Veronmaksajien kustantamat Ylen suojatyöpaikat

Luvanmaksaja toist..

paska sarja, täynnä ikäloppuja näyttelijöitä jotka ei kelpaa enää mihinkään muuhun. Lisänä nuoria jotka eivät ole teatterinlavaa edes nähneet.
Miksi väkisin vedätetään sarjaa jossa ei ole kuvan näyttelijöitä, käsikirjoittajaa, ohjauksesta puhumattakaan. On maikkarin asia jos se haluaa paskaa esittää (salatutut elimet) mutta kun tätä sontaa tehdään veron/lupamaksajien varoilla. Uusin paskapläjäys on sitten Uusiaika.
Kaikki nämä paskat pitäisi esittää/siirtää maksullisille kanaville jos joku niitä haluaa katsoa. Epäilen vankasti, että maksajia paskalle ei löydy

9

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois pois

Samaa mieltä, miksei voi lopettaa kun ideat loppu? Sarja menny ihan ulalle, aika rasistisia lauseita laitettu näyttelijän suuhun työttömistä ja työkkäristä. En jaksanu oikein kyllä keskittyä kun oli niiiin pitkäveteiset jaksot.
      Uusi aika sarjaa en oo jaksoakaan katsonut kokonaan.
      Ihmetyttää miksi suomalaiset näyttelijät ei osaa olla luonnollisia, kuten noissa englantilaisissa sarjoissa.

• YLE loppusuorallaan

Samat sanat. 70-luvulla "edistykselliset" vielä tekivät elämänmakuista draamaa. Nyt on edistyksellisyys tainnut mennä liian pitkälle.

Lupamaksujen maksaminen alkaa totta vie, kirvellä, kun uutisetkin ovat YLEllä propagandaa ilman totuuspohjaa. Ainii, näpelöihän niissä Rönkä itse piirtämiään ukkopiirroksia...

Julkisen palvelun yhtiötä en nykyisenlaisena tarvitse. Onko se enää eduskunnankaan hanskassa?

• sössssäysss loppuu

ssssössssäävät pisssssiksset voivat harjoitella muuallakin näyttelemistä ja ääntämistä kun ei mitään tolkkua siinä sssssösssssäämisen määärässsssä

• Pennut pois!

Kyllähän se vaan niin on, että nämä pikkuhiljaa sarjaan buukatut, osaamattomat pennut ovat syypää katsojien määrän putoamiseen. He saaneet vallan jakso jakson perään ja alkuperäiset ihanat näyttelijät lempattu mäkeen.
      Ketä aikuista tälläinen paskanjauhanta kiehtoo?

• käpy ja pupu

ei ketään, mutta nykyään kaikki vissiin suunnataan pennuille, kun ovat potentiaalisia kuluttajia ja tämäkin sarja on tuotesijoiteltu juuri nuorempaa käyttäjää silmällä pitäen, ei tätä sössäämistä tosiaan jaksa aikuiset...ennen oli hyvä ohjelma jota oikein odotti, nykyään vaihdan kanavaa tai katson nauhoituksia...

• Just katsoin kaks viimesintä jaksoo olivat koosteita!

• ex-katsoja

Tosiaan alas on mennyt ja sitä ajetaan koko ajan vaan alemmas. Draamaa se vain on mutta on aika paksuksi mennyt viime aikoina. Näyttelijöitä vaihdettu tiuhaan tahtiin. Anopin autoverstaan ihmeelliset työsuhde-sekoilut jne.. Huh. Olen kotikatua alusta asti katsonut, joten meriittiä kyllä riittää viimeaikaisten touhujen arvioimiseen. Fuengirola ja Y&S mielisarjoja nykyään. nimim. Mut M.Levanderin sanoin "Mut ei se mitään, kattellaan.." :)

• Niinpä,

täysin totta puhut. Hahmoja on aivan järjetön määrä, osa joutuu olemaan pitkiä aikoja sivussa, minkäänlaista kunnollista juonta ei ole, pelkkää tylsää haahuilua vain, henkilöitä putkahtaa esiin menneisyydestä kuin muka itsestään selvinä niin kuin tämä Kosti Valo. Taitaa olla tekijöitä ideat jo loppuneet. Eihän se sinänsä mikään ihme ole, kun onhan sarjaa väännetty jo 16 vuotta. Aikansa kutakin.

• luvatonjo

Jees. kunnka henkisesti jälkeenjäänyt on ihminen joka katselee tällaisita valmiiksi pureskeltua sontaa. Kun yksi sarja lopetetaan niin uusia tulee tilalle.YLE:n nuorennuslekkausten myötä lopetettiin talviurheilu lähetykset. Johtoon nostettiin kokoomuksen Lairi Kivinen, etä pysyis potkujen uhalla toimittajien turpa kiini Kivinen itse sai kaiketi nipunmaksutv-kortteja joka kanavalle ja 50% palkan korotuksen ja eläkeviran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1326
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1275
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1018
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe