Mitä tarkoittaa kakkapylly?

onko narsisti?

Meillä eräs oikeistolaisesti ajatteleva pyrkyri, joka on iältään ehkä max 30 vuotias, mies, oikein vastenmielinen nuoleskelija ja nousukas, nimittelee joitain mielestään heikompia "kakkapyllyiksi".

Mitä tällainen tarkoittaa? Eikö jokaista ihmistä pidä kunnioittaalähtökohtaisesti?

Itse suhtaudun kaikkiin asiallisesti ja lähtökohtaisesti arvostan heitä. Tällä asenteella olen pärjännyt työelämässä.

8

1803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppoooll

tee rikosilmoitus poliisille jatkuvasti toistuvasta herjauksesta ja kunnianloukkauksesta, vaadi tuntuvat korvaukset henkisistä kärsimyksistä, ja työpaikkakiusaamisesta. Eiköhän poju opi.

• ensiksi kannattaa...

Kuitenkin ensin kannattaa miettiä rikosilmoituksen perusteluita. Epäilenpä ettei poliisi edes käynnistäisi esitutkintaa.

Kyllä sille pyrkyrille ensimmäiseksi pitäisi kertoa, että tuollainen nimittely on täysin asiatonta, ja jos tilanne ei korjaannu, niin sitten asiasta on syytä kertoa esimiehelle todistettavasti.

• Jep, ja esimies sitten päättää mitä tehdä asialle... ite melkein antaisin kenkää tosta. "Kakkapylly" saattaa toiselle olla vain huvittava nimitys, jonka kuittaa huumorilla. Mulla on molemman käden kokemusperäistä tietoa sanan käytöstä - toiset eivät saa siitä loukkaavaa nimitystä mitenkään mutta sama sana pahimmillaan haavoittaa henkisesti, varsinkin jos henkilö kokee tuohon mulkkuun nähden alemmuudentunnetta tämän ylemmyydentunteen vuoksi... Jollekin voi tulla lapsuuden housuunkakkaamistraumat pintaan :D

• Anonyymi

olen kakka

• Anonyymi

reipasta työpaikkahuunmoria. Vähän kuin keskisormen näyttäminen parhaalle kaverille. Kuittaillaan molempiin suuntiin ja tehdään mojovia jäyniä. Läppä lentää. Eihän sitä muutoin jaksa duunia painaa. Karski äijähuumori kukkii menestyvillä pajoilla ja verstailla. Aina on joukossa joku iikka joka ei ole mieheksi syntynyt. DDDD

• Anonyymi

Niitä me ollaan kaikki.

• Anonyymi

Kakkapylly puhuu itsestään. Tuollaista sontaa suoltavat kakkapyllyt joita on itseään haukuttu kakkapyllyksi ja se on jäänyt vituttamaan. Sitten pitää pistää vahinko kiertämään ikään kuin se oloa helpottaisi.

• Anonyymi

Kakkapylly on lievennetty muoto sanasta paskaperse, millä tietenkin tarkoitetaan surketa ihmistä jolla ei ole rohkeutta puuttua mihinkään ja on ihan vietävissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6938
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2046
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1108
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      939
    Aihe