Ollaan seukattu vuosi nyt vuosi. Tänä aikana tyttöystävä on lihonut noin kymmenen kiloa ja se näkyy siinä, että mahaan ja perseeseen alkaa kertyä selluliittiä. Se itse valittaa, "-yhyy, mä oon läski", sit kun mä ehdotan että se urheilis niin se ahie vaan jää eikä puhuta enää. Ennen en ole sanonut suoraan tosta asiasta mitään, mutta äsken oltiin kaupassa - ostettiin siinä perusruokaa: kananmunia, jauhelihaa, kasviksia yms. Sit lopuks muija heittää tiskiin vielä karkkipussin, minkä se veti jostain piilostaan. Ja mä tietysti maksan - niinkuin yleensä. Mua alko vituttaa nii armottomasti kotimatkalla, että jos mä nyt suunnilleen elätän tota, niin kyllä mulla on jotain oikeuksia sitten kans vaatia että miltä se näyttää ja miten pukeutuu (seksikkäästi). Sit tää ihmittelee että mitä mä mökötän, niin päätin sitten vaan sanoa, että miks vitus pitää vetää karkkia, jos kerran oma lihominen ärsyttää. No, nytten se mököttää vuorostaan.
Mitä mieltä ootte asiasta? Menikö ihan perseelleen ja olenko kusipää? Ite olen vaan sitä mieltä että naisen ulkonäkö on tärkee. Ja nimenomaan että on pantavan näköinen. Ja jos se kerta on tärkee asia, niin kai se on parempi sitten tuoda esiin ennenkuin toinen on päässyt ihan läskiksi eikä paluuta ole?
Enkä tosiaan vaadi mitään fitnesskuntoa, mut must menee vähän överiks, jos 22-vuotiaalla näkyy jo selluliittiä - varsinkin ku se selkeesti johtuu lihomisesta eikä oo ns. geneettistä. Toistaseks mimmi on viel ihan seksikäs.
Mimmi vetää karkkia ja elää epäterveellisesti
156
6959
Vastaukset
- Idiotismista sakot
Kakarat alkaa vaatia yhä enemmän vastakkaiselta osapuolelta. Niin sinäkin. Sinä vaadit, että hän pukeutuu hyvin ja on seksikäs. Haluatko vielä hänelle silikonit ja muoviripset ja koko revyyn? Mitä sulla on antaa hänelle takas? VIttuilua ja painostusta, mutta ei omaa esimerkkiä ja kannustusta.
Tuskin nainen haluaa susta elättäjää niinkuin sinä ajattelet, että olet sitä.- THK_8172
Aijaa? Tän naisen elintaso on noussut noin 90% mun ansiosta, joten katon että mä annan aika hel*etin paljon sille taloudellisessa mielessä! Vastapalvelukseksi mulla on mielestäni oikeus vaatia että se kokkaa, silittää, siivoaa, näyttää hyvältä, antaa.
Mielestäni ei ole kohtuutonta, että henkilö, joka on kotona päivät pitkät ja elää mun rahoilla, pitäis huolta kunnostaan. Ihan niinkuin minäkin pidän omastani ja käytän lisäksi hyviä kledjuja.
Ihan niinkuin lihominen ja rumalta näyttäminen olis joku uusi naisten perusoikeus. Voi tsiisus! - 13+14
THK_8172 kirjoitti:
Aijaa? Tän naisen elintaso on noussut noin 90% mun ansiosta, joten katon että mä annan aika hel*etin paljon sille taloudellisessa mielessä! Vastapalvelukseksi mulla on mielestäni oikeus vaatia että se kokkaa, silittää, siivoaa, näyttää hyvältä, antaa.
Mielestäni ei ole kohtuutonta, että henkilö, joka on kotona päivät pitkät ja elää mun rahoilla, pitäis huolta kunnostaan. Ihan niinkuin minäkin pidän omastani ja käytän lisäksi hyviä kledjuja.
Ihan niinkuin lihominen ja rumalta näyttäminen olis joku uusi naisten perusoikeus. Voi tsiisus!Jos on huono maku naisten suhteen, ei niiden kanssa kannata muuttaa saman katon alle. Hanki kodinhoitaja tekemään kotiaskareet ja maksullista panoseuraa. Saat sen, mitä tarvitset, eikä joudu kuuntelemaan toisen rutinoita tai katsomaan sen selluliittejä. Saisit varmaan verovähennyksiinkin osan menoista. Maksullista panoseuraa ei tosin kannattane verottajalle ilmoittaa mut siivoomiset varmaan menee...
- 20+13
THK_8172 kirjoitti:
Ihan niinkuin lihominen ja rumalta näyttäminen olis joku uusi naisten perusoikeus. Voi tsiisus!Elintaso noussut 90%? Mä jotenkin tajusin, että se oli nimenomaan lihonut kymmenen kiloa sun kanssa ollessaan. Tai no, voihan senkin nähdä merkkinä elintason noususta...
- XXSS
THK_8172 kirjoitti:
Ihan niinkuin lihominen ja rumalta näyttäminen olis joku uusi naisten perusoikeus. Voi tsiisus!Anteeks mitä?? SÄ ETT OMISTA SUN TYTTÖYSTÄVÄÄ HEMMETIN TAMPIO!
HÄN EI OLE ALLEKIRJOITTANUT MITÄÄN SOPIMUSTA KOTITÖISTÄ YM. EI SIIS OLE IHME JOS HÄN VETÄÄ KARKKIA. OLET HANKKINUT PIIAN ETTÄ TYTTÖYSTÄVÄÄ! MILLE VUOSIKYMMENELLÄ SÄ OIKEIN ELÄT??? - nouou
THK_8172 kirjoitti:
Ihan niinkuin lihominen ja rumalta näyttäminen olis joku uusi naisten perusoikeus. Voi tsiisus!Onneksi en ole sinun MUIJA vaikka hoikka olenkin ja hoikkana pysyn. En ymmärrä miksi kumpikaan viihtyy tuollaisessa parisuhteessa. Järkyttävän keskenkasvuista touhua.
- Korni koni
THK_8172 kirjoitti:
Ihan niinkuin lihominen ja rumalta näyttäminen olis joku uusi naisten perusoikeus. Voi tsiisus!En oikein käsitä, minkä takia tälle aloitukselle on annettu niin paljon miinusta. On kunnioitusta seurustelukumppania kohtaan pitää huolta kunnostaan. Aloittaja on ihan oikeassa. Kyllä siinä parisuhteessa kannattaa miettiä sitä toistakin osapuolta, ennen kuin käy itseään lihottamaan.
Sinulle,aloittaja, sanoisin, että lähde kävelemään jos se nainen alkaa tarvitsemaan peruutustutkaa. Ei sitä tarvitse katsella jos ei halua. Ihme vinkumista osalla vastaajista. - hainonpallintaa
Silikonit olis hyvät, ne auttais sietämään vähän kauemmin lihavaa tytsyä. Se on noilla naisilla paha taipumus paisumiseen kun suhde ylittää tietyn aikarajan. Toisaalta, joutuisit kuitenkin maksamaan ne silikonitkin...
- Peestä terveisiä
THK_8172 kirjoitti:
Ihan niinkuin lihominen ja rumalta näyttäminen olis joku uusi naisten perusoikeus. Voi tsiisus!Eli arvostat todella rakkaintasi samaan tapaan kuin maksullista naista. Onnex olkoon! Ei ihme, että ihmissuhteesi on kivillä.
- 1+17
13+14 kirjoitti:
Jos on huono maku naisten suhteen, ei niiden kanssa kannata muuttaa saman katon alle. Hanki kodinhoitaja tekemään kotiaskareet ja maksullista panoseuraa. Saat sen, mitä tarvitset, eikä joudu kuuntelemaan toisen rutinoita tai katsomaan sen selluliittejä. Saisit varmaan verovähennyksiinkin osan menoista. Maksullista panoseuraa ei tosin kannattane verottajalle ilmoittaa mut siivoomiset varmaan menee...
Ottaa sellasen siivouspalvelun johon kuuluu kassien tyhjennys.
- plaa plaa plaa
XXSS kirjoitti:
Anteeks mitä?? SÄ ETT OMISTA SUN TYTTÖYSTÄVÄÄ HEMMETIN TAMPIO!
HÄN EI OLE ALLEKIRJOITTANUT MITÄÄN SOPIMUSTA KOTITÖISTÄ YM. EI SIIS OLE IHME JOS HÄN VETÄÄ KARKKIA. OLET HANKKINUT PIIAN ETTÄ TYTTÖYSTÄVÄÄ! MILLE VUOSIKYMMENELLÄ SÄ OIKEIN ELÄT???Ymmärtääkseni AP:n tyttöystävä ei omista myöskään AP:ta, joten AP voi heittää sen pihalle vaikka isllä perusteella että tänään tuuli etelästä, puhumattakaan siitä että AP ei näe yhteistä tulevaisuutta lihavan naisen kanssa.
"HÄN EI OLE ALLEKIRJOITTANUT MITÄÄN SOPIMUSTA KOTITÖISTÄ YM."
NO kyllä mun muijat on aina tehneet kotityöt, jos ovat olleet kotona ja minä käynyt töissä. Se on sen kotona olevan työ, sillä on 8 tuntia aikaa päivässä tehdä ne, ei saatana pitäs olla liian vaikeeta.
ITse ainakin olisin näyttänyt vaimolle kylämsti ovea jos kotityöt ei hotsittanut silloin kun se ei ollut vielä töissä. Oikeessa oot. Kyl naisen pitää tsempata ulkonäkönsä eteen. Kaikki nykymuijat on joko pissiksiä tai läskiluusereita. Tietty miehenkinpitää tsempata eikä mitään kaljamahaa tarvii kasvattaa.
Nykyjengiltä puuttuu tsemppi ja omanarvon tunne.
Läskit oli meillä ainakin koulussa 1-2%. Nykyään 40-60%. Eli turha täällä jengin urputtaa että oot väärässä. Ne valittajat on just niitä itsensä hellijöitä ja ylilihavia joilla on ihan väärä kuva itsestään. Luulevat raukat olevansa niin hyviä ja itseluottamus on tapissa vaikka läski hyllyy ja ulkonäkö on resuinen.
Kyllä muijalta pitää voida vaatia, että kuosi on kunnossa, mutta pitää se itselläkin ollaplaa plaa plaa kirjoitti:
Ymmärtääkseni AP:n tyttöystävä ei omista myöskään AP:ta, joten AP voi heittää sen pihalle vaikka isllä perusteella että tänään tuuli etelästä, puhumattakaan siitä että AP ei näe yhteistä tulevaisuutta lihavan naisen kanssa.
"HÄN EI OLE ALLEKIRJOITTANUT MITÄÄN SOPIMUSTA KOTITÖISTÄ YM."
NO kyllä mun muijat on aina tehneet kotityöt, jos ovat olleet kotona ja minä käynyt töissä. Se on sen kotona olevan työ, sillä on 8 tuntia aikaa päivässä tehdä ne, ei saatana pitäs olla liian vaikeeta.
ITse ainakin olisin näyttänyt vaimolle kylämsti ovea jos kotityöt ei hotsittanut silloin kun se ei ollut vielä töissä.Juuri näin. Jos kotona roikkuu eikä tee mitään on muija ihan turha. Kuka tollasta jaksais kattoo?Safka ptää olla pöydässä ku äijä tulee himaan. Pahimpia on just noi marisijat
- Mene jojooon kääpiö
THK_8172 kirjoitti:
Ihan niinkuin lihominen ja rumalta näyttäminen olis joku uusi naisten perusoikeus. Voi tsiisus!Oletatko että tyttöystäväsi pitäisi olla sinulle kuin maksettu huora ? Mikset hae huoraa muualta ja vie vaatteitasi pesulaan?
Olet ilmiselvä idiootti. Ei tuolla älyllä mitään vaadita vaan hankitaan isoja ongelmia. - sama mieli
scabbi kirjoitti:
Juuri näin. Jos kotona roikkuu eikä tee mitään on muija ihan turha. Kuka tollasta jaksais kattoo?Safka ptää olla pöydässä ku äijä tulee himaan. Pahimpia on just noi marisijat
Täysin samaa mieltä. Kyllä kaikkien on kortensa kekoon kannettava jos aikoo samaa elämää elellä. Jos ei työllä niin sitten kotitöillä. Mielellään sitä itekki tytölle kokkailee ja laittelee kaikkee kivaa jos se on päivän uurastanut kodin tai rahan eteen. Silloin ku joudun tekemään pitkää päivää, niin kotona on oltava ruoka ja sauna valmiina kun tulen töistä. Välillä naisten on vaan vaikee ymmärtää että ihminen on väsynyt ja nälkäinen 12 tuntisen työpäivän jälkeen. Viimeset tunnit vielä röökillä ja kahvilla. Siinä ei paljo jaksa otsatukkaa enää samalle iltaa silitellä.
- .........
Joo-o, jätä se tyttö! Hän ansaitsee 100 kertaa parempaa, kuin sinä!
- Oppi muiden kokem.
Tämä on hyvä ohje, suorastaan erinomainen! Kommentti taas on ihan Peestä.
Jos se "läski" lihoo 10 kiloa vuodessa poikaystävän iskettyään ,niin se lihoo sitten naimisiin mentyään heti toiset 10 kg ja siitä sitten 1-2 kg /vuosi.
Laske siitä läskisyys, kun olette ollet yhdessä sen 7 vuotta, mikä onkin oikein sopiva avio/avoliiton ikä erota.
Etsi uuusi urheilukentältä! - Lulu1
Oppi muiden kokem. kirjoitti:
Tämä on hyvä ohje, suorastaan erinomainen! Kommentti taas on ihan Peestä.
Jos se "läski" lihoo 10 kiloa vuodessa poikaystävän iskettyään ,niin se lihoo sitten naimisiin mentyään heti toiset 10 kg ja siitä sitten 1-2 kg /vuosi.
Laske siitä läskisyys, kun olette ollet yhdessä sen 7 vuotta, mikä onkin oikein sopiva avio/avoliiton ikä erota.
Etsi uuusi urheilukentältä!just ! ite olen 50 vuotias akka, mutta hoikka ja näyttävä nainen , katson nuoria naisia usein ja ihmettelen miksi ovat niin hompsuisia...ja lihavia, ei se oo kyllä mitään kivaa kateltavaa jos totta puhutaan.
Pyöreyden ymmärrän ja se on nättiä jollekkin kelle sopii persoonaan, mutta läski on aivan eri asia, ymmärrän kyllä että joitakin miehiä ärsyttää kun emäntä vaan paisuu ja varsinkin kun naimisiin mennään..sit ihmetellään miksi mies pettää ..ja sama toisinpäin..läskejä ukkoja, mahat roikkuu, housunperse roikkuu..eipä paljon kiihota. - Tyttöparka
Masennukseensa tyttö syö karkkia, kun sillä on niin kehno avomies.
Tyttöparka kirjoitti:
Masennukseensa tyttö syö karkkia, kun sillä on niin kehno avomies.
Joo, oon huomannu, että täällä juuri lihavat hyökkää heti koska niiden itsetunto on "persiistä"- Ne täällä haukkuu ja puolustaa. On kiva provosoida.
Provosoin, koska haluaisin herättää heissä ajatuksen laihduttamisesta. Ensimmäimem vaimoni oli juuri sellainen, että valitteli olomuotoaan ja söi sitten suruunsa koko ajan lisää. Kyseessä on tietty luuseriihmistyyppi.
Laihdustuskuuri kesti viikon, pyöräilyharrastus viikon jne.jne.
- Old'Bitch
Esitän eriävän mielipiteen aiempiin kommentteihin. Itseäni on just aina ärsyttäneet tuollaiset tyttöystäväsi kaltaiset ihmiset! Kaveripiirissä on pari tälläista "puputtajaa" - kun löydettiin seurustelukumppani, niin sillä ei ole mitään väliä enää, vaikka perse leviää samaan tahtiin kuin tyttöystävälläsi. Sitten valitetaan, kun farkut kiristää ym - ja odotetaan, että vieressä istuva poikaystävä vakuuttelisi, että et sinä, kulta-pieni, ole yhtään lihonut ja että minähän vain tykkään, kun on vähän enemmän lihaa luiden päällä... Vastaavati jos poikaystävä antaa vaikkapa hiustensa tai "naamakarvojensa" rehottaa, niin auta armias, mikä vinkuna siitä alkaa..! Ja kyse on kuitenkin suht pienen korjausliikkeen tekemisesta verrattuna kymmenen ylimääräisen kilon pudottamiseen.
Ja ennen kuin saan "kivikuuron" niskaani kera toteamuksen, että varmaan joku toinen itseään täynnä oleva "kloppi" siellä kirjoittaa, niin kerron, että olen nainen ja ikää jonniiverran enemmän kuin aloittajalla ja hänen tyttiksellään. Minua henk koht ärsyttää laiskat ihmiset - en tarkoita, että koko ajan pitää hosua hiki päässä lenkkipolulla tai pitää "kotiliettä lämpimänä", mutta tietty itsekuri ja toisen huomioiminen pitäisi kuitenkin olla itsestään selvää.- Hyi läskit!!
Olen kanssasi samaa mieltä ja olen nainen ja samaa ikää kuin aloittaja. Minulla on tuttavapiirissä paljon tuon kaltaisia naisia ja miehiäkin, jotka ovat parisuhteen aikana lihonneet ihan hirvittävästi! Pitää käydä pizzalla joka viikko, karkkia pitää olla aina kaapissa, pitää joka viikonloppu olla ryyppäämässä eikä liikuntaa harrasteta lainkaan! Ei se kyllä kumppanista ole hienoa, jos on itse pysynyt hyvässä kunnossa ja mielestäni asiasta pitää mainita suoraan ja jyrkästikin.
Kyllä minua ainakin ärsyttäisi ihan hirveästi, jos mieheni alkaisi kittaamaan kaksin käsin kaljaa, vetelisi pizzoja ja muuta epäterveellistä koko ajan ja lihoisi tolkuttomasti. Kyllä varmasti sanoisin hänelle siitä ja tekisin selväksi, että touhun on loputtava ja otettava niskasta kiinni ja ellei tehoa niin sanoisin etten jaksa tuollaista paisumista enää katsella.
On se kumma, että jotkut täällä puolustelevat niin hirmusti aloittajan tyttöystävää ja haluavat hänen löytävän uuden ja ymmärtäväisen miehen, mutta mielestäni ALOITTAJAN tulisi etsiä uutta, joka pitäisi itsestään hyvää huolta! - Itse_olet_valinnut!
Hyi läskit!! kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä ja olen nainen ja samaa ikää kuin aloittaja. Minulla on tuttavapiirissä paljon tuon kaltaisia naisia ja miehiäkin, jotka ovat parisuhteen aikana lihonneet ihan hirvittävästi! Pitää käydä pizzalla joka viikko, karkkia pitää olla aina kaapissa, pitää joka viikonloppu olla ryyppäämässä eikä liikuntaa harrasteta lainkaan! Ei se kyllä kumppanista ole hienoa, jos on itse pysynyt hyvässä kunnossa ja mielestäni asiasta pitää mainita suoraan ja jyrkästikin.
Kyllä minua ainakin ärsyttäisi ihan hirveästi, jos mieheni alkaisi kittaamaan kaksin käsin kaljaa, vetelisi pizzoja ja muuta epäterveellistä koko ajan ja lihoisi tolkuttomasti. Kyllä varmasti sanoisin hänelle siitä ja tekisin selväksi, että touhun on loputtava ja otettava niskasta kiinni ja ellei tehoa niin sanoisin etten jaksa tuollaista paisumista enää katsella.
On se kumma, että jotkut täällä puolustelevat niin hirmusti aloittajan tyttöystävää ja haluavat hänen löytävän uuden ja ymmärtäväisen miehen, mutta mielestäni ALOITTAJAN tulisi etsiä uutta, joka pitäisi itsestään hyvää huolta!Aika monesti näissä jutuissa on vaan se, että myös se MIES on muuttunut.
Siis lihonut, ei pidä itsestään huolta jne., eikä nainen välttämättä tälle miehelle mitään valita, mutta miehellä on kuitenkin oikeus vaatia naistaan pysymään kunnossa?
Sitä kutsutaan kaksinaismoralismiksi!
Ja mitä tulee aloittajaan niin, tuskin olet niin avuton, että osaat itse jättää tyttöystäväsi jos ärsyttää? Mikset vaihda, jos ei kelpaa?
Ihan turha odotella jotain siivousta ym. "hyvityksenä" siitä, että tyttöystäväsi ei miellytä enää silmääsi? "Pitäähän siitä tyttöystävästä edes jotain hyötyä olla", niinkö? Miksi ajattelet tyttöystävääsi hyötyperiaatteella? Tietääkseni suhteessa ollaan usein (pyyteettömän) rakkauden vuoksi! Lähde suhteesta, jos se on sinulle jotain muuta kuin hänelle! - ajatukselija
Itse_olet_valinnut! kirjoitti:
Aika monesti näissä jutuissa on vaan se, että myös se MIES on muuttunut.
Siis lihonut, ei pidä itsestään huolta jne., eikä nainen välttämättä tälle miehelle mitään valita, mutta miehellä on kuitenkin oikeus vaatia naistaan pysymään kunnossa?
Sitä kutsutaan kaksinaismoralismiksi!
Ja mitä tulee aloittajaan niin, tuskin olet niin avuton, että osaat itse jättää tyttöystäväsi jos ärsyttää? Mikset vaihda, jos ei kelpaa?
Ihan turha odotella jotain siivousta ym. "hyvityksenä" siitä, että tyttöystäväsi ei miellytä enää silmääsi? "Pitäähän siitä tyttöystävästä edes jotain hyötyä olla", niinkö? Miksi ajattelet tyttöystävääsi hyötyperiaatteella? Tietääkseni suhteessa ollaan usein (pyyteettömän) rakkauden vuoksi! Lähde suhteesta, jos se on sinulle jotain muuta kuin hänelle!AIka monesti varmasti mieskin on muuttunut joo, mutta sitä kannattaisi varmaan kysyä aloittajalta tyyliin "pidätkös sinä itse kunnostasi/ulkonäöstäsi huolta, kun sitä toiselta vaadit?" - ennen kuin alkaa syyttelemään kaksinaismoralismista. Edes huutomerkin kanssa.
Tähänhän vastattiin pari viestiä aloitusviestin jälkeen "...ja elää mun rahoilla, pitäis huolta kunnostaan. Ihan niinkuin MINÄKIN PIDÄN OMASTANI ja käytän lisäksi hyviä kledjuja." Eli väittää pitävänsä.
"Mikset vaihda jos ei kelpaa?" Ehkäpä kelpaisi, jos toinen ei silmissä alkaisi paisumaan. Ihmiset muuttuvat iän myötä, aineenvaihdunta muuttuu, muutenkin vanhenee, naisilla esim. synnytykset voivat vaikuttaa kehoon, mutta ei se muutos, etenkään vuodessa kahdessa tapahdu ilman ulkoista syytä. Etenkin jos karkkipusseja yms. kotiin kannellaan niin kyseessä ei ole varsinainen mysteeri.
Miehet vain monesti tuntuvat olevan olentoja, jotka mm. kiihottuvat visuaalisista ärsykkeistä. Jo siksi pornokin on suosittua ja siksi kaunis nainen kääntää päät (aivan kuten komea nuori mies kääntää monesti naisten päät). Sen näkee kun seuraa ihmisten reaktioita, kun joku "uusi" astuu vaikka samaan huoneeseen.
Samalla tavalla naisetkin pyrkivät valitsemaan sen itseään miellyttävän puolison. Toiset eivät pidä kaljamahoista tai vaikka naamakarvoista, toiset pitävät. Näin miehetkin katsovat naisia, kukin omien mieltymystensä mukaan. Toiset tykkäävät laihemmista, toiset tukevammista. Tämä on täysin yleistä.
Niitä "oikeasti sisintä" kaunetta katsovia on todella, todella vähän. Useimmilla on omat mielihalunsa mihin kiinnittävtä huomiota toisen habituksessa. - Itse_olet_valinnut!
ajatukselija kirjoitti:
AIka monesti varmasti mieskin on muuttunut joo, mutta sitä kannattaisi varmaan kysyä aloittajalta tyyliin "pidätkös sinä itse kunnostasi/ulkonäöstäsi huolta, kun sitä toiselta vaadit?" - ennen kuin alkaa syyttelemään kaksinaismoralismista. Edes huutomerkin kanssa.
Tähänhän vastattiin pari viestiä aloitusviestin jälkeen "...ja elää mun rahoilla, pitäis huolta kunnostaan. Ihan niinkuin MINÄKIN PIDÄN OMASTANI ja käytän lisäksi hyviä kledjuja." Eli väittää pitävänsä.
"Mikset vaihda jos ei kelpaa?" Ehkäpä kelpaisi, jos toinen ei silmissä alkaisi paisumaan. Ihmiset muuttuvat iän myötä, aineenvaihdunta muuttuu, muutenkin vanhenee, naisilla esim. synnytykset voivat vaikuttaa kehoon, mutta ei se muutos, etenkään vuodessa kahdessa tapahdu ilman ulkoista syytä. Etenkin jos karkkipusseja yms. kotiin kannellaan niin kyseessä ei ole varsinainen mysteeri.
Miehet vain monesti tuntuvat olevan olentoja, jotka mm. kiihottuvat visuaalisista ärsykkeistä. Jo siksi pornokin on suosittua ja siksi kaunis nainen kääntää päät (aivan kuten komea nuori mies kääntää monesti naisten päät). Sen näkee kun seuraa ihmisten reaktioita, kun joku "uusi" astuu vaikka samaan huoneeseen.
Samalla tavalla naisetkin pyrkivät valitsemaan sen itseään miellyttävän puolison. Toiset eivät pidä kaljamahoista tai vaikka naamakarvoista, toiset pitävät. Näin miehetkin katsovat naisia, kukin omien mieltymystensä mukaan. Toiset tykkäävät laihemmista, toiset tukevammista. Tämä on täysin yleistä.
Niitä "oikeasti sisintä" kaunetta katsovia on todella, todella vähän. Useimmilla on omat mielihalunsa mihin kiinnittävtä huomiota toisen habituksessa.Jos suomenkieltä osaat, niin varmastikin ymmärrät itsekin, ettei tuossa missään kohtaa syytetty aloittajaa. En muuten tiennytkään, että huutomerkin käyttäminen on kiellettyä! (Oho! Tein sen taas!)
" Ehkäpä kelpaisi, jos toinen ei silmissä alkaisi paisumaan. Ihmiset muuttuvat iän myötä, aineenvaihdunta muuttuu, muutenkin vanhenee, naisilla esim. synnytykset voivat vaikuttaa kehoon, mutta ei se muutos, etenkään vuodessa kahdessa tapahdu ilman ulkoista syytä. Etenkin jos karkkipusseja yms. kotiin kannellaan niin kyseessä ei ole varsinainen mysteeri. "
Niin. Silloin kun toinen muuttuu esim. vaihdevuosien jne. vuoksi (joka on btw luonnollista muutosta, jonka jokainen kumppani tietää. Silloinkin se on kumppanista itsestään kiinni pysyykö vanhentuvan kumppanin kanssa vai ei, vaikka se olisi toki suotavaa), niin RAKKAUS on se mikä liimaa kumppaniin. Mutta jos toista ei rakasta ja on toisen kanssa lähinnä ulkonäön vuoksi, niin jos kriteerit suhteen pitämiselle eivät riitä, niin miksi aloittaja ei vain yksinkertaisesti lähde suhteesta? Miksi hän tulee tänne asiasta ruikuttamaan, kun itsehän ei lähde suhteesta? Jos kerran vain sillä on väliä, miltä tyttöystävä näyttää, eikä tyttöystävä enää vastaa hänen vaatimuksiaan, miksi sitten roikkuu tyttöystävässään? Tietääkö tyttöystävä edes hänen olettamuksistaan, että hän ei halua kiintyä tähän jne.? Se on väärin, mikäli ei ole kertonut! '
"Samalla tavalla naisetkin pyrkivät valitsemaan sen itseään miellyttävän puolison. Toiset eivät pidä kaljamahoista tai vaikka naamakarvoista, toiset pitävät. Näin miehetkin katsovat naisia, kukin omien mieltymystensä mukaan. Toiset tykkäävät laihemmista, toiset tukevammista. Tämä on täysin yleistä.
Niitä "oikeasti sisintä" kaunetta katsovia on todella, todella vähän. Useimmilla on omat mielihalunsa mihin kiinnittävtä huomiota toisen habituksessa."
Joo, mutta oleellinen pointtihan on se, että parisuhteessa tulee olla muitakin asioita, jotka liimaavat yhteen, kuin pelkkä ulkonäkö! Esim. Rakkaus. Toisen luonne. Yhteiset kiinnostuksenkohteet. Luottamus. Jne.
Sisäisen kauneuden tulisi olla tärkeämpää kuin ulkoinen. Muuten nuo muut osa-alueet suhteessa (rakkaus, luottamus, jne...) kärsivät. Eikä kumppani tietääkseni ole aloittajalle (joka saatat olla hyvinkin sinä itse, ainakin vaikuttaa siltä. Ja ei, en syytellyt edelleenkään! ;D ) allekirjoittanut mitään paperilappustakaan, jossa lukee, että "Minä *****, lupaan olla muuttumatta tämän suhteen aikana suuntaan tai toiseen".
- Rottweil
Tuo on valitettavan tavallinen ilmiö. Naapurissa asuva opiskelijatyttö harrasi aikanaan paljon liikuntaa ja oli ihan hyvän näköinen naapurintyttö. Keväällä hän alkoi seurustelemaan, liikunta jäi ja painoa on tullut lisää varmaan lähemmäs 10 kiloa. E-pillereiden käyttö näky ennen niin heleiden kasvojen pöhöttymisenä. Eipä hänen miesystävänsäkään liikuntaa harrasta, vaikka hoikka onkin. Harvinaisen huonoryhtinen ja voimattoman oloinen kaveri on. Mieskin taittaa olla mustasukkaista tyyppiä, kun tyttö ei enää pysähdy edes juttelemaan, hädintuskin moikkaa. Ei enää uskoisi, että kyseessä sama nuori nainen.
Näköjään parisuhteen vaikutus naisiin ei ole aina positiivinen. Johtuukohan tämä siitä, että tällaiset naiset eivät ole onnellisia suhteessaan, kun elintavat repsahtavat ja myös sosiaalinen puoli jää. Monestihan ihmiset luulevat, että parisuhde tekee onnelliseksi, näin ei kuitenkaan ole kuin harvoissa tapauksissa. Sinkkuelämä on monilla tasapainoisempaa ja aktiivisempaa.- -banki moon
Onko sinulla jonkinasteinen pakkomielle naapuriisi?
- Rottweil
-banki moon kirjoitti:
Onko sinulla jonkinasteinen pakkomielle naapuriisi?
Ei todellakaan ole. Mun tapana on perustella kannanottojani edes yhdellä esimerkillä, elleivät ne nyt satu olemaan niin itsestäänselviä, että niitä on turha ees laittaa. Tuo naapurin likka sattuu vaan olemaan läheisin ja tuorein tuntemani esimerkkitapaus. Samoin on käynyt ainakin viiden kaverini tyttöystäville.
Miksi naapurintyttöesimerkki kiinnostaa sinua noin paljon? - bank i
Rottweil kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Mun tapana on perustella kannanottojani edes yhdellä esimerkillä, elleivät ne nyt satu olemaan niin itsestäänselviä, että niitä on turha ees laittaa. Tuo naapurin likka sattuu vaan olemaan läheisin ja tuorein tuntemani esimerkkitapaus. Samoin on käynyt ainakin viiden kaverini tyttöystäville.
Miksi naapurintyttöesimerkki kiinnostaa sinua noin paljon?Tiedät (muka) hänen syövän e-pillereitä - mitähän naapurintyttösi isä mahtaisi tästä tuumata.... Et vaikuta stalkkerilta ollenkaan, et.
- Rottweil
bank i kirjoitti:
Tiedät (muka) hänen syövän e-pillereitä - mitähän naapurintyttösi isä mahtaisi tästä tuumata.... Et vaikuta stalkkerilta ollenkaan, et.
Se nyt näkyy hänen kasvojensa pöhöttymisenä. Valitettavasti olen nähnyt pillereiden negatiivisen vaikutuksen naisen ulkonäköön ja psyykkeeseen ihan omissa suhteissani. Eipä taida tytön käyttämä ehkäisymenetelmä hänen isälleen kuulua, eikä tietysti kuulu mullekaan. Tähän lihomiskeskusteluun halusin sen vetää keskustelun herättäjäksi.
Pointtinani oli pillereiden vaikutus naisen hormoonitasapainoon ja sitä kautta mielialaan. Tämä muiden parisuhteen mahdollisten ongemien lisäksi aiheuttaa monilla naisilla lohtusyömistä ja sosiaalista vetäytymistä. Ajattelin, että tuosta syntyisi keskustelua, kun joku fiksu lukija olisi huomannut syy yhteyden. Olisihan tuo tietysti pitänyt auki kirjoittaa, kun ei mahda minun pakkomielteeni, jotka eivät ko. naapurintyttöön mitenkään liity, aloittajaa pahemmin kiinnostaa :D - Moonlil
Rottweil kirjoitti:
Se nyt näkyy hänen kasvojensa pöhöttymisenä. Valitettavasti olen nähnyt pillereiden negatiivisen vaikutuksen naisen ulkonäköön ja psyykkeeseen ihan omissa suhteissani. Eipä taida tytön käyttämä ehkäisymenetelmä hänen isälleen kuulua, eikä tietysti kuulu mullekaan. Tähän lihomiskeskusteluun halusin sen vetää keskustelun herättäjäksi.
Pointtinani oli pillereiden vaikutus naisen hormoonitasapainoon ja sitä kautta mielialaan. Tämä muiden parisuhteen mahdollisten ongemien lisäksi aiheuttaa monilla naisilla lohtusyömistä ja sosiaalista vetäytymistä. Ajattelin, että tuosta syntyisi keskustelua, kun joku fiksu lukija olisi huomannut syy yhteyden. Olisihan tuo tietysti pitänyt auki kirjoittaa, kun ei mahda minun pakkomielteeni, jotka eivät ko. naapurintyttöön mitenkään liity, aloittajaa pahemmin kiinnostaa :DHaluaisin hieman puuttua tuohon pilleri juttuun. Epillerit itsessään saattavat kerätä nestettä elimistöön, mutta suoranaista lihomista (rasvakerroksen kasvua) ne eivät aiheuta, vaan sen aiheutta ihminen itse.
Ja mikäli jonkin asteista kasvojen pöhöttymistä on näkyvissä, se tarkoittaa että ehkäisykeino ei ole itselle sopiva. Jos pillereissä haluaa pysyä, kannattaisi kokeilla esimerkiksi matalampi hormonisia valmisteita tai vaikka ehkäisyrengasta. Mielialanvaihtelut ovat yksi yleisimmistä sivuvaikutuksesta, mutta esimerkiksi Yaz-niminen pillerivalmiste on ollut erittäin sopiva monelle. Se on ollut erittäin sopiva monelle, jolla on ollut rajujakin sivuvaikutuksia muista valmisteista. Kokeilemalla sen oikean löytää. - Rottweil
Rottweil kirjoitti:
Pointtinani oli pillereiden vaikutus naisen hormoonitasapainoon ja sitä kautta mielialaan. Tämä muiden parisuhteen mahdollisten ongemien lisäksi aiheuttaa monilla naisilla lohtusyömistä ja sosiaalista vetäytymistä. Ajattelin, että tuosta syntyisi keskustelua, kun joku fiksu lukija olisi huomannut syy yhteyden. Olisihan tuo tietysti pitänyt auki kirjoittaa, kun ei mahda minun pakkomielteeni, jotka eivät ko. naapurintyttöön mitenkään liity, aloittajaa pahemmin kiinnostaa :DEi suoranaisesti, mutta on tutkittu, että pillereitä syövillä naisilla on enemmän painonnousua. Oletettavasti tämä tulee osalla naisista mielialavaikutusten kautta ns. lohtusyömisenä. Eihän kaikilla sitä taipumusta ole.
- ohhoh!!!
Rottweil kirjoitti:
Ei suoranaisesti, mutta on tutkittu, että pillereitä syövillä naisilla on enemmän painonnousua. Oletettavasti tämä tulee osalla naisista mielialavaikutusten kautta ns. lohtusyömisenä. Eihän kaikilla sitä taipumusta ole.
Mistä tiedät että hän syö e-pillereitä, kysyitkö? Ja jos kysyit niin minkä hemmetin takia?
Toisten asiat sitä aina tietää niin hyvin.... - Rottweil
ohhoh!!! kirjoitti:
Mistä tiedät että hän syö e-pillereitä, kysyitkö? Ja jos kysyit niin minkä hemmetin takia?
Toisten asiat sitä aina tietää niin hyvin....En todellakaan tiedä. mutta näen sen, kuten olen nänhyt omien tyttöystövieni kanssa. Yleensä noita myrkkyjä syödään sen takia, ettei tulisi lasta seksin harratamisesta, Kuikas teillä ehkäisy hoidetaan?
