Vauvani sielu

natalie-b

Hei arvon näkijät!

Olen toistuvasti kohdannut tulevan lapseni sielun. Hän on matkalla luokseni. Kommunikoimme unessa (mitä en tiedosta varsinaisesti), mutta lapsi ei ole valinnut vielä isäänsä. Näin minulle kerrottiin. Tunteeko tai näkeekö kukaan -onko tulevan lapseni isä lähelläni?

Arvostan panostustanne tänne suuresti ja kiitän mitä nöyrimmin minulle näkevää vastaajaa

5

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      minulla on sellainen käsitys, että taidat nyt liikkua hieman vaarallisilla vesillä. tarkoitukseni on varoittaa sinua, ettet lähde liian syvälle kaivelemaan asioita, joita ei vielä ole olemassa.
      pystyn kyllä näkemään taakse ja eteenpäin, mutta sinä et ole aivan maan päällä näinä hetkinä. voit satuttaa itsesi näillä ajatuksillasi.
      voin ällistyttää sinua sen verran, että lapsesi tulee äitisi puolen suvusta. enempää en kuitenkaan halua kertoa.

onko sinulla ystäviä ja käytkö ulkona? älä ole liikaa yksiksesi, koska olet niin herkkä.

t: Keskiyö

• natalie-b

Hei Keskiyö ja kiitos paljon vastauksestasi!

Tahtoisin tarkennusta, sopiiko? Minulle ovat lukuisat näkemisen lahjan omaavat ihmiset puhuneet tuosta lapsesta, vaikken itse puhuisikaan. Tuon "äitini puolen suvusta tulemisen" voi toki tulkita usealla tavalla. Sukurutsaan en ikikuunapäivänä ryhtyisi, joten se pois suljettakoon :D Tämä kuitenkin jätti enemmän vielä kysymysmerkkejä!!

Oletko huolissasi minusta? Koen itse nimittäin vahvistuvani kaikenaikaa?! :)

Voi, tämä alkoi kiinnostaa minua entistä enemmän!

• Delfoin Oraakkeli

Näen kanssa että lapsesi isä tulee olemaan äitisi puolen suvusta. Tämä voi olla sukurutsaa...

• Hei
      en toki tuota tarkoittanut, vaan puhuin lapsen sisällä elävästä sielusta.

t: Keskiyö

• vierailija,.

Minäkin ymmärrän mitä keskiyö tarkoittaa .. Minun lapsen poika tuli äitini puolen suvusta .. kaikki pituuskasvut kehon toiminta kehon muodot aivojen älykkyys... Mutta kasvot kävely tuli mieheni suvun puolelta. Taiteellisuus kumassakin suvussa tyttäreni peri sen voimakkaana kummastakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      151
      2832
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      27
      2754
    3. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      180
      1597
    4. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      205
      1465
    5. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      310
      1381
    6. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      97
      1353
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      65
      1170
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      15
      1148
    9. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      71
      1118
    10. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1029
    Aihe