Olen löytänyt yllämainitun yhtyeen vasta viime vuosina, ja tiedonjanoni on valtava kyseisen bändin historiaa kohtaa. Löytyykö tältä palstalta vanhemman polven AIC-diggareita jotka ovat eläneet nuoruuttaan bändin elinaikana? (tai ehkä tarkemminkin Layne Staleyn elinaikana..). Millaiset välit bändin jäsenillä olivat toisiinsa? Oliko koko bändillä vaiko vain Staleylla kielteinen suhtautuminen julkisuuteen ja mediaan? Miksi Staley jätti yhtyeen? Hauskoja tarinoita yhtyeestä? Hakukoneilla löytää yhtyeen historiasta vain englanninkielisiä sivustoja, ja itselleni pitkien vieraskielisten selostusten lukeminen on todella tuskallista ja vaikeaa, koska minulla on ADHD enkä meinaa millään pystyä keskittymään lukemaan tekstiä jota minun tarvitsee samalla päässäni kääntää suomenkielelle.
Tuhannet kiitokset mahdollisista vastauksista!!
Alice In Chains
indiscribable
1
106
Vastaukset
- facelift
Bändillä on nihkeät välit kun eivät kamanvedoltaan pystyneet tekemään musiikkia.
Staley jätti yhtyeen, koska heroiini oli kivempaa, haima ja maksa sanoi kaput, mies muuttui keltaiseski ja paskoi kuulemma housuihin ja lopulta kuoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017493
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?905275- 824956
- 1354333
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113100- 522739
- 462722
- 552312
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112289Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211890