- olet oikeassa
Rottweil kirjoitti:
Pointtinani oli pillereiden vaikutus naisen hormoonitasapainoon ja sitä kautta mielialaan. Tämä muiden parisuhteen mahdollisten ongemien lisäksi aiheuttaa monilla naisilla lohtusyömistä ja sosiaalista vetäytymistä. Ajattelin, että tuosta syntyisi keskustelua, kun joku fiksu lukija olisi huomannut syy yhteyden. Olisihan tuo tietysti pitänyt auki kirjoittaa, kun ei mahda minun pakkomielteeni, jotka eivät ko. naapurintyttöön mitenkään liity, aloittajaa pahemmin kiinnostaa :DOlet ihan oikeassa pillereiden suhteen. Niistä koituu muutakin haittaa kuin mielialanvaihtelut ja nesteen kertyminen. Totuus on kuitenkin se, että moni mies saattaisi jättää sellaisen naisen joka ei pillereitä syö tai jotain muuta epämiellyttävää ehkäisykeinoa sisuksiinsa työnnä. Yksin jääminen on monelle naiselle kammottavampi asia kuin itsensä tuhoaminen. Itse olen asunut yksin vuosia juuri sen vuoksi, että en ole halunnut käyttää pillereitä tms. Nykyisin olen suhteessa ja meillä on omat keinomme ehkäisyn suhteen. Niistä en kerro tässä, koska saisin naururyöpyn niskaani. Kerronpahan kuitenkin sen, että ollaan oltu yhdessä kahdeksan vuotta :)
- 099n88n
olet oikeassa kirjoitti:
Olet ihan oikeassa pillereiden suhteen. Niistä koituu muutakin haittaa kuin mielialanvaihtelut ja nesteen kertyminen. Totuus on kuitenkin se, että moni mies saattaisi jättää sellaisen naisen joka ei pillereitä syö tai jotain muuta epämiellyttävää ehkäisykeinoa sisuksiinsa työnnä. Yksin jääminen on monelle naiselle kammottavampi asia kuin itsensä tuhoaminen. Itse olen asunut yksin vuosia juuri sen vuoksi, että en ole halunnut käyttää pillereitä tms. Nykyisin olen suhteessa ja meillä on omat keinomme ehkäisyn suhteen. Niistä en kerro tässä, koska saisin naururyöpyn niskaani. Kerronpahan kuitenkin sen, että ollaan oltu yhdessä kahdeksan vuotta :)
Kiinnostaisi, etenkin jos käytätte jotain luonnonmenetelmiä, siis muita kuin liman tarkkailua ja lämmön mittaamista. Tulisi tarpeen, kun ei pahemmin huvita tunkea kroppaan mitään myrkkyjä ja kuparikierukkaakaan ei ole suositeltavien listalla. Kondomilla mennään vielä joitakin vuosia..
- kolmas naapuri
Rottweil kirjoitti:
Pointtinani oli pillereiden vaikutus naisen hormoonitasapainoon ja sitä kautta mielialaan. Tämä muiden parisuhteen mahdollisten ongemien lisäksi aiheuttaa monilla naisilla lohtusyömistä ja sosiaalista vetäytymistä. Ajattelin, että tuosta syntyisi keskustelua, kun joku fiksu lukija olisi huomannut syy yhteyden. Olisihan tuo tietysti pitänyt auki kirjoittaa, kun ei mahda minun pakkomielteeni, jotka eivät ko. naapurintyttöön mitenkään liity, aloittajaa pahemmin kiinnostaa :DJos sun naapurintyttös ryyppää, kun kasvot pöhöttyy. En kyllä ole kuullut kenenkään saavan pöhöttymää e-pillereistä. Tai voihan sillä olla vaikka reuma johon saa kortisonia tai juku muu vaiva mikä pöhöttää kasvoja.
- Rottweil
kolmas naapuri kirjoitti:
Jos sun naapurintyttös ryyppää, kun kasvot pöhöttyy. En kyllä ole kuullut kenenkään saavan pöhöttymää e-pillereistä. Tai voihan sillä olla vaikka reuma johon saa kortisonia tai juku muu vaiva mikä pöhöttää kasvoja.
Ei nyt takerruta siihen naapurintyttöön. Nesteen kertyminen ja mielialanvaihtelut ovat nyt ihan yleinen sivuoire. Varmaan ne ovat osasyynä nuorten naisten parisuhdelihomiseenkin.
- btw.........
Myös alkoholi pöhöttää...
- Joonas R.
Aika ällistyttävää miten nopeasti ihminen muuttuukaan. Pari vuotta mekin ollaan yhdessä oltu ja tuona aikana muutokset ovat olleet aika dramaattisia. Nimenomaan tuossa naiskumppanissani. Vähän pyöreähän hän oli jo tavatessamme, eikä se minua haitannut ollenkaan, mutta nyt tuo olemus on menny aika pahaan suuntaan. Alkuaikoina hän kävi säännöllisesti kampaajalla ja pukeutui siisteihin vaatteisiin. Laittoipa välillä omaksi- ja minun ilokseni kotioloissakin pikkuisen meikkiä. Kotihommat hoideltiin tasan ja kaikki oli tosi kivasti. Nyt hänestä on sukeutunut melkoinen komentelija. Pääajan kotona olleessaan istuu sohvalla telkkaria katsoen, eikä halua tehdä mitään kotitöitä. Tukka harottaa miten sattuu ja iho on aivan rasvasta kiiltävä. Hänelle on tullut arviolta 15 kg lisää painoa tapaamisemme jälkeen. Vaatteina nuo ainaiset lököttävät collarihousut. Suuri syy hänen habitukseensa on epäilemättä se, ettei hänen ole välttämätöntä poistua kodistamme minnekään, koska työnteko hoituu kotoakäsin. Ennen meillä sentään seksihommat toimivat, mutta nyt on jo kaksi kuukautta edellisestä rakastelukerrasta. Olemme kyllä asioista jutelleet, mutta tuntuu että olen hänelle niin itsestäänselvyys, ettei hänen tarvitse vaivautua vuokseni. Itse olen luonnollisesti vanhentunut, mutta tukka on päässä ja parta ajettuna joka ikinen päivä. Painonikin on kilolleen sama 74kg, joka se oli 2v sitten. Vaan eipä tiedä hän, että oman poikamiesboksini vuokrasopimus on enää allekirjoitusta vaille. Viimeisimmän keskusteluyrityksen jälkeen hänen sanomansa:"Ei sun mua oo pakko katella" kaikuu edelleen korvissa. Avoliitosta on helppo lähteä.
- sadetakkki
Niin on. Tee se jos sinusta siltä tuntuu. Ja muutkin miehet jotka kamppailette tämän aiheen kanssa, ja koette että ansaitsette jotain muuta.
Toki suora keskustelukin voi auttaa, jos autatte tyttöystäväänne muuttumaan. Jos koette että hän on teille se paras, niin ehkä epämiellyttävä ulkonäkö on muutettavissa, kunhan kerrotte paljonko välitätte rakkaastanne.
Ja vielä pakko vähän nalkuttaa, kauhean negatiiviseen ja halveksuvaan sävyyn puhutte tyttöystävistänne. Kyllähän siihen lihomiseen voi muitakin syitä olla kuin se laiskuus. Itselleni kävi seurustelun alkaessa käänteinen reaktio, sairastuin anoreksiaan, kun poikaystäväni naisihanne oli niin mallimaisen alipainoinen. No kun itse olin sen kokoinen päädyin sairaalaan, eikä poikaystävänikään enää minulta sellaista vartaloa odota... Eli varokaa mitä toivotte, voitte saada sen:D - Naisella on ihmiarvo
sadetakkki kirjoitti:
Niin on. Tee se jos sinusta siltä tuntuu. Ja muutkin miehet jotka kamppailette tämän aiheen kanssa, ja koette että ansaitsette jotain muuta.
Toki suora keskustelukin voi auttaa, jos autatte tyttöystäväänne muuttumaan. Jos koette että hän on teille se paras, niin ehkä epämiellyttävä ulkonäkö on muutettavissa, kunhan kerrotte paljonko välitätte rakkaastanne.
Ja vielä pakko vähän nalkuttaa, kauhean negatiiviseen ja halveksuvaan sävyyn puhutte tyttöystävistänne. Kyllähän siihen lihomiseen voi muitakin syitä olla kuin se laiskuus. Itselleni kävi seurustelun alkaessa käänteinen reaktio, sairastuin anoreksiaan, kun poikaystäväni naisihanne oli niin mallimaisen alipainoinen. No kun itse olin sen kokoinen päädyin sairaalaan, eikä poikaystävänikään enää minulta sellaista vartaloa odota... Eli varokaa mitä toivotte, voitte saada sen:DUkko ei välitä naisestaan p****n vertaa! On ottanut hänet pelkäksi orjaksi ja panopuuksi.
Ja mitenkä kiinnostavaa itsestäsi olisi olla jonkun maksullinen siivooja ja h***a? Taitaisit parikin karkkipussia vetää sohvalla naamaasi murheeseen. Paitsi, että miehet alkaa yleensä juomaan kaljaa samassa tilanteessa.
Yhdessäolossa on ylämäkiä ja alamäkiä. Rakkaus mitataan sillä, miten niistä selvitään. Etpä kysele täällä, miten voisit auttaa neitoasi. Oletko esim ajatellut ehdottaa hänelle yhteistä liikuntaharrastusta? Et varmaankaan kirjoituksestasi päätellen. Ehkä parasta onkin, että lähdet litomaan ja annat naiselle mahdollisuuden löytää onnellisempi suhde.
Ja vielä sinä Herra Täydellisyyskin voit olla toisten avun varassa. Toivottavasti sinua kohdellaan silloin samoin kuin sinä kohtelet naistasi. - Mene vaan.
Ehkä teidän ongelma onkin, että mistään ei puhuta ja kaikki tehdään salaa selän takana. Ei kovin luottamusta herättävää touhua.
- 19+20
Lähes kaikki yllä olevista kirjoituksista ovat yhden ja saman kirjoittajan näppikseltä. Sen huomaa tietysti kielioppivirheestä, joka toistuu kerta toisensa jälkeen.
Miksi lihavuus ahdistaa sinua niin paljon? Olet se sama kirjoittaja, joka teki vähän aikaa sitten avauksen aiheesta "voisitko seurustella läskin kanssa".- lihavuus ei hyväksi
Tekopyhät sanoo ettei ole väliä onko kumppani ylipainoinen, luonne ratkaisee. Lihovasta ja ylipainoisesta kumppanista on VELVOLLISUUS olla huolissaan, koska ylipaino on TERVEYSRISKI. Kaikki varmasti tietävät, että painon noustessa yli normirajan monet sairaudet kuten diabetes, verenpaine- ja sydänsairausriskit nousevat. Normaalipainoisena jaksaa myös paremmin, kun ylimääräiset kilot eivät ole lisäämässä taakkaa.
- THK_8172
Moi,
Ensiksikin en ole kirjoittanut muita viestejä tälle palstalle tämän ketjun lisäksi.
Eilen kirjoitin ihan vaan paineita päästääksen parin bissen jälkeeni. Ei siinä sen kummempaa.
Ulkonäkö on tärkeä, koska haluan panna säännöllisesti enkä halua että se muuttuu sellaiseksi, että joutuu pitämään silmiä kiinni ja valot pois päältä. Jos se muuttuu sellaiseksi, niin itseni tuntien pidän täysin varmana että alan pettämään. Pettäminen puolestaan vaatii aina vaivaa, kun joutuu ettimään jonkun hoidon ja sitä en halua koska oon muutenkin jo kiireinen. Toiseksi ulkonäkö on tärkeä, koska musta on kivempaa että tyttö näyttää hyvältä ja sitä voi esitellä kavereille ja kävellä yhessä kaduilla. Kolmanneksi en halua, että suhde kaatuu tytön viitsimättömyyteen, koska muuten ollaan samoilla aaltopituuksilla. Sama huumorintaju yms. Saan tosi paljon tästä suhteesta, joten olisi sääli jos se kaatuisi ulkonäköön. Oon jo kehittänyt tunnesiteen tyttöön, joten vaihtaminen parempaan ei ole ensimmäisenä vaihtoehtona listalla.- idiotismista sakot
Hohoho. Mistä sun kaltaisia urpoja sikiää? Veikkaampa että misus on aikalailla altavastaajana koko touhus ja sä sanelet säännöt. Ei sua kiinnosta muukuin sun naises ulkonäkö ja pil-lu. Niinkuin sanoit. Petät jos naises ulkonäkö muuttuu. Eli olet aika pinnallinen pas-kakasa. Ja sulle taitaa nainen olla pelkkää näyttelyesine: "oi katsokaa kuinka kaunis mun nainen on. ei tartte sulkea sitä komeroon."
Olet aika saa-tanan kakara. Toivottavasti naises herää todellisuuteen ja monottaa 38 numeron kengän sun perseeseen ja sä dokaat itses hengiltä, kun sulla on niin "ikävä" sitten sitä. - Mieti_näitä_asioita.
"enkä halua että se muuttuu sellaiseksi, että joutuu pitämään silmiä kiinni ja valot pois päältä"
Vaihda sitten tyttöystävää.
"itseni tuntien pidän täysin varmana että alan pettämään"
Sehän on silloin SINUN syysi, ei tyttöystäväsi. Ilmeisesti etsit tekosyitä pettämiselle. Todella itsekästä, anteeksi nyt vain.
"Pettäminen puolestaan vaatii aina vaivaa, kun joutuu ettimään jonkun hoidon ja sitä en halua koska oon muutenkin jo kiireinen."'
Mietit jälleen kerran taas itseäsi! Vain oma napa kiinnostaa. "Ei viiti alkaa pettämään, se ois ikävää sen takia että MINÄ kärsisin"!
" voi esitellä kavereille ja kävellä yhessä kaduilla"
Tyttöystävä on tärkeä siis siksi, että hänen avullaan voisit pönkittää omaa egoasi?
"Kolmanneksi en halua, että suhde kaatuu tytön viitsimättömyyteen, koska muuten ollaan samoilla aaltopituuksilla"
Aika jännä, että suhde kaatuisi pelkkään ulkonäköön? Suhteessa on useita eri elämänaluieita. Jos yksi mättää, muut kannattavat suhdetta. Suhteessa ei voi aina saada kaikkea haluamaansa. Ulkonäkö on vain yksi seikka. Suhteenne ei taida olla kovin vahvalla pohjalla, mikäli se kaatuisi ulkonäkökysymykseen?
Lisäksi kuulostaa siltä, että syyttäisit suhteen kaatumisesta pelkkää tyttöystävääsi. Voisit pikemminkin miettiä, mitä muuta suhteessanne tai hänen elämässään on vialla, kun tyttöystäväsi mässyttää herkkuja? Miksi et mielummin oman napasi sijaa katsahtaisi tyttöystävääsi silmiin ja kysyisi, mikä hänellä on hätänä? Et näe hänen pahaa oloaan oman egosi pönkittämistä miettiessäsi.
" Oon jo kehittänyt tunnesiteen tyttöön, joten vaihtaminen parempaan ei ole ensimmäisenä vaihtoehtona listalla."
Tunnesiteen? Miksi puhut noin etäisesti tunteistasi? Etkö halua rakastua häneen, koska ulkonäkö ei riitä? Pelkäätkö sitä, mitä muut sanoisivat sinusta, kun sinulla on nainen, joka ei pidä ulkonäöstään huolta? - THK_8172
Mieti_näitä_asioita. kirjoitti:
"enkä halua että se muuttuu sellaiseksi, että joutuu pitämään silmiä kiinni ja valot pois päältä"
Vaihda sitten tyttöystävää.
"itseni tuntien pidän täysin varmana että alan pettämään"
Sehän on silloin SINUN syysi, ei tyttöystäväsi. Ilmeisesti etsit tekosyitä pettämiselle. Todella itsekästä, anteeksi nyt vain.
"Pettäminen puolestaan vaatii aina vaivaa, kun joutuu ettimään jonkun hoidon ja sitä en halua koska oon muutenkin jo kiireinen."'
Mietit jälleen kerran taas itseäsi! Vain oma napa kiinnostaa. "Ei viiti alkaa pettämään, se ois ikävää sen takia että MINÄ kärsisin"!
" voi esitellä kavereille ja kävellä yhessä kaduilla"
Tyttöystävä on tärkeä siis siksi, että hänen avullaan voisit pönkittää omaa egoasi?
"Kolmanneksi en halua, että suhde kaatuu tytön viitsimättömyyteen, koska muuten ollaan samoilla aaltopituuksilla"
Aika jännä, että suhde kaatuisi pelkkään ulkonäköön? Suhteessa on useita eri elämänaluieita. Jos yksi mättää, muut kannattavat suhdetta. Suhteessa ei voi aina saada kaikkea haluamaansa. Ulkonäkö on vain yksi seikka. Suhteenne ei taida olla kovin vahvalla pohjalla, mikäli se kaatuisi ulkonäkökysymykseen?
Lisäksi kuulostaa siltä, että syyttäisit suhteen kaatumisesta pelkkää tyttöystävääsi. Voisit pikemminkin miettiä, mitä muuta suhteessanne tai hänen elämässään on vialla, kun tyttöystäväsi mässyttää herkkuja? Miksi et mielummin oman napasi sijaa katsahtaisi tyttöystävääsi silmiin ja kysyisi, mikä hänellä on hätänä? Et näe hänen pahaa oloaan oman egosi pönkittämistä miettiessäsi.
" Oon jo kehittänyt tunnesiteen tyttöön, joten vaihtaminen parempaan ei ole ensimmäisenä vaihtoehtona listalla."
Tunnesiteen? Miksi puhut noin etäisesti tunteistasi? Etkö halua rakastua häneen, koska ulkonäkö ei riitä? Pelkäätkö sitä, mitä muut sanoisivat sinusta, kun sinulla on nainen, joka ei pidä ulkonäöstään huolta?Terve taas,
Vastauksena edelliseen:
"Sehän on silloin SINUN syysi, ei tyttöystäväsi. Ilmeisesti etsit tekosyitä pettämiselle. Todella itsekästä, anteeksi nyt vain. "
En mä mitään tekosyitä etsi. Tiedän vaan, että mä tarviin seksiä kauniilta naisilta, koska mulla on niin kova sex-drive. Rumien kanssa en pysty laukeamaan. Mun mielestä naisen tehtävä on pitää miehensä tyytyväisenä ja miehen tehtävä on puolestaan elättää perhe ja huolehtia sen turvallisuudesta.
"Tyttöystävä on tärkeä siis siksi, että hänen avullaan voisit pönkittää omaa egoasi?"
Jep. En usko mihinkään altruismiin. Vaikka toki mulla on suojeluvietti yms. tyttöystävääni kohtaan, niin tiedostan sen, että loppujen lopuksi ihminen on aina kiinnostunut omasta navastaan.
"Suhteessa ei voi aina saada kaikkea haluamaansa. Ulkonäkö on vain yksi seikka. Suhteenne ei taida olla kovin vahvalla pohjalla, mikäli se kaatuisi ulkonäkökysymykseen?"
Mitä sitten jos suhde ei ole vahvalla pohjalla? Pitäisikö mut kivittää sen vuoksi? Mun mielestä suhdetta voi aina yrittää parantaa.
"Lisäksi kuulostaa siltä, että syyttäisit suhteen kaatumisesta pelkkää tyttöystävääsi"
En mä ketään syytä. Totean vaan faktat ja niiden seuraukset. Tiedän, ettei tyttöystäväni ole onneton - hän on van yksinkertaisesti osittain välinpitämätön omasta ulkonäöstään. Tätä asiaa yritän korjata.
"Tunnesiteen? Miksi puhut noin etäisesti tunteistasi? Etkö halua rakastua häneen, koska ulkonäkö ei riitä? Pelkäätkö sitä, mitä muut sanoisivat sinusta, kun sinulla on nainen, joka ei pidä ulkonäöstään huolta? "
Voin suoraan myöntää, että mua hävettäisi olla ruman tai lihavan naisen kumppani, koska silloin musta automaattisesti ajateltaisiin, että mikä tossa jätkässä on vikana, kun se ei saa kaunista naista (onko sillä pieni muna? onko se joku pervo? yms.). Lisäksi en usko, että itseään voi pakottaa rakastumaan, vaan se on tahdosta riippumaton reaktio.
