Ice Cube Räppäri Kuningas

Mother fucker...

Niin se vaan on. Kaikki muut tulee perässä. ICE CUBE MAAILMAN PARAS RÄPPÄRI JA TULEE AINA OLEMAAN. Muhun ei iske mikään muu, koska ne ei ole kuin ICE CUBE

3

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GangstaRapper

IceCube/N.W.A. 4Ever

• fddffdfdfdfdfd

ICE CUBE oli vielä 2000 luvun alussa ihan jees mutta nykyään samaa paskaa kun waynet sun muut

• 1ggg1

se on kyl kova mut onha noit muitaki kyl snoop doggiki vetää aika hyvää varsinki ku oon ite pilvielämäs messis :D ja eminemil on kovat illuminati setit, sehä on iha "flipannu" päästä, vai pitäiskö sanoa nykyajan "buddhavalaistunut"? flowflow

ice cube on vaa motherfockin g from da motherfuckin hood joka on noussu median edelläkävijäks og style

lil waynel on kova tyyli mut huono sanoma vähä nii ja näi, mut best rapper alive pistää kyl adrenaliinit valuu muttei se mitenkää opettavaa, moraalista oo, kuten esim ice cuben gangsta rap made me do it tai do ya thang, pussy still cooking ;D

mut luulisin et ice cube vaa hekottais sun lauseelle, koska epäilen vahvasti sitä kiinnostavan vittuakaa onko se maailman paras vai paskin :D se on gangsta, toisin sanoen do ya thang fuck they lookin at

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      308
      3044
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe