Muodot kohillaan

Muotoja.

44

1672

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vxvcxdfssdf

      No kamalahan tuo on.

    • 5+19

      Itse en ainakaan tykkää noin isosta pepusta, kyllähän tuo parempi on kuin täysin lattana, mutta ihanne olisi paljon pienempi.

    • Biux

      Silikonia pepussa. Muuten kyllä kauniin mallinen peppu, mut liian iso ton naisen yläkroppaan verrattuna.

    • Ah mikä peppu!

      Ihana ja juuri sopivassa suhteessa yläkroppaan. Se on aina kaunista, kun naisen peppu on vähän liian suuri, ja tuo muoto on täydellinen. Voi olla silikonia persiissä mutta voi olla myös aitokin, paha mennä sanomaan -Brasiliassa kun ovat. Siellä nimittäin monella naisella on luonnostaan tuollainen ihana takapuoli, mutta toisaalta siellä on erittäin yleistä käydä kauneusleikkauksissa ja ns. taviksetkin niissä käyvät. Itseä ärsyttää tuossa tytössä tuo peilaaminen ja ylenmääräinen pyllistely. Olisi huomattavasti ihanampi, jos ei oikein korostaisi ja esittelisi peppuaan ja tissejään, vaan olisi vain tavallisesti. Tosin siksihän noihin ohjelmiin mennään, että päästään nakuilemaan julkisesti ja esittelemään niitä "parhaita puoliaan".

      • vxcxcfsdsdf

        Onhan tuo kyllä siinä mielessä ihana, että ei tarvitse ostaa erikseen säkkituolia. Pystyy istumaan vaikka betonilattialla, koska on tyyny pers_een alla omasta takaa.


    • hoikka nainen

      Kylläpä on kaunis ja raikas nuori nainen.Vartalo kohdillaan...oikein todella.Itsekin nainen olen mutta pakko tunnustaa..Ihana.

    • hoikka nainen

      Tässä edelleen hoikka nainen...Oletteko todella noin kateellisia vai mikä vaivaa...tuota naista ei voi pahalla tahdollakaan sanoa rumaksi..kannattaa varmaan nousta sohvan pohjalta ja tehdä itselleen jotakin jos noin sattuu::)))

      • liianisopeppu=not

        Useimmat taisivat arvostella naikkosen peppua - otsikkokin kuuluu "Muodot kohdillaan" - eivätkä kaikki pidä isosta (ja kenties silikonilla täytetystä) pepusta. Ja jos tarkkoja ollaan, ei kukaan ole sanonut naista rumaksi. Joten pidä ne kateellisuuspuheet vaan itselläsi.


      • ,.-,.-,.-
        liianisopeppu=not kirjoitti:

        Useimmat taisivat arvostella naikkosen peppua - otsikkokin kuuluu "Muodot kohdillaan" - eivätkä kaikki pidä isosta (ja kenties silikonilla täytetystä) pepusta. Ja jos tarkkoja ollaan, ei kukaan ole sanonut naista rumaksi. Joten pidä ne kateellisuuspuheet vaan itselläsi.

        Kasvoiltaan oikein kaunis nainen, mutta tuo takapuoli... huh huh. Ei kait tuossa silikoonia ole, tai siis kuka haluaisi tuollaisen takapuolen?
        Jos kyseessä olis suomalainen nainen, niin puhuttaisiin jo epämuodostumasta, mutta vissiin brasialaisellakin mittakaavalla aika erikoinen ilmestys.
        Mutta joo, kulttuuriero vissiin, kun ei ole tottunut näkemään tuon mittakaavan takapuolia, niin tulee vaan väistämättä epämuodostuma mieleen = ei kaunis pylly.


      • TavismuijaSuomesta
        ,.-,.-,.- kirjoitti:

        Kasvoiltaan oikein kaunis nainen, mutta tuo takapuoli... huh huh. Ei kait tuossa silikoonia ole, tai siis kuka haluaisi tuollaisen takapuolen?
        Jos kyseessä olis suomalainen nainen, niin puhuttaisiin jo epämuodostumasta, mutta vissiin brasialaisellakin mittakaavalla aika erikoinen ilmestys.
        Mutta joo, kulttuuriero vissiin, kun ei ole tottunut näkemään tuon mittakaavan takapuolia, niin tulee vaan väistämättä epämuodostuma mieleen = ei kaunis pylly.

        Älkää viittikö! Kaunishan tuo on, upea kiinteä sopivan suuri ja täydellisen muotoinen peppu ja ihan hyvän kokoiset rinnat hoikalla tytöllä. Kyllä minulle ainakin kelpais tuollainen kroppa ja onnellinen olisin noista muodoista. Sitten jos miehet muka tähän vastailee ja kauheaksi haukkuu, eikä tykkää niin ihmettelenpä suuresti. Tuossa on sekä peppumiehelle että tissimiehellekin katseltavaa ja vielä kauniit kasvot. Myöntäkää pois että naisia olette suurin osa, jotka on tähän vastanneet. Turhaa kai tuota tyttöä on vihreänä kadehtia, kun ei se teidän mahkuja pilaa millään tavalla, sehän on Brasiliassa ja on erittäin epätodennäköistä, että kukaan suomalainen mies pääsee lähellekään tuota! :D Joten ei se meidän suominaisten miehiä vie.... ;) Tuollainen kroppa on jo tullut muotiin muuallakin länsimaissa, kuin vain Brasiliassa ja latino -maissa. Et ole tainnut katsoa esim. hip hop videoita jos tuo muka epämuodostuneelta näyttää. Musiikkivideothan on täynnä vastaavia kaunottaria. Turhaa noita on haukkua, kun ei se miesten mielipidettä muuta kuitenkaan. He tykkäävät tuosta kropasta ihan yhtälailla kuin esim. pitkistä hiuksista. Aivan yhtä turhaa on esittää miestä ja kitistä että "en tykkää, kauhea, epämuodostunut" kuin että esittäis jossain pitkiä hiuksia ihannoivassa ketjussa miestä ja sanois "mun mielestä pitkät hiukset on kauheat, lyhyt paljon parempi ja söpömpi".


    • ,-.,.-,.-

      No eipä kyllä ole tullut katseltua mitään hip hop videoita :D...

      Kyllähän noin nyrkkisääntönä voisi varmaan sanoa, että miehet tykkää isoista takapuolista, isoista rinnoista ja paksuista huulista, mutta kyllä se rajakin tulee joissain vastaan, missä on jo liian isoa, jonka jälkeen ei ole enää nättiä katseltavaa.
      Takapuolta ja hiuksia nyt on turha verrata keskenään, mieluummin voisi verrata takapuolta ja rintoja.

      http://www.theotaku.com/worlds/morgorat/view/50210/big_boobs/

      Näyttää tuokin mielestäni epämuodostuneelta.
      tämä nyt on vain minun mielipiteeni, että tykkään sopusuhtaisuudesta, enkä kauhean eksoottisesta. Ei liian laiha tai lihava, ei jättirintoja tai takapuolia, ei myöskään täysin lauta, vaan sellainen normaali ja sopusuhtainen, sellainen on kaunista.

      • .

        Ei ton brassitytön peppu nyt ole millään tavalla samoissa mitoissa, kuin ton linkittämäsi naisen jätti silarit. Kaunis toi brassityttö on, ihan oikeesti eikä pelkästään peppu, vaan muutenkin. Pienemmällä pepullakin olis tosi ihana ja kaunis, mutta tosiaankin plussaa että on tollanen takapuoli. Upea!


      • ,.-,.-,.-
        . kirjoitti:

        Ei ton brassitytön peppu nyt ole millään tavalla samoissa mitoissa, kuin ton linkittämäsi naisen jätti silarit. Kaunis toi brassityttö on, ihan oikeesti eikä pelkästään peppu, vaan muutenkin. Pienemmällä pepullakin olis tosi ihana ja kaunis, mutta tosiaankin plussaa että on tollanen takapuoli. Upea!

        No eihän nuo rinnat nyt samoissa mitoissa olleet kuin tuo pylly, mutta yhtäkaikki, vaikka tykkäisi isoista rinnosta, niin harva tykkää kuvan kaltaisista rinnoista kuitenkaan. Sama juttu pyllyn kanssa ja tuo brassitytön pylly alkaa olemaan siinä rajoilla. Itse en sitä plussana koe, tosin jos nainen olisi muuten sopivan luontoinen, ei takamus tietenkään (minulle ainakaan) mikään este olisi, oli se sitten iso, pieni, littana tai lättänä tai mikä vaan. Muutenhan tyttö oli oikein sievä ja sopusuhtainen, takapuoli vain oli suhteettoman suuri muuhun kroppaan nähden.

        Mitenkä muuten joku vartalotyyppi voi olla muodissa? No minä en nyt niin kauheasti näitä muoti-juttuja ymmärrä, mutta eikös naiset yleensä ole naistenlehdistä lukeneet onko muodissa pitkä vai lyhyt takki, leveät vai kapeat lahkeet jne. nytkö sitten luetaan onko muodissa iso vai pieni takapuoli? Ja miten tämä sitten käytännössä toteutuu?

        Kai sitten tulee kohta Suomeenkin afrikasta se muoti, että naiset venyttävät itselleen joutsenen kaulan lisäämällä renkaita kaulan ympäri, onhan pitkä ja hoikka kaula kaunis, kai sekin pitää vetää sitten äärimmäisyyksiin?


      • .
        ,.-,.-,.- kirjoitti:

        No eihän nuo rinnat nyt samoissa mitoissa olleet kuin tuo pylly, mutta yhtäkaikki, vaikka tykkäisi isoista rinnosta, niin harva tykkää kuvan kaltaisista rinnoista kuitenkaan. Sama juttu pyllyn kanssa ja tuo brassitytön pylly alkaa olemaan siinä rajoilla. Itse en sitä plussana koe, tosin jos nainen olisi muuten sopivan luontoinen, ei takamus tietenkään (minulle ainakaan) mikään este olisi, oli se sitten iso, pieni, littana tai lättänä tai mikä vaan. Muutenhan tyttö oli oikein sievä ja sopusuhtainen, takapuoli vain oli suhteettoman suuri muuhun kroppaan nähden.

        Mitenkä muuten joku vartalotyyppi voi olla muodissa? No minä en nyt niin kauheasti näitä muoti-juttuja ymmärrä, mutta eikös naiset yleensä ole naistenlehdistä lukeneet onko muodissa pitkä vai lyhyt takki, leveät vai kapeat lahkeet jne. nytkö sitten luetaan onko muodissa iso vai pieni takapuoli? Ja miten tämä sitten käytännössä toteutuu?

        Kai sitten tulee kohta Suomeenkin afrikasta se muoti, että naiset venyttävät itselleen joutsenen kaulan lisäämällä renkaita kaulan ympäri, onhan pitkä ja hoikka kaula kaunis, kai sekin pitää vetää sitten äärimmäisyyksiin?

        Sun linkittämän feikki tissikuvan kanssa samoissa mitoissa ja yhtä kaunis ja viehättävä vois olla tämä perse, paitti että tää on aito.

        http://3.bp.blogspot.com/_uw-JSAs38vE/TFXU1_NMLTI/AAAAAAAAAhI/RKCp93kc0kg/s1600/BIG ASS WOMAN FUNNY PHOTO.jpg

        Ai etkö muka tiedä miten joku vartalo tyyppi vois olla muodissa? No mistä te naiset sitte kitisette aina, ku joku laiha ja pitkä malli näkyy jossain? Se on muodissa se laiha ja pitkä ja siittä sitte kitistään. :D Nykysin niitä erilaisia tyyppejä on enempi, mitkä on muodissa. On se laiha ja pitkä jota aivan KAIKKI naiset tuntuu vihaavan, mut on myös tollanen kurvikas, jolta löytyy tissit ja kunnon pyöree ja muhkee peppu.

        Aiemmin oli sellainen laiha pieni kiinteä lihaksikas perse muodissa, niinku Madonnalla joskus 90 -luvulla (nykysin silläki on iso ja pyöreämpi). Kautta historian on ollu aina joku vartalotyyppi muodissa naisilla, lihava - laiha, isot tissit - pienet tissit, pieni perse - nyt sit viimein iso ja pyöree, josta kyl muissa kulttuureissa on diggailtu aina....

        Eikä se venytetty kaula muute oo afrikasta vaan se oli muistaakseni jostain aasiasta... Totta on et pitkä kaula, isot tissit ja pyöree kiinteä iso pylly, samoin ku pitkät sääret ja kapee vyötärö on kauniit, mut vaan niin kauan kun on luonnolliset. Itte en tykkää silareista perseessä, tisseissä, missään. En myös tykkäis venytetystä kaulasta tai poistetuista kylkiluista jne. et ois kapeempi vyötärö.

        Hei naiset -tää on IHANNEnaiset palsta. Tääl saa sanoo ihanteita, mut ei se sitä tarkoita et kaikkien pitäis olla just sellaisii... Vaikka mun mielestä tolla brassitytöllä on täydellinen peppu, niin en mä omalta muijalta tollasta vaatis. Mulle kyl merkkaa ulkonäkö ja nätin naisen tahdon, mut luonne on vielä tärkeempi... Eikä mun tyttökaverilla ole tollasta peppua, mut ihana tyttö se on silti, ja ihana on to brassi tyttökin.


      • että näin
        . kirjoitti:

        Sun linkittämän feikki tissikuvan kanssa samoissa mitoissa ja yhtä kaunis ja viehättävä vois olla tämä perse, paitti että tää on aito.

        http://3.bp.blogspot.com/_uw-JSAs38vE/TFXU1_NMLTI/AAAAAAAAAhI/RKCp93kc0kg/s1600/BIG ASS WOMAN FUNNY PHOTO.jpg

        Ai etkö muka tiedä miten joku vartalo tyyppi vois olla muodissa? No mistä te naiset sitte kitisette aina, ku joku laiha ja pitkä malli näkyy jossain? Se on muodissa se laiha ja pitkä ja siittä sitte kitistään. :D Nykysin niitä erilaisia tyyppejä on enempi, mitkä on muodissa. On se laiha ja pitkä jota aivan KAIKKI naiset tuntuu vihaavan, mut on myös tollanen kurvikas, jolta löytyy tissit ja kunnon pyöree ja muhkee peppu.

        Aiemmin oli sellainen laiha pieni kiinteä lihaksikas perse muodissa, niinku Madonnalla joskus 90 -luvulla (nykysin silläki on iso ja pyöreämpi). Kautta historian on ollu aina joku vartalotyyppi muodissa naisilla, lihava - laiha, isot tissit - pienet tissit, pieni perse - nyt sit viimein iso ja pyöree, josta kyl muissa kulttuureissa on diggailtu aina....

        Eikä se venytetty kaula muute oo afrikasta vaan se oli muistaakseni jostain aasiasta... Totta on et pitkä kaula, isot tissit ja pyöree kiinteä iso pylly, samoin ku pitkät sääret ja kapee vyötärö on kauniit, mut vaan niin kauan kun on luonnolliset. Itte en tykkää silareista perseessä, tisseissä, missään. En myös tykkäis venytetystä kaulasta tai poistetuista kylkiluista jne. et ois kapeempi vyötärö.

        Hei naiset -tää on IHANNEnaiset palsta. Tääl saa sanoo ihanteita, mut ei se sitä tarkoita et kaikkien pitäis olla just sellaisii... Vaikka mun mielestä tolla brassitytöllä on täydellinen peppu, niin en mä omalta muijalta tollasta vaatis. Mulle kyl merkkaa ulkonäkö ja nätin naisen tahdon, mut luonne on vielä tärkeempi... Eikä mun tyttökaverilla ole tollasta peppua, mut ihana tyttö se on silti, ja ihana on to brassi tyttökin.

        Suurin osa vastaajista onkin ollut miehiä, jotka ovat sanoneet että eivät pidä noin isoista pepuista eikä sitäkään tarvitse ottaa henk.kohtaisesti jos joku ei juuri samanlaisesta vartalosta pidä kuin sinä..


      • Nainen.
        että näin kirjoitti:

        Suurin osa vastaajista onkin ollut miehiä, jotka ovat sanoneet että eivät pidä noin isoista pepuista eikä sitäkään tarvitse ottaa henk.kohtaisesti jos joku ei juuri samanlaisesta vartalosta pidä kuin sinä..

        Kyllä minun vahva mielipiteeni on, että suurin osa tähän ketjuun vastanneista pepun inhoajista on naisia (sinäkin), kenties kaikki! Itselläni ei ole tuollaista peppua, mutta todellakin ottaisin heti, jos olisi se mahdollista saada luonnollisin keinoin. Jos mies ihan oikeasti pitää rumana tuota peppua, niin silloin kyllä on jo ihme. Tuohan on täydellisen muotoinen, eikä itseasiassa edes mikään jättipeppu, vaan se vain näyttää isolta, kun tytön ylävartalo on siro, eli ei ole sellainen harteikas ja leveä niinkuin suomalaisnaiset yleensä on. Lisäksi tuo peppu on täydellisen sileä, eli ei ole edes selluliittia, niin kuin esim. Kim Kardashianilla. Siksi vähän epäilen tuon pepun aitoutta, mutta jos on aito, niin on kyllä varsinainen onnentyttö!


      • bvgfggfgjhjjjhjgjhjh
        Nainen. kirjoitti:

        Kyllä minun vahva mielipiteeni on, että suurin osa tähän ketjuun vastanneista pepun inhoajista on naisia (sinäkin), kenties kaikki! Itselläni ei ole tuollaista peppua, mutta todellakin ottaisin heti, jos olisi se mahdollista saada luonnollisin keinoin. Jos mies ihan oikeasti pitää rumana tuota peppua, niin silloin kyllä on jo ihme. Tuohan on täydellisen muotoinen, eikä itseasiassa edes mikään jättipeppu, vaan se vain näyttää isolta, kun tytön ylävartalo on siro, eli ei ole sellainen harteikas ja leveä niinkuin suomalaisnaiset yleensä on. Lisäksi tuo peppu on täydellisen sileä, eli ei ole edes selluliittia, niin kuin esim. Kim Kardashianilla. Siksi vähän epäilen tuon pepun aitoutta, mutta jos on aito, niin on kyllä varsinainen onnentyttö!

        Tuo ei todellakaan ole mikään täydellinen peppu. Kyseessä on aivan liian suuri peppu tuohon vartaloon. Ei todellakaan yhtään siro, jota moni mies naisen vartalolta kaipaa. Voi olla enemmän vanhempien miesten mieleen, mutta nuoremmat tykkää hoikista ja siroista naisista, tuo nainen ei todellakaan ole siro.


      • ----------
        bvgfggfgjhjjjhjgjhjh kirjoitti:

        Tuo ei todellakaan ole mikään täydellinen peppu. Kyseessä on aivan liian suuri peppu tuohon vartaloon. Ei todellakaan yhtään siro, jota moni mies naisen vartalolta kaipaa. Voi olla enemmän vanhempien miesten mieleen, mutta nuoremmat tykkää hoikista ja siroista naisista, tuo nainen ei todellakaan ole siro.

        Onhan tuo siro. Kapeat hartiat yms. Suomalaisilla naisilla on yleensä leveät hartiat ja lattaperse, siksi sitten tuommoinen siron luuston omaava ja pyöreä pyllyinen aiheuttaa kauheeta raivoomista, ja haukkumista kun luulevat, että pystyis muuttaan miesten mielipiteen sillain. Kyllä se mela jalkovälissä kuitenki ilmoittaa kuka on oikeesti hyvän näköinen, ja tuo nainen on. Tosin epäilen ettei ole ihan aito toi kroppa, mutta hyvältä näyttää.


      • vcxvfdsfs
        ---------- kirjoitti:

        Onhan tuo siro. Kapeat hartiat yms. Suomalaisilla naisilla on yleensä leveät hartiat ja lattaperse, siksi sitten tuommoinen siron luuston omaava ja pyöreä pyllyinen aiheuttaa kauheeta raivoomista, ja haukkumista kun luulevat, että pystyis muuttaan miesten mielipiteen sillain. Kyllä se mela jalkovälissä kuitenki ilmoittaa kuka on oikeesti hyvän näköinen, ja tuo nainen on. Tosin epäilen ettei ole ihan aito toi kroppa, mutta hyvältä näyttää.

        Tuo nainen ei ole hyvännäköinen jättimäisen perseensä takia.


      • :)
        vcxvfdsfs kirjoitti:

        Tuo nainen ei ole hyvännäköinen jättimäisen perseensä takia.

        Lopeta jo katkera ämmä! :D Kyllä oot jo selväksi tehnyt, että meinaat kuolla kateudesta. Käy ottamassa silarit siihen lattaperseeseesi, ja muista ottaa myös samalla rasvaimu jenkkakahvoihisi, niin jos vähän helpottais... :) Veikkaan, että ton lantionympärysmitta on paljo pienempi kuin sulla ja suurimmalla osalla suomalaisista muijista. Suomessahan niitä hehtaariperseitä näkee, mutta ne on sellaisia leveitä ja lattanoita ja velttoja, eli kaikis rumin perse mitä olla voi...


      • bvbcbvg
        :) kirjoitti:

        Lopeta jo katkera ämmä! :D Kyllä oot jo selväksi tehnyt, että meinaat kuolla kateudesta. Käy ottamassa silarit siihen lattaperseeseesi, ja muista ottaa myös samalla rasvaimu jenkkakahvoihisi, niin jos vähän helpottais... :) Veikkaan, että ton lantionympärysmitta on paljo pienempi kuin sulla ja suurimmalla osalla suomalaisista muijista. Suomessahan niitä hehtaariperseitä näkee, mutta ne on sellaisia leveitä ja lattanoita ja velttoja, eli kaikis rumin perse mitä olla voi...

        Olen kylläkin mies, jolla on hoikka ja kaunis nainen. Tuollainen nainen tuo mieleeni ennemminkin lehmän kuin naisen. Liian suuret rinnat ja/tai liian suuri peppu = lehmä.


      • bvcvgfff
        :) kirjoitti:

        Lopeta jo katkera ämmä! :D Kyllä oot jo selväksi tehnyt, että meinaat kuolla kateudesta. Käy ottamassa silarit siihen lattaperseeseesi, ja muista ottaa myös samalla rasvaimu jenkkakahvoihisi, niin jos vähän helpottais... :) Veikkaan, että ton lantionympärysmitta on paljo pienempi kuin sulla ja suurimmalla osalla suomalaisista muijista. Suomessahan niitä hehtaariperseitä näkee, mutta ne on sellaisia leveitä ja lattanoita ja velttoja, eli kaikis rumin perse mitä olla voi...

        Olen kylläkin mies, jolla on hoikka ja kaunis nainen. Tuolla naisella on aivan liian suuri perse, joka saa hänet näyttämään lehmältä. Pienemmällä pepulla olisi ihan siedettävän näköinen.


      • boymen89
        :) kirjoitti:

        Lopeta jo katkera ämmä! :D Kyllä oot jo selväksi tehnyt, että meinaat kuolla kateudesta. Käy ottamassa silarit siihen lattaperseeseesi, ja muista ottaa myös samalla rasvaimu jenkkakahvoihisi, niin jos vähän helpottais... :) Veikkaan, että ton lantionympärysmitta on paljo pienempi kuin sulla ja suurimmalla osalla suomalaisista muijista. Suomessahan niitä hehtaariperseitä näkee, mutta ne on sellaisia leveitä ja lattanoita ja velttoja, eli kaikis rumin perse mitä olla voi...

        Miksi muka mies ottaisi noin henk.kohtaisesti jos kaikki ei pidäkään jostain hehtaariperseestä joka on liioitellun iso naisen muuhun vartaloon nähden? :D Ainoa katkera ämmä täällä taidat olla sinä, onko itselläsikin tuollainen ruma jumboperse vai miksi noin paljon nakertaa? ;) Muotoja saa ja pitää olla mutta sopusuhtaisesti, ainakin mun mielestäni. Ja joo, olen myös mies.


      • :D
        boymen89 kirjoitti:

        Miksi muka mies ottaisi noin henk.kohtaisesti jos kaikki ei pidäkään jostain hehtaariperseestä joka on liioitellun iso naisen muuhun vartaloon nähden? :D Ainoa katkera ämmä täällä taidat olla sinä, onko itselläsikin tuollainen ruma jumboperse vai miksi noin paljon nakertaa? ;) Muotoja saa ja pitää olla mutta sopusuhtaisesti, ainakin mun mielestäni. Ja joo, olen myös mies.

        Ja joo... Olet tosiaan mies! Älä viitti!! Mä nyt vain satun tykkäämään kunnon perseestä ja tuolla brassitytöllä on ihan täydellinen, eikä haittais vaikka olis isompiki... Aah joku Nicki Minaj ja J-Lo jne... Nam!! Mut sulta kysyn: miksi kukaan mies ottais noin henk. kohtasesti sen, jos joku tykkää kunnon pyllystä? Sähän oot ottanu oikein jonku mission tästä, et sun nyt pitää vaahdota ja haukkua lehmäksi tollaisia naisia. Tähän asti vain isotissisiä naisia on haukuttu lehmiksi. Mä muuten tykkään isoista tisseistäkin! ;) Mutta tisseillä ei ole ihan niin paljon väliä, vaan jos on hyvä perse, niin ei haittaa vaikka olis millaiset tissit. Toki se on täydellinen jos on sekä hyvä perse että tissit. ;)


      • cvxvxfdsfdsfs
        boymen89 kirjoitti:

        Miksi muka mies ottaisi noin henk.kohtaisesti jos kaikki ei pidäkään jostain hehtaariperseestä joka on liioitellun iso naisen muuhun vartaloon nähden? :D Ainoa katkera ämmä täällä taidat olla sinä, onko itselläsikin tuollainen ruma jumboperse vai miksi noin paljon nakertaa? ;) Muotoja saa ja pitää olla mutta sopusuhtaisesti, ainakin mun mielestäni. Ja joo, olen myös mies.

        Minä tykkään totuudesta. Se nyt vain on totta, että valtaosa miehistä ei pidä tuollaista peppua ihanteellisena.


      • ------
        cvxvxfdsfdsfs kirjoitti:

        Minä tykkään totuudesta. Se nyt vain on totta, että valtaosa miehistä ei pidä tuollaista peppua ihanteellisena.

        Höpö, höpö.


      • öhöm?
        bvbcbvg kirjoitti:

        Olen kylläkin mies, jolla on hoikka ja kaunis nainen. Tuollainen nainen tuo mieleeni ennemminkin lehmän kuin naisen. Liian suuret rinnat ja/tai liian suuri peppu = lehmä.

        Sotketkohan nyt elukoiden peräpäät keskenään? Lehmillä on aika luiseva takapuoli, hecvosella sen sijaan on muhkeat kaknkut.


    • kadenainen

      No ei tosiaankaan ole kamala, mutta ihan pikkuisen liian iso peppu minunkin makuuni. Mulla on itsellä iso ahteri, varmaan yhtä iso kuin tuolla, mutta en ole muuten noin hoikka. Joten olen sopusuhtaisempi. :D On myös selluliittia. Kyllä vaihtaisin vartaloita milloin vain.

    • ?

      Miksi kaikki kateelliset akat tarttui tuon tytön takapuoleen? Aloittajahan puhuu muodoista, eli käsittäisin hänen tarkoittavan koko pakettia. Eli on kurvit niin sanotusti tytöllä kohdillaan -suurehkot rinnat, kapea vyötärö, kaunis muhkea pyöreä peppu. Aloittaja ei sanonut "aah mikä perse." Te vain ymmärsitte sen niin, kun tuolla tytöllä on huomiota herättävän kaunis takapuoli, ja ne on vielä harvinaisempia, kuin hyvät tissit, ainakin suomessa..........

      • mannnnnnnn

        Hirveä perä, ihan liian iso mun makuuni. Mutta niinhän se täällä olikin että kaikkien miesten pitäis olla samaa mieltä joka asiasta tai muuten onkin oikeasti kateellinen akka..Voi jösses.


    • äljöhkjghfgd

      Eikö kukaan ole huomannut että tolla on päivänselvät silikonitissit, näkisin vilauksella kilometrin päähän. Pepusta en tiedä, en sitä puolta niin tunne.

    • Retkuilija

      WAU!! Tatuointi vaan helvettiin.

    • Muotoja saa ja pitää

      Täh? Onko tuossa pepussa jotain sensaatiomaista? Kaunis ja hyvä, sopivan muhkea, peppu, mutta että jäkyttävän suuri? Huh huh, kuinkahan pikkuruisia pyllyjä sitten sitä on koko ikä katseltu... T. Isopyllyinen nainen

      • Minä tiedän

        Kaikki toistan KAIKKI jotka tähän on vastanneet haukkuakseen tuota pyllyä järkyttäväksi, ovat itse naisia jotka omistaa sellaisen perussuomalaisen lattaperseen. Ei se koko tuossa niinkään muijia vituta, vaan tuo muoto. Tuon tytön peppuhan ei ole mikään järkyttävä hehtaariperse, joita muuten näkee katukuvassa joka päivä, vaan tuo on oikein hyvän kokoinen. Se vain erottuu kropasta hyvin, kun tyttö on muuten siro ja hoikka, ja peppu pyöreä. Näinhän se tällä palstalla menee, että mitä enemmän jonkun ihannoima nainen eroaa perussuomalaisesta persu -muijasta ;) niin sen enemmän sitä haukutaan. Ne haukkujat on naisia, jotka teeskentelee miestä. Normaali mies ei tuollaisesta pyllystä järkyty, tissimies ei huomaa kun vain katsoo tytön oikein hyvän kokoisia tissejä ja peppumiehestä tuo on ihana.


      • vcxvcxvxcfdsfd
        Minä tiedän kirjoitti:

        Kaikki toistan KAIKKI jotka tähän on vastanneet haukkuakseen tuota pyllyä järkyttäväksi, ovat itse naisia jotka omistaa sellaisen perussuomalaisen lattaperseen. Ei se koko tuossa niinkään muijia vituta, vaan tuo muoto. Tuon tytön peppuhan ei ole mikään järkyttävä hehtaariperse, joita muuten näkee katukuvassa joka päivä, vaan tuo on oikein hyvän kokoinen. Se vain erottuu kropasta hyvin, kun tyttö on muuten siro ja hoikka, ja peppu pyöreä. Näinhän se tällä palstalla menee, että mitä enemmän jonkun ihannoima nainen eroaa perussuomalaisesta persu -muijasta ;) niin sen enemmän sitä haukutaan. Ne haukkujat on naisia, jotka teeskentelee miestä. Normaali mies ei tuollaisesta pyllystä järkyty, tissimies ei huomaa kun vain katsoo tytön oikein hyvän kokoisia tissejä ja peppumiehestä tuo on ihana.

        Sinä näytät omaavan perussuomalaisen ajatusmallin.


      • :)
        vcxvcxvxcfdsfd kirjoitti:

        Sinä näytät omaavan perussuomalaisen ajatusmallin.

