Olen ollut aina hyvin yksinäinen. En koskaan asunutkaan kenenkään kanssa. Nytkin selibaatissa yli kymmenen vuotta, onko normaalia elämää? Irtonaisia, lyhyitä ja sekavia suhteita nuorempana. Kohtasin vain " renttuja" tai muutoin sekopäitä. Huonoa kohtelua, ala- arvoista kun nyt ajattelen...Minua on pidetty kauniina naisena ja olisin ansainnut parempaa, tyhmä ja kevytkään en ole, pikemmin päinvastoin!
Tunne ettei kukaan mies ole rakastanut koskaan minua, vain jotain pelleilyä..
En koskaan ole saanut häntä jos olen ihastunut johonkuhun ja minuun ihastuneet vain mahdottomat tapaukset.. jokin tosi huono karma on, mistä kyse?
Olen tahtonut olla itsenäinen, vapaa mutta en tahtonut näin kurjia kokemuksia( olisihan voinut olla romanttista, vaikka edes hetkiä, ja kauniita muistoja nyt!)
Kun alan nyt vanheta jo pian, mietin että vain surkeaa ja pettymyksiä muistoina ja tulen olemaan omillani elämäni loppuun? On jokin kirous.. jos kiinnynkin menetän aina!Juuri nyt sellainen tapaus meneillään, olen kiintynyt ja mies on jättämässä minut jopa kaverina - miksi jopa ystävyys tuntuu olevan liikaa pyydetty kohtalossani?
Keskiyölle tai joku muu näkijä?
7
113
Vastaukset
Hei
nyt olisi alettava tosi toimiin, on viimeinen hetki muuttaa elämän kulkua.
sait lapsena matkaeväiksesi heikon itsetunnon, mikä ei ole kannattanut sinua toivotulla tavalla. olet toki potkinut omin voimin eteenpäin, mutta ilman tukea se on ollut hirveän vaikeaa. olet sitten etsinyt tukea ympäristöstäsi ja muista ihmisistä, mutta sekin on tuottanut lisätuskaa. olet loukussa.
sinun aurassasi ei ole muuta vikaa, kuin että se on paikallaan. seksuaalinen energiasi on lukossa ja tahmeaa, et anna itsellesi lupaa päästää sitä irti. toivottavasti pidät siitä edes itseksesi huolta, se olisi äärettömän tärkeää. tiedät kyllä mitä tarkoitan.
se on sillä tavalla, että sinä saat sitä, mitä kutsut luoksesi. olet myös väärässä paikassa, tällä alueella ei ole sinulle enää paljoakaan annettavaa. minusta sinun tulisi lähteä uuteen paikkaan ja uuteen valoon.
sinä annat miesten päästä henkisesti päällesi, annat heidän ottaa isän ja isännän paikan itsestäsi. sitä sinun oma sydämesi ei oikeastaan haluaisi, mutta teet sen tahtomattasi, se on sinun muottisi.
mies näkee sinussa herkän ja heikon naisen, jonka luokse on helppo päästä. sinun toiveesi ovat korkealla, mutta et uskalla esittää niitä ääneen. mietit sitten yksiksesi, mikä meni taas pieleen.
pieleen meni sinun itsesi aliarvioiminen, et arvosta omaa upeaa itseäsi tarpeeksi.
jos otat uuden suunnan elämääsi, päästät kaikki tuntemasi miehet irti ja heität heidät roskakoriin, silloin vasta sydämesi on vapaa.
etkä päästä sisääsi ketään, joka ei pidä sinua samalla korkeudella itsesi kanssa. minun on helppo puhua näin, mutta sinä voit vaikka lukea tästä aiheesta pari kirjaa. sillä näen sinut todellakin pystyvän täyskäännökseen ja sitä kautta asiat alkavat sinunkin osallasi muuttua parempaan.
ota vaikka tuo obaman lausahdus " yes we can" omaksi motoksesi, pienellä muutoksella. yes i can. äläkä koskaan kerjää tai anele, niin alas sinun ei tarvitse ikinä mennä. löydä uusi meikkityyli ja kampaus, kokeile uutta harrastusta, tee itsellesi ihania asioita! alat säteillä hyvää oloasi ja tartutat sitä ympäristöösi.
näen sinut moottoriveneessä kumppanin kanssa, teillä on hienot goretex asusteet ja tuuli hiuksissanne. matkaan siitä!
t: Keskiyö- rannan autius
Kiitos paljon! Todella on ollut vääriä ja negativisia miehiä kaikki jotka päästin lähelleni, eivät arvoisiani, eivätkä osanneet minua arvostaa. Rakkaus on aina puuttunut. En saanut keitä tahdoin ja kaipasin koskaan... sitten jos sellaisten kanssa ettei tunnetta mikään ei merkitse eikä tunnu, eikä iloa. Jätin siksi miehet ajat sitten..pettymyksestä.Eikä täydy kerjätä... jos joku ei vapaaehtoisesti tykkää minusta sellaisena kuin olen, on rasittavaa selitellä...
Tuleeko sinulle tuntomerkkejä lisää miehestä joka nousee.. ajasta?
Onko jotain syvempää ja pysyvämpää? Täytyisihän minunkin tuntea olevani tykätty, eikä että aina vain kiusaamista tai käyttämistä..! Itsetuntoni kai heikko ja vetänyt vain sadisteja...Fiksut miehet ei kiinnostu vaikka olen älykäs tyyppi..
Tiedän että asuinpaikka pn pysähdyttävän väärä, mutta minne lähtisin? Rahakysymys, ei varaa asua vaikkapa Helsingin alueella..mitä kautta asuntomuutos?- rannan autius
Viekä sanon että se ei riitä että yksipuolinen rakkaus, puolin tai toisin, olisi oltava ihminen jonka kanssa molemminpuolinen tunne... sellaista juuri ei ole ollut koskaan! En ole kokenut koskaan rakkautta( mitä sillä tarkoitetaankaan) miehen kanssa...
- rannan autius
Jos tulisi tuntomerkkejä lisää miehestä tai harrasteistaan tms. sekä uudesta paikkakunnasta tai asunnosta, mitä kautta muutto ja muutokset? Ovatko lähivuosien asia? Tuleeko muutto miehen kautta vaiko miehen tapaaminen vasta muutettuani?
Hei
en puhu ainakaan pääkaupungista, vaan pienemmästä kaupungista.
aikoja en pysty kertomaan, mutta kyllä tämä varmasti lähivuosien juttu on. sillä näen sinut yhä samanikäisenä kuin nytkin.
no ainakin mies harrastaa veneilyä ja sinä lähdet innokkaasti siihen mukaan. puhun moottoriveneestä. ei mikään kilpavene, mutta sellainen avonainen vapaa-ajan vene.
tilavakin se on ja teillä on molemmilla hyvät varusteet päällänne.
siitä päätellen uskon, että asutte melko lähellä vettä ja venettänne.
t: Keskiyö- rannan autius
Ok, aika näyttää.. olen luontoihminen, ei olisi mitään veneilyäkään vastaan.
Tykkäisin asua maanläheisesti, en suurissa kaupungeissa.
Mutta se suhde, tuntuisi ihmeelle jos joku pysyvämpi vielä olisi rinnalla eikä että näytetään vain jotain ohimenevää..?
Vapaa olen vaihtamaan paikkakuntaa. - rannan autius
Liikun paljon kyllä, tykkään kävellä ja juostakin ja pyöräillä, kuntoillakin olen alkanut...olen ulkoilmaihminen. Pitää jatkaa sitä ja vielä enemmän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833970
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301930- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell571699Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91497- 281491