei mee reimareitten vääriltä puolilta
-Tää on urheilija, sukkelakinttuinen ku mikä
-Juhlijatyyppi, tuntee viinit, litkut ja latkut, tanssiikin
-Tää tää, Jeah, etten sano
jne....
Joka lähtöön sopiva mies.
Joo, kuten mainitsin, on sinkun elämä mahdottoman hankalaa *huokaus* - Putkivalo
Heikunkeikku kirjoitti:
Hidastempoinen olotila minullakin. Lähes laahustavan hidas.
Tarkoittanet, että jos tulee jotakin mieleen, niin kaivaa plakkarista muistikirjan, johon on siistillä käsialalla kirjoittanut eri miesten osaamiset.
jne....
Joo, kuten mainitsin, on sinkun elämä mahdottoman hankalaa *huokaus*;DDD aih kiitos naurusta, aika ihanat kategoriat :)))
- Rattus sp.
Heikunkeikku kirjoitti:
Hidastempoinen olotila minullakin. Lähes laahustavan hidas.
jne....
Joo, kuten mainitsin, on sinkun elämä mahdottoman hankalaa *huokaus*Ajattelin juuri tuonkaltaista :]. On se niin väärin, ettei noita ominaisuuksia löydy yhdestä paketista. Toinen tuntee sienet, yksi osaa purjehtia, yksi on upea ajatuksiltaan jne.. Hyviä tyyppejä sinänsä..
- Lauantai-iltana
sitä vasta hauskaa olikin, nauraa sai nii et tuolilta tippui:
http://areena.yle.fi/video/1316889869247- Rattus sp.
hmm.. ei avautunut mokkulayhteydellä, mutta toivottavasti myös tänä iltana on luvassa yhtä hyviä hetkiä.
Osaamisessa tuntuu tosiaan olevan parantamisen varaa. Olohuoneen kattolistojen jiiriin sahaamista joutui vähän harjoittelemaan, mitenkäs helkkarissa se nyt menikään.
Alkossa kävi parempi tuuri, Tullamore Dew, ihan hyvä valinta.
Tiedä niistä lentävistä lohikäärmeistä, mieluummin kai vaikka American Beauty tai Hiljaiset Sillat tai Million Dollar Baby tai Billy Elliot tms.
Viikonloppuhan alkaa aina hyvissä merkeissä, kun työviikko kerran on takana. Ainoa vika viikonlopussa on, että se on niin pirun lyhyt. Sunnuntai-iltana se tunnelma alkaakin taas olla vähemmän hyvä.- Rattus sp.
Eli työntouhussa meni myös viikonloppu? Päättelin tuosta olohuoneen kattolistojen sahaamisesta.
Tänä vuonna huonot viinit ovat vainonneet minua. Se alkoi Unkarissa ja siirtyi mukanani nähtävästi Suomeen.
Huomaa, että meillä on erilainen elokuvamaku. Kun haluan rentoutua, niin voin katsoa Ally McBealejä. Nyt on kolme tuotantokautta DVD-muodossa.
Oikeastaan odotan viikkoa, jotta saan joitakin asioita eteenpäin. Jäi yksi asia harmittamaan perjantaina ja haluan saada asian jollakin tavalla ratkaistuksi. Rattus sp. kirjoitti:
Eli työntouhussa meni myös viikonloppu? Päättelin tuosta olohuoneen kattolistojen sahaamisesta.
Tänä vuonna huonot viinit ovat vainonneet minua. Se alkoi Unkarissa ja siirtyi mukanani nähtävästi Suomeen.
Huomaa, että meillä on erilainen elokuvamaku. Kun haluan rentoutua, niin voin katsoa Ally McBealejä. Nyt on kolme tuotantokautta DVD-muodossa.
Oikeastaan odotan viikkoa, jotta saan joitakin asioita eteenpäin. Jäi yksi asia harmittamaan perjantaina ja haluan saada asian jollakin tavalla ratkaistuksi.No nyt täytyy tulla tännekin.
Ally McBealet pitäis munkin hommata.
Mutta Hiljaiset Sillat ole nähnyt erittäin monta kertaa ja samoin myös tuon American Beatyn.
Myrskyluodon Maija ja Papillon kuuluu mun elokuviin jotka katson aina. Samoin Oopperan Kummitus.- Rattus sp.
tulisilla kirjoitti:
No nyt täytyy tulla tännekin.
Ally McBealet pitäis munkin hommata.
Mutta Hiljaiset Sillat ole nähnyt erittäin monta kertaa ja samoin myös tuon American Beatyn.
Myrskyluodon Maija ja Papillon kuuluu mun elokuviin jotka katson aina. Samoin Oopperan Kummitus.Minulla on myös jo julkaistut Harry Potterit ;). Kun nuorempi koirani kuoli, niin samana päivänä katsoin putkessa Harry Pottereja. Helpottivat oloa, kun en uskaltanut tehdä mitään muuta. Koiran äkillinen kuolema syliini sai minut oireilemaan myös fyysisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91812Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli225911Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653