        Perussuomalaiset tykkää perussuomalaisista persuista, eli sellaisista lattanoista suomi muijan perseistä niinku sä! Tuohan on liian afro-latino pylly, että siitä kaltaisesi persujuntti tai katkera lattaperse ämmä voisi tykätä. :) Oot muuten tosi suloinen, kun plussaat ihan itse omat vastauksesi. :))


      • herää jo
        :) kirjoitti:

        Perussuomalaiset tykkää perussuomalaisista persuista, eli sellaisista lattanoista suomi muijan perseistä niinku sä! Tuohan on liian afro-latino pylly, että siitä kaltaisesi persujuntti tai katkera lattaperse ämmä voisi tykätä. :) Oot muuten tosi suloinen, kun plussaat ihan itse omat vastauksesi. :))

        Ai että ei ole olemassa muunlaisia perseitä kuin lättänöitä suomiperseitä tai tuollaisia hirveitä jumboperseitä? :D Mitään välimuotoa ei ole olemassa taaskaan? Kivaa yleistystä. Itse ainakin olen nähnyt monia sopusuhtaisia ja mukavan pyöreitä perseitä suomalaisilla naisilla, jopa sellaisia jotka mahtuvat vielä farkkuihinkin ;).

        Aika paljon olet jaksannut tännekin vastailla ja jokaiseen vastaukseen pitää tulla ulisemaan jotain missä tuota persettä ei ihannoidakaan. Miksi noin kovasti näyttää risovan että KAIKKI miehet ei pidäkään samoista asioista kuin sinä? Melko lapsellista ja katkeraa touhua kun sitten nimitellaan kaikki lattaperse ämmiksi ja persujunteiksi. En muuten ole kumpaakaan ;).


      • :)
        herää jo kirjoitti:

        Ai että ei ole olemassa muunlaisia perseitä kuin lättänöitä suomiperseitä tai tuollaisia hirveitä jumboperseitä? :D Mitään välimuotoa ei ole olemassa taaskaan? Kivaa yleistystä. Itse ainakin olen nähnyt monia sopusuhtaisia ja mukavan pyöreitä perseitä suomalaisilla naisilla, jopa sellaisia jotka mahtuvat vielä farkkuihinkin ;).

        Aika paljon olet jaksannut tännekin vastailla ja jokaiseen vastaukseen pitää tulla ulisemaan jotain missä tuota persettä ei ihannoidakaan. Miksi noin kovasti näyttää risovan että KAIKKI miehet ei pidäkään samoista asioista kuin sinä? Melko lapsellista ja katkeraa touhua kun sitten nimitellaan kaikki lattaperse ämmiksi ja persujunteiksi. En muuten ole kumpaakaan ;).

        Niin, sä oletkin itserakas nainen, joka ei voi kestää jos joku tykkää eri tyyppisistä naisista kuin sä. :)


      • herää jo
        :) kirjoitti:

        Niin, sä oletkin itserakas nainen, joka ei voi kestää jos joku tykkää eri tyyppisistä naisista kuin sä. :)

        En ole myöskään itserakas nainen. Ihan käsittämätöntä että vaahtoat tuollaisestakin asiasta. Kuinka nuori oikein olet, kun tulee ilmeisesti yllätyksenä että kaikki maailman miehet ei pidäkään samoista asioista kuin sinä? Aika sairaan ajattelumallin omistat. Joko toisinajattelijat ovat oikeasti kateellisia naisia jotka esiintyvät miehinä tai huonon maun omaavia miehiä, eli et hyväksy muita kantoja kuin omasi ja alat vieläpä nimitelläkin niitä, jotka eivät jaa kantaasi. Eikö se ole hyvä etteivät kaikki pidä samannäköisistä naisista kuin sinä niin jää sinulle enemmän? Vai oletko tuollainen jumboperä joka kitisee yksinäisyydessään sitten täällä? Kasva aikuiseksi joka tapauksessa..


    • 534523422223434234

      Vaaleaihoisten kulttuurissa jostain ihmeen syystä ihannoidaan pieniä, olemattomia perseitä, kun taas mennään ihonvärissä tummemmaksi, sitä suuremmalla todennäköisyydellä pyöreitä, täyteläisiä takapuolia ihannoidaan.

      Voin itse naisena rehellisesti sanoa, että voi kun saiskin tuon naisen takapuolen! Minä itse pidän tuollaisista pyöreistä naisellisista takapuolista ja muutenkin, tuon naisen vartalo on aivan ihan naisellinen ja kurvikas. Yleisemmin sitä näkee miten naisilla on isot tissit mutta ei takapuolta, mikä minusta on aika ruma näky. Paljon ihananpi olisi olla isompi takamus ja pienemmät tissit.

      Silikonsta tai ei, haluaisin tuon takamuksen myös itselleni

    • Anonyymi

      Muodot pitää naisella olla, miehen tehtävä on pitää niistä huolta hieromalla. Sama juttuhan se on naisellakin, hänen tulee pitää miehestä huolta kalua hyväilemällä ja tyhjentää mies. Silleen se parisuhde toimii.

    • Anonyymi

      Laiffia

    • Anonyymi

      Kuvia ei kumarra

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2858
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2140
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      924
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe