hei sinulle :) mitäpä näkisit vaalealle 32v naiselle loppuvuoteen? joko tälle vuodelle suhde syvenisi mielesssä olevan miehen kanssa ja esteet poistuisi tietä vai onko mies jo kyllästynyt odottamaan ja siirtynyt eteenpäin? näetkö muuttoa vai jäänkö nykyiseen asuntoon?
keskiyö/tuntijasi
3
59
Vastaukset
Hei
minulle nousee ensimmäisenä mieleen sana "vuodeosasto". oletkohan sinä hoitoalalla, tai sitten läheisesi?
nuo asiat teidän välillänne ovat vielä jonkin verran rempallaan, ei kannata laittaa niiden perään aikarajaa. katso vain rauhallisesti mitä tuleman pitää.
et jää lopullisesti tuohon asuntoon,muutat varmasti toisenaliseen kotiin.
mutta kuten aina sanon, en valitettavasti pysty näkemään aikoja.
t: Keskiyö- muikea mairikki :)
hei keskiyö :) olen opiskelemassa hoitoalalle ja olen menossa vuoden alussa harjoittelemaan vuodeosastolle :) toiveissa olisi myös jos sieltä pian työpaikanki saisi sitten kun valmistun :) eli pitäisikö tämän miehen kanssa vaan ootella ja katsoa että miten käy? tietäisi edes mitä mielessään liikkuu..:/
Hei
no sinä ainakin pääset sinne vuodeosastolle ja pärjäät hyvin!
kuulehan, tämä ei taida olla se mies, minkä sinä häntä toivon olevan. ei hän vastaa tunteisiisi samalla mitalla, voisit vaikka toistaiseksi keskittyä uuteen työhösi ja muihin asioihin. minun mielestäni sinä löydät itsellesi aivan oman lääkärin.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894130
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353211Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032323Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell901983Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511