Eli tykkään kyllä pusuista mutta en voi sietää kielarieta! Poikaystävä aina yrittää tunkee kielen mukaan ja ite yritän vaan vetäytyä pois varovasti ku en halusi pahoittaa sen mieltä. Muutenkin kun pussaillaan niin ahdistaa kun se on liian tunkeileva eikä oikein anna minulle tilaa... Hankalaa..
Onko muita keitä kielarit ällöttää? Ja mitä minun pitäisi tehdä asialle?
Kielarit ällöttää
10
1699
Vastaukset
- Ar'sene
Ei pidäkkään tykätä "kielarista," jossa tungetaan kieli toisen suuhun.
Tykkään kyllä itse antaa kielareita, mutta hieman toisenlaisena. Kieltä ei tungeta partnerin kitalakeen asti, vaan kielen kärjellä hyväillään partnerin huulta.
Muutoinkaan suudelma ei ole mikään voimailulaji. Huulet koskettavat kevyesti toisiaan ja kielenkärki voi kevyen hillitysti hyväillä partnerin huulen pintaa, mutta ei tunkeudu suun sisäpuolelle.
Kokeile, voit pitääkin.. - 1kyösti
Et ole ainoa.
Miehenä muinainen ensitapaaminen erään naisen kanssa baarissa jäi mieleen, kun tunki kieltään suuhun. Ristus sentään!
Ihme etten penkiltä pudonnut.
Ei mukavaa ollenkaan.- Mika mika mika
Itse pidän kielisuudelmista. Tosin en itsekään pidä, jos toinen työntää kielen syvälle suuhun. Kielellä on kuitenkin sytyttävää tapailla toisen kieltä. Samoin nautin ja huomaan monen muun nauttivan, kun suudellaan ja imetään leukaperien alta kaulaa. Itsellä tuntuu ihan älyttömän hyvältä ja monella vastapuolella olevalla naisellakin tuntuu hyvältä. Olen mies ja nämä asiat kokenut ensimmäisen kerran yksitoistavuotiaana saman ikäisen tytön kanssa leikittyäni. Olen tooooodella kiitollinen sille suhtellee. Kuitenkin kaikki pitää edetä hiljalleen ja siten kuin se etenee. Kaikkien kanssa ei tule kieltäkään paljoa käytettyä :( ovat kylläkin raju vähemmistö omista naisistani. Lähes jokaisen kanssa kaikenlaista harrastanut. Itselläkin kyllä alkaisi tökkiä, jos toinen hyökkää sutena kimppuun, eikä ole hienotunteisuutta tunnustella, mitä toinen haluaa ja mitä ei. Jos toinen ei kielisuudelmia anna, eikä suutelu sinnepäin kehity, en minäkään niitä ainakaan kokeilun jälkeen ala toiselle tyrkyttämään.
Ihan hyvin pystyn ilmankin olemaan :) että ei ole mitään pakkomiellettä. Niistä vaan itse pidän, kuten pidän suuseksistäkin kumminkin puolin.
Olen 38 vuotias mies.
- :)
Rakastan kielareita, kiihottaa kovasti seksin aikana. Mies osaa tehdä kielarit tooooosi hyvin, njams!
- Daddy Cool
Sun kannattas varmaan jutella poikaystäväsi kanssa ja kertoa, ettet pidä kielareista. Itse tykkään kielereista, mutta en kuvailemastasi kielen toisen suuhun tunkemiseta. Kyllähän sen huomaa, onko toinen mukana jutussa ja kiihottuko hän keilareista. Eipä taida poikaystävälläsi olla naisen tulkinta vielä kovin kehittynyttä.
Miten olis jos puhuisit poikkikses kanssa? Ja jos olette vielä nuoria ja suutelu on aivan uusi asia niin sen oppii kokeilemalla! Ei siinä ole mitään hävettävää, kerrotte tosisillenne että mistä tykkäätte ja mistä ette ja pikkuhiljaa alatte oppii tuntemaan toisenne seksualisuutta.
Nuorilla pojilla on tapana tyrkyttää sitä kieltä kun niin ne tekee aina leffoissa ja se on niin seksikästä ja kuumaa, kun tytöt taas tykkää ottaa rauhallisesti ja kiihottuvat herkistä ja varovaisista suudelmista, harmittavasti harva poika on tietoinen tästä. Märät ja limaset kielarit sopivat sitten sänkypuuhiin mutta ei julkisissa suudelmissa.- Imu vetää
En myöskään pidä kielisuutelusta. Eräskin tyyppi tunki kielen syvälle suuhun ja samalla älyttömän määrän sylkeään. Hyi! vieläkin puistattaa!
Pidän suutelosta, jossa kevyesti, kiihkeämmässä tilanteessa voimakkaammin imetään toisen huulia. - 5 + 5
En minäkään pidä kielareista, hyhhyh. Pahimmillaan ällöttävää kiemurtelua kielillä ja parhaimmillaankin tulee sellainen koominen fiilis että mitä hittoa tässä oikein tehdään, ei kyllä pääse mihinkään fiilikseen ollenkaan. Harvassa on ne, jotka osaavat suudella huulille hyvin, keskittyisivät siihen mieluummin.
- Nimim
Vaihetaaks räkää?
- kielimies"
Musta parhaita ovat juurit kielarit joissa kielet tanssivat keskenään. Eihän tietysti yleisellä paikalla kehtaan suudella niin että kieli on toisen kitalaessa. Nykyinen tyttöystäväni kyllä tietää tarkalleen monessako hampaassa mulla on paikka.SIlloin kyllä jätettiin kielarit väliin vähäksi aikaa kun tyttöystävältäni oli vedety viisurit pois ja suussa oli tikkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83814189Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2553123Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy732559Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har251680Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään701595Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1821580Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j171220Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.501103- 621066
- 94998