No sanokaapas kauniit ja tasokkaat naiset jotka valkkaatte miehiä kummatko housut paremmat miehillä.Siistit ja hyvät farkut vai puvun housut? Kumpiko noista parempi?
Kummatko housut miehellä paremmat?
24
2462
Vastaukset
- 456h3e5yjtrky
varmaan riippuu "hieman" tilanteesta..... -_-
- Kaunis ja tumma N
Ehdottomasti omasta mielestäni puvun housut on seksikkäimmät.Mutta ei se tarkota sitä että farkut olisi huonot.Kummatkin hyviä jos on vain oikeanlaiset perus-siistit normaalit miesten farkut.Puvun housut vie kuitenkin voiton.
- Pukumiehet=hot
Puvun housut! Liian harvoin näkee Suomessa miehillä muuten kuin häissä tai hautajaisissa.
- riippuu roikkuuuu
Riippuu miehestä, tilanteesta ja yläosastakin.
Istuvat farkut voi olla kivalla asenteella ja muihin vaatteisiin yhdistettynä aivan yhtä siistit kuin suorat housutkin. Ja taatusti yhtä hot.
Jos olet muuten kovin hillitty, lisää jollain pikku jutulla (outo vyö tai rohkea huivi?) vähän vääntöä siistiin luukkiin.
Molemmat siis hyvät, käytä vaihdellen! - vxvxvdv
puvun housut hyvävartaloisella miehellä.
- Sanna vaan
Puvun housut ehdottomasti vie voiton! Jos nään miehellä puvun housut se kertoo suoraan miehestä monia asioita joita arvostan miehessä.Pitää itsestään huolta muunmuassa.Pukumiehet on muutenkin todella hot!
- rengastaja
no mä vastaan myös vaikka en tiedä kuulunko mä nyt haluttuun vastaajaryhmään ...mutta mäkin mielelläni luon silmäni miehiin jotka kiinnittää huomiota pukeutumiseensa.
ihan ekaksi: mielestäni pukeutuminen lähtee omasta mielialasta (väärässä kuosissa olo tuntuu epämukavalta/ vaivautuneelta, oikeassa itsevarmalta ja seksikkäältä) ja toiseksi tilaisuudesta jota varten pukeudutaan. koska mun mielestäni mikä tahansa hetki on potentiaalinen pikku flirttiin niin aina ja joka paikassa hautajaisia myöten soisin miesten esiintyvän niin että heitä on ilo silmäillä.
mutta mikä sitten näistä kahdesta vaihtoehdosta... minustakin ihan kumpi tahansa. mutta jos haluaa antaa pukeutuneen vaikutelman: molemmissa tapauksissa lookin viimeistely on se juttu, ei pelkät farkut/suorat housut. jos farkut, niiden kanssa sitten kiva paita, hyvä vyö jossa joku juttu, esim kaunis solki, pikkutakki ja ehdottomasti hyvässä kunnossa olevat kengät. kengillä voi sitten leikkiä. ... ja sitten oi niin mielellään joku persoonallinen juttu johon voi kiinnittää huomiota. ja kaikki edellä mainitut vaatekappaleet hyvin istuvia, laadukkaita, ei välttämättä uusia mutta ei kulahtaneita/huoltamattomia.
mutta jos puku niin sama juttu sen kanssa: suorat housut kuuluvat mun mielestäni pukuun, ei niin päin että suorat housut ja joku muu villapaita/slipari (setälook). puku myös niin että se on ehdottomasti hyvin istuva, lahkeet ja hihat oikean mittaiset, olkapäät eivät roiku tai kiristä, takki mukailee vartaloa sopivasti, ei liian löysä ja ehdottomasti ei liian tiukka (siis korjattu oikeisiin mittoihin vaatturilla jos valmiina ostettu). ja siihen tykö hyvät kengät, skraga, joku kiva paita, vähän vaikka koruosastoa (joku sormus, kivat kalvosinnapit tai solmioneula jossa joku jippo). tämmöisen kun näkee se on nami. mut hyvin harvoin tulee vastaan, joskus ilokseni kuitenkin:-) - Tyylilyyli;)
Paras ois ilman niit housuja ;) Ne siistit mustat puvunhousut myttynä mun makkarin lattialla!
Olen itse tasokas, tyylikäs nainen ja vaadin mieheltäni samaa, minuun eivät verkkarihousut ja farkut vaikutusta tee! - jeans tietysti
Miten vanha tämä tyylikäs nainen oikein on kun farkut on miinus listalla, kyllä farkut on ihan yhtä hyviä kun jotkut suorat housut, ja ihan hyvin ne päällä päsee ravintolaankin, ja sitäpaitsi monelle sopii farkut valtavan hienosti, ja niissä ei ole ikärajoja sopii kaikille eikä nykyään ainakaan muotipaikoissa ole niitä kabardini housuja olemassakkaan.