Nyt asiat on onneksi paremmalla tolalla. Sen jälkeen kun huomautin ylipainosta ja huolestuttavasta kehityksestä, tyttö ei ole kertaakaan syönyt makeisia. Vielä kun saisi tuon esim. kävelemään työmatkat bussilla menon sijaan, niin asiat kääntyisivät parempaan suuntaan.
Tänään töistä tullessani tyttö kokkasi minulle omletin kolmesta kananmunasta. Itselleen hän teki omletin kahdesta munasta. Hyvä että hän vihdoin osaa syödä enempi valkuaista, sillä se pitää makeannälän kauemmin poissa. - evot
THK_8172 kirjoitti:
Terve taas,
Vastauksena edelliseen:
"Sehän on silloin SINUN syysi, ei tyttöystäväsi. Ilmeisesti etsit tekosyitä pettämiselle. Todella itsekästä, anteeksi nyt vain. "
En mä mitään tekosyitä etsi. Tiedän vaan, että mä tarviin seksiä kauniilta naisilta, koska mulla on niin kova sex-drive. Rumien kanssa en pysty laukeamaan. Mun mielestä naisen tehtävä on pitää miehensä tyytyväisenä ja miehen tehtävä on puolestaan elättää perhe ja huolehtia sen turvallisuudesta.
"Tyttöystävä on tärkeä siis siksi, että hänen avullaan voisit pönkittää omaa egoasi?"
Jep. En usko mihinkään altruismiin. Vaikka toki mulla on suojeluvietti yms. tyttöystävääni kohtaan, niin tiedostan sen, että loppujen lopuksi ihminen on aina kiinnostunut omasta navastaan.
"Suhteessa ei voi aina saada kaikkea haluamaansa. Ulkonäkö on vain yksi seikka. Suhteenne ei taida olla kovin vahvalla pohjalla, mikäli se kaatuisi ulkonäkökysymykseen?"
Mitä sitten jos suhde ei ole vahvalla pohjalla? Pitäisikö mut kivittää sen vuoksi? Mun mielestä suhdetta voi aina yrittää parantaa.
"Lisäksi kuulostaa siltä, että syyttäisit suhteen kaatumisesta pelkkää tyttöystävääsi"
En mä ketään syytä. Totean vaan faktat ja niiden seuraukset. Tiedän, ettei tyttöystäväni ole onneton - hän on van yksinkertaisesti osittain välinpitämätön omasta ulkonäöstään. Tätä asiaa yritän korjata.
"Tunnesiteen? Miksi puhut noin etäisesti tunteistasi? Etkö halua rakastua häneen, koska ulkonäkö ei riitä? Pelkäätkö sitä, mitä muut sanoisivat sinusta, kun sinulla on nainen, joka ei pidä ulkonäöstään huolta? "
Voin suoraan myöntää, että mua hävettäisi olla ruman tai lihavan naisen kumppani, koska silloin musta automaattisesti ajateltaisiin, että mikä tossa jätkässä on vikana, kun se ei saa kaunista naista (onko sillä pieni muna? onko se joku pervo? yms.). Lisäksi en usko, että itseään voi pakottaa rakastumaan, vaan se on tahdosta riippumaton reaktio.
Nyt asiat on onneksi paremmalla tolalla. Sen jälkeen kun huomautin ylipainosta ja huolestuttavasta kehityksestä, tyttö ei ole kertaakaan syönyt makeisia. Vielä kun saisi tuon esim. kävelemään työmatkat bussilla menon sijaan, niin asiat kääntyisivät parempaan suuntaan.
Tänään töistä tullessani tyttö kokkasi minulle omletin kolmesta kananmunasta. Itselleen hän teki omletin kahdesta munasta. Hyvä että hän vihdoin osaa syödä enempi valkuaista, sillä se pitää makeannälän kauemmin poissa.Voin kertoa noin omana ajatuksena, että vaikka minulla on myös kova sex-drive, niin kaltaisesi ihmisen seurassa se katoaisi kyllä alta aikayksikön riippumatta siitä miltä näyttäisit jne jne. Ei voi mitään. Onneksi ei tarvi olla kaltaisesi ihmisen seurassa just tätä enempää. Ketään ei kiinnosta minkä kokoinen muna sinulla on, onko sitä niin vaikea ymmärtää? Että joku päättelisi naisesi ulkonäön perusteella jotain siitä, minkä kokoinen muna sinulla on? Ei saakeli vieköön, ei voi olla totta - tai sit olet 16 vee. Ja lopuksi vielä - monilla pervoilla on kaunis nainen, tunnenkin muutaman.
- Mieti_näitä_asioita.
THK_8172 kirjoitti:
Terve taas,
Vastauksena edelliseen:
Tänään töistä tullessani tyttö kokkasi minulle omletin kolmesta kananmunasta. Itselleen hän teki omletin kahdesta munasta. Hyvä että hän vihdoin osaa syödä enempi valkuaista, sillä se pitää makeannälän kauemmin poissa."En mä mitään tekosyitä etsi. Tiedän vaan, että mä tarviin seksiä kauniilta naisilta, koska mulla on niin kova sex-drive. Rumien kanssa en pysty laukeamaan. Mun mielestä naisen tehtävä on pitää miehensä tyytyväisenä ja miehen tehtävä on puolestaan elättää perhe ja huolehtia sen turvallisuudesta."
Kyllähän etsit. Et sä mitään seksiä kauniilta naisilta tarvitse. Sen sijaan sulla vaikuttais olevan ihan selvästi jotain estoja? Ja toi sukupuolitehtävien määräytyminen ei johdu luultavasti mistään muusta kuin siitä, että haluat kokea itsesi tärkeäksi ja teet sen naisen kustannuksella. Aika raukkamaista...? Et tunne itteäs mieheks, ellei nainen ole susta riippuvainen taloudellisesti ja ole olemassa vain sua varten..
Btw, tekeekö lihominen naisesta automaattisesti ruman? Vai onko nainen yhtäkuin hänen vartalonsa? Entä kasvot? Sisäinen kauneus jne.? Seksikäs asenne?
"Jep. En usko mihinkään altruismiin. Vaikka toki mulla on suojeluvietti yms. tyttöystävääni kohtaan, niin tiedostan sen, että loppujen lopuksi ihminen on aina kiinnostunut omasta navastaan."
Miksi sotket altruismin tähän? Eihän se edes sovi tähän asiaan! Ja kyllä pyyteetöntäkin rakkautta on olemassa. Toki parisuhteessa toteutetaan jonkinlaista hyväksynnän hakemista ja siten itsensä hyväksi kokemista, mutta olet ilmeisesti melko vieraantunut parisuhteen perusajatuksesta?
Ei parisuhteessa normaalisti ajatella että 'Sinä olet minua varten' vaan että 'Minä olen sinua varten'.
Mikäli et usko altruismiin, niin kerroppas miksi ihmeessä tyttöystäväsikään pitäisi tehdä mitään sinun vuoksesi?
"Mitä sitten jos suhde ei ole vahvalla pohjalla? Pitäisikö mut kivittää sen vuoksi? Mun mielestä suhdetta voi aina yrittää parantaa."
Niinno, jos suhteen pohjan vahvuudella ei ole sulle hirveästi merkitystä, se kielii siitä, ettet myöskään välitä tyttöystävästäsi ja olisit valmis vaihtamaan hänet toiseen heti kun asiat eivät toimi.
Jos rakastaisit tyttöystävääsi, et haluaisi menettää häntä vaan olisit valmis tekemään suhteen eteen oikeasti töitä esim. tuon seksuaalisuutesi/kiihtottumisongelmasi suhteen - eikä mitään noita sinun luettelemiasi esim. "elättämisiä" jne.). Tällä hetkellä vaikuttaa kuitenkin siltä, että kuvittelet olevasi ainoa, jonka eteen tulisi nähdä vaivaa. PARIsuhde tarkoittaa sitä, että molemmat panostavat suhteeseen ja tuovat siihen välittämistä toista kohtaan. Ei sitä, että tyttösi palvoisi sinua! Ja sinä mietit, että HÄNESSÄ on vikaa, kun ei ota sinun tunteitasi (tai siis egosi tunteita) huomioon.....?
"En mä ketään syytä. Totean vaan faktat ja niiden seuraukset. Tiedän, ettei tyttöystäväni ole onneton - hän on van yksinkertaisesti osittain välinpitämätön omasta ulkonäöstään. Tätä asiaa yritän korjata."
Tähän sanon vaan, että blaablaablaablaablaa! Et voi todeta faktaksi mitään sellaista, mikä perustuu omaan perstuntumaasi. Et taaskaan näe metsää puilta. Oletko miettinyt MIKSI hän ei välitä omasta ulkonäöstään? Ja SINÄ et voi sitä asiaa korjata.
"Voin suoraan myöntää, että mua hävettäisi olla ruman tai lihavan naisen kumppani, koska silloin musta automaattisesti ajateltaisiin, että mikä tossa jätkässä on vikana, kun se ei saa kaunista naista (onko sillä pieni muna? onko se joku pervo? yms.). Lisäksi en usko, että itseään voi pakottaa rakastumaan, vaan se on tahdosta riippumaton reaktio."
Yhtälailla sun tyttöystäväs voisi ajatella, että sitä hävettää olla tommosen itsekeskeisen ukon kanssa.
Sulla on aika epäolennaisia ajatuksia. Miksi mietit mitä muut miehet ajattelee sun munan koosta tai seksuaalisuudesta? Miksi sun pitää todistella itteäs muille? Tosimiestä ei kiinnosta muut miehet vaan oma nainen! Ja se näkyy myös ulospäin.
Pikemminkin muut miehet voi miettiä susta tuollaisia ajatuksia silloin - että oot epätoivoinen - kun susta näkyy ulospäin, että oot sellaisen ihmisen kanssa jota et edes halua. Ymmärsitkö? Ei epätoivoinen kuva tuu siitä, että sulla on sitä mitä itse haluat (riippumatta siitä mitä yhteiskunta haluaa tai on sen mielestä tavoiteltua), vaan siitä että otat vastaan mitä et halua ja osoitat sitten tyytymättömyytesi muille. Läskin naisen ottaminen ei susta luuseria tee, vaan se, että otat naisen jota et halua ja vieläpä valitat siitä ääneen! - Mieti_näitä_asioita.
"En mä mitään tekosyitä etsi. Tiedän vaan, että mä tarviin seksiä kauniilta naisilta, koska mulla on niin kova sex-drive. Rumien kanssa en pysty laukeamaan. Mun mielestä naisen tehtävä on pitää miehensä tyytyväisenä ja miehen tehtävä on puolestaan elättää perhe ja huolehtia sen turvallisuudesta."
Kyllähän etsit. Et sä mitään seksiä kauniilta naisilta tarvitse. Sen sijaan sulla vaikuttais olevan ihan selvästi jotain estoja? Ja toi sukupuolitehtävien määräytyminen ei johdu luultavasti mistään muusta kuin siitä, että haluat kokea itsesi tärkeäksi ja teet sen naisen kustannuksella. Aika raukkamaista...? Et tunne itteäs mieheks, ellei nainen ole susta riippuvainen taloudellisesti ja ole olemassa vain sua varten..
Btw, tekeekö lihominen naisesta automaattisesti ruman? Vai onko nainen yhtäkuin hänen vartalonsa? Entä kasvot? Sisäinen kauneus jne.? Seksikäs asenne?
"Jep. En usko mihinkään altruismiin. Vaikka toki mulla on suojeluvietti yms. tyttöystävääni kohtaan, niin tiedostan sen, että loppujen lopuksi ihminen on aina kiinnostunut omasta navastaan."
Miksi sotket altruismin tähän? Eihän se edes sovi tähän asiaan! Ja kyllä pyyteetöntäkin rakkautta on olemassa. Toki parisuhteessa toteutetaan jonkinlaista hyväksynnän hakemista ja siten itsensä hyväksi kokemista, mutta olet ilmeisesti melko vieraantunut parisuhteen perusajatuksesta?
Ei parisuhteessa normaalisti ajatella että 'Sinä olet minua varten' vaan että 'Minä olen sinua varten'.
Mikäli et usko altruismiin, niin kerroppas miksi ihmeessä tyttöystäväsikään pitäisi tehdä mitään sinun vuoksesi?
"Mitä sitten jos suhde ei ole vahvalla pohjalla? Pitäisikö mut kivittää sen vuoksi? Mun mielestä suhdetta voi aina yrittää parantaa."
Niinno, jos suhteen pohjan vahvuudella ei ole sulle hirveästi merkitystä, se kielii siitä, ettet myöskään välitä tyttöystävästäsi ja olisit valmis vaihtamaan hänet toiseen heti kun asiat eivät toimi.
Jos rakastaisit tyttöystävääsi, et haluaisi menettää häntä vaan olisit valmis tekemään suhteen eteen oikeasti töitä esim. tuon seksuaalisuutesi/kiihtottumisongelmasi suhteen - eikä mitään noita sinun luettelemiasi esim. "elättämisiä" jne.). Tällä hetkellä vaikuttaa kuitenkin siltä, että kuvittelet olevasi ainoa, jonka eteen tulisi nähdä vaivaa. PARIsuhde tarkoittaa sitä, että molemmat panostavat suhteeseen ja tuovat siihen välittämistä toista kohtaan. Ei sitä, että tyttösi palvoisi sinua! Ja sinä mietit, että HÄNESSÄ on vikaa, kun ei ota sinun tunteitasi (tai siis egosi tunteita) huomioon.....?
"En mä ketään syytä. Totean vaan faktat ja niiden seuraukset. Tiedän, ettei tyttöystäväni ole onneton - hän on van yksinkertaisesti osittain välinpitämätön omasta ulkonäöstään. Tätä asiaa yritän korjata."
Tähän sanon vaan, että blaablaablaablaablaa! Et voi todeta faktaksi mitään sellaista, mikä perustuu omaan perstuntumaasi. Et taaskaan näe metsää puilta. Oletko miettinyt MIKSI hän ei välitä omasta ulkonäöstään? Ja SINÄ et voi sitä asiaa korjata.
"Voin suoraan myöntää, että mua hävettäisi olla ruman tai lihavan naisen kumppani, koska silloin musta automaattisesti ajateltaisiin, että mikä tossa jätkässä on vikana, kun se ei saa kaunista naista (onko sillä pieni muna? onko se joku pervo? yms.). Lisäksi en usko, että itseään voi pakottaa rakastumaan, vaan se on tahdosta riippumaton reaktio."
Yhtälailla sun tyttöystäväs voisi ajatella, että sitä hävettää olla tommosen itsekeskeisen ukon kanssa.
Sulla on aika epäolennaisia ajatuksia. Miksi mietit mitä muut miehet ajattelee sun munan koosta tai seksuaalisuudesta? Miksi sun pitää todistella itteäs muille? Tosimiestä ei kiinnosta muut miehet vaan oma nainen! Ja se näkyy myös ulospäin.
Pikemminkin muut miehet voi miettiä susta tuollaisia ajatuksia silloin - että oot epätoivoinen - kun susta näkyy ulospäin, että oot sellaisen ihmisen kanssa jota et edes halua. Ymmärsitkö? Ei epätoivoinen kuva tuu siitä, että sulla on sitä mitä itse haluat (riippumatta siitä mitä yhteiskunta haluaa tai on sen mielestä tavoiteltua), vaan siitä että otat vastaan mitä et halua ja osoitat sitten tyytymättömyytesi muille. Läskin naisen ottaminen ei susta luuseria tee, vaan se, että otat naisen jota et halua ja vieläpä valitat siitä ääneen!Jatkuu...
Ja REAKTIO? Anteeks mitä? Rakastuminen on reaktio? Hahhaha! Jos laitat kätes kuumalle hellalle ja vedät sen säikähtäen pois, se on reaktio! Rakastuminen on pitkäaikainen reaktio. Jos et ole häneen vielä rakastunut, miksi olet hänen kanssaan? Se jos mikä, on epätoivoista! Tietääkö tyttöystäväsi, ettet häntä rakasta? Oletko sen hänelle sanonut vai sanonut kenties vain tavanvuoksi rakkaudentunnustuksia niitä kuitenkaan tarkoittamatta (eli siis leikkinyt hänen tunteillaan)? Vai onko parisuhteenne kenties pelkkä seksisuhde? Se selittäisikin jo tuon suhtautumisesi suhteen jatkumattomuuden pelkän seksin toimimattomuuden perusteella.
Sori, mutta silloin et voi kutsua häntä tyttöystäväksesi vaan pelkäksi seksikumppaniksesi. Jännä juttu, mutta jos teillä on pelkkä seksi suhde etkä pidä naisista, joille voi kertyä painoa, mitä ihmettä teet hänen kanssaan?!
"Nyt asiat on onneksi paremmalla tolalla. Sen jälkeen kun huomautin ylipainosta ja huolestuttavasta kehityksestä, tyttö ei ole kertaakaan syönyt makeisia. Vielä kun saisi tuon esim. kävelemään työmatkat bussilla menon sijaan, niin asiat kääntyisivät parempaan suuntaan."
Vai että oikein huomautit? Mitenhän oikeasti asian hänelle mahdoit ilmaista, kun heti kuin taikaiskusta muutti iskujaan? Ei ihminen tosta vaan muutu, ellet ole häntä saanut järkyttymään. - Mieti_näitä_asioita
Jatkuu...
Ja REAKTIO? Anteeks mitä? Rakastuminen on reaktio? Hahhaha! Jos laitat kätes kuumalle hellalle ja vedät sen säikähtäen pois, se on reaktio! Rakastuminen on pitkäaikainen reaktio. Jos et ole häneen vielä rakastunut, miksi olet hänen kanssaan? Se jos mikä, on epätoivoista! Tietääkö tyttöystäväsi, ettet häntä rakasta? Oletko sen hänelle sanonut vai sanonut kenties vain tavanvuoksi rakkaudentunnustuksia niitä kuitenkaan tarkoittamatta (eli siis leikkinyt hänen tunteillaan)? Vai onko parisuhteenne kenties pelkkä seksisuhde? Se selittäisikin jo tuon suhtautumisesi suhteen jatkumattomuuden pelkän seksin toimimattomuuden perusteella.
Sori, mutta silloin et voi kutsua häntä tyttöystäväksesi vaan pelkäksi seksikumppaniksesi. Jännä juttu, mutta jos teillä on pelkkä seksi suhde etkä pidä naisista, joille voi kertyä painoa, mitä ihmettä teet hänen kanssaan?!
"Nyt asiat on onneksi paremmalla tolalla. Sen jälkeen kun huomautin ylipainosta ja huolestuttavasta kehityksestä, tyttö ei ole kertaakaan syönyt makeisia. Vielä kun saisi tuon esim. kävelemään työmatkat bussilla menon sijaan, niin asiat kääntyisivät parempaan suuntaan."
Vai että oikein huomautit? Mitenhän oikeasti asian hänelle mahdoit ilmaista, kun heti kuin taikaiskusta muutti iskujaan? Ei ihminen tosta vaan muutu, ellet ole häntä saanut järkyttymään.*rakastuminen on pitkäaikainen tunne/mieliala
*taikaiskusta muutti tapojaan siis
Tulee kirjoitusvirheitä paljon, kun olen hiukan väsynyt, sori! - Tunteeton tyyppi
Koska naisesi on sinulle koira, vie hänet trimmaukseen, äläkä valita.
- Unohda ääliö.
Vain pissis ottaa naisen siksi, että voisi häntä esitellä kavereilleen. Voin varmaksi sanoa, että mikään suhde ei sinulla tule toimimaan ennen kuin kasvat aikuiseksi.
- XXSS
Voi **** sä kyllä uskomaton! sun kaltaiset pitäisi potkaista kuuhun!
Sen lisäksi että olet hankkinut piian, olet hankkinut kaikenlisäksi panopuun!
Vaihtaminen parempaan. Onko tyttöystäväsi auto? Onko hän rotuhevonen, jota voit ylpeänä esitellä muille ns. "kavereillesi"?
"olen kehittänyt tunnesiteen tähän tyttöön" Heureka olen keksinyt pyörän! Jippi jippi jee! Tapu tapu.
Ja mitä helevtin väliä silllä on,onko hän vaurastunut 9, 19, 90 vaiko 900% sinun ansiostasi. Etkä ymmärrä? Hän on onneton ja masentunut koska hänelle valkeni mitä todellisuudessa haluat häneltä. Hän sinulle vain tiskirätti, imuri, hella ja pesukone ja panopuu. Siksi karkit ja lihominen. - ennenkin nähty
Nainen katsoo sänkyyn ja menee jääkaapille lohduttautumaan.
- .........
Minusta et vaadi mitään kohtuutonta. Jos aikuinen ihminen ei saa itseään niskasta kiinni, niin en minä jaksa kauaa perseelle potkia. Eli kehottaisin potkiaan perseelle vielä muutamaan otteeseen ja jos mimmi ei korjaa tapojaan, niin potkaise pihalle.
- Älä ihmeessä jää
Tulee ihan ex mieleen. Hän kerrassaan osasi masentaa ihmisen, veti perusturvan ja kaiken jalkojen alta satuttavilla sanoillaan. Hirveän tyytyväinen oli ensimmäiset vuodet kun painoin n. 58 kiloa ja kävin urheilua harrastelemassa.
Itse osasi kaikki henkisen väkivallan taidot. Kun oli saanut minut masennuksen partaalle, aloin lihoa ja jäin kotiin itkemään. Selkeästi se vaivasi häntä, vaan ei huomannut itse miten ei tukenut minua tai ollut koskaan rohkaiseva.
Sitten lähdin lätkimään. Nyt on hänellä himourheilua harrastava vegaani tyttöystävä ja kuulema onnellisin kuin koskaan.
Minäkin tapasin uuden miehen ja laihduin entisiin mittoihin koska vihdoin joku rakasti ja tuki minua. Aloin jopa menestyä muutoinkin elämässä ja asetin kunnianhimoisia tavoitteita. Ulkonäkökin muuttui taas kauniiksi, ja alkoi muutkin miehet taas katselemaan perään.
Vinkkini sinulle: Lähtekää eri teille, myrkytät vaan naisesi. Joku toinen saa hänestä oivan elämänkumppanin, ja aidon rakkauden kohdatessaan hän puhkeaa taas kukkaansa. Sun kanssa hänestä tulee vaan kuollut risukasa, koska jo tekstisi perusteella olet todella masentava persoona.- terwteatgaetg
Missä ihmeessä on ihmisten OMA selkäranka?! Tarve tulla hyväksytyksi ja "saada rakkautta" on niin suuri, että suostutaan kuuntelemaan kaikenlaista p-kaa. No sitten onneksi löytyy joku, joka rakastaa ja tukee... Ei hyvänen aika! En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka kaatavat vastuun omasta onnellisuudestaan tai onnettomuudestaan jonkun toisen niskaan! Oma saamattomuus käännetään toisen syyksi ja odotetaan, että toinen tekee kaiken valmiiksi. Miksi?
- jghkghljklkj
terwteatgaetg kirjoitti:
Missä ihmeessä on ihmisten OMA selkäranka?! Tarve tulla hyväksytyksi ja "saada rakkautta" on niin suuri, että suostutaan kuuntelemaan kaikenlaista p-kaa. No sitten onneksi löytyy joku, joka rakastaa ja tukee... Ei hyvänen aika! En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka kaatavat vastuun omasta onnellisuudestaan tai onnettomuudestaan jonkun toisen niskaan! Oma saamattomuus käännetään toisen syyksi ja odotetaan, että toinen tekee kaiken valmiiksi. Miksi?
Niin, helppohan se on huudella jos ei itse ole kokenut jatkuvaa henkistä väkivaltaa. Toiset ovat muutenkin herkempiä ihmisiä ja he ottavat (ihme kyllä?) sen jatkuvan haukkumisen raskaasti. Miten voit väittää ettei toisen paskamainen käytös saisi vaikuttaa sinuun mitenkään, muuten olet selkärangaton? Ja tottakai muut ihmiset voivat vaikuttaa siihen oletko onnellinen vai onneton. Jos sinua kohdellaan hyvin niin olet onnellinen ja jos sinua kohtaan ollaan jatkuvasti ilkeitä ja inhottavia niin aika onneton olohan siitä tulee.
Se on hyvä että sinä olet tunteeton kone joka ei välitä muista ihmisistä paskaakaan, saati heidän tunnetiloistaan. Taidat olla tuollaisen "raa'an rakkauden" ystävä eli yrität "kannustaa" läheisiäsi mollaamalla heitä ym. Sillä ei saavuta mitään muuta kuin pahaa oloa vastapuolelle..
Ostapa hänelle joku tosin upea vaate, josta tiedät hänen pitävän, mutta hänen entistä kokoaan. Siinä on hyvä kannustin laihduttaa :-)
- jösses sentään
Voi jösses mitä ihmisiä tää maailma on täysi..
Siis ap, ymmärrän kyllä että sua potuttaa. Mutta jos olisin sun tyttökaveri ja tietäisin mitä sä täällä kirjottelet niin olisit muuten entinen jo aikapäivää sitten.
Mitäpä kuule jos ihan rehellisesti sanoisit tytölle, että sä et enää häntä elätä. Mitäpä jos lakkaisit ITSE OSTAMASTA niitä karkkeja ja tukemasta tuota käytöstä?? Hei haloo, kattopa vähän peiliin. Turha sun on sitä tyttöä vaan syyttää, tämähän on kun pahimmatkin alkoholistiperheet. Sä vaan annat tytön mussuttaa ja itse tuet käytöstä maksamalla karkit jne.
Kasva aikuiseksi ja mieti mitä sussa ittessäsi on oikeasti vikaa, en oikeen jaksa uskoa että olet kovin ihana ihminen mitä susta nyt tässä voi tulkita rivien välistä. Mikä helkutin vaikeus se on oikeasti puhua ihmiselle sen sijaan että valittaa netissä päivät pitkät??? - ....................
Taas on menty liian nuorina yhteen (eikä edes naimisiin), ja sen kyllä huomaa. Tyttönen on ihan nuoruuttaan epävarma ja hyväksyntää kerjäävä inahtelija, eikä ymmärrä omaa parastaan mitä tulee miehen valintaan. Poikanen taas on koppavan typerä, itsekeskeinen kakara. Ei hyvältä vaikuta, jos asiaan ei todella paneuduta ja suhteeseen sitouduta.
- pinnallistapinnallis
Minä olen lihonut nykyisessä suhteessani ja se ei ole vaikuttanut seksielämäämme millään lailla. Ainoat ketä asia on häirinnyt on omat kaverini jotka ovat maalailleet piruja seinille kuinka huono suhde minulla kohta on kun olen lihonut. Nyt voin sanoa että haistakaapa paskaa, minulla ei ole huolen häivää. Mies rakastaa minua enemmän kuin koskaan ennen ja on puhunut häistä ja haluaisi yrittää lasta, seksi luista ja meillä on ihan saakelin hauskaa yhdessä. Jos rakastaa oikeasti, ei tarvitse olla kyyninen ja ilkeä ihminen, hyväksyy puolison minkälaisena vain. Minä tajusin tässä olevani todella rakastettu ja haluttu kaikkine läskeineni. Nuokii vanhat tyhmät lehmät jotka täällä ammuu ovat itse jostakin junttipaska suhteistaan ottaneet esimerkkiä. Kaikille ei ole itsestäänselvää hoikkuus ja laihuus, itsellä todettiin lihaksistossa rappeumasairaus jonka takia kropan ylläpitäminen on vaikeaa, mutta kun tajuaa elämän ja rakkauden hetkellisyyden ja pienuuden tässä isossa avaruudessa niin osaa laittaa asiat mittasuhteisiin. Täytyy osata olla onnellinen ja jos ei sitä ole niin täytyy vaan jatkaa matkaa. Pointtini kumminkin on että lihavaakin ihmistä täytyy voida rakastaa ja arvostaa. Kaikki meistä on joskus rumia ja rupsahtaneita, niin se vaan menee ja kukaan ei välty selluliitilta ja raskausarvilta. Lihominen kuuluu pesänrakennukseen ja se menee ohi kyllä joskus, liikkunan himo ja ilo tulee löytää itse..
- totuuden kertoja
Läskillä naisella ei tee mitään.
- Totuuden vastaaja
itserakkaalla miehellä ei tee mitään. varsinkaan sillon kun se on vanha ja rupsahnanut.
- TÄMÄ ON TOTUUS
Mielipiteesi on mielestäni todella hyvä! jos nainen ei pidä itsestään huolta niin varmaan kannattaisi etsiä parempi. Ulkonäkö on ensimmäinen asia mihin kiinnittä toisessa ja minkä ihmeen takia siitä ei saisi olla vihainen tai pettynyt jos toinen ei pidä siitä huolta KOKO parisuhteen ajan! seurustelu on jokapäiväistä ja niin pitäisi olla myös siihen panostaminen. Ymmärrän toki että moni tällä palstalla raivostuu kysymyksestäsi mutta PIDÄ KANTASI!! jos ei rupee tyttöö treenaamaan ni pistä faktat tiskiin eli LÖYDÄT PAREMPAA! se on vaan tätä nykymaailmaa että bojoingläski ei ole kaunista :/ prove me wrong ... ei se ole muutakuin jättää namit syömättä, treenaa enemmän kuin syö, meikkaa hyvin ja pukeutuu kauniisti. AAMEN. lihavat kun ei ole niin vetäviä kuin timmikroppaiset mut en toki meinaa että pitää kylkiluut näkyä vaan että kun likka istuu niin ei alavatsa kilpaile tissien kanssa :E nainen joka näyttää twisterjäätelöltä ei ole kaunis nainen. Itse treenaan ja vaadin sitä myös naiseltani. JA ARVATKAAPA MITÄ timmikroppainen likka löytyy, pirun kauniskin ja luonne toki on boonusta :)
- Härski Hartikainen
Joonas R. Hmm... asutko Turussa
- just saying
Oikeassa olet.
Kyllä suhteessa on varmasti jotain vikaa, jos nainen istuu vaan kotona ja mättää mässyä naamaansa. Se on varmaan masentunut, siitä tuommoinen yleensä johtuu, ja se, että ei jaksa enää olla kiinnostunut ulkonäöstään. Onhan se TODELLA väärin, että suhteessa naiset sekä miehet rupeavat rupsahtamaan, kun mitä väliä sillä enää on, kun mulla on jo joku haavissa. Ei, kun nimenomaa sen toisen takia pitäisi yrittää edes vähän pitää itsestään huolta! Ymmärrän kiireiset äidit, joilla on pieniä lapsia, mutta yleensä heilläkin on vain tekosyynä, että ei muka missään välissä olisi aikaa katsoa minkälaisia vaatteita pukee tai miltä tukka näyttää. Sen ajan kun läskeilee sohvalla ja mättää sitä roskaa naamaansa, voisi vaikka nostella painoja ja tehä vähän jumppaa. Ja uskokaa tai älkää liikunta piristää! Jos sanot, että ei jaksa päivän päätteeksi ni paskapuhetta! Hoitajana voin kertoa, että pikkuhiljaa, mitä enemmän jaksaa liikkua ja tehä, sitä pirteämmäksi ja energisemmäksi ihminen muuttuu, ja sitten ei enää edes väsytä niin paljon. Ruokavaliolla on tähän myös erittäin suuri vaikutus.
Jos ei viitsi ulkonäkönsä takia pitää itsestään huolta, niin ajatelkaa nyt hyvät ihmiset edes terveyttänne. Tai syökää sitten itsenne hengiltä.- epulistajeee
"Kyllä suhteessa on varmasti jotain vikaa, jos nainen istuu vaan kotona ja mättää mässyä naamaansa. Se on varmaan masentunut, "
Höpsönlöpsön ei se nyt aina tuota tarkoita. Itse asuin karkkikaupan vieressä niin kyllä sieltä oli niin kiva hakea mässyä ihan muutenvaan. Piti oikein asiasta tehden ryhdistäytyä kun tuli melkein jokainen päivä vedettyä karkkia.
- Make_46
Voi teitä lapsia,pieniä ne on teitinkin murheet
- ettäs näin ajattelen
Karkki pussi tiskiin ja sinä maksat. Tuon puolesta siis elätät häntä?. Karkki pussithan vie sut perikatoon. Järki käteen nyt.kundi, elä ota pikkujuttuja noin vakavasti.
Ja jos tyttö on vielä seksikäs niin mikäs siinä sitten. - ihme touhua
Nykyään kun katselee oman ikäsiä naisia niin harvassa on hyvännäköiset enää. vaikka olen vasta 25v. mitä saakelin siideriä nuo naiset oikeen lipittää ? vai suklaatako sitä pitää vetää?
- luWii
Ulkonäöstä viis - sydämellisyys ja inhimillisyys on parasta. Ja - kauneus on aina katsojan silmissä.
- Rottweil
Siiderivalas on rock, ainakin jossain vaiheessa iltaa!!! Koetan välttää aamukohtaamisia :>D
- kpmajgjgj
einesruoka ja kevyttuotteet lihottavat. Sama koskee miehiä. Alkoholin kulutus myös.
- Turkutar_?
Onko tuo sinun ajatusmaailmasi vähän pinnallista? Onko loppupeleissä merkitystä ulkonäöllä? Kasva jo aikuiseksi ja ole onnellinen, että olette terveitä.
- 157cm/45kg
Ei tulis mieleenkään harrastaa liikuntaa ja pitää kroppa timmissä kunnossa pelkästään mieheni vuoksi, teen sen ihan itseni vuoksi. Haluan että tunnen oloni fyysisesti hyväksi, siinä samalla tulee tuo ulkonäköpuolikin pidettyä kunnossa. Olis hyvä että sun vaimokkees alkais tekemään hyviä, terveellisiä asioita ihan itsensä vuoksi. Eli syö hyvin ja terveellisesti ja harrastaa hyvää kuntoliikuntaa, ja jos hän menis töihin niin sais hyvää henkistä seuraakin. Vois käydä niin että hän lähtis toimimattomasta suhteesta ennemmin.
- Voehan keheno
Just näin. Tuommonen keskenkasvunen penikka joutais heivata takasin äitinsä helemoihin kasvamaan. Täällä valittaa, kun vois valitella ihan tuolle "tyttöystävälleen"...
- Periaatteita.
Pitää olla,eikä kannata kaikkea hyväksyä. Jos tyttöystäväsi ei pysty edes kontrolloimaan omaa syömistään,niin mitenkähän pystyy yleensä mitään muutakaan. Ei muuta kuin mononkuva persuuksiin.
- Seksikäs vanahus
Mekin ollaan seukattu about 30 vuotta ja seukkaaillaan edelleen.
Poikaystävällä pötsi on pöhöttynyt pahasti ja mulla perse levinnyt vit*sti, mutta ei nää murheet menoa haittaa hirveesti; on meillä nääs neljä iäkästä pentuakin pakerrettuna, tai minähän ne pakersin kitusistani.
Meillä kummallakin riittää seksikkyyttä omiks tarpeiks ja se riittää meille.- Rottweil
Tuossa on asennetta tänne ruukususpalstalle! Kateeksi käy mullakin! Onnea ja hyviä panoja!!! :)
- Rottweil
Rottweil kirjoitti:
Tuossa on asennetta tänne ruukususpalstalle! Kateeksi käy mullakin! Onnea ja hyviä panoja!!! :)
ruukususpalstalle! =ruikutuspalstalle (pitäs varmaan munkin lukea kirjoittamani :
)
- Poikarakkaus ++ ++
Voisit kokeiila poikaa, koska pojilla ei nuorella iällä ole selluliittia.
- mr.shephard
Vaikkakin jotkut mielipiteesi ovat aivan järjettömän tyhmiä, niin olen kuitenkin joistain asioista myös samaa mieltä. Jos alkujaan hyväkuntoinen ja hoikka romahtaa suhteen alettua ja lihoaa niin on kyse välinpitämättömyydestä - "Minun ei tarvitse enää näyttää hyvältä, koska olen jo suhteessa." -asenteella.
Jos mies/nainen alkaa vain paisua ja paisua, on syytä puhua asiasta ja ehdottaa vaikka yhteistä liikuntaharrastusta. Jos mikään ei kuitenkaan tuota tulosta, niin tuolloin on parasta lähteä eri suuntiin ja nopeasti. Herkuttelijat viihtynevät paremmin keskenään. - dgjydhgvkd bhfkfbdhv
Että naisen paikka on keittiössä ja sinun miehuuttasi korostamassa siitä hyvästä että melkein elätät hänet... Oletko ajatellut kovinkin pitkälle yhteistä tulevaisuuttanne vai onko tämä vian tälläinen parin vuoden suhde, tai siihen asti kestävä kun naisesi on lihonnut mielestäsi liikaa eikä enää täytä haluamiasi laatuvaatimuksia.
Minä olen vasta 21 ja tajuan kyllä sen verran että ei helvetti noin voi naista kohdella.
Se on parisuhde ei sinun iloksesi..... - tyttötunteeton
Lueskelin tossa vähä noita juttujanne ja kyllä välillä ihmettelen. Ymmärrän kyllä kaikkien näkemykset asiaan, mutta aloittaja, oletko miettinyt, että tyttösi ehkä purkaa itseään siihen syömiseen ja heittää ns. vitsillä että tuo karkkia tms. Kyllä häntäkin varmaan ottaa päähän ja tuntuu että ei tästä enää mitään tule ja taas upottaa ajatukset ja pahan mielen ruokaan. En toki tunne tyttöäs, että onko hänellä esim. huono itsetunto, ja onko hän oikeasti vihainen itselleen siitä, että on lihonnut. Mutta jos yhtään häntä rakastat, niin ilmaise asiasi toisella tavalla, koska kokemuksesta voin sanoa, että kipeää se tekee kun toinen mollaa meneen(toki itsehän se lihavuus periaatteessa hankittu ja syöty) mutta se saattaa jättää sellaiset arvet, mitä kaikki ei tajuakkaan. Niitä on sitten jälkeenpäin helv*tin vaikea saada paranemaan.
