Veronmaksajien kustantamat Ylen suojatyöpaikat

Luvanmaksaja toist..

paska sarja, täynnä ikäloppuja näyttelijöitä jotka ei kelpaa enää mihinkään muuhun. Lisänä nuoria jotka eivät ole teatterinlavaa edes nähneet.
Miksi väkisin vedätetään sarjaa jossa ei ole kuvan näyttelijöitä, käsikirjoittajaa, ohjauksesta puhumattakaan. On maikkarin asia jos se haluaa paskaa esittää (salatutut elimet) mutta kun tätä sontaa tehdään veron/lupamaksajien varoilla. Uusin paskapläjäys on sitten Uusiaika.
Kaikki nämä paskat pitäisi esittää/siirtää maksullisille kanaville jos joku niitä haluaa katsoa. Epäilen vankasti, että maksajia paskalle ei löydy

9

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois pois

      Samaa mieltä, miksei voi lopettaa kun ideat loppu? Sarja menny ihan ulalle, aika rasistisia lauseita laitettu näyttelijän suuhun työttömistä ja työkkäristä. En jaksanu oikein kyllä keskittyä kun oli niiiin pitkäveteiset jaksot.
      Uusi aika sarjaa en oo jaksoakaan katsonut kokonaan.
      Ihmetyttää miksi suomalaiset näyttelijät ei osaa olla luonnollisia, kuten noissa englantilaisissa sarjoissa.

    • YLE loppusuorallaan

      Samat sanat. 70-luvulla "edistykselliset" vielä tekivät elämänmakuista draamaa. Nyt on edistyksellisyys tainnut mennä liian pitkälle.

      Lupamaksujen maksaminen alkaa totta vie, kirvellä, kun uutisetkin ovat YLEllä propagandaa ilman totuuspohjaa. Ainii, näpelöihän niissä Rönkä itse piirtämiään ukkopiirroksia...

      Julkisen palvelun yhtiötä en nykyisenlaisena tarvitse. Onko se enää eduskunnankaan hanskassa?

    • sössssäysss loppuu

      ssssössssäävät pisssssiksset voivat harjoitella muuallakin näyttelemistä ja ääntämistä kun ei mitään tolkkua siinä sssssösssssäämisen määärässsssä

    • Pennut pois!

      Kyllähän se vaan niin on, että nämä pikkuhiljaa sarjaan buukatut, osaamattomat pennut ovat syypää katsojien määrän putoamiseen. He saaneet vallan jakso jakson perään ja alkuperäiset ihanat näyttelijät lempattu mäkeen.
      Ketä aikuista tälläinen paskanjauhanta kiehtoo?

    • käpy ja pupu

      ei ketään, mutta nykyään kaikki vissiin suunnataan pennuille, kun ovat potentiaalisia kuluttajia ja tämäkin sarja on tuotesijoiteltu juuri nuorempaa käyttäjää silmällä pitäen, ei tätä sössäämistä tosiaan jaksa aikuiset...ennen oli hyvä ohjelma jota oikein odotti, nykyään vaihdan kanavaa tai katson nauhoituksia...

    • lapatossu66

      Just katsoin kaks viimesintä jaksoo olivat koosteita!

    • ex-katsoja

      Tosiaan alas on mennyt ja sitä ajetaan koko ajan vaan alemmas. Draamaa se vain on mutta on aika paksuksi mennyt viime aikoina. Näyttelijöitä vaihdettu tiuhaan tahtiin. Anopin autoverstaan ihmeelliset työsuhde-sekoilut jne.. Huh. Olen kotikatua alusta asti katsonut, joten meriittiä kyllä riittää viimeaikaisten touhujen arvioimiseen. Fuengirola ja Y&S mielisarjoja nykyään. nimim. Mut M.Levanderin sanoin "Mut ei se mitään, kattellaan.." :)

    • Niinpä,

      täysin totta puhut. Hahmoja on aivan järjetön määrä, osa joutuu olemaan pitkiä aikoja sivussa, minkäänlaista kunnollista juonta ei ole, pelkkää tylsää haahuilua vain, henkilöitä putkahtaa esiin menneisyydestä kuin muka itsestään selvinä niin kuin tämä Kosti Valo. Taitaa olla tekijöitä ideat jo loppuneet. Eihän se sinänsä mikään ihme ole, kun onhan sarjaa väännetty jo 16 vuotta. Aikansa kutakin.

    • luvatonjo

      Jees. kunnka henkisesti jälkeenjäänyt on ihminen joka katselee tällaisita valmiiksi pureskeltua sontaa. Kun yksi sarja lopetetaan niin uusia tulee tilalle.YLE:n nuorennuslekkausten myötä lopetettiin talviurheilu lähetykset. Johtoon nostettiin kokoomuksen Lairi Kivinen, etä pysyis potkujen uhalla toimittajien turpa kiini Kivinen itse sai kaiketi nipunmaksutv-kortteja joka kanavalle ja 50% palkan korotuksen ja eläkeviran.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe