Onks täällä ketään muita Sean Paul- faneja kun mä? Mitä tykkäätte siitä ja sen musasta?
Sean Paul..
3
428
Vastaukset
- Äijä
Sean Paul on todellakin kova !
Parhaat biisut Get Busy ja Gimme The Light.- haudi
joo yksi ehdoton ykkönen munki listalla ;) oikeestaan sillä ei oo yhtään sellasta "tylsää" biisii mihin kyllästyis heti parin kuuntelu kerran jälkeen! ja sit sitä on ihan mukava katellakki esim. videoilla! ;) komeeki se on! lauluääni on oma laatunen ja murre...seki tekee siit tosi mahtavan! get busy on kyl yks parhaimmista sen biiseistä kuitenki! :D
- janzku
mä tykkään sean paulista!!!get busy rullaa.. =)
mulla on se "dutty rock" albumi ja se on erittäin hyvä!sean paulilla on yksinkertasesti upee ääni!
ja se on ihan ok näkönenkin kaiken lisäks!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6082186- 1081088
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,231055Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 85823
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65563