Olen 21 vuotias nainen.
Mulla on ollut jo useamman vuoden väliajoin isovarpaan kipua, semmosta jomotusta. Sattuu liikuttaa varvasta välillä tai astua kunnolla. Hetken päästä voi olla ettei taas satu ja sitten 2 min päästä sattuu taas.
Pari vuotta ainakin ollut tätä. Sitä ei tule säännöllisin väliajoin vaan se voi iskeä vaikka puolen vuoden jälkeen yhtäkkiä ja seur. kerran 2kk päästä.
Tänään kävelin töissä ja ns. vaivasen luun kohdalta kuului ihme ääni ja iski se ikävä kipu!
Edellisessä työpaikassa piti liikkua lähes koko ajan ja sitten yhtäkkiä saattoi iskeä kamala paine kipu varpaaseen, en pystynyt astua tai liikuttaa yhtään varvasta, särkylääkkeet eivät auttaneet, mutta kipu meni ohi 15-30min jälkeen. Oli pakko ottaa kengätkin pois, vaikka en ikinä pidä tiukkoja kenkiä, koska minulla on selvästi alkavaa vaivasenluutakin.
Voisiko se olla kihtiä, äitini pari vuotta sitten hieman pelotteli minua siitä, koska meidän suvussa on sitä!
Pitääkö tämän takia mennä lääkäriin? Saako siihen lääkkeet vai..?
Turhan takia en yleensä mene lääkärille ja tämäkin tuntuu turhalta koska tiedän, että kipu menee taas ohi jossain vaiheessa. Nyt tämä kipu on kyllä jo kestänyt lähes 10 tuntia! Tuntuu kovin ikävältä.
Ja tämä kipu on AINA oik. puolen isovarpaassa.
Isovarpaan kipu
dednedd
1
206
Vastaukset
- dednedd
Niin ja juon todella harvoin alkoholia. Kaverit ihan ihmettelevät kuinka harvoin otan, koska olen vielä nuori. Mutta itseasiassa nyt lauantaina (3 päivää sitten) olin pitkästä aikaa ottamassa kapakassa muutaman. Enkä juo kaljaa ollenkaan. Viiniä tykkään lipittää, mutta vain puoli lasia päivässä, silloin kun sitä satun ottamaan. Voisiko se heti vaikuttaa noin jos kyseessä on kihti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553763- 322179
- 402074
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401542Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251482- 791443
- 1381172
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221133Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115