Kokeilin itse kys. höylää jo n. puoli vuotta sitten. Tilasin ulkomailta.
Ihan ok höylä. Ei kuitenkaan eroa paljoa aikaisemmasta Fusion höylästä.
Höylä liikkuu phelpommin koska siinä on jokin geelipinta joka kuitenkin itselläni kului jo muutamassa viikossa pois. Höylässä on myös pienet hahlot jotta partakarvat ajautuu paremmin terään. Tästä näin mainoksen Suomen televisiossa pari päivää sitten.
Gilleteltä uusi
ProGlide Phenom
2
153
Vastaukset
- cool wave
Itse suosin kanssa gilletteä kun parranajosta puhutaan, mutta tuntuu että vuosittain tulee gilletteltä jotain uutta kun on taas paranneltu entisiä malleja. Tosin, eipä noissa mitään moitittavaa ole, hyviä tuotteita tekevät, mutta oisko hieman rahastuksen makua..?
Fusion ollut n. vuoden käytössä, sitä ennen mentiin melkein viisi vuotta Mach 3 turbolla. - posliini..
Joo onhan se leuhkan näköistä kun tässä power mallin varressa loistaa sininen led valo ja alkaa vilkkumaan kun paristo on vaihdettava...ja mikä parasta tähän käypi vanhemmat (halvemmat) powerin terät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4286149Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1153492Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?862391Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251879Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1091115Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?941083- 631045
- 611025
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te77919- 42912