Ostin Classics kokoelman uutena ja vain 5 euroa eikä ollu pettymys.
Tämä --> http://www.levykauppax.fi/artist/saxon/classics/
Parhaat raidat kaikista nämä:
ride like the wind
heavy metal thunder
motorcycle man
warrior
party til you puke
wheel of steelin live raita oli myös kova
Saxon
4
144
Vastaukset
Tylsä bändi mun mielestä. saxonilla EI OO MITÄÄ jakoa Priestin kanssa.
- vaihtelee...
Priestiltä omistan lähes kaikki levyt.. Mutta metallin kuuntelijana arvostan muitakin bändejä, en vain yhtä. Sitten on niitä jotka ei tulisi mieleenkään kuunnella esim. arvaas mikä? :)
Childer of bodom... ja ihan sen takia että se on ihan liian kaoottista teinip*skaa :) 15 vuotiaat kersat tietysti huudattaa sitä kun on niin kovaa että.
Sitten tulee joku ja vääntää volyymin hiljasemmalle.- saxonia kuuntelen
"Tylsä bändi mun mielestä."
Toi oli kovasti sanottu :D heh heh... pisti hymyn huulille kyllä!
Miksi se niin tylsä on?
saxonin laualajan ääni on tylsä samoin riffit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741