Obesimed?

ikuinen laihduttaja

Löysin apteekista obesimed nimistä tuotetta. Onko kukaan kokeillut? Netistä en löytänyt suomenkielistä tekstiä ollenkaan?

onko joku kokeillut tätä?

99

16117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akka vaan

      Itse tilasin redufimiä ja painoa -3kg..alussa ollaan!

      • Anonyymi

        Acai Berry Laihdutuslääke - http://acaiberry900.lv Olen syönyt acai berry kaksi kuukautta, ja täytyy sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen tuloksiin. Olen pudottanut yli 5 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää. Ihana ravintolisä!


    • Surlim

      Ainakin nälkä lähti. Löytyy tietoa suomeksi obesimed.fi

      • Mitä ihmettä?

        Miksi siellä sanotaan näin: "Obesimed on ylipainon hoitoon tarkoitettu terveydenhuollon laite". Eikös tuo ole vaan jotain ainetta kapselin sisällä?
        http://obesimed.fi/


      • Kömmähdys
        Mitä ihmettä? kirjoitti:

        Miksi siellä sanotaan näin: "Obesimed on ylipainon hoitoon tarkoitettu terveydenhuollon laite". Eikös tuo ole vaan jotain ainetta kapselin sisällä?
        http://obesimed.fi/

        Olisko joku käännöskukkanen? Ruotsinkielisessä tekstissä laitteen kohdalla lukee produkt, eli tuote.


      • Kakkanen
        Kömmähdys kirjoitti:

        Olisko joku käännöskukkanen? Ruotsinkielisessä tekstissä laitteen kohdalla lukee produkt, eli tuote.

        Englanniksi laatikossa lukee device = laite. Kai siellä kapselin sisällä on joku laite...


      • Juuh...
        Kakkanen kirjoitti:

        Englanniksi laatikossa lukee device = laite. Kai siellä kapselin sisällä on joku laite...

        ...device tosiaan on niitä englanninkielisiä sanoja, joilla on monta käännöstä, kuten menetelmä, keino, laite...

        jollei tää "laite" ole jotain uutta lääketieteen jargonia, niin kääntäjä on ottanut ensimmäisen mieleentulleen vaihtoehdon.


      • Helmipöllö
        Mitä ihmettä? kirjoitti:

        Miksi siellä sanotaan näin: "Obesimed on ylipainon hoitoon tarkoitettu terveydenhuollon laite". Eikös tuo ole vaan jotain ainetta kapselin sisällä?
        http://obesimed.fi/

        Se on aika hauska homma oikeastaan. Se on imeytymätöntä massa ja siten se ei ole lääke eikä mikään ravintolisä. Siksi puhutaan laitteesta, vaikka omasta mielestä tuote olisi parempi.


    • obefani

      Hyvin on toiminut täällä. Ei tule lainkaan huonoa oloa ja painokin lähtenyt laskemaan. Gofitness.fi lähetti tuotteen todella nopsakkaasti, olisi pitänyt vain tilata tuo 135 pakkaus kun toimituskulut olisi ollut sama.

    • Kokeilen

      Kuinka pian Obesimed alkaa toimimaan, aloitin tänään, otin tuntia ennen ateriaa 2 kapselia, hirvee nälkä oli koko tunti odottaa ja syön samanlailla kuin ennen kapseleiden ottoa. Ymmärrän ettei heti tehoa mut ajattelin muiden kokemuksia että kuinka pian tunsitte itsenne kylläiseksi ?

      • typy

        Minulla tuli kylläisyyden tunne noin 1½ tuntia kapselien oton jälkeen, joten aamuisin otan vaan kapselit ja juon puoli litraa vettä ja lähden töihin seitsemäksi. Töissä on kahvitauko klo 9 ja syön silloin aamiaisen ja tahdo edes se yksi ruisleipäviipale mahtua, kun on niin täysinäinen olo. ennen söin niitä kolme aamupalaksi!


      • höpö

        Mulla tulee kylläisyyden tunne vasta n puolentoista/kahden tunnin kuluttua kapseleiden ottamisesta, mutta se kestääkin sitten pitkään.


    • ria..

      Harkitsen myös Obesimedin hankkimista, ja minua kiinnostaisi kuulla sitä käyttäneiden kokemuksia...

    • jepsjepss

      Ei näin ensimmäisenä päivänä ainakaan minkäänlaista vaikutusta, samanlailla nälättää... jepjep, huuhaatako?

