Hattuetiketin mukaan kaikki naiset ikään katsomatta voivat käyttää hattua häissä. Ja olisikin aivan tajuttoman makeaa laittaa joku tyylikäs hattu tai hatuke päähän. Mutta sellaisia tyylikkäitä ei saa kovin edullisesti. Ellei joku paljasta vinkkiä, mistä niitä saa edullisesti. Näkemäni DIY-minisilinterit eivät ole valitettavasti olleet kovin tyylikkäitä, vaikka ideana ovat mainoita.
Kampaajalle kuitenkin olen menossa juhlakampauksen tekoon. Hatun voi ilmeisesti korvata hiuskorulla. Tiarat ovat kuitenkin varattuja morsiamelle sekä morsiusneidoille. Haluan kunnioittaa morsianta, joten viilataan pilkkua... Tiedustelisinkin, että onko soveliasta laittaa helminauhaa hiuksiin kampauksen sekaan? Vai onko se tiaraan verrattavissa?
Häävieraan kampaus ja etiketti.
4
800
Vastaukset
- kamppaaja
suosittelisin olemaan laittamatta sitä helminauhaa,korkeintaan ehkä joku värillinen mutta ei valkeaa
- 20 3
Komppaan myös edellistä kirjoittajaa, valkoista tulee muutenkin häävieraan välttää. Nykyisin on paljon "koruliikkeitä" joissa myydään suht edullsia hiuskoruja ja näyttäviä solkia, joista varmasti löytyy omaan asuun sopivaa koristetta. Voit myös käydä jututtamassa kampaaja, viedä vaikkapa puvustasi kuvan ja saatat saada hyviä vinkkejä hiusten koristeluun sieltä.
- Häävieras
Omalta paikkakunnalta löytyy yksi tällainen "koruliike", jonka valikoimasta ei valitettavasti löytynyt sopivaa hiuskorua. Yhdestä tavaratalosta taas ihme kyllä löytyi jopa yksi näyttävä koriste, jota voi jo harkita. Tiedättekö jotakin verkkokauppaa hiuskoruista tai jopa niistä hatukkeista?
- ......
googlasin ja ekalla osumalla löytyi hiuskorut.com, siellä ainakin näkee monenlaisia hiuskoruja.
Itse olen nähnyt hyvännäköisiä hiuskoruja Ideparkista ostettuna, en ole itse käyttänyt mutta työkaveri. Hänellä oli musta, mutta häihin sopii värikkäämpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876