Mutta jos ostaa tavalliset käyttö farkut niin sehän on selvä että viistaskuinen malli ei kaikille sovi, mutta farkku liikkeissä on niitä hotteja farkkujakin. Joten ihmettelen tämän tyylikkään naisen mielipidettä sen kuulin viimeksi 30 vuotta sitten. Samoin verkkarit on hyvät silloin kun treenaa mutta ei tietenkään muulloin.
Tyylikäs nainen ei oikein ole pysynyt mukana farkku kultuurissa, nykyään ei mitään puvunhousuja edes käytetä ilman puvun takkia ne teki maalla niin 30 vuotta sitten kun omistivat vaan arki ja pyhä höusut. Nykyään on ihmisillä monet farkut valita kaapeissaan ja fiksujahan ne ovat. Kabardinit on historiaa.- Tyylilyyli:)
Olen 76.
- Oikea Tyylilyyli
Olen tuo "oikea" Tyylilyyli, ja olen alle 30. Minua ei vaan farkut miellytä, koita hyväksyä se. Katsos kun minä osaan tehdä mielipiteeni ihan itse, enkä enemmistön mielipiteen mukaan. Vaikka miljoona kärpästä väittäisi että paska on hyvää, ei se tarkoita että minun mielestäni näin olisi ;)
Farkut ovat tylsät, rumat ja persoonattomat. Ällöttää kun niitä yhdistellään mihin vaan, ja tätä tekevät sekä miehet että naiset. Farkuthan ovat alunperin telttakankaasta kursitut työmiesten housut ja sellaiseksi olisivat saaneet minun puolestani jäädäkin! Omastanikaan vaatekaapista ei -usko pois- yksiäkään farkkuja löydy. Useita tummia suoria housuja, hameita, mekkoja sen sijaan useita. Ja eipä ole kukaan mies valittanut, päinvastoin!
- pusskiss
Molempi parempi. Riippuu tilanteesta. Hyvällä kropalla tietysti melkein mikä vain näyttää hyvältä. Puvun housut, paita ja solmio on ihan seksikäs asustus omalla miehelläni, ihanan virallinen. Mutta peffa taas tulee kivemmin esille hyvin istuvissa farkuissa. Verkkarit on parhaimmat kun sekstataan, ne saa nopeiten pois.
Mähän en tosin ole kaunis enkä laadukas, joten tällä mielipiteellä ei ole painoarvoa. :D - Cute_girl2
Puvun housut, farkkuja näkee arkena ihan tarpeeksi.
- Juliette29
Puvun housut ehdottomasti miehellä on todella nam :P.
- Anonyymi
Vanha ketju.
Itse katson nyt farkuille vaihtoehtoja ja kiitos nuorena alkaneen voimailun niin ei löydy chinoista eikä oikein muistakaan housuista sellaisia malleja mitkä mahtuisi jalkaan. Kun ostaa vyötäröltä liian isot niin sitten. Farkkuja kyllä löytyy mutta ne on kamalat housut. Minulla on kahdet suorat housut ja ne istuu täydellisesti.
Onkohan kuinka noloa jos 30 vuotias ja lyhyt (175) mies käyttää suoria housuja.
Kenkinä minulla on aina turhankin hienot ns. pukubootsit jossa on jonkinlainen kuosi.
Brogues on mielestäni hienoin kenkä mitä on olemassa. Mutta kun ihmiset katsovat kuulemma aina kenkiä niin miksei sitten vedä vähän yli. - Anonyymi
Arkeen farkut.
Juhlaan puvun housut ja toki, jos työ vaatii.
Ei siinä sen kummempaa :) - Anonyymi
Nää jotka keksii sanoa että miehet voi leikkiä kengillä, eivät varmastikaan ole käyneet miesten vaateosastolla. tai kenkä osastolla.
tummanvihreää, mustaa, harmaata, laivaston sinistä. leiki siinä sitten
kengissä vielä surkeampaa.
Kivan paidan ostan heti, jos näen sellaisen. Ihan joka vuosi ei löydy.
En ole omistanut farkkuja kahteenkymmeneen vuoteen.- Anonyymi
Erehdyt, miiehille on tarjolla myös hyvin tyylikkäitä kamelin tai konjakin värisiä kenkiä. Ja punaisua ja valkoisia tennareita. :)
- Anonyymi
PItää osata pukeutua tilanteen mukaan :
Arjessa ja ei niin juhlavissa bileissä menee farkut, juhlissa suorat housut. Vaatteet eivät tee ihmistä, mutta se tekee että ymmärtää missä tilanteissa mitenkin pukeutuu. Arjessa ei tarvitse vaatteilla mielestäni sen kummemmin koreilla. - Anonyymi
Mitä väliä housuilla kunhan ne saa nopeasti pois? Sama asia miehillä kuin naisilla!
- Anonyymi
naisille on alapääsä olevat nappihaalarit, osta
- Anonyymi
ei kumpikaan, pitää olla reikänen paita, ja perseestä halki olevat rautaruukin verkkarit!
Tarve miellyttää?
- Anonyymi
Istuvat tyylikkäät farkut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389