Kerronpas teille vähän omaa esimerkkiäni:
Olen suurimman osan elämästäni ollut ylipainoinen, lievästi. Ammattikouluaikoina lihoin n.10 kiloa lisää, en murehtinut niin mitä tuli syötyä, enkä koskaan ole liikkunut juuri lainkaan . Ammattikoulusta päästyäni aloitin liikkumisen ja kävin salilla, juoksemassa, uimassa, ties missä. Söin myös erittäin terveellisesti. Laihduin 35 kiloa vuodessa, muutuin samalla ihmisenä täysin, en tiedä mikä ja missä meni vikaan, mutta en tunne itseäni enää lainkaan. Liikunnasta tuli pakkomielle, syömisestä tai oikeastaan syömättömyydestä myös. Aloin elää liian terveellistä elämää, rasvaa en käyttänyt LAINKAAN, sokeria ei vahingossakaan, ei makeutusaineita, eikä hiilareitakaan juuri mitään, ravintoni oli pääosin 75E% proteiinia, 20E% hh, 5E% rasvaa, kun kuuluisi olla niin että hh n.50-60E%, prot.15-30E% ja rasva 20-35E%(suurinpiirtein). No, pikkuhiljaa aloin jättää syömisen pois ja liikuin kuin hullu, laihduin kolmessa kuukaudessa 12kg, ja ystäväni, mieheni ja vanhempani alkoivat saarnata että nyt lopetat, menet hoitoon ja syöt. En mä koskaan ajatellut että olin niin laiha, vaikka 34:sen housutki putos päältä.Mä vain yritin olla sellainen että muut mut hyväksyis ja mun olis hyvä olla.Tää kaikki ajautu syömishäiriöön, lääkäri määritti sen määrittelemättömäksi syömishäiriöksi. Masennuin, mua ei jaksanu kiinnostaa enää elää, ei yhtää.Mä olin kokeillu kaikkea, mutta mikään ei riittäny. Vuodessa- Kahdessa mulle tuli painoa takasi sen 12 kg, mutta painoin siltikin sen 56kg(olen 167cm pitkä) mutta olo silti ei helpottanut, masensi vain päivä päivältä enemmän. Mä sit yhtenä päivänä päätin, etten jaksa enää tätä paskaa, lukittauduin kotiin ja aloin syömään, purkasin kaiken pahan olon syömiseen. Mun mies ihmetteli kovasti mikä mun oli tullu, mutta en enää vain jaksanu. Ajattelin et nyt sit syön itteni hengiltä. Tätä jatku n.puolivuotta, kunnes sit olin niin kyllästyny siihen ainaseen turvoksis olemiseen ja siihen et saan hädin tuskin henkee. Mutta masennus oli vähä helpottanu, se ei ollu enää vaikeaa masennusta, vaan lievää. Mä päätin sen yhtenä päivänä, et nyt saa riittää, heitin kaikki roskat kaapista pois ja lähdin lenkille. Niin tuskanen ku se tie siitä olikin, sen vuoden, niin mä pystyin, kun sain tukea. Ennen kaikkea mun mieheltäni. Ilman sitä en olis nyt tässä, elossa ylipäätänsä. vuosien jälkeen tästä painoni on normaalin alarajalla, mutta pystyn elämään sen kanssa jotenkin paremmin kuin ennen. Syömishäiriöni piinaa edelleen, mutta en anna sille valtaa. Muistan syödä usein, niin ei pääse oravan pyörä alkamaan uudestaan. Olen päässyt liikkumisen iloon taas kiinni, salilla tulee käytyä liikaakin, 6:na pvänä viikossa, lenkkeilen joka päivä. Olo on ihan hyvä.
En nyt sanoisi että tytölläs olis syömishäiriö, ehkä onkin, jos ei osaa ns. lopettaa vaan ahmii, en tiedä, toivottavasti saatte asiasta keskusteltua ja pohdittua jonkin hyvän ratkaisun tähän.
Sen verran vielä niille, jotka eivät tiedä, mutta niin se syömishäiriökin on sairaus- sellainen kuin esim. flunssa, ei sitä kukaan varta vasten valitse elämäänsä, siinä se sairaus vie välillä yliotteen. - Jätä sen sileän tien
Aloittajalle:
Jätä heti ja hanki toinen, joka jakaa sun arvot terveydestä ja rahankäytöstä..
Jos ei edes ansaitse mitään, vaan joudut elättämään.
Ei se siitä koskaan muutu. Joko eroatte nyt tai sitten kun on 2 lasta, jotka joutuu kärsiin.
22 vuotias ei oo kauan 22 vuotias.Jos ei halua huolehtia itsestään ja sinä haluat, niin ette sovi yhteen.
Tai, jos välität oikeesti eli oot joutunut pauloihin, yritä edes sanoa, miten asiat on. Jos kiristää anatmisella, ei hyvältä näytä. - Mies, 30v
Ymmärrän hyvin alkuperäistä kirjoittajaa. Itse en pitkän suhteen (8v) kokeneena naisen kanssa, joka ei kropastaan huolehtinut, aio enää vastaavaan lähteä. Harrastan paljon liikuntaa ja haluan seurustelukumppaniksi itsensä hyvässä kunnossa pitävän naisen, koska pidän sellaisia seksikkäinä ja seksi on varsin tärkeää minulle suhteessa. Vähempään en tule enää tyytymään. Nykyisin etsinkin jo lähtökohtaisesti pitkäjänteisesti liikunnallista ja terveelliset elämäntavat omaavaa naista.
Jotkut naiset ilmeisesti luulevat, että vakiintuneessa suhteessa voi antaa itsensä repsahtaa ja toinen hyväksyy ihan kaiken muitta mukinoitta, "koska rakastaa". Ei näin. Pitkässä suhteessa rakastaminen vaatii työtä, _molemmilta_, ja siihen minun mielestäni sisältyy ehdottomasti itsensä viehättävänä (tietysti mahdollisuuksien mukaan) pitäminen.
Jokainen tyylillään, eri asiat ovat eri ihmisille suhteissa tärkeitä. Kannattaa tiedostaa mitä haluaa ja toimia sen mukaan - elämä on lyhyt. :) Sekä olla asioista kumppanilleen avoin sekä rehellinen, niin molemmat tietävät missä mennään.
Aloittajalle suosittelen suoraa puhetta ja todennäköisesti uuden naisen etsintää. Muutokset eivät nalkuttamalla tai riitelemällä tapahdu, vaan ne tulevat sisältäpäin itse ymmärtämällä, jos tulevat. Joillekin eivät tule koskaan. - normaalipainoinen
Kaikki tuota tyttöystävä 'reppanaa' puolustavat kommentit täällä ovat läskeiltä ihmisiltä, niiltä jotka eivät jaksa panostaa painon hallintaan ollenkaan. Aina kun näitä aloituksia tulee, aloittaja saa huikean paskaryöpyn niskaan näiltä läskeiltä. Sekin on kummaa, että tupakoivaa ihmistä saavat kaikki arvostella ja kommentoida, että tuhoat terveytesi, mutta meneppä sanomaan jotain vastaavaa jollekkin läskille, joka mättää karkkia tms naamansa.
Yleistä on myös sekin, että se lihominen on näiden läskien mielestä aina jonkun toisen syy, eikös vain. Alkoikos tämä kommentti nyt kovasti kyrsimään? Hei, eipä huolta, mene jääkaapille tai karkkipussille, sillä ne ongelmat ratkeaa. - Yualle
Hyvä, että nostit asian tapetille!! Tämä on varmaan nykysuomessa todella ajankohtainen aihe!
Naisellasi on selkeästi paha ongelma, joka on rinnastettavissa esim. alkoholismiin!!! (huom. naiset tämä, kun aina valitatte kaljaa kittaavista miehistänne...!!!).
Vaikka asia on taatusti kipeä tyttöystävällesi ja myös sinullekaan taatusti kissan nostaminen ns. pöydälle ei ole yhtään sen helpompaa, niin asiasta kannattaa yrittää istua alas ja keskustella asiallisesti ja kiihkottomasti. Voit vedota esim. terveysseikkoihin. Sen (pitäisi olla) asiasta huolestumiselle vakavampi peruste kuin esim. "katoamassa oleva seksikkyys", joka saattaa kuullostaa naisista ehkä hieman liian sovinistiselta perusteelta... Mikään ei ole kauhempaa, kun näkee / tietää rakkaimpansa tuhoavansa tuolla tavoin terveyttään. Onhan hän sinulle ainutlaatuinen ihminen maan päällä ja tunnet olosi täysin voimattomaksi, kun katselet / joudut kokemaan tuota makean mättöä.
Minulla olis joskus parikymppisenä vastaava tilanne. Asuimme vielä tyttöystäväni kanssa päivisin eri osoitteissa, mutta yöt vietimme yhdessä. Aina iltapäivisin naiseni veti itsekseen litran paketillisen jäätelöä, silloin siis kun olin poissa. Mikään ei ollut sen kaameampaa aloittaa uusi päivä, kun aamulla kahvin keittoa aloittaessani ja vanhaa suodatinpussia roskiin laittaessani löysin sieltä perhekokoa olevan jäätelöpaketin pääsääntöisesti JOKA AINOA AAMU. Ei saatana, vieläkin tekee pahaa muistella niitä aikoja...
Silloisella naisellani oli ollut ylipainoisuutta jo lapsena, josta seurasi vaikeuksia isäsuhteessa (joka siis kiinnitti huomiota lapsensa syönteihin). Tästä seurasi, että makeasta naiselle muodostui tabu, jota ahmittiin aina, kun vaan isän silmä vältti.
Tilanne on todella vaikea, mutta kelkka pitää saada käännettyä. Se on mahdollista, mutta siinä on todellakin omat haasteensa. - 20v/45kg=40v/80kg
Yksinkertaisesti, Olette väärät kumppanukset toisillenne.
Teillä on ihan eri näkemykset mikä merkitsee parisuhteessa.
Laittakaa 5 hyvää ja 5 huonoa piirrettä toisistanne paperille ja vertailkaa niitä keskenään, mitä muuttaisitte mitä ei.
Millaiset ovat vanhempanne, noin. suunnilleen tulee teistäkin ainakin ulkoisesti.
Sisäinen muuttuu ikää karttuessa.
On lapsellista kuvitellakkaan että, 22 v tyttö/poika pysyy samannäköisenä ulkoisesti/sisäisesti seuraavat 40 vuotta..
Mutta luonteeseesi voisit kiinnttää erittäin paljon huomiota, se tulee häiritsemään kumppanuuttasi lopun elämääsi. - KoulutaNaisesi
Pistä naisystäväsi dieetille, juoksuta juoksumatolla/kuntopyörällä kuin hölmöä lemmikkileläintä. Jos ei tottele läimi ahterille. Sitä ennen allekirjoitutat sopimuksen väkisin, jossa suostuu kunto-ohjelmaan, mikä sisältää 'hiukan' bdsm-elementtejä. Jos urputtaa imetä nekkua, joka päivä ja riistä karkkien syöntioikeus.
- HoHoijaa2376
No onhan se mainarihommaa etsiä sitä laaksoa kalliovuorten välistä....
- MaxMillannix
Heittäkää jo hiiteen tuo narina lihavista naisista, totuushan on se että
miehet Suomessa ovat keskimäärin lihavempia kuin naiset konsanaan.
Jos katsoo 10-20 vuotta yhdessä olleita pareja naiset ovat takuulla paremmalla
kropalla varustettuja kuin kaljan pöhöttämät miehet. Poikkeuksetta joka
ukolla maha pönköttää ja sitten vielä ihmetellään minne naisten seksihalut
katosivat.
Eipä tarvitse paljon aivoja rasittaa kun tietää jo tasan tarkkaan
kuinka mukavaa on sitä naisten namua etsiä pienenä ryppyisenä ison mahan varjosta. Kyllä siinä halut karkaa harakoille vähemmästäkin.
Pitäkääpä miehet kroppanne timmissä kunnossa ja lantio kapeana ja ennen kaikkea kalunne panokuntoisena ja pitkään kestävänä, kyllä ne naisetkin
sitten osansa hoitavat ja pitävät meitä miehiä hyvänä.
Näin minä toimin ja huomaan että vielä viisviitosenakin urheilullisen
vartalon omavana seksi luistaa.- egdfgfg
"Heittäkää jo hiiteen tuo narina lihavista naisista, totuushan on se että
miehet Suomessa ovat keskimäärin lihavempia kuin naiset konsanaan"
Niin, miksei läskit naiset voisivat valkata itselleen lihavan miehen?
Ei kai meidän hyväkroppaisten miesten kärsiä lihovista tyttöystävistä, ottajia varmaan löytyy, olkoot pyöreät keskenänsä.
HÄPEÄISIT JO !
Kyllä täällä saa olla lihava, mutta ei liian läski ! siis SAIRAALLOISEN lihava....!
ahie........mitä japania sekin on ? SÄ JOUTUISIT TAKAS EKALUOKALLE et o-
saa kirjoiTTAA !
Kuka läski itte oot sitte ? Mulla oli yks ex, joka oli tympeä läski, mutta naisia sil-
lä oli joka sormelle, pettäjä sekin.......enkä kehannu sanoo sille, et LAIHDUTA !
ei se muille kuulu, et jos joku on vähän ylipainoinen....tunnen yhden MUIJAN,
joka on sairaalloisen LÄSKI, mut sillä on 3 lasta ja ukko, ei tosin AVIOMIES....!
Kai sitä nyt saa kävellä ulkona vaikka alasti.........tai vähissä vaatteissa......kuka
JUIPPI sitäkin sit määrää......? onhan mullakin nyt vähän ylipainoa, mutta min-
kä sille nyt voi...........
Jätä se sitten, jos ei kunnon NAINEN kelpaa ! kyllä se pitää olla jotakin, josta ottaa kiinni....................laiha kuin tikku, niinkö KAIKKIEN naisten pitäisi olla ?
ketään EI SAA pakottaa laihduttaan, sen saa jokainen ITSE päätellä, onks sii-
hen tarvetta.......toista PITÄÄ KANNUSTAA, ei PAKOTTAA mihinkään tollaseen
jos aikoo vielä seurustelua jatkaa......jos itte lähtisit mukaan, aluksi vaikka pie-
ni lenkki, sitten vähitellen se lenkki pitenee.......tai vaikka UIMAAN.......jos osaa
uida......
SULLA HULLU LÄSKI EI OO MITÄÄN OIKEUKSIA VAATIA MITÄÄN toisen ul-
konäöstä, itsehän olet hänet valinnut, ja siinä PYSYT ! hanki sit PAREMPAA
seuraa muualta......tympeä hullu oot säkin, kun tänne tuut naukuun tollasta !- n28-
Mä en voi muuta sanoa ku et turha täällä on valittaa omasta pinnallisuudesta ja tyhmyydestä, itelle tuli painoa lisää lasten jälkeen ja edelleen on vaikea hyväksyä ja ällöttää jokseenkin kattoa itteään peilistä verrattuna siihen mitä oli joskus...ei yhtään ylimäärästä. Nyt olen naimisissa 8v vanhemman miehen kanssa joka aikasemmin harrastanut vapaaottelua että on itse varsin hyvässä kunnossa vielä (36v), ei valita ulkonäöstäni enkä itse valita hänelle ja jos se häntä häiritsisi niin sanoisi kyllä suoraan ja voisin sanoa että ei haittaisi vaikka sanoisikin, en menetä yöunia sen takia. Aloitan kuntoilun sitten kun itse haluan jne ja jos ei mies jaksa katella nii voi mennä menojaan, en tarvitse toisen hyväksyntää. Olen sitten vaikka yksin jos se ulkonäöstä on kiinni. Onneksi tosin miehen kanssa kyllä menee erittäin hyvin. Pokaa itsellesi sitten vaikka joku urheilija naikkonen mutta veikkaan että se kaatuu siihen että niillä toi arvomaailma on vähän toista varmaan eikä katselis noin itsekeskeistä ihmistä.
- n28-
niin ja selvennös että en ole tässä suhteessa lihonnut, eli kun lapset vanhempia jo. Mitä muuhun tulee nii tällä hetkellä kotona lapsen kanssa eli mies maksaa ja käy töissä mutta itse vastavuorosesti teen kaiken kotona ja valittamatta sille mistään. Voisin sanoa että 36v parempi kuin saman ikäinen kakara jonka kanssa lapset on tehty. Fiksumpi on todellakin tämä nykyinen.
- jorma Roseberg
täytyy myöntää että kyllähän se oottaa päähän että heti kun oot löytäny hemasevan puolison, niin se meneekin pilalle alta aikayksikön?
tää kyllä pätee myös miehiin. Ja siin on se hyvä puoli että saat pitää naises/miehes!
Kannattaa kuitenkin vaikka varmuuden vuoksi kattoo myös peiliin. Ja muutenkin u ihan konkreettisesti siis. Vaikka sulla vähän rahaa onkin niin ei se susta hyvää tyyppiä tee. Ja vaika se vaimo ois kuin nätti niin kyllä sieltäkin se kusipäisyys paistaa läpi jos sitä vaan löytyy. Oon ite myös sitä mieltä että se on ehkä ihan luonnollista että kerätään vararavintoa lapsien takia? Eli ne hyvät puolet ei rajotu vaan tohon parisuhteen kestoon vaan myös jälikasvun selviämiseen.
Ootteko sopinu sellaset säännöt että sä elätät ja se näyttää hyvältä? jos ette niin turha kitistä. Puolisojahan elätetään ihan omasta tahdosta, eli niinsanotusti hyvää hyvyyttään ja ilman taka-ajatuksia(mikä tosin on mielestäni pelkkää retoriikkaa mutta eipä sitä kukaan huomaa jos sen osaa). Siinä pitää vaan luottaa siihen että toinen osaa antaa arvoa sille mitä teet. Ja että ite annat arvoa sille mitä se tekee. Sellasiakin pareja on että nainen elättää ja näyttää hyvältä. Jouks ihan toimiviakin tapauksia. Toisinpäin vähän harvemmin, mutta kai niitäkin on
lykkyä pyttyyn vaan :) - gjhjhjk
Ymmärrän aloittajaa, vaikka kirjoitustyyli kieltämättä onkin vähän junttimainen ja karski. Onhan se nyt niin, että jos toinen (tässä tapauksessa nainen) alkaa pitää kumppaniaan niin itsestäänselvänä, että laiminlyö itsensä huoltamisen aivan täysin, on ihan ymmärrettävää ottaa se loukkauksena.
Olen naisena nähnyt monta tapausta, jossa naiset ovat vimpan päälle laitettuina sinkkuaikoinaan, mutta parisuhteessa repsahdetaan, koska ei nähdä enää tarvetta. Tosin sitten, kun mennään tyttöporukalla juhlimaan laitetaan taas viimoset päälle, mutta ei vahingossakaan nähdä tuota vaivaa oman miehen takia. - jk
kyllä sitä sellua on hoikillaki naisilla monesti vaikka urheilee ja syö hyvin, naisilla se nyt vaan sattuu yleistä olemaan ja tuleehan sitä joilleki miehilleki. perinnöllistä seki voi olla. onneks kelpaan omalleni vaikka minusta riippumattomista syistä sitä sellua vähän on.
- Henkkakuu
Oliskohan hän raskaana? Jos makean himo ja lihominen ovat ilmenneet aivan viime kuukausien aikana?
- DaHhh
Ensin oot muka se joka maksaa kaiken, ja nyt kuitenkin toivot et mimmi kulkis jalan duunimatkansakin....Tuskin nyt koko palkkaansa laittaa sivuun jonnekin ja sut maksajaksi, kai se jotain tienaa jos duunissa on???
- Itsestähuolehtiva
Toi sun vastapalvelus asenne etoo minua, sillä jos tosiaan haluat naiselta vaan palveluita rahasta, niin hanki ne maksulliselta naiselta. Parisuhde on muutakin, kun palveluita rahasta. Vaikka sitähän se aika pitkälti on, jos pitemmän päälle aletaan ajattelemaan. Mutta eihän näitä asioita saa ääneen sanoa.
On ihan oikein, että olet vihainen rakkaasi lihomisesta, se on melkein kauheinta mitä toinen voi toiselle ja itselleen tehdä. Ja kun otetaan huomioon, että se ei ole vaan se etova ulkomuoto vaan siitä seuraa myös muita liitännäis "iloja", diabetes, sydän- ja verisuonisairaudet, nivelvaivat... Oikeeasti, jos jo tossa iässä luovuttaa, niin voit vaan kuvitella miltä tämä nainen näyttää, kun saatte yhteisiä lapsia. Mä en ainakaan vois hyväksyä sitä, että toinen lihois vaan sen takia, että on vakituisessa parisuhteessa. Enkä myöskään itse ikinä halua tehdä sitä miehelleni, mä haluan edelleen (12 v yhdessä, kaks pientä lasta) näyttää mieheni silmissä yhtä upealta kuin silloin teininä. Ja edelleen mieheni kehuu minua ja seksielämä on mahtavaa. Mutta näin ei olisi, jos olisin kauhea läski. Lihoin minäkin molempia lapsia odottaessa vähän enemmän, kun pitää. Mutta ei se ole, kun itseään niskasta kiinni ja dietille.
Mä en lähtis vaatimaan itsensä kunnossa pitoa tolla vastapalvelus asetelmalla, vaan naisiin toimii aina kehuminen. Naiseltasi varmasti löytyy vaatteita, joista erityisesti pidit, mutta lihomisen takia hän ei enään niitä voi käyttää. Kehu näitä vaatteita ja toivo, että hän pukisi ne ylleen. Pistää varmasti miettimään. Katselkaa yhdessä vanhoja valokuvia, kehu miten hyvältä hän niissä näyttää!!! Sopikaa, että teillä on karkkipäivä vaan kerran viikossa, koskee silloin myös sinua. Liikkukaa yhdessä, käykää lenkillä, salilla tms. Haukkumalla ja vaatimalla et todennäköisesti saa muutosta aikaan, vaihda taktiikkaa, kehu ja kannusta!!! - sh
Enpä ole pitkään aikaan kuullut noin sikamaista ja sovinistista puhetta aloittaja. Se että olet enemmän rahana suhteessa kuin naisesi, ei oikeuta sinua määräämään mitä pitää tehdä sen eteen. Sehän on työpaikalla POMON tehtävä, ymmärrän jos lihominen ärsyttää, ärsyttäis ittiäki, mutta tuommonen, maksan tätä ja sinä saat luvan tehdä tätä- tyyppinen ajattelu kuuluu kuule poikanen tuonne jonnekin 1800-luvulle.
Ei kenelläkään ole minkään valtakunnan oikeutta määrätä toista ihmistä tekemään erilaisia töitä ja näyttämään siltä ja tuolta, vaikka kuinka elättäis toista. Mitä pettämiseen tulee, niin monasti tahtoo käydä, kun parisuhteessa menee huonosti, eikä asioista kyetä puhumaan suoraan, tuosta kommentistasi myös paistaa kypsymättömyys ja keskenkasvuisuus. Toivottavasti naisesi huomaa tämän lähettämäsi stoorin ja lähtee lätkimään.
Tuollaista sekunda tavaraa kuin sinä, ei kenenkään tarvitse katella, paremman löytää AINA - KorsonRiku
Mun akka alko kans paisuun siis ihan sikana aikoinaa, mut en mä sitä katellu hyvällä ja se sano et laihtuu mut vittu mä semmosta läskii kattele. sit se tuli jonkun toukan kans vastaan vuos jälkeen ja sano et se on mun joku vitun poika, et saatana jotain rajaa läskit ämmät mahan kanssa!
- ...
Toivottavasti kaikki tuollaisen aloittajan kaltaisen kanssa seurustelevat ovat lukeneet tätä ketjua ja tajuavat ajoissa lähteä noin heikolle pohjalle rakennetusta suhteesta! Ei ole mikään ihme jos lihoaa eikä välitä ulkonäöstään ollenkaan jos seurustelukumppani on noin sairas! Varmasti jonain päivänä löydät kumppanin joka aidosti rakastaa ja hyväksyy sinut omana itsenäsi!
- J
Ehdotus ketjun aloittajalle;
Sammuta joku ilta telkkari, ja totea reippaasti kannustavalla äänellä että lähdetäänpä pienelle romanttiselle kävelylle. Jos tulee pulinaa vastaan, sanot että ei tämä suhde hoitamatta kunnossa pysy, yhteistä aikaa on vietettävä eikä se onnistu telkkarin ääressä.
Tuosta iltakävelystä tulee äkkiä tapa kun tyyli on oikea.
Karkinhimon suhteen. Miksi et kävisi kaupassa yksin? Jos tytölläsi ei niin hirveästi sitä rahaa ole, ei hän sitä vähää karkkiin luultavasti tuhlaa, ja kun käyt itseksesi ruokakaupassa, ei tule turhia kilokaloreita raahattua kotiin.
Parisuhde vaatii toimiakseen ihan helvetisti, se on fakta juttu. Se vaatii sen, että KUMPIKIN osapuoli pitää huolta sekä itsestään että toisistaan. Jos toinen ei halua elää niin kuin itse haluaa, ettekä pääse ymmärykseen asioista, on parempi erota kuin katua tylsää epämukavaa parisuhdetta kymmenen vuoden päästä, kun olisi voinut etsiä itselleen sopivamman puolison.
Itse olen XL kokoinen 23 vuotias nainen. Avopuolisoni on itse hoikka. Mieheni tykkää minusta ilmeisesti juuri tällaisena. Pidän itsestäni kyllä huolen, pukeuden kivasti ja pidän muutenkin ulkonäön kunnossa ripsistäni alkaen. En ole kuitenkaan turhamainen ja voin lähteä kauppaan hiukset ponnarilla ja meikittä collarit jalassa, no problem.
Jos haluan, ja haluankin, hoikistua, niin mies on tukemassa ja lähtee lenkille kanssani, mutta ei tuputa mitään väkisin. Meidän suhteessa ollaankin niin, että kumpikin rakastaa toista EHDOITTA, KUNNIOITTAA ja ARVOSTAA toista juuri sellaisena kun hän on.
Ei siihen muuta tarvita.
Jos et ole onnellinen, erotkaa. Se voi olla parempi ratkaisu.- Yualle
"Karkinhimon suhteen. Miksi et kävisi kaupassa yksin? Jos tytölläsi ei niin hirveästi sitä rahaa ole, ei hän sitä vähää karkkiin luultavasti tuhlaa, ja kun käyt itseksesi ruokakaupassa, ei tule turhia kilokaloreita raahattua kotiin."
EI TOIMI ;( Tyttö varmasti hakee sen mättöpussin omia aikojaan...:(
- Hyvä!
Oikein! läskit ulos!
Tekee hyvää näyttää miten helmposti esim. muista maista löytyy vielä kelpo vaimoainesta. Lihominen ja rupsahtaminen on feministien oikeus!
Hyvä Hyvä! reilusti Fätsolle peruutustuka ja ulos ovesta- Lihomiselle loppu!
Tähän läskihommaan pitäsis saada joku raja. Esim. sellainen, kun jos naisella paino nousee vaikkapa 10kg vuoden aikana, niin hänet ohjataan pakkohoitoon - läskileirille. Siellä sitten opittaisiin terveellisiä elintapoja kun ei niitä muuten hallita.
Miehet, muistakaaa että naisen punnitus pitää olla päivittäinen tapahtuma, jossa tulokset kirjataan ylös ja käyrää seuraamalla nähdään, mihin suuntaan paino on menossa. Tulokset sitten ilmoitetaan vaikkapa viranomaisille tai erilliselle sivustolle nettiin, jotta kaikki muutkin voivat todistaa tuota häpeällistä tapahtumaa. Tyttöystävällä vaimosta puhumattakaan ei ole mitään oikeutta lihoa (ilman lupaa mieheltä)! - Sitä saa mitä tilaa
Opettele nyt raukka parka edes kirjoittamaan oikein ennenkuin tulet tänne uhoamaan.
Ketjun aloittajan kirjoituksesta, kuten myös siihen vastanneiden miesten asenteista kuuluu, että nainen on heille pelkkä esine. Harmittavaa vaan, kun se esine on lihaa ja verta ja tarvitsee hengissä pysyäkseen ravintoa.
Aloittaja pitää itseään elättäjänä, mutta hengen ravintoa nainen ei hänen kanssaan juuri taida saada, koska tarvitsee lohdutuksekseen karkkia.
Ja mitä on tämä seksikkäästi pukeutuminen mitä miehet naisiltaan perää?
Onko se sitä, että naisen pitäisi kekkaloida piikki koroissa ja verkkosukissa kotonaan miehen iloksi, eli pukeutua kuin nämä miesten kovasti ylistämät Virolaiset huorat.
Paljonko aloittaja on panostanut omaan " seksikääseen" pukeutumiseensa kotona? Näin vanhempana mutta yhäkin hoikkana naisena sanoisin,, että mies on seksikkäin puvussa ja solmiossa, mutta kuinka moni näistä keskenkasvuisista pantavan näköistä kumppania vaativista miehenaluista on valmis pukeutumaan ITSE seksikäästi kotona?
Eiköhän heillä itsellään enimmäkseen ole mukavasti salihousut tai verkkarit jalassa sohvalla, kun miettivät naisensa seksikkyyttä, tai sen kuviteltua puutetta.
- skopsisvaan
Suomessahan mennään koko ajan siihen suuntaan että kansa lihoo ja turpoaa.
Nyt vielä alaikäiset ei harrasta muuta liikuntaa kuin tietokoneen/tv:n ääreltä jääkaapille ja takaisin.
Ja lopputulos nähdään sitten kun nämä veijarit tulee työikäisiksi.
Ne on siinä iässä sitten jo niin huonossa kunnossa ettei niistä ole muualle kuin työkyvyttömyyseläkkeelle.
Suomessakin voidaan kohta ruveta pitämään amerikan malliin ns läskileirejä. - obanam
Aloittajan kirjoitusasu on kyllä aivan liian karkea ja miettisin kyllä tuota asennetta, mutta oli tuossa aloituksessa vähän oikeaa asiaakin. Kyllä nimittäin omasta painosta ja ulkonäöstä huolehtiminen kuluu parisuhteeseen. Tietenkään ei tarvitse olla missään mallinmitoissa ja esim. raskauksien takia vartalo voi muuttua kovastikin. Silti, kyllä ulkoinen viehätys vaikuttaa parisuhteeseen ja seksielämään. Olen 23 ja asumme miehen kanssa yhdessä. Molemmat syömme terveellisesti ja kohtuullisesti vaikka ei meillä nipoteta ruoasta. Minulla on paino itseasiassa tippunut yli 5 kiloa yhteenmuuton jälkeen vaikka en edes ollut mikään pullukka.
Samoin mies edelleen harrastaa liikuntaa ja itseasiassa melkein enemmän kuin aikaisemmin. Minä pukeudun seksikkäästi niin arkeen kuin juhlaankin ja laitan kevyen arkimeikin vaikka oltais ihan kotona. Kyllä on kiva kun mies tulee kotiin töistä ja hymy nousee korviin kun näkee että toinen huomioi ja pitää hyvänä. Mies vuorostaan huomioi, hellii, kehuu ja arvostaa arjessa. Ei tasa-arvo tarkoita sitä että naisten pitää saada kaljamahat ja lopettaa itsensä arvostaminen. Kyllä itsestä voi pitää huolta ihan oman itsensä takia. - Ei se ulkonäkö...
Kysyppäs iteltäs, et miks sä oot tän neidin kans? Ei kyllä kuulu sulle tippaakaan minkä näkönen toinen on vaikka maksaisit kuinka teidän ruokaostokset! Kuulostais vähän siltä että tyttöystäväsi on masentunu. Ja minkäköhän takia? (Voisit katsoa taas peiliin.)
- on siinä äijä
No on pojalla jutut... vai ostat sä taloudellisella avituksella ittelles muijan...pane se vaihtoon, mut älä rupee sinä sitä rakentaa uusiksi.. kohta sen psyyke ei enää korjaannu pelkällä nallekarkilla.. vaan kunnon mielialalääkityksellä kun sen itsetunnon kerkiit rytätä ja sen jälkeen se perse vasta kasvaakin kaiken muun kanssa. Jos olet itse niin hyvän näköinen niin hae nyt ihmeessä päivitetty versio...vai rupeeko jo pussin pohja pilkottaa.. ELÄ JA ANNA TOISTENKIN ELÄÄ
- sepi thaimaasta
Seksikäs pukeutuminen voisi olla vaikkapa leggingssit ja saappaat joissa on korko. ei siis mitään mamma-mallia... joo, sellainen näyttäisi hyvältä timmien säärten päällä.
Mutta saappaat ei mahdu jalkaan kun on niin paksut pohkeet ja selluliittiä!
Tästäkö naista nyt pitäisi kiitellä ja "kannusta"... Ei ei, kyllä se o niin että läski akka ulos, ja uusi pimatsu tilalle, vaikka hoikka ja kiva thaimaalainen :)
- j
vai nin
- Aikuinen nainen
Aikuisen naisen terveiset tyttöystävällesi: "Jätä heti tämä ääliö. Ansaitset oikeaa rakkautta."
- ehotus
Ota sille reippaan kokoinen henkivakuutus, edunsaajaksi merkkaat ittes.
Tilaa sille tukusta tonni karkkia, sipsiä, colaa (ei light) ym. laardia...
Odota.
Saattaa vierähtää tovi. - jepulijeps
Huonolta näyttää. Kannattaa varmaan jättää nyt kun vielä voi, kun ei tuohon nuorena lihomiseen ole kyllä minkäänlaista korjausta luvassa (paitsi sitten tietenkin kun se on sinkku, sitten kyllä laihdutetaan, mutta lihominen alkaa taas suhteessa).
Kun miettii muutaman vuoden päähän, niin tuolle naiselle lapsi tekee vähintään sen 20 kg eikä sitä tuollainen saa enää ikinä pois.
Kaikki naiset eivät liho, se ei ole mikään luonnonlaki. - salasyöpön akka
Eikä se käy töissä se sinun muijas? Minua kyllä myös ärsyttää, kun minun mieheni on lihonut. Sillä on iso, etovan näköinen maha ja se oksettaa minua. En voi sille mitään. Yritän kyllä ajatella, että ihminen siinä läskin sisällä on se sama mihin aikoinaan rakastuin. Mutta ei auta. Ehkä olinkin rakastunut hänen ulkoisen olemukseensa ja seksikkyyteen. Siitä seksikkyyttä ei ole enää läskissä miehessä. En pidä hänen ulkonäöstään. Eikä se luonnekkaan niin ihana ole että korvaisi.
Miten lihavuus voi olla geneettistä? Ruokailutavat periytyvät mutta ei sekään suoranaisesti. Mun mies sanoo, että hän on perintyt taipumuksen lihavuuteen, kun lähes kaikki lähisukulaiset ovat lihavia. Mutta ne ovat vain kovia syömään. Sitä ei voi kuvitella, miten minunkin anoppini syö kauheasti ja paljon hiilareita ja rasvaa. Samaa tekevät muutkin.Jotksut ovat sairaalloisen lihavia. Ihmettelevät vain koko suku, että voi, voi, kun sitä lihoo, kun vain ruokaan päin katsookin. Pelottaa, että minunkin pitää katsoa tuota lihavaa miestäni loppuikäni.
Yritän kaikkea, että laihtusi. Teen hyvää ja terveellistä ruokaa, houkuttelen lekille ja tanssimaan. Mikään ei kelpaa ja salaa käy syömässä makkaroita ym välipaloja.
Koskaan en ole haukkunut enkä moittinut lihavuudesta. Yrittänyt vain tukea kun hän yrittää laihduttaa. Vaan eihän sitä laihdu salaa syömällä. - Toivottavasti..
Ei sulla ole oikeutta vaatia mitään, koska et voi ostaa toista ihmistä. Sen voit valita joko maksat tai et maksa tai joko olet tai et ole hänen kanssaan.
Mitä siinä mariset. Jospa suhteenne ongelma onkin siinä ettet pysty näkemään toista ihmisenä vaan pelkästään "pantavana".
Hyvä neuvo sulle: Etsi joku muu tyhjäpää ja säästä naisesi pahemmalta piinalta jos et kerran välitä, lihoo vaan lisää koska voi pahoin ja masentuu... syö suruunsa lisää ja lisää.
Toivottavasti se jättää sut.- Barbaran myyjä
Parempi idea: osta pumpattava Barbara. Se pysyy aina kuosissaan, ei liho, ei lahdu. Se ei myöskään syö rahojasi. Voitpa vielä pukea ja meikatakin sen mieleiseksesi.
- nainen23
Joillain naisilla valitettavasti on se tyyli, et sitku alkaa seukkaamaan, ei oo mitään väliä vaikka lihoiski, koska on saanu jo miehen. Tätä mä en ymmärrä. Miten sit suu pannaan jos mies jättääki ja ettii hoikemman naisen?
- apuvaaaaaa
eiihh.eiihh,,jos tuntisin tyttöystäväsi sanoisin,et lähde ja äkkiä..sun asenne on yököttävä,ja aikamoisen lapsellinen..nämä "pantavan näkönen" ym..yököttävää..
- hantaro0000007
en ihmettele yhtään että akka on lihonnu kun sulla on tollanen asenne sanompa vaan omasta kokemuksesta jos sitä saman katon alla asutaan eikö silloin kuulu kummallekkin yhtäläila siivottavaa ei se minusta ole oikein että akka on vaan toiselle ku joku saamarin yleiskone
kokeileppa itse palvella akkaa kokoajan niinkuin jokin orja niin miltä sellanen tuntus , itsekkin lihosin kun passasin miestä kuin pikkupentua siivosin,laitoin ruokaa, lämmitin saunan, kävin kaupassa ja töissä niin missä pirun välissä siinä jaa aikaa lenkkeylyyn - Hyvä!
Jos tekisikin niin että alkaisi syöttää sitä "valkoista valasta", oikein kunnolla!
Hakisi kaupasta niin paljon karkkai ja mättöä kuin neiti punkero jaksaa pupittaa!
Olisihan se jänskä nähdä kuinka paljon läskiä on mahollista kertyä, jos kuitenkin olet loppupeleissä syöjättäresi dumppaamassa :)
Nin minä tekisin. Lihoamisesta vielä valokuvat muistoksi, niitä olisi mukavaa katsella myöhemmin :) - naikko___nen__
aika mielenkiintoisia mielipiteitä ihmisillä. eikö parisuhteessa kuuluisi puhua asioista ja jos toisen ulkonäkö häiritsee eiköö siitä voi toiselle hyväntahtoisesti vihjata tai esim. ostaa lahjaksi tyttöyställe kampaaja ajan ja hemmotella tätä hieman? eikä suoraan sanoa että laihduta läski. mutta ei ole helppo asia jos kumppanin ulkonäkö ei miellytä.. musta on ihanaa jos käy esim. kampaajalla ja kumppani on ihan innoissaan kun näyttää puoliso niin hyvälle ettei saa silmiään irti(:
mutta itselläni ollut samaa ongelmaa kun oma puoliso ei syö terveellisesti tai liiku, ollut verenpaineetkin koholla. minun suurin huoleni on hänen terveys eikä niinkään se ulkonäkö. meillä on 10 vuoden ikäero itse oon 26v, mies 36v.
en itsekään ole mikään malli esimerkki mutta olen aina ollut liikunnallinen ja harrastan 4-5 kertaa viikossa liikuntaa. yrittänyt innostaa puolisoakin mukaan lenkille ja salille mutta tuloksetta. meillä syödään useasti myös eri ruokia kun mies ei mun 'terveys' pöperöjä halua syödä vaikka teen ihan tavallista ruokaa kanasta, lihasta yms. hän hakee useasti viikossa roskaruokaa ja syö paljon herkkuja. herkuista olen maininnut useasti koska minä syön niitä myös jos on tarjolla mutta mies ei tunnu kuuntelevan minua): mutta puolisoni on oikea jästipää ja on vaikea yrittää muuttaa toisen piirtyneitä tapoja, pelkään vain että terveys hänellä pettää jotenkin ja vasta sitten alkaa elintapojen muutos.
jos nyt lukijoita kiinnostaa niin oma painoni on pysynyt samassa lukemassa kun tapasimme miehen kanssa, tosin olen ollut välillä hoikemmassa kunnossa kun olen vähentänyt herkuttelua see onkin minun heikkouteni nuo herkut. siinäkin olisi kiva jos tuo puolisoni kanssa yhdessä vähennettäsi herkuttelua, täytyykin yrittää puhua asiasta kun tulee kotiin(:
tässä vaan omaa tarinaani... - mies sanoo
Osa naisista on ihan ihme herkkujen mussuttajia. Miehille valitetaan kun ei syö muka tarpeeksi vihanneksia ja ollaan huolissaan miesten terveydestä. No minäkin esimerkiksi olen mies ja syön rehuja vain kerran päivässä puolen lautasellista, niin eikö silti vaimo ole huolissaan musta. Läskiä minulla ei ole ja olen vahvassa kunnossa ja hölkälläkin käyn joka päivä. Naisella itsellään on jo pömppömaha, selluliittia jaloissa ja kyljissä. Sitten vielä ihmetellään mistä paino muka hänelle tulee. No mistäköhän kun kaupasta aina saatava karkkeja, sipsejä, suklaata tai jotain muuta JOKA ikinen kerta mukaan. Sitten minä olen se valittaja kun kaupassa huomautan että kannattaako nyt joka kerta ostaa herkkuja.
Tänään sanonkin suoraan että olet nyt kyllä lihonut ja olisi aika vähän sinunkin laihtua kun olen huolissasi terveydestäsi. - voi itku...
Onneksi en ole ap:n tyttöystävä, luultavasti on minua paljon nuorempi, mutta kuitenkin. Kuvitteleeko ap että hän voi kohdella tyttöystävänsä kuinka tahansa, vain sen takia että maksaa 90 % menoista.
Miksi ap maksaa 90 % menoista? Pitäisihän tytön saada opintotukea jos opiskelee, eikä ap tarvitse nostaa tyttöystävän elintasoa 90 % jos ei halua.
Minusta tuntuu, että nostat sen juuri sen takia, että haluta että tyttöystävä on riippuvainen sinusta.
Itse en moiseen suostuisi, toki olen hoikka ja hyvänkuntoinen, mutta syön siltikin karkkia, ja en kysyisi sinulta siihen lupaa,
en myöskään suostuisi kodinhoitajaksi ja kokiksi, käyn töissä yhtä lailla kuin sinäkin, elikkä ruokaa ei olisi pöydällä kun tulet kotiin.
Vai onko se niin, että tyttöystäväsi on työtön, siinä tapauksessa hän saa työttömyyskorvausta,
voi varmasti maksaa omat karkkinsa. Tietysti jos on kotona päivät pitkät, on ihan kohtuullista, että
siivoaa ja keittää, mutta luulisi 22-vuotiaan pääsevän johonkin töihin. Taas herää sama kysymys,
haluatko että hän on riippuvainen sinusta? Vaikka tässä valitat. Vaihda ihmeessä tyttöystävään joka ei syö niin paljon karkkia tai on muuten vaan hoikka, jos se on niin iso ongelma. - sdhfsjfhkshf
Minkä takia nuoria karkin mussuttajia puolustellaan näin paljon? Kyllä kai siitä voi muutaman kerran asiallisesti huomauttaa, jos toinen vetää karkkia jatkuvalla syötöllä. Suomesta tulee pullamössömaa nopeaan tahtiin!
- XXLL
No, niin. Tässä vähän neuvoja ym.
1. Mihin luonteenpiirteeseen tyttöystävässäsi ihastuit?
2. Onko hänellä omia tuloja, joista pistät hänet maksamaan herkuttelun ym. "Omat menot."
3. Vietättekö enää aikaa yhdessä? Onko teillä yhteisiä harrastuksia ym?
Jatkoitko itsekkäästi omaa elämääsi: SINUN työ, SINUN harrastukset, SINUN kaverit, SINUN koti. Mihin TE jäitte? Onko tyttäystävälläsi enää sijaa elämässäsi?
4. Oletko omalla esimerkilläsi näyttänyt että kotityöt eivät kuulu vain hänelle.
muutaman pikkuasian tekeminen YHTEISEN KODIN siisteyden eteen ei vähännä miehyyttäsi.
5. Nyt otat häntä helläsi käsistäsi kiinni katsot häntä silmiin ja sanot:Muistatko kun oltiin vuonna nollakaks katsomassa auringonlaskua paikassa AB?"Eikö olisi mukava palata sinne? Mutta sitä ennen
"Nyt nämä(herkut) saaavat jäädä." Ja lähdette näyteikkuna ostoksille.
JA SIITÄ SE LÄHTEE KOHTI ONNELLISTA JA TASAPAINOISTA PARISUHDETTA! - Puutteessa lihoo
Nainen lihoo ja passivoituu erityisesti silloin, kun seksiä on liian vähän eikä se ole tyydyttävää. Elämänilo menee ja puutuu paikalleen.
Ei se tietenkään ole miehen vika, koska ei sille mitään voi jos ei ollutkaan seksissä samaa paria. Jos/kun tulee ero ja nainen löytää sen seksissäkin "oikean", niin kilot karisee ja vireys palaa. Seksihän on aivan loistavaa liikuntaa jo itsessään. Siinä on aerobista ja anaerobista kerrakseen oikean kumppanin kanssa.- Reipas seksi parasta
Tää pitää kyllä niin paikkansa. Mulle kävi juuri noin. Miehen kanssa seksi ei kertakaikkiaan toiminut pitkässä juoksussa. Sitä oli harvoin ja laatukin oli mitä oli. Ei vaan oltu sinä kohdin samaa paria. Parin vuoden jälkeen puntari näytti 7kg. Sittemmin vaihdoin miestä ja löysin seksuaalisesti minulle paremmin sopivan. Seksi luistaa, sitä on riittävästi, elämänilo palannut ja kilot karisseet.
Antakaa naisillenne seksiä!!!!!
- Läskit kuulolla!
Läski on läski
ei se siitä muutu.
Kokeileppa jättää pillerit pois niin ei läski mihinkään häviä.
Ei johdu läski pillereistä tai mistään vaan siitä että läski syö ja kasvattaa lisää läskiä. Läskiä läskiä läskiä!
Kokeileppa jättää sidukat pois ei auta koska kun on läski niin on läski, ei se läski muutu... kun on läski, on läski. Läski läski läski!
Hyi hitto, ei tuossa mikään auta, ellet ala lihottajaksi. Mutta on se hyvä että läskejä on niin paljon niin hoikat näyttää sitäkin kauniimmalta!
Ja läskit ne täällä läskiä puolustaa, eivät tajua että läski on läski!
Kun ovat iteskin läskejä! Aaamen! *Jeesus on puhunut*
Ps. taivaassa ei ole läskejä... - Kari_84
Pillerit, vaihdevuodet, rakkaus, henkinen väkivalta, masennus...
Läski on läski ja lihominen on luovuttamista. En ymmärrä, miksi täällä kommentoidaan negatiivisesti, jos kirjoittaja on jotain mieltä: hän pitää seksikkäästä panopuusta, mitä sitten?
Itse annoin kenkää 5v seurustelun jälkeen - yritin kannustaa laihtumaan mittoihin, kun ensi kertaa tapasimme, turhaan. Koko stoorista mut on leimattu pinnalliseksi kusipääksi mutta olen ainakin rehellinen sellainen. En kaipaa läskiä. - Aviomies
Luin kaikki kirjoitukset ja olen todella onnellinen että 45 v. vaimoni on vielä samoissa mitoissa kuin 17 v. ollessaan vaikka on tehnyt 2 lasta.
Itse olen myös samoissa mitoissa tietysti. En lihavana voisi näyttäytyä ihmisten ilmoilla koskaan.
Yksinkertaisesti homma hoituu niin että syö vain silloin kun on OIKEESTI NÄLKÄ ja silloinkin kohtuullisesti!
Nam...........sexikäs, ihana vaimo! - DWD.
Antakaa sitten niille naisillenne ja miehillenne uhkavaatimukset, älkääkä täällä trollailko. Annatte vaan itsestänne vähän liian idioottimaisen kuvan.
- tiukkaa vääntöä
Kun itse aloin tapailemaan nykyistä emäntääni, niin tämä lihomisasia käytiin hyvin avoimesti läpi jo alkumetreillä. Kerroin silloin naiselleni kuinka kaunis ja hoikka hän on. Hän otti sen kohteliaisuutena ja nautti tottakai kertomastani.
Hän sitten kysyi mielipidettäni pyöreistä ihmisistä. Tässä kohtaa ajattelin kertoa oman suoran mielipiteeni normaaleista, pyöreistä, pulleista ja hieman lihavista. Yleensä näitä termejähän ihmiset tykkäävät käyttää. Kerroin silloin että maailmassa on olemassa kahdenlaisia ihmisiä. (menin ehkä siinä vähän liian pitkälle)
1. Kauniita hoikkia
2. Rumia lihavia
Siihen lisäsin vielä, että hän on se ensimmäinen. Siihen hän lisäsi, että missä se raja menee. Kerroin sen menevän siinä kun laittaa hieman kireän topin päälle ja katsoo peiliin. Jos vyön yläpuolelle tulee semmoiset pallukat on kyseessä se toinen vaihtoehto. Tai takaapäin rakastellessa löytää jenkkakahvat. Sen jälkeen asiasta ei keskusteltu muutamaan kuukauteen. Välillä kaupassa sipsien kohdalla saatoin tokasta, että nuo menee suoraan ja lyhentämättömänä pakaroihin.
Tiedän että tämä saattaa kuulostaa kusipäiseltä ja blaa blaa blaa.
Noin puoli vuotta tästä tapahtumasta eteenpäin tyttö tuli ja kiitti minua voimakkaasta kritiikistä. Hän kertoi silloisen keskustelun laittaneen miettimään ja katsomaan asioita tarkemmin. Hän sanoi näin: Se kritiikki sai mut oikeesti katosmaan mitä suuhuni laitan. Kiitos. Nyt tajuan mitä tarkoitat.
Me herkuttelemme viikonloppuna kunnon ruokailulla. Sen päälle on vaan tehtävä sitten jotain liikuntaa. Rakastelu on ihan hyvää hyötyliikuntaa herkuttelun päälle.
Viikolla syödään kyllä hyviä ruokia, mutta annoskoot eivät ole mitään isoja.
Joskus on vaan hyvä sanoa mitä ajattelee. - mamma mia 43
Aloittajalle. Tuskin sinä häntä elätät. Kaikki miehet, joiden avo- tai vaimot on kotona, luulevat elättävänsä sitä toista. Kuitenkin ne saa verovähennyksen, jolla kyllä maksaa sen toisen ruoat. Vertaapa nettotuloja, mitkä sulla olisi ilman avo- tai puolisoa. Siinä se on.
Ei tällä sitten taas ole mitään tekemistä karkkien syömisen kanssa. Ne voisi vaihtaa esim. smoothiin, siis hedelnmiä pieneksi, plus kreikkalaista tai muuta maustamatonta jugurttia, tehovispilällä kunnolla sekaisin iso lasi aina iltaisin, sitten ei tee mieli karkkeja eikä muutakaan epäterveellistä ja maha voi hyvin. Opettelepa rakastamaan häntä ( ei rakastelemaan!)etkä vain itseäsi, niin käyttäydyt avo/puolisoasi kohtaan paremmin ja hän viihtyy kanssasi paremmin, ehkä kaikki kääntyy vielä hyväksi. - rahat hydraatteihin
meilä on sama juttu. . eukkoa masentaa herkästi ja sillo kilokaupalla karkkia korvaa kaikki. välillä karkaa ote eikä välitä itsestään mitään. sitten taas saattaa sanoo että menee lenkille.
- ..
Itse kun luin hieman noita kommentteja aloin ihmettelemään minkä takia aloittajaa alettiin heti haukkumaan ? Mitä pahaa siinä on jos valittaa siitä että tyttöystävä on lihonut 10 kiloa vuodessa !? Kun tyttöystävä on sen itse aiheuttanut syömällä niin paljon, ja sitten vielä valittaa että on niin lihava ja syö siihen vain lisää karkkia ja muuta roskaruokaa! Jos haukkuu itseään lihavaksi vain jotta muut sanoisivat ettei ole on aika säälittävää ja jos haukkuu itseään lihavaksi, tietää että on ylipainoinen ja syö vain lisää roskaruokaa on enemmän säälittävää. Ja kyllähän puolison pitää olla hyvännäköinen, sillähän se suhde yleensä pysyy montakin vuotta ja myöskin jos toisistaan pidetään. Mutta ei kukaan nyt vain halua seurustella sellaisen kanssa joka on läski eikä pidä itsestään huolta.
Ja aiemmin kun alatte haukkumaan minuakin sanonpahan vaan että suomi on sanavapaa maa ja mielipiteitä saa olla. - THK_8172
Moro taas,
Aattelin kertoa, mihin ratkaisuun päädyin.
Erottiin mimmin kans.
Sänkyhommat meni siihen etten pystyny laukeemaan. Kun ei kiihotu, niin ei kiihotu. Sitten kattelen pornoa kun mimmi ei oo kotona. Ja kun seksi ei pelaa, niin syntyy riitaa kokoajan jostain mitättömästä, kun molempia vituttaa ja on pinna kireellä. Jos toinen on välinpitämätön jostain, mikä on itelle tärkeetä, niin ei sitä voi unohtaa noin vaan, vaikka kuinka yrittäis.
Parempi vaan siirtyä eteenpäin ja välillä hengittää kunnolla!- siitä se kiikastaa
Niin, aina kun näen lihavan naisen, ajattelen, että se on huonon seksin seurausta. Toivittavasti mimmillä käy seuraavssa suhteessa parempi onni.
- THK_8172
Joo, toivottavasti mimmi löytää itelleen välinpitämättömän läskin miehen, joka syyttää lihavuudestaan kaikkia muita paitsi itseään ja joka ei välitä ulkonäöstään eikä harrasta liikuntaa, mutta jolla on läskifetissi. Ehkä tällainen feeder olisi jees! Molemmat voi sitten yhdessä mässyttää sipsejä sohvalla ja haukkua muita ihmisiä pinnallisiksi, kun eivät näe heidän "sisäistä kauneuttaan".
- Nainen, seksi, kilot
Jos kilot nousevat suhteen aikana, niin silloin on kyllä seksissä vikaa. Jos on jo aluperin ylipainoinen, silloin asia on erikseen.
Muistaakseni kirjoiti aloituksessa, että kumppanisi on lihonut suhteen aikana. Sori, mutta noi käy kun seksi ei tyydytä naista, nainen ei saa riittävästi eikä seksi ole ole laadukasta. Anteeksi, mutta tämä on totta.
Älä silti loukkannu, koska jokaiselle meistä on sopiva vastin kappale seksissä. Sinulle joku toinen ja kumppanisllesi joku toinen. Kun seksi pelaa, pysyy mieli virkeänä ja kilot karisee.
- Lycka till
Nykypäivänä voi olla vaikeaa löytää naista, joka suostuu olemaan kotona pikkuvaimoa ainoana tehtävänään näyttää kauniilta miehen silmissä.
Toivottavasti avaajalla vielä lykästää, vaikka hänen päänsä ei sisäpuolelta olekaan kovin seksikäs. Tälläisen kuvan tekstistä saa, olkoonkin kännissä kirjoitettua.
Tyhjäpäisen miehen kanssa saattaa alkaa (jopa miehen haaveileman pissaliisan mielestä) yhteiselo maistua puulta ja karkkipussi kutsuu. - energia vähissä?
Avaajan ongema on heikko libido, suomentaen sukupuolinen halu. Tässä parisuhteessa ei onneksi tuhlattu aikaa vuotta kauempaa, koska ongelmia olisi joka tapauksessa ollut tiedossa myöhemmin puolison vanhetessa.
Rakastetun lihominen ei yleensä ole noin iso ongelma normaalille ihmiselle. Kannustamisella saa tuloksia, haukkumalla ei. - Ööph
En ihmettele, että naisesi syö paljon karkkia. Kyllä mäkin söisin masennukseen, jos olisi noin fiksuja ajatuksia omaava mies.
- vink vink
Perse on levinnyt meillä molemmilla yhteisen taipaleen (5v.) aikana, enemmän liikuntaa vois tietty harrastaa lähinnä terveyssyistä ja terveellisemminkin vois syödä. Ei silti tulis ikinä mieleen jättää toista ULKONÄÖN muuttumisen takia, mitäs jos toinen joutuisi vaikka onnettomuuteen tai sairastuisi syöpään, jonka jälkeen ulkonäkö muuttuisi todella radikaalisti. Tässä tilanteessa toinen tarvitsisi silti paljon rakkautta ja huolenpitoa, eikä panokaan taitaisi ihan säännöllisesti enää onnistua. Tosin näin syvälliseen ja myötätuntoiseen ajatteluun ei taida ketjun aloittaja vielä pystyä, toivottavasti jonain päivänä mielessäsi pyörii enemmän kuin raha ja panohommat niin voit jopa nähdä ihmisen siellä ulkokuoren takana.
- Lol misu
Jossaain mielessä sä oot oikeessa, koska naisille kauneus on tärkeää. voisitte mennä yhdessä kuntosaliin,uimaan tai jotain tekemään yhdessä jotta muijallas olis hauskaa sun kanssa samalla kun se laihduttaa.voisitte vaikka molemmat aloittaa dietin vaikka ette syö karkkia, niin sillä olis jotain mihin se vois panostaa.. (=
- hehehehfff
hehheh..välillä naurattaa nää teidän kaikkien kommentit täällä.siis hyvässä mielessä..:DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612991- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa811763Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä781294- 391260
- 791080