nykyajan kantri on paskaa!

maalaisjuntti321

Kenen mielestä nykyajan kantri on huonoa? itse pidän siitä aidosta ja alkuperäisestä 1950-1980 luvun kantrista. joka on tietysti amerikkalaista.
Nykyajan kantri- laulajat eivät osaa laulaa kantria! vain vanhat osaavat!
vanhoilla 1900-1950 syntyneet laulavat sitä aitoa kantria!
...... vain muutama hyvä vanha kantrilaulaja elää enää... :( se on sääli koska kohta kantri ei enää ole kantria ilman näitä henkilöitä... ;(

6

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • G.W.B.

Itse pidän juurikin nykyajan patrioottisesta Countrysta! Eiköhän tuosta nykyajan Countrysta löydy se juttu esim. Jamey Johnson; High cost of living.Toby Keith: Courtesy of the Red, White, & Blue (The Angry American).
      Toby Keith: American soldier. Jamey Johnson: Redneck side of me.
      Tässä muutama kappale millä jaksan vielä muutaman vuoden Suomessa kunnes muutan vapaaseen maahan!

• ..............

Vapaus on suhteellista...onhan amerikassa esim. uskonnonvapaus eli käytännössä uskonnon vapaus niille jotka ovat kristittyjä tai juutalaisia.
        Tai mielipiteen vapaus, eli kunhan on oikeat mielipiteet ja esittää ne piilossa.

• Kulaus Vetinen

10 pistettä 1. kuuntelulla: Jamey Johnson: Redneck side of me

• turvenuija U

et kumminkaan muuta yhtikäs mihinkään.

• einari pitopohja

paljon sitä tehtiin paaskaa Nääsvillessä jo 50 - 80 - luvullakin - parhaat on vaan jääneet elämäään !!! Nyky kantrissakin varmaan on hyvää (ei kaikki ylituotettua yms. ) mutta sitä ei vaan täällä Härmlandiassa juurikaan kuule !!

• merimies hangosta

Olen samaa mieltä maalaisjuntin kanssa, nykykantri on sitä itseänsä eli p-a-s-k-a-a.

Parasta Countrya tehtiin 50 vuoden ajanjaksolla 1945-1995.

Kunpa ne siellä ehdan Countryn kotimaassa ameriikassa keksisivät että tarvittaisi taas muutos kuten 70-luvulla osa porukasta teki siellämain, kun totesivat että menee liian viihteelliseksi ja sitten syntyi outlaw-movement ja bluegrass. Country-rock kai eli elämäänsä siinä sivussa, kunnes sekin pääsoin sulautui osaksi tätä nykyajan sietämätöntä uutta country-poppia.

Merkittävin suomalaisen Countryn pioneeriyhtye maasamme on ollut karjaalainen Country Express.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5691
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      49
      2955
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2625
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      10
      2291
    5. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      27
      2053
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1992
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1706
    8. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      145
      1305
    9. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      13
      1187
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      261
      1133
    Aihe