Eli aloittelin tänään tuota master cleanse, sitruunamehupaastoa.
Minulla tavoitteena paastoamisessa on nyt päästä eroon tupakasta lopullisesti, sekä heittää hyvästi turvotukselle ja tämän vuoden aikana repsahtaneille ruokatottumuksille.
Aiemmin olen paastonnut tällä paastolla n. 7 päivän pituisia jaksoja, nyt kuitenkin tavoittelen vähintään kymmentä päivää, ellen intoudu pidemmäksikin aikaa paastoilemaan.
Edellisellä kerralla kun paastosin, en jättänyt kahvia pois. Nyt yritän ainakin vähentää kahvitteluakin, mieluiten jättämään kokonaan pois ensimmäisten päivien jälkeen.
Päädyin höpisemään, vaikka alunperin olin aikonut kysyä, olisiko täällä sattunut olemaan ketään, joka olisi aloittamassa, tai olisi parhaillaan samalla paastolla ja haluaisi jakaa kokemuksia paaston etenemisestä? :)
Master Cleanse 5.10.-->
2
183
Vastaukset
- somistus
Moi, mulla on saman paaston neljäs päivä alkamassa. Olin viime vuonna ekaa kertaa, silloin 16 päivää. Mun mielestä kun alun yli pääsee, pystyis jatkaa vaikka kuinka kauan, ei oo nälkä ja jaksaa käydä töissä ja lenkillä... Järjellä lopetin viimeksi, aattelin ettei tää voi olla kovin terveellistä enää pidempään... vaikka just youtubesta kattelin videon naisesta, joka oli ollu sen "sallitun" 40 päivää... huh...
Mä oon ollu karppi/karppaaja jo reilut kymmenen vuotta, eli mulla niitä alkuoireita ei oikeastaan oo muusta ku kahvista... eka päivänä join ½ lasillista kylmää kahvia, ettei maistuis hyvälle... ;) Toisena päivänä kärsin pääkivun, eikö se tähän juttuun vähän kuulu... kolmantena ei ollu enää mitään.
Toivottavasti pääset hyvin alkuun, sullahan näkyy olevan kunnon tavotettaki... =) - -.louise.-
Päätinkin aloittaa paastoni vasta perjantaina, eli huomenna, on sen verran hektinen meno tällä hetkellä töissä, että olisi tullut varmasti ongelmia näiden ensimmäisten päivien kanssa.
Omien kokemusten mukaan kolmannen päivän jälkeen olo paranee ja jaksaa taas.
Eli huomisesta uutta alkua paastolle viikonlopun rentoilun merkeissä (:
Tuo kahvikikka on muuten kätevä, pitää kokeilla! Ettei tarvitsisi heti alkuun hirveitä viekkareita kofeiinin puutteestakin kärsiä.. :D
Pitäisi keksiä joku sopiva korvike hoitamaan glaubersuolan työt, kun se ei itselläni aiheuta minkäänlaista reaktiota, olisikohan kellään, joka sattuu lukemaan, hyviä ehdotuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882