Meillä eräs oikeistolaisesti ajatteleva pyrkyri, joka on iältään ehkä max 30 vuotias, mies, oikein vastenmielinen nuoleskelija ja nousukas, nimittelee joitain mielestään heikompia "kakkapyllyiksi".
Mitä tällainen tarkoittaa? Eikö jokaista ihmistä pidä kunnioittaalähtökohtaisesti?
Itse suhtaudun kaikkiin asiallisesti ja lähtökohtaisesti arvostan heitä. Tällä asenteella olen pärjännyt työelämässä.
Mitä tarkoittaa kakkapylly?
8
1771
Vastaukset
- ppoooll
tee rikosilmoitus poliisille jatkuvasti toistuvasta herjauksesta ja kunnianloukkauksesta, vaadi tuntuvat korvaukset henkisistä kärsimyksistä, ja työpaikkakiusaamisesta. Eiköhän poju opi.
- ensiksi kannattaa...
Kuitenkin ensin kannattaa miettiä rikosilmoituksen perusteluita. Epäilenpä ettei poliisi edes käynnistäisi esitutkintaa.
Kyllä sille pyrkyrille ensimmäiseksi pitäisi kertoa, että tuollainen nimittely on täysin asiatonta, ja jos tilanne ei korjaannu, niin sitten asiasta on syytä kertoa esimiehelle todistettavasti.
Jep, ja esimies sitten päättää mitä tehdä asialle... ite melkein antaisin kenkää tosta. "Kakkapylly" saattaa toiselle olla vain huvittava nimitys, jonka kuittaa huumorilla. Mulla on molemman käden kokemusperäistä tietoa sanan käytöstä - toiset eivät saa siitä loukkaavaa nimitystä mitenkään mutta sama sana pahimmillaan haavoittaa henkisesti, varsinkin jos henkilö kokee tuohon mulkkuun nähden alemmuudentunnetta tämän ylemmyydentunteen vuoksi... Jollekin voi tulla lapsuuden housuunkakkaamistraumat pintaan :D
- Anonyymi
olen kakka
- Anonyymi
reipasta työpaikkahuunmoria. Vähän kuin keskisormen näyttäminen parhaalle kaverille. Kuittaillaan molempiin suuntiin ja tehdään mojovia jäyniä. Läppä lentää. Eihän sitä muutoin jaksa duunia painaa. Karski äijähuumori kukkii menestyvillä pajoilla ja verstailla. Aina on joukossa joku iikka joka ei ole mieheksi syntynyt. DDDD
- Anonyymi
Niitä me ollaan kaikki.
- Anonyymi
Kakkapylly puhuu itsestään. Tuollaista sontaa suoltavat kakkapyllyt joita on itseään haukuttu kakkapyllyksi ja se on jäänyt vituttamaan. Sitten pitää pistää vahinko kiertämään ikään kuin se oloa helpottaisi.
- Anonyymi
Kakkapylly on lievennetty muoto sanasta paskaperse, millä tietenkin tarkoitetaan surketa ihmistä jolla ei ole rohkeutta puuttua mihinkään ja on ihan vietävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa401863Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4041623Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc491563Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1091275Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen61141Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p56881Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m224875- 60832
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘32787En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37638