      • jani_81

        Kokeilin, ja nyt kun olen syöny viikon verran niin kyllä minulla toimii, en vaan syö enään samoja määriä kun ennen, nälkä on mut syön vähemmän ja se auttaa paljon


      • peurankello
        jani_81 kirjoitti:

        Kokeilin, ja nyt kun olen syöny viikon verran niin kyllä minulla toimii, en vaan syö enään samoja määriä kun ennen, nälkä on mut syön vähemmän ja se auttaa paljon

        No,oletko laihtunut.Olen syönyt nyt viikon eikä paino ole yhtään laskenut?!missähän vika?


      • typy

        Olethan juonut sen puoli litraa/ 2 kapselia? Kyllä mun nälkä lähti!


    • Kokeilija

      Minulle ainakin tuli kylläisyyden tunne tosi nopeasti. Huomasittehan, ettei riitä että ottaa pelkät kapselit, vaan vettä on nautittava runsaasti kapselien kanssa? Ilman riittävää määrää nestettä ei kylläisyyden tunteen aikaansaavaa geeliä muodostu tarpeeksi.

    • jepsjepss

      No hmm. Vettä on otettu yhteydessä kyllä riittävästi, mietin että mikäs tässä sitten vikana.. Mietin että voiko se oikeasti kestää muutaman päivän jotta vaikutus alkaa tuntumaan, sillä käsittääkseni hetihän sen pitäs vaikuttaa jos kerta kapselitkin vaikuttavat jo tunnin päästä.. ?

    • jaechie

      Kuulostaa kyllä ihan huuhaalta. Niillä tämä lääke tuskin toimii (kuten minulla) jotka tietävät että kaikki tämmöset on ihan bullshittiä, muutenhan kaikki oltaisiin laihoja jos tällainen näläntunteen poistava ihmelääke oikeasti toimisi. Jotkut vaan uskoo tän "lääkkeen" voimaan ja se toimii sen takia. Mieli on ihmeellinen asia, jos en olisi niin skeptikko niin varmasti laihtuisin tämän avulla.

      • kokeilija

        Käsittääkseni tämä Obesimed ei ole lääke vaan aine joka turpoaa mahassa ja sitten sinne ei mahdu ruokaa niin paljon. Eli ei ole nälkä ja sitten syö vähemmän?


      • typy

        Kyllä se on niin, että nälkä lähtee ku mahalaukun täyttää. Nyt voi valita, että täyttääkö sen kalorittomalla geelillä vai kaloripitoisella ruualla. Kyllä minä uskon tähän ja tehon kertoo vaakakin = 1 viikko ja -3 kiloa


    • niinpäs...

      Totta. Mielikuvapillerit..

    • Guarem

      No eiköhän Guarem aja saman asian, ja huokeammalla hinnalla..

      • kokeillut

        Helpompi taitaa olla ottaa pillereitä kuin jauheita?


      • Guarem
        kokeillut kirjoitti:

        Helpompi taitaa olla ottaa pillereitä kuin jauheita?

        No toki helpompaa, mutta Guarem purkki maksaa alle 20 euroa, ja siitä riittää vaikka naapurillekkin :)


      • epävarma
        Guarem kirjoitti:

        No toki helpompaa, mutta Guarem purkki maksaa alle 20 euroa, ja siitä riittää vaikka naapurillekkin :)

        Voiko Guaremia käyttää kuka vaan?? Ja laihtuuko sillä?


    • pekieki

      Kokeilin tuotetta ei epäilyttää. Palaan käyttämään 30 Daysiä, se ainakin toimii minulla.

    • viiskiloo

      Heippa! Itse löysin tuotteen sattumalta, jo laihdutuksen aloittaneena, ja nyt 1,5 vkon aikana, mitä tuotetta oon käyttänyt, on tasan 5 kg lähtenyt, jee. : ) Pidän kalorit melko matalina n. 800 kcal päivässä, koska sairastan kilpparin vajaatoimintaa(laihdutus tapahtuu lääkärin valvonnan alaisena), mutta nälkää en tunne tippaakaan, lieneekö sitten valmisteen vai elimistön tottumisen takia. Joka tapauksessa itsellä toimii nimenomaan näin vähäkalorisen laihiksen kanssa hyvin, kun pitää nälän loitolla ( ja tietty sitämyöten mielihalut myös).

      • kilpirauhas sairas t

        Jos sairastat kilpparia , niin tiedäthän, että alhainen kalorimäärä "tappaa" loputkin kilpirauhsen toiminnasta.


    • H.

      Toimii kyllä ainakin minulla. Nälkä pysyy kauemmin poissa ja iltaisin ei enää tee mieli kaikkea mahdollista makeaa tai suolaista naposteltavaa. Viikon aikana olen laihtunu n. 2kg, mutta pudotettavaa ei olekaan kovin paljoa, joten olen todella tyytyväinen :)

    • Varovaisuutta

      Mä tykkäsin Obesimedista, oli kyl ihan tehokas nälän viejä. Ainut vaan, että olkaa ihmiset tarkkoina! Lääkäri määräs mulle diabeteslääkkeitä ja kehotti kokeilemaan Obesimedia. Apteekkari sitten puhui mut pyörryksiin ja ostin ison paketin. Viikon huonovointisuuden jälkeen aloin paremmin ottaa selvää, ja toisesta apteekista kerrottiin, ettei Obesimedia saa missään nimessä ottaa diabeteslääkkeen rinnalla, koska sekin alentaa verensokeria. Ostin nämä siis täysin samaan aikaan apteekista, ei tainnut olla ammattitaito aivan kohdallaan. Ja monilla ylipainosta kärsivillä kuitenkin usein on jokinlainen diabeteslääkitys...

      • sokeriton

        Obesimedia käsittääkseni saa ottaa diabeteslääkityksen ohella mutta lääkitys täytyy säätää sopivaksi?


      • luontaispelle

        Tuote ei itsessään alenna tai nosta verensokeria. Sokeriarvosi laskevat koska et syö. Suosittelen useamman pienen annoksen nauttimista pitkin päivää. Mieluiten pitkäketjuisia hiilareita, ne pitää sokeriarvot tasaisina pitkään.


      • minä

        ei obesimed laske verensokeria vaan se, kun ei syö kun ei ole nälän tunnetta!


    • ei-enää-nälkäinen

      Itse olen käyttänyt obesimedia viikon verran ja parin päivän jälkeen näläntunne tosiaan alkoi hälvetä ja pärjään koko päivän aamukahvilla sokerin kanssa ja muutamalla hedelmällä tai myslipatukalla otan päivittäin pakkausselosteessa suositellut vitamiinitabletit. Kevyt tunne eikä jääkaappi notku herkuista ja iltasyönti on loppunut. Vaakaa minulla ei ole mutta kun seuraavan kerran käväisen lääkärillä niin pyydän kyllä lupaa pyörähtää puntarillakin :)

      • tiedänpähän vaan...

        kyllä kait niitä vaakoja muualtakin löytyy, vaikka kavereiden luota, ei tarvii lääkärin vastaanotolla vielä kallista aikaa, ja terkkareillekin täytyy aika varata, ei sinne niin vaan vaaálle hypätä^^


    • lettutied. vihtori

      Obesimedin vuorokausiannostus on 2 kapselia 3 kertaa päivässä, kapselit otetaan tunti ennen ruokailua. Kapselin oton yhteydessä on juotava kaksi isoa vesilasillista vettä (2 x 500 ml), jotta näläntunnetta vähentävä geeli muodostuisi.

      Teoriassa nämä kapselithan ovat siis jollain tapaa vettä sitovia. Vatsa tuntuu täydeltä jo ennen ruokailua, nälänTUNNE vähenee ja ihminen syö vähemmän.

      Tohtori Taulapää neuvoo ilmaisen laihdutusmetodin: ota kaksi mielikuvituskapselia 3 kertaa päivässä, nautitaan näiden jälkeen litra haaleaa tai viileää vettä, odotetaan tunti ja ruokaillaan. Myös ruokailun yhteydessä nautitaan vettä. Juodaan päivittäin vähintään 4 litraa vettä ja syödään vähemmän mitä oma keho kuluttaa. Nopeammat laihdutustulokset saa lisäämällä hoitojakson yhteyteen terveelliset elämäntavat ja hikeä pintaan tuovan kuntoilun.

    • sukulaismukula

      Apteekin mammat lupailivat kolme kiloa kuukaudessa Obesimedilla, mutta putosi vain 7 kg. Väittivät että se on nestettä, mutta sitähän tässä ei ole vielä juotukaan.. puoli litraa kolmesti päivässä.

      • Ellunkana

        Fakta:

        Hiilihydraatit sitovat nestettä, siksi dietillä ollessa elimistöstä poistuu nestettä. Ei siis liity mitenkään juomiseen.


    • löllykkäinenn

      Itse käyttänyt kyseistä tuotetta kaksi päivää, ja maha sekaisin kun seinäkello! Peräpää huutaa. enkä voinut töihinkään mennä.. ei sovi näköjää kaikillle.

    • laihis menos

      Kun maha on täynnä geeliä ei sinne mahdu enää ruokaa,, sehän tässä on ideana, lisäaineista en tiedä, eihän kaikki sovi kaikille muutenkaan. Jotkut on jopa auringonvalolle allergisia.
      Mutta minua kiinnostaa että vähentäätkö tämä pilleri myös napostelun halua, koska ainakin itselle ne liikakilot on tulleet ruuista joita on syöty ruokailujen välillä ja illalla, ja yöllä :) Annoskokojen pienentäminen myös on plussaa ja siihen tuo pilleri sopinee hyvin.

    • SP

      Näin mainoksen lääkäripäivillä ja perehdyin; perusteluiden jälkeen menin ostamaan ja täytyypä jälleen kerran todeta; ihan huijausta; ei mitään vaikutusta. Testasin ja liuottelin kapselin vesilasiin, sinne kertyi pieni klöntti geelimäistä töhnää, tuon täytön saa siistimmin hedelmillä.

      • Obesimedisiini

        Kokeilitko lämpimässä vedessä turvottamista?
        Entä vatsan emäksisyys, onko sillä merkitystä?


    • sharishmatic

      Kaksi kuukauden pakettia takana ja paino pudonnut 9 kg. Oli kyllä mistä lähteäkin eli 67 jäljellä, pituutta vain 169. Nyt normaalipaino ja huhtikuussa toistaiseksi lopullinen muutto Dubaihin. Ei oikeasvaan valittamista, muuta kuin vettä joutuu juomaan aika lailla ja aamiaisen yhteydessä ei sovi ottaa, kun on kilpirauhaslääkkeet.

    • Obesimedisiini

      Tyttäreni kertoi tuotteesta eilen ja tulin hakemaan kokemus-tietoa netistä ja päädyin tänne :)

      Mietin yhtälöä, kun lääke turpoaa vatsassa ja sen lisäksi syö ruoan, miten vatsalaukku pääsee pienenemään? En epäile, etteikö valmiste auttaisi laihduttamaan, koska syöty energianmäärä tod.näk pienenisi, mutta onko tulos pysyvä jos mahalaukku ei kutistu?

      Olen tällä hetkellä Nutriletilla ja se maksaa n. 15 eur päivässä, mutta sen etu on siinä, ettei minun tarvitse laittaa ruokaa eikä ajatella ruokaa, juon vain pirtelön. Söin Acompliaa viime vuosikymmenellä ja se toimi minulla loistavasti. Ikävää että se vedettiin pois markkinoilta. Acomplia auttoi kylläisyyskeskuksen vajaatoimintaan ja sen kanssa laihduttaminen oli helpompaa kuin koskaan ennen. Kaikki nämä muut tuotteet täyttävät vatsan, mutta eivät auta itse ongelmaan, joka on kylläisyydentunteen säätelyssä.

      Toisaalta tämä Obesimed on varmasti loistava tuote, jos henkilö on lihavuusleikkausjonossa, koska vatsalaukun koolla tai pienenemisellä ei ole merkitystä, pääasia on laihtuminen.

      Aion kuitenkin kokeilla, koska tarvitsen jelppiä ja "tahtotilani" on laihduttaa itseni terveemmäksi.

      • makkaravatsa

        Olen yrittänyt etsiä netistä kaikkea mahdollista tietoa,erilaisista apukeinoista laihtumiseen.Miten on Opesimedin kanssa jos ei muista/pysty juomaan riittåvästi.Voiko tulla vaikka suolitukos,jos se geeli liisteröityy suolistoon.Onko kukaan ajatellut sellaista ,tai onko kenties kokemusta.Ja olisko kenellä kertoa hyvä keino vyotärö makkaran poistoon.Jään odottelemaan.


    • lämminlempi

      Karppaus Obesimed 1 kk pakkaus, putousta 4 kg.

      • Minä

        Viikossa 3 kg ja ihan normi ruoka, mutta vähemmän. Upea tuote, kun iltaisin ei tee mitään herkkuja mieli!


    • Yasmina79

      Juodaanko obesimed kaa siis litra vai puoli litraa vettä? Ohjeessa lukee ota 2 kapselia kahden suuren vesilasillisen 500 ml kera. Netistä oon lukenut toisten kokemuksia ja jotkut juo litran ja toiset vain puoli litraa. Miten nopeesti juotte veden? itellä kapselit ei tunnu ollenkaan toimivan tosin aloitin vasta tänään.

      • toootoootooo

        Ilmeisesti litra pitää juoda :o Ohjeessa niin lukee. Enpäs huomannut ennen kuin nyt.
        Puol litraakin on melkein mahdotonta juoda niin sitten vielä litra... Ei taida tästä tulla ainakaan minulla mitään. En millään jaksa noin paljon juoda vettä :(
        Itsekin aloitin eilen vasta.


      • swwii

        Minä kyllä olen tulkinnut tuon ohjeen niin, että juoda pitää 500ml, ei litraa. Puolen litran vesilasia ei ole olemassa, vaan silloin puhuttaisiin tuopista.


      • typy

        Kyl se puoli litraa vettä/ 2 kapselia riittää. Liika veden juominen tekee geelistä juoksevampaa ja se poistuu nopeammin mahalaukusta. 2,5desiä siis yhtä kapselia kohti on sopiva annos. Näin olen käyttänyt ja tulosta on tullut!


    • Diaaaaa

      Esitteen mukaan kapseleiden kanssa otetaan "kaksi isoa lasillista (yhteensä 500ml)".

    • vitamiini

      Osaako joku sanoa, miten vitamiinien kanssa tuo menee ts. aika?
      Siinähän on, että 1 h ennen ateriaa ja yksi tunti ennen Obesimedin käyttöä voi ottaa suun kautta lääkkeet ja 4 h jälkeen. Otan aterioiden yhteydessä yleensä vitamiinit, niin miten niiden kanssa toimitaan.

    • Brightlife

      Itse olen käyttänyt tuotetta muutaman päivän ja rakastuin siihen välittömästi.
      . --
      Ärtynyt mahalaukku voi paremmin, napsimisen halu vähenee ja ruokaa ei tee jatkuvasti mieli.. - Ei myöskään lonkeroita ja muita sen kaltaisia juomia..

      --Elimistö ilahtuu aikaisempaa suuremmista nestemääristä.

      .--Nyt toivon myös painon putoamista..

      Nesteenä olen tosin juonut muutakin kuin vettä, eikä määräkään ole niin tarkkaa..
      - Pääasia, että sitä juo riittävästi..

      -- Mutta ainahan sitä ihminen voi jostain narista, jos siltä tuntuu..
      -- Ja kysymyshän on perunatärkkelyksestä, ei lääkkeestä..

    • ninjuska

      Muu ei mietitytä kuin vitamiinit. En usko kyllä, että on vaikutusta, jos otan ruokailua ennen tuon Obesimedin ja ruokailun yhteydessä esim. omegat ja CLA:n. Vai miten te oolette ottaneet lisäravinteet?

      • Ohjeen mukaan

        Eiköhän vitamiineihin päde sama kuin lääkkeiisiin: "Suun kautta otettavat lääkkeet on otettava 1 tunti ennen Obesimedin käyttöä tai 4 tuntia Obesimedin käytön jälkeen."


    • kilot veks

      Mulla jäi ostamatta Obesimed koska en pysty noin jättikokoisia kapseleita nielemään minkään kanssa(ahdas kurkku) että ruokvaliota muutan nyt sitten ja aloitan hissukseen lenkkelyn..

    • soilem33

      Puolitoista viikkoa olen Obesimediä popsinut ja kaksi kiloa on paino pudonnut. Normaalipainon sisällä laihdutan, joten tulos on mielestäni erinomainen.

      Ruokahalu on hävinnyt olemattomiin, syön n. 800--900 kilokaloria päivässä ilman nälkää. Enempää ei yksinkertaisesti mahdu.

    • -mimi-

      olen kokeillut obesimediä nyt viikon ja kiloja lähtenyt 7. otan myös vitamiinit kun siinä suositeltiin. yllätyin sen tehokkuudesta koska en usko tuollaisiin pillereihin mutta nyt todellakin uskon kun on nuonkin paino laskenu. -mimi-

    • jotain pois

      Paljonko nuo pakkaukset maksavat? En viitsisi mennä kysymän apteekkiin ja sitten todeta, että ovat aivan liian kalliita minulle.

      • Esim.

      • kiloja

    • LäskiZoosi

      Ostin tänään ensimmäisen Obesimed-paketin. Nappasin ekat pillerit (2 kpl:tta) naamaan 0,5l veden kanssa klo 12, pistin perunat kiehumaan ja makkarakastikkeen tulille. Kello 13 maissa syötin ensin lapsen ja aloin itse syömään. Lapoin tavalliseen tahtiin rekkamiehen annostani...3 perunaa, salaattia ja pari desiä makkarasoosia...söin ruoan, mutta en ahminut kuten normaalisti. Minulla ei ollut kiljuva nälkä niinkuin normaalisti. Sain syötyä sivistyneesti annokseni, kun yleensä lapan ruokaa napaani kuin nälkäkurki. Nyt annoksen syömisestä on kolme tuntia aikaa ja vieläkin tuntuu, että se kolmas peruna kurkkisi kurkusta ulos...ja röyhtäilen kuin pieni porsas. Eli kyllä nuo napit mahaa täyttää. Luulen, että kaltaiselleni lihavalle, joka syön LIIAN SUURIA MÄÄRIÄ RUOKAA, tämä on hyvä apua, että saan annoskoot normaaleiksi.

    • LäskiZoosi

      raporttia vielä edelliseen... ^ elikäs...
      aamupalaksi söin tänään leivän ja kahvia. Ennen lounsta nappasin ekat 2 tablettia ja vedin rekkamiesannoksen 3 perunaa, 2dl makkarakastiketta ja salaattia...iltapäivällä nappasin taas tabut ja illalliseksi söin yhden perunan ja makkarakastiketta. Nyt juon siideriä...jokaisen kulauksen jälkeen tulee röyhtäisy eikä todellakaan ole yhtään nälkä. Että ainakin mahaa täyttää tosi hyvin Obesimed!

    • liurantoik

      Aloitin kolme viikkoa sitten ja nälkä pysyy poissa. Paino pudonnut 3,5 kiloa. Voi olla että Onesimedia syödessä tulee juotua liikaa vettä, mutta ei kai se ole vaarallista, jos syö vitamiineja? Ainakin pakkaukssa sanotaan vitamiineista ja lääkkeistä että eri aikaan ottaminen.

    • kaketus

      Saako noita ihan lähiapteekista,,vaiko vain tilaamalla nettiapteekista?

      • YLIPAINO

        sAA


    • tohtorixy

      Samalla tavalla vaikuttavaa tavaraa saa paljon paljon halvemmalla tilaamalla iherb.com -sivustolta glucomannan -nimisiä tabletteja. Kaikkea muutakin laihdutukseen/hyvinvointiin löytyy edullisesti, ja postikulut suomeen vaivaiset 4 dollaria. Koodilla SUV762 saa 5 dollaria alennusta.

    • Laihtunut minä
      • tohtorixy

        No huh huh, johan on kallista. Glucomannania saa purkillisen n. 10e:lla


      • Laihtunut minä
        tohtorixy kirjoitti:

        No huh huh, johan on kallista. Glucomannania saa purkillisen n. 10e:lla

        Itsellä huonoja kokemuksia ulkomailla tilaamisesta. Kannattaa tilata kotimaisista apteekeista niin tietää ainakin mitä purkissa oikeasti on sisällä...


      • tohtorixy
        Laihtunut minä kirjoitti:

        Itsellä huonoja kokemuksia ulkomailla tilaamisesta. Kannattaa tilata kotimaisista apteekeista niin tietää ainakin mitä purkissa oikeasti on sisällä...

        No tarkkana kannattaa toki olla, mutta mulla on ainakin iherbistä vain positiivisia kokemuksia.


      • PikkuHiljaa

        Taitaa saada vain verkosta halvalla vähän joka paikasta.. apteekit eivät alennuksia myönnä helpolla. Täältä tilasin suoraan kotiovelle, http://www.gofitness.fi/obesimed_135_kaps

        Henk.koht. toimii, toivottavasti ei addiktoidu. Yritän vähentää määrää pikku hiljaa ja parantaa syömistapoja/annoksia. :)


      • tohtorixy
        PikkuHiljaa kirjoitti:

        Taitaa saada vain verkosta halvalla vähän joka paikasta.. apteekit eivät alennuksia myönnä helpolla. Täältä tilasin suoraan kotiovelle, http://www.gofitness.fi/obesimed_135_kaps

        Henk.koht. toimii, toivottavasti ei addiktoidu. Yritän vähentää määrää pikku hiljaa ja parantaa syömistapoja/annoksia. :)

        Edelleen suosittelen tota iherbiä ja glocomannania, tänään oli taas uutisissa http://www.iltasanomat.fi/laihdutus/art-1288475273133.html?pos=ok-nln

