Keskiyö

Hanna.

mikä ihme vaivaa entistä miesystävääni? ihmeen ailahtelevainen luonteeltaan, käyttääkö huumeita vai mikä ihme kyseessä?

5

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      en saa kiinni hänestä mutkan kautta. eli uskoisin, ettei hän enää vaikuta sinun elämääsi vakavammin.
      sinä tarvitset rinnallesi tarmokkaamman ja vähemmän ailahtelevan kumppanin, sellaisen kehen voi luottaa 24h vuorokaudessa.

t: Keskiyö

• Hanna.

ei hän enää pahemmin vaikutakkaan, ihmetyttä moinen käytös? Olet oikeassa, voisinko löytää ihmisen johon luotan 24/7?Kiitos!

• NABI!

Näen että tarkoittamasi miehen elämänkerta on täynnä vaihtelevia tapahtumia ja ihmeellisiä vastakohtia, se on kertomus sellaisen ihmisen elämästä , jonka luonne ylittää tavalliset mitat.Hän on monipuolinen luonne (renesanssiihminen),intohimoinen,lempeä,jalomielinen, kiivas - soturi, paimen,runoilija,valtiomies, pappi, profeetta ja kuningas.Hänen lannistumatonta urhoollisuuttaan kannustaa mitä puhtain isänmaanrakkaus, kansan onni on hänelle kallis, ja hän on aina valmis "kurittamaan" sortajia ja karkoittamaan "väärintekijöitä" Kuitenkin monet kiusaukset ympäröivät häntä, ja hän myös lankesi niihin.Hän ei kuitenkaan salaa harha-askeliaan eikä kaunistele rikkomuksiaan.Hän on vajavainen ihminen.Hän kantaa Sydämessään suurta tuskaa ja Rakkautta Maailmasta ja Lähimmäisistään(Ihmiskunnasta) Näen että hän on syvästi uskonnollinen ja hänen katumuksensa on yhtä syvä kuin hänen syntinsä ovat olleet raskaat.Rakkaus,Rauha ja Onni siivittää kuitenkin hänen elämäänsä.JUMALA ON RAKKAUS!

• Hanna.

Hei, kerroitko nyt tarinan Jumalasta vai tarkoittamastani miehestä? Minun tarkoittamani mies ei ole uskonnollinen, juuri äskettäin hän kertoi olevansa pakana : /

• A.Kassinen

"Jumalainen"mies kuitenkin tavalla tai toisella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe