Jakorasiat

Minävaan

Siis täh. Oon nyt ollu muutaman kuukauden "vapailla markkinoilla" ja on tullu kateltua josko löytäis ittellensä mussukkaa. Mut mikä helv..ti nykysinkuis on ku pitää kehuskella seksikokemuksilla? Vit.u mua huvita kuulla jos akalla on ollu 4 miestä vuoden sisää. Siis hyi helv. mitä lutkia. Eihä tollaste jakorasioiden kans voi ees harkita mitää suhdetta, iha salettii tulis vaa petetyks. Missä ne kaikki mukavat tytöt on jotka ei oo jakanu itteensä kymmenille äijille! Mä tarviin sellasen mukavan luotettavan kumppanin. En mitää horoo!

44

5251

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ASD

Ja naisilla on paha tapa kuvitella että miehet jotenkin arvostaa sitä että naisella on ollut paljon miehiä. Naurettavaa alkaa kuunnella treffeillä selostusta entisistä poikakavereista ;-O

• kuitenkin

Sanotte tässä näin, mutta haluatte että nainen kuitenkin käyttäytyy jakorasian tavoin kun esim ravintolassa jonkun kanssa juttusille ryhdyttä. Tätä just en teissä miehissä tajua, pitäis antaa kaikille joiden kanssa juttusille baarissa ryhtyy mut ette sit halua jakorasiaa???SIIS MITÄ TE NYT HALUATTE?

• Minävaan
        kuitenkin kirjoitti:

Sanotte tässä näin, mutta haluatte että nainen kuitenkin käyttäytyy jakorasian tavoin kun esim ravintolassa jonkun kanssa juttusille ryhdyttä. Tätä just en teissä miehissä tajua, pitäis antaa kaikille joiden kanssa juttusille baarissa ryhtyy mut ette sit halua jakorasiaa???SIIS MITÄ TE NYT HALUATTE?

Jos joku jätkä hakee raflassa vaa p..lua nii tottakai se haluu jonku lutkan siihe, mut jos ees harkitsee seurustelusuhdetta nii ainaki mulle naisen seksikumppaneitten määrällä on merkitystä. Siis kevytkenkäinen hupakko ei ole ihannepuoliso!

• ASD
        kuitenkin kirjoitti:

...kuvittelet että kaikki haluaisivat jakorasian? No okei, kyllä varmaan joku, mutta monet haluaa vaan vakavastiotettavaa seuraa jolla on muitakin keskustelunaiheita kuin entiset panot.

• kuvittelen
        ASD kirjoitti:

...kuvittelet että kaikki haluaisivat jakorasian? No okei, kyllä varmaan joku, mutta monet haluaa vaan vakavastiotettavaa seuraa jolla on muitakin keskustelunaiheita kuin entiset panot.

että seurustelumielessäkin olen miehiin tutustunut ja kaikki ovat halunneet samana iltana päätyä samaan petiin.

• ASD
        kuvittelen kirjoitti:

että seurustelumielessäkin olen miehiin tutustunut ja kaikki ovat halunneet samana iltana päätyä samaan petiin.

...sunhan ei oo pakko suostua? Ne lähtee kun huomaa sun olevan helppo tapaus...

• päättelet
        ASD kirjoitti:

...sunhan ei oo pakko suostua? Ne lähtee kun huomaa sun olevan helppo tapaus...

että mä oon helppo tapaus, kenenkään kanssa en ole sänkyyn 32n vuoden aikana ensitapaamisella menny ja naimisissakin jo ollu.En vaan ymmärrä sitä miesten vonkaamista jos kerran eivät helppoja halua (minä en sitä ole).

• ASD
        päättelet kirjoitti:

että mä oon helppo tapaus, kenenkään kanssa en ole sänkyyn 32n vuoden aikana ensitapaamisella menny ja naimisissakin jo ollu.En vaan ymmärrä sitä miesten vonkaamista jos kerran eivät helppoja halua (minä en sitä ole).

"että seurustelumielessäkin olen miehiin tutustunut ja kaikki ovat halunneet samana iltana päätyä samaan petiin."

Tuosta tekstistä. Jos olisit kirjoittanut että -olisivat halunneet- niin se olisi kertonut kuinka asia todellisuudessa on. Tämä on sitä suomenkieltä ;-)

• niin
        ASD kirjoitti:

"että seurustelumielessäkin olen miehiin tutustunut ja kaikki ovat halunneet samana iltana päätyä samaan petiin."

Tuosta tekstistä. Jos olisit kirjoittanut että -olisivat halunneet- niin se olisi kertonut kuinka asia todellisuudessa on. Tämä on sitä suomenkieltä ;-)

HE OVAT halunneet ihan suomenkielellä, en minä, enkä mennyt ;)

• vielä
        ASD kirjoitti:

yrittää selittää vastausta mun kysymykseen jos pystyt että miksi siellä baarissa/ravintolassa kyselet naista "jatkoille" jos et halua helppoa?

• ASD
        vielä kirjoitti:

yrittää selittää vastausta mun kysymykseen jos pystyt että miksi siellä baarissa/ravintolassa kyselet naista "jatkoille" jos et halua helppoa?

...ainakin ennenvanhaan oli mahdollista käydä jatkoilla ilman seksiäkin. Sitä paitsi en montaakaan kertaan ole pyytänyt ketään jatkoille, vaan muuten vaan tapaamiseen jonain muuna iltana. Tällöin naisen - en anna ekana iltana- periaatteestakaan ei ole haittaa ;-) Vitsi vitsi.

• BWX
        kuitenkin kirjoitti:

Vanha aforismi pätee:

"mies haluaa neitsyen joka on huora"

• lootus
        kuitenkin kirjoitti:

mitä eroa naisissa ja miehissä "jakorasiakäsityksen" mukaan sitten muka on? miehet sanovat, että nainen on jakorasia ja helppo tapaus, jos antaa ensimmäisenä iltana. mutta jos mies itse haluaa ja olisi valmis menemään sänkyyn, mies on vaan mies, ei mitään muuta.
        eli siis tämä on tämä perinteinen jako. jos nainen antaa, hän on huora, jos mies "antaa" hän on vain mies.
        ei kovin tasa-arvoista sanon minä.
        minä itse annan usein jo ensimmäisenä iltana, eikä se miehiä kovin tunnu häiritsevän.
        minusta ei ikinä saa sitä kilttiä naapurintyttöä, jolla ei ole kokemusta.
        ja pakko kyllä sanoa oman kokemukseni mukaan, että miehet pitävät siitä, että nainen tietää mitä tehdä sängyssä ja myös tekee sen. eikö se ole parempi hankkia kokeneempi nainen, joka osaa ja haluaa nauttia, kuin naapurintyttö, joka ei uskalla tehdä mitään?
        itse en itseäni jakorasiaksi kutsu, huoraksi kyllä haukutaan, mutta sanonpa vaan, että kyllä jokaisella kerralla on joku toinenkin sieltä sängystä löytynyt, joten joku mieskin on silloin "syyllistynyt" samaan. en siis ole jakorasia, jos mieskään ei ole.

• mies_21
        lootus kirjoitti:

mitä eroa naisissa ja miehissä "jakorasiakäsityksen" mukaan sitten muka on? miehet sanovat, että nainen on jakorasia ja helppo tapaus, jos antaa ensimmäisenä iltana. mutta jos mies itse haluaa ja olisi valmis menemään sänkyyn, mies on vaan mies, ei mitään muuta.
        eli siis tämä on tämä perinteinen jako. jos nainen antaa, hän on huora, jos mies "antaa" hän on vain mies.
        ei kovin tasa-arvoista sanon minä.
        minä itse annan usein jo ensimmäisenä iltana, eikä se miehiä kovin tunnu häiritsevän.
        minusta ei ikinä saa sitä kilttiä naapurintyttöä, jolla ei ole kokemusta.
        ja pakko kyllä sanoa oman kokemukseni mukaan, että miehet pitävät siitä, että nainen tietää mitä tehdä sängyssä ja myös tekee sen. eikö se ole parempi hankkia kokeneempi nainen, joka osaa ja haluaa nauttia, kuin naapurintyttö, joka ei uskalla tehdä mitään?
        itse en itseäni jakorasiaksi kutsu, huoraksi kyllä haukutaan, mutta sanonpa vaan, että kyllä jokaisella kerralla on joku toinenkin sieltä sängystä löytynyt, joten joku mieskin on silloin "syyllistynyt" samaan. en siis ole jakorasia, jos mieskään ei ole.

Itse en ainakaan pidä seksistä nauttivia naisia "lutkina" tai "huorina". