Mua jollain tapaa ihmetyttää ja toisinaan vituttaakin, kun miehellä ainakin 2 exää facebookissa kaverina. En tiedä puhuuko siellä miten niiden kanssa tms. Mä taas olen sitä mieltä, että exät on exiä ja ei ole syytä kaveerata niiden kanssa netissä eikä muutenkaan. Itselläkin 14v suhde takana mistä lapsiakin ja ei todellakaan olla kamuja missään facessa. Musta ei ykskään ex saa minkäännäköstä kaveria- ei nyt eikä tulevaisuudessa.
Miksi siellä facebookissa pitää kaveerata exän / exien kanssa ?!
12
497
Vastaukset
- axx54
Miksi ei? Itse olen kahden exäni kanssa hyviä kavereita, ei siis mitään tunteita enää pelissä, ja nyxälle se on ihan ok. Kunhan homma pysyy terveissä rajoissa ja kaikki osapuolet tietää missä mennään.
- en ymmärrä
Et osaa sinäkään antaa järkevää vastausta,että miksi pitää ? Miksei voi vain arvokkaasti kadota vaan pitää jäädä ikäänkuin roikkumaan toisen elämään ?
- axx54
Osaatko sinä sitten antaa järkevän syyn sille, miksi exän pitäisi 'kadota arvokkaasti'? Miksi pitäisi luopua hyvästä ystävyydestä vain siksi, että ollaan joskus seurusteltu ja se ei toiminutkaan?
- FB ihana saitti
Sie olet kuitenkin onnen tyttö, naapurin nainen ei edes tiedä miehensä olevan fb ssä ja että sillä on ainakin 8 sen panoa siellä kaverina, uusin nainen ilmeistyi 2 viikkoa sitten, yhden jutun jälkeen.
- jaajajaj
Se että joku on fb-kaverina ei kyllä tarkoita että oikeasti "kaveeraisi". Ainakin minusta tuo facebook-kaveri on vähän eri käsite kuin "oikea" kaveri.
Pitäisin ehkä outona sitä, jos nykyinen olisi eksänsä kanssa sydänystävä, mutta asiallinen suhde on ihan terve merkki (siis sellainen että tulee tarvittaessa toimeen ja toinen ei ole mikään megaluokan ongelma, joka täytyy pyyhkiä muististaan täydellisesti). Yhtä lailla se, jos eksän olemassaolo pitää suunnilleen unohtaa kokonaan on vähän epätervettä mielestäni. Ihan kuin olisi kovastikin jotain tunteita vielä pinnan alla, jos entiset niin paljon kuohuttaa. Eli molemmat ääripäät ovat minun makuuni vähän outoja, sellainen perusasiallinen suhtautuminen taas on ihan ok. Eikä mitään sitäkään vastaan ole jos joku on läheinen ystävä eksänsä kanssa, mutta olisi siinä kyllä jo enemmän sulateltavaa kieltämättä.- nannannannna
Ei kaveruus FB:ssä ole vaarallista - se, mitä sillä sivustolla tekee sen kaverin kanssa, ratkaisee.
- jaajajaj
nannannannna kirjoitti:
Ei kaveruus FB:ssä ole vaarallista - se, mitä sillä sivustolla tekee sen kaverin kanssa, ratkaisee.
Niin..? Sitähän minäkin vähän niin kuin sanoin, en ainakaan sanonut että fb-kaveruus olisi vaarallista. Vai oliko tarkoituksesi vastata ap:lle eikä minulle?
- :)
Ei siinä ole mitään merkillistä. Poikaystäväni on ex:änsä kanssa kavereita Facebookissa, tosin tämä exä on parisuhteessa itsekin.
- FF
Minä sain viimeksi tänään yhdeltä exältäni viestin FB:n kautta. Meidät yhdisti aikoinaan tietty harrastus tai "aate"ja vaikka suhteemme loppui niin en ymmärrä miksi emme voisi edelleen vaihtaa ajatuksia ja uutisia siihen liittyen.
En ole yhdenkään exän kanssa sellaisissa väleissä, etten voisi jutella/kaveerata ja tarvittaessa olla yhteyksissä. FB:ssä ei taida olla kuin tämä yksi. - mies 53
Kuka pitää FB :tä jonain iskupaikkana? Minä en pidä.
Epäluotettava puoliso/ kumppani on aina epäluotettava missä tahansa! - Devil´s invention
Ihan omakohtaisesti on koettu parin ihan tuttavan iskuyritykset fb:ssä. Sehän mahdollistaa yksityisviestinnän sellaisten kanssa, joille ei antaisi meilitietoja. Kamala ylläri....Tällaiset eivät ole kohteen vika. Netissä paljastuu ihmisistä puolia, joista ei välittäisi tietää. Voihan joku titenkin ihan ihastuakin, mutta on myös niitä, jotka ovat hurahtaneet nettiseuranhakuun enempi kuin vähän, eivätkä niin sanotusti hillitse näppejään, (kuten eräs poliitikko;) tutuista ja puolitutuista saattaa paljastua ihan uusia puolia. Onneksi nykyään voi rajata erilaiset viestit ja olla vain rajatulle porukalle chatissa
Tutun mies löysi fbstä uuden rakkauden ja jätti vaimonsa. Ei kiva- mies 53
Meinaatko et "tilaisuus tekee varkaan"?
Jälleen ihmisestä itsestä kiinni, eikö?
Mulla jokin estää tekemästä tuollaisia iskuyrityksiä, tuntuu jotenkin väärältä ..ehkä' oon vähän vinksahtanu tai vanhoillinen sen suhteen : )
Enkä mä halua että itsestäni leviää mitää tollasta juttua missään!
Mä olin suomi 24 "treffeillä" aikanaan koska en harrasta kapakka tuttavuuksia tms. joten mun mielestä se oli tällaiselle kuitenkin "ujohkolle" ihmiselle hyvä paikka etsiä kumppania ja kyllähän se silloin löytyikin.
Sinne eikä muihibnkaan seuranhaku palstoille ei ole asiaa ollu aikoihin, ei kiinnosta vaan.
Chatissa en oo koskaan ollu, enkä tiedä siitä mitään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1948711
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264868- 504318
- 623877
- 513246
- 503070
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552852Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422425