Miehekäs räväsuu vai Tylsä ujo??

KumpiKambi

Tykkäävätkö miehet enemmän sellaisista rääväsuisista ja miehekkäistä lähiöruusuista, kuin tavallisista ja vähän ujoista naisista?
Jo koulu aikana nämä rähisijät saivat poikaystäviä ja me; suht nätit, mutta ujot olimme aina yksin. Nyt nämä rähisijät työntävät rattaita ja rähisevät edelleen lapsilleen ja me vaan ollaan yksin. Jotain lyhyitä suhteita toki on ollut, mutta ei sen kummempaa. Jotenkin olen kateellinen heille, kun heidän ei tarviste edes nähdä vaivaa ulkonäkönsä suhteen, mutta silti on miehiä ympäri pyörimässä..

25

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zahi

      Tylsä, tavallinen ja suht nätti ujo mulle, koska olen itsekin samanlainen. Sellaiset ylipuheliaat on vaan rasittavia, mutta mä olenkin foreveralone joten who cares

    • tawtaewtaew

      Ujoudessa on jotakin ihanaa, naisellista. Rääväsuut, kiroilevat ja poikamaisesti pukeutuvat eivät kiinnosta, sen sijaan rauhalliset, vähän hiljaiset mutta kuitenkin mielipiteen omaavat kiinnostavat enemmän. Ovat salaperäisempiä ja niinhän sitä sanotaan, että ne hiljaisimmat on petoja sängyssä ;)

    • hiljainenmiesrääväsu

      Tiedät itsekin vastauksen kirjoitustyylisi perusteella. Halveksut selkeästi näitä "rääväsuiksi" kutsumiasi. Oliko itselläsi vaikea nuoruus, ja nyt haluat lajitella ihmiset lokeroihin ja nostaa itsesi jalustalle? Toivomasi vastaushan olisi: olet ihana tuollaisena kuin olet, mikä kuitenkaan ei luultavasti pidä paikkaansa, mutta lohdutuksena, kaikille riittää ottaja, osalle enemmän heitä.

    • ei liity ujouteen

      No voihan sitä olla vähän ujokin tai hiljaisempi olematta kuitenkaan tylsä.
      Tylsät ihmiset ei kiinnosta

      • ei liity ujouteen

        ja myöskin, voi olla ulospäinsuuntautunut "rääväsuu" (mitä tuo sitten ikinä tarkoittaakin) olematta miehekäs.


    • plaah mitä ääripäitä

      Onpas typerät vaihtoehdot taas kerran; miehekäs rääväsuinen lähiöruusu tai ujo tylsä? No ei kumpaakaan mulle, kiitos vaan. Mitäänhän tuolta väliltä ei sitten löydy?

    • tiina-

      Minä oon "miehekäs, rääväsuinen lähiöruusu" ollu ihan syntymästäni asti, ei se räiskyvä luonne välttis mitään opittua ole! Mutta olen kumminkin ystävällinen ja reilu kaikille vaikka jutut onkin välillä ronskimpia, näytän naiselta ja huolehdin ulkonäöstäni vaikka tuumasit ettei "lähiöruusujen" tarvitse peiliin katella ja kun joku kaunis päivä tekasen penskoja niin en TODELLAKAAN aio rähistä niille vain siksi että olen tämmöinen typerä rähisijä. :D

      Hohhoijakkaa sanon minä... Mutta voi kertoa että äitini on ihan samanmoinen rähisijä että eipä oo geenit vissiin suosineet?

    • Pipipääpöö

      totta kai sosiaalinen luonne tapaa enemmän ihmisiä ja sitä kautta on ehkä enemmän vientiä.
      entäs jos on puhelias, sosiaalisesti lahjakas, mielikuvituksekas, naisellinen mutta silti hiukan ujo? :) on mullaki miehiä riittäny.

    • -----

      ihkudaa siis oot siis tosi fantsu siis! Sosiaalinen, upee, kaunis, tyrmäävä, bombshell, puhelias, pikkuriikkisen kuitenki ujo että ah kaikkien tekee mieli ottaa sut sylkkyyn ja mutistaa poskista, iih! Siis UJO on päivän sana!

    • "rääväsuu"

      Itse olen aina ollut suorapuheinen rääväsuu, en tosin mikään lähiöruusu, vaan tyylikäs ja sivistynyt nainen "menevästä" luonteestani huolimatta. Monien miesten mielestä olen ollut mahtava tyyppi ja varmasti yhtä moni on minua vihannut samojen luonteenpiirteiden takia.

      Ja ne hiljaiset seinäruusut tytöt kouluajoilta. Katkerana minua ja muita kaltaisiani vihasivat. Miestä heillä ei vieläkään ole rinnallaan.

    • .

      Eiköhän ap kerro jo aloituksessa vastauksen itselleen. Eli rääväsuiset baariruusut kiinnostaa miehiä enemmän kuin tylsät seinäruusut.

      Jos vaihtoehtoja nyt on vain nämä kaksi, niin kuulun näihin tylsiin seinäruusuihin., mutta eipä se ole minua haitannut. Elämässä on niin paljon muutakin kuin miehenmetsästys. Miksi kukaan nainen ylipäätään jaksaa kiinnostua miehistä; mikä niissä on niin ihmeellistä? Siis ymmärrän sen että haluaa elämänkumppanin rinnalleen, itsekkin naimisissa olen, mutta mikä vimma naisilla on miellyttää mahdollisimman suurta osaa miehistä? Kyllä se oma "vastakappale" tulee vastaan kun on tullakseen.

    • ujyf

      No enpä lähtisi itseäni noin nätisti kuvailemaan, että oikein rääväsuu lähiöruusu. Kivakiva! :-D Mutta ei niitä miehiä mitenkään ympärillä ole pyörinyt vaikka onkin vähän reippaampi yksilö. Ero piilee oikeastaan siinä että ihmisillä on käsitys että reipas selviää ihan mistä vaan vaikka ei oikein tahtoisi selvitäkään, herkkä ja ujo hissukka saa sitten tarvittaessa, tai vaikka ei tarvitsisikaan, vaikka punaisen maton jalkojensa juureen jotta raukkaparka pärjää tässä kovassa maailmassa. ;-)

      • ghfghfh

        Maailmaa on kyllä enemmän helpotettu "reippaiden" ominaisuudet huomioiden... Sellaistahan "ihaillaan" ja "vaaditaan" niin työelämässä kuin vapaa-ajallakin. Huh kyllä on niin rankkaa olla "reipas".


      • ujyf
        ghfghfh kirjoitti:

        Maailmaa on kyllä enemmän helpotettu "reippaiden" ominaisuudet huomioiden... Sellaistahan "ihaillaan" ja "vaaditaan" niin työelämässä kuin vapaa-ajallakin. Huh kyllä on niin rankkaa olla "reipas".

        Niin, tuotapa juuri tarkoitinkin: Mahdollisesti olet juurikin niitä jotka eivät näe eivätkä ymmärrä jos joku on vaikeuksissa vaikka ko. asialla lyötäisiin sinua otsaan.


    • do'h

      Kuten jo manitiinkin ne lähiöruusukälättäjät altistavat itseään enemmän miesten lähestymisille. Ruusuja taas ei kukaan tule hakemaan kotoa.
      Itse suosin mahdollisuuksien mukaan jälkimmäistä tyyppiä, koska käheä-ääninen jatkuva kälätys ottaa enemmän päähän kuin muutamista sanoista koostuvat keskustelut.

    • e5y6jet5kuk

      Kyllä sellanen pieni ujous viehättää enemmän kuin joku liiveihin uiva hullu ämmä.

    • aabee860

      Ei kumpikaan ääripää kuulosta kovin hyvältä. Mielummin jotain siitä väliltä. Joku sellainen joka osaa tarpeen vaatiessa sanoa mielipiteensä, mutta ei kuitenkaan ole ärsyttävä koko ajan äänessä oleva nalkuttaja.

    • sdfsdf

      Onpa taas mustavalkoisesti ajateltu. Mieheni vihaa rääväsuisia "kovisämmiä" mutta tykkää minun räiskyvästä luonteestani. En ole tylsä enkä ujo "tavistyttö", mutta en todellakaan mikään rääväsuinen miehekäs lähiöruusukaan. Uskon että lähes kaikki naiset kuuluvat tähän minun kastiin, eli noiden välimuotoon. Jotkut kallistuvat toki enemmän toiselle puolelle.

    • Miksi ääripäät? Jos noista pitäis valita niin ei kumpikaan.

      Itte kun olen hiljaisemman ja rauhallisemman puoleinen niin olis hyvä jos nainen ois räväkämpi ja aloitteellisempi, muutoin tulis oleen tylsää jos nainenkin ois samanlainen kuin itte oon (kokeiltu on ja ei tuu mitään sellaisesta).

    • ujot!?

      Olen räväkkä eikä musta tuu ujoa enää tekemälläkään.. sori. Ujo luonne ihmisellä on sellainen, että saa aina olla kyselemässä ja ottamassa mukaan.

      Miehissäkin pidän enemmän aloitteellisista ja sosiaalisista, hauskoista ääneen naurajista! Ei ujoista saa mtn irti.

      Ihanaa

    • Baaaaaad boy
    • 8+11

      Hyvin aseteltu taas tää kysymys :D "Tykkäävätkö miehet enemmän sellaisista rääväsuisista ja miehekkäistä lähiöruusuista, kuin tavallisista ja vähän ujoista naisista?"
      Jos olisit halunnut esittää kysymyksen puolueettomasti ja neutraalisti, se menisi näin: " Tykkäävätkö miehet enemmän rääväsuisista ja miehekkäistä lähiöruusuista kuin epäsosiaalisista hiirulaisista ja hissukkatytöistä?"
      Aloittajalla taitaa olla nyt joku kompleksi jonkun toisen naisen kanssa, kilpailua jostain miehestä... Joko hän on itse hiljainen,ujo nörtti, joka katselee katkerana jotain "koulun suosituinta tyttöä", joka on äänekäs ADHD-teini. Tai sitten ap on pinnallinen bimboteini, joka ihmettelee, miten joku lihava rekkalesbo on saanut poikaystävän.

      Muuta selitystä en tälle kysymykselle enkä asettelulle keksi. Sama kuin kysyisi "Syötkö mieluummin ulostetta kuin hyvää kotiruokaa?".

      • fdgdfsdgsdgs

        Tai sitten ap tosiaan on ujo, joka on saanut kuulla niin paljon shaibaa ujoudestaan, että hänen käsityksensä mukaan "vähän ujo" on ihan yhtä paha piirre naisesta kuin rääväsuinen ja miehekäs.

        Onko se ihmekään, kun "kaikki" tässäkin ketjussa viljelevät jotakin "ujo-NÖRTTI-HISSUKKAA, lol huoh", mikä ainakin itseäni loukkaa hieman...


    • yksinäinentytsy

      aloittajana vastaan, että KYLLÄ olen kateellinen niille örveltäjille. Koska itse en ole luonteeltaan mikään "bitch", niin yritän sitten ulkonäöllä pärjätä, mutta
      suomimies ei näköjään arvosta ulkonäköä.

      Se on se luonne, olkoompa sit 100kg, mut kunhan vaan osaa kälättää joka asiasta niin se on hyvä.

      Ottaa kyl välillä päähän ku laittautuu kauheesti baariin ja kaikki miehet pyörii vaan kavereiden ympärillä, jotka ovat ihan kännissä ja päällä mitäsattuu.
      Toki itsekin juttelen, tanssin yms, mutta kai jään silti niiden muiden varjoon.

      • oletkoparas?

        Myönnähän nyt että tempaat asioita täysin tuulesta. Tuolla tolalla kun asiat eivät IRL ole. Ja suomalaiselle miehellehän ulkonäkö nimenomaan on kaikki kaikessa. Parhaan näköistä saa haluta, parhaan saaminen on asia erikseen.

        Kärjistät kovasti asioita. Eikö mielestäsi ole mitään välimuotoa? En minä ainakaan monta ihmistä tunne, jotka alkoholia nautittuaan olisivat hiljaisia, olkoot vaikka kuinka ujoja selvin päin.

        Kertoo jostain täysin muusta ongelmasta, kuin ujoudesta tämä kertomuksesi baarista. Saatat tiedostamattasi näyttää erittäin vihaiselta ja inhoavalta, ja sinusta voi olla aistittavissa halveksuva suhtautuminen muihin ihmisiin, jonka seurauksena saat tyytyä omaan seuraasi. Ylimielisyys paistaa ainakin tekstistäsi läpi.

        Miehethän nimenomaan inhoavat naisten kälätystä ja juoruilua. Sosiaalinen keskustelutaito on eri asia kuin tämän "Eikä, siis omg, siis Masa ja Mari?" "Joo, kuulin Pirreltä, tai siis se näki" -tyyppinen keskustelu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2892
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      294
      2135
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      122
      2005
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      138
      1827
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1430
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      26
      1096
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      102
      1029
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1027
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      848
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      48
      846
    Aihe