        Tässä siis iherb-linkki: http://www.iherb.com/Now-Foods-Glucomannan-575-mg-180-Capsules/6673

        Ja koodilla SUV762 saa 5 dollaria alennusta


    • taas lankaan

      4 viikkoa takana ja nolla kiloa, joten siinä toistaiseksi yhteenveto 'hyvistä pillereistä'

      • Se on totta että mikään pilleri, eikä mössö auta jos vetää evästä kuten ennen. tottakai täytyy vähän pienentää ruoka-annoksia tai ainakin sitä jatkuvaa mässäilyä, mitä itse harrastin. Jo puoli litraa vettä tekee täyden olon ja lisäksi pillerin geeeli mikä turpoaa. Tulee ainakin vähän seurattua mitä syö ja kun on täysi olo automaattisesti et hakeudu jatkuvasti kaapille. Yleensä ihmiset juo liian vähän vettä nyt tulee ainakin se litra päivässä juotua, sekin putsaa elimistöä ja poistaa kuonia. olen toista päivää syönyt obesimediä, katsotaan miten äijän käy. Ylipainoa abaut 20kg.


    • aweas

      ei mikään laihdutus lääke auta jos ei ruokailu tottumuksia muuta !

    • nyt xl

      viikon oon käyttänyt. 2kpl tabuja otan klo 15 iltapäivällä, koska aloitan ahmimisen illalla. aamulla en ota enkä päivällä, koska silloin ei ahmituta. iltasyönti jäi pois ja viikossa tippui 2,3 kg. minulla toimii tabut ainakin nyt. ylipainoa on n. 30 kg.

    • nonameno

      Kuinka isoja ne kapselit on? Itselläni yleensäkin taistelua niellä tabletteja, niin en ehkä uskalla ostaa..Haluaisin kokeilla, syön ihan järjettömän kokosia annoksia kun on vaan nälkä! :p

    • nyt xl

      ovat aika isoja kapseleita. pyydä apteekin tätiä näyttämään et kuinka isoja pillerit ovat ja tee ostospäätös sitten vasta.

    • hyllebabeba

      Olen kokeillut Obesimedia reilut 2 viikkoa ja kiloja lähtenyt -3kg. Aamulla vaan kapselit naamaan ja reilusti vettä. Ei oo nälkää, korkeintaan joku hedelmä mahtuu mahaan. Sit päivällä kapselit ja pieni annos salaattia lihaa/kalaa/kanaa. Illalla taas kapselit ja hedelmää ja salaattia lihaa. Lenkkeilyä/hölkkää noin 30min päivä.

      Voi olla ruokalvaliosta kiinni että paino tippuu, mutta uskon että kapseleiden avulla ei tarvii kärsiä nälän tunteesta. Kokeilkoon ken tahtoo, eiköhän oo jokaisen oma asia mihin rahansa tuhlaa.

    • sama aine rouhe

      Luin tämän viestiketjun
      Luulempa, että on aivan sama laittaa vesilasiin pelavansiemen ruhetta ( nitäkin on niitä marjaisia versioita, samoja joita käyttävät ummetus immeisetkin).

      Juo sen pellavasiemenruhe juoma/puuro minä takaan , että ON kylläinen olo.
      -
      Oikeesti, joskus kun kalorikiintiö on tullut täyteen ja jotain tekee mieli olen lusikoinut (siitä tulee paksuhko puuro )
      vettä/mehua ja rouhetta

      • Luontaispelle

        Muuten ihan jees, mutta pellavansiemenrouheessa on 330kcal / 100g
        26g hiilareita ja 21g sokereita. Eli mielummin jotain muuta, vaikka maitorahkaa.


    • poppelipippeli

      ootko miettinyt että kaikki ei voi pellavaa nauttia? itse menen kuralle heti pellavasta yms. kuitu lisästä..kokeillaan nyt obesimedia, toinen päivä käynnissä ja eilinen iltasyöpöttelyä en edes tuntenut..toivotaan!

    • kainuun poika

      joo aloitin eilen saa nähhä miten tässä käy kaikkea muita keinoja on kai tullukkin käytettyä ,parin kuun päästä sitten kait mahalaukun leikkaus ,lähtis se 10 kiloa ennen leikkausta.

      • mammeliini

        nyt meni 2 kpl Obesimedia ja Ananas light limua reilun puoli litraa.
        Aloitin siis nyt ja aion kyllä kommentoida miten on paino laskenut, vai laskeeko lainkaan.


    • Kudi

      seitsemän viikkoa aikaa ulkomaan matkaan..tänään alkoi Obesimed "kuuri",mielenkinnolla seuraan kuinka käy,sain ilmaiseksi nuo kapselit ystävältäni joten 135 kapselia lähtee testiin..NYT!

    • ylpeä

      Nälkä tuli ko neitä viestejä luin tunnin...

      -Hieman ylipainoinen, paljon kavereita omistava omastamielestä kaunis nuori nainen olen

    • ??

      Huomioikaa että obesimedia nauttimalla ei voi elää koko ajan! se on tarkoitettu siihen että et syö niin paljon. 2 tabletin kanssa nautittava 0,5 L vettä. itsellä lähtee obesimedilla parhaiten nälkä ja makean himo. aiheuttaa ilmavaivoja tämä tabletti ainakin minulla.

    • Obesimed kokeiltu

      Mun kokemusten mukaan pelkkää vettä juomalla saa saman vaikutuksen kuin Obesimedillä. Eli ainakin minulla se oli täysin tehoton.

    • harkitsen

      Voiko tätä käyttää jos BMI on 28? On siis kyseessä vain lievä ylipaino, vaikkakin kyllä tuoteselosteessa lukee että soveltuu myös lievään lihavuuteen kuten myös vakavaan liikalihavuuteen.

    • nyt xl

      sain kesällä painoa pois 10kg. söin paketin obesimediä, poistihan se ehkä vähän näläntunnetta. Toisella paketilla ei enää mitään vaikutusta. Paino tippui vain sen takia kun lisäsin liikuntaa. Nyt talven olen makoillut ja painoa tullut 5 kg takaisin. Eli taas lisään liikuntaa ja tiputan painoa. Älkää uskoko näihin tabletteihi, yhteenkään! Olisihan se minun itsenikin pitänyt älytä että vika on omassa itsessäni jos en läskejäni pois saa. Ei mikään tabletti minun puolestani laihduta. Tsemppiä kaikille ylipainoisille ja lähtekää ulos liikkumaan niin minäkin teen.

    • cuba libre

      Jep. Itsekin laihdutin bmi 32 -> bmi25. Syynä varmaan se, että söin laihdutuksen alussa pussillisen porkkanoita sekä purkillisen tonnikalaa. Tai kenties se syy oli vadelmissa, joita kanssa söin muutamaan otteeseen. Obesimedejä en ole syönyt.

    • Syö perunajauhoa?
    • hoitsu1

      Itse terveydenhuollon ammattilaisena kokeilin tätä ja kyllä se ihan toimi. 2,5 viikoss sain 5 kg pois. Eikä se ollut vaan nestettä. Kapseli tekee kyllä sen "täyteläisyyden" tunteen jossain määrin, mutta ainakin mun on tehtävä ruokailutilanteesta rauhallinenja keskittyä vaan syömiseen. Esim. aamupalalla en voi lukea lehteä, otan vaan yhden viipaleen leipää ja teekupin. Syön hitaasti ja mietin, oonko täynnä vai tarvitsenko ihan oikeasti nälän vuoksi lisää ruokaa...

      Toki lisäsin liikuntaa salilla 2krt viikossa ( olen laiska liikkumaan, joten tämä oli suuri muutos) ja aloin kulkemaan fillarilla töissä ( matkaa vaivaset 2 km).

      Se "kylläinen olo " on mulle eri kun mitä ruoalla saa, mut nää kapselit auttaa ehkä unohtamaan ruoan, myöskään välipaloja ei himoitte niin paljoa. Mulle nää on hyviä, kaikki zieettiruokavaliosössötykset tappaa laihtumisen 2 pvä. Siis hamppareitakin syön joskus, vain 3 krt pienempiä..

      Sanoisin et vaatii vähä jotain muutakin ku 2x3 kapselia päivää ( lähinnä psyyke mukana) ihan samalla tavalla ei voi vetää mättöä ja kuvitella että laihtuu, mutta nopeuttaa ja helpottaa se kumminki...

      • cuba libre

        Kavikset ovat parhaita täyteläisyyden tunteen saamiseksi. Lisäksi ne tasapainottavat verensokerin ailahteluita, kuitu kun hidasta hiilareiden imeytymistä. Sen päälle tuoreet kasvikset sisältävät runsaasti mikroravinteita, parantaen näinollen oloa kaikin puolen.

        Jättäisin siis obesimedit kauppaan ja söisin kasviksia. Vajaat pari vuotta sitten laihdutin ja saldo on edelleen -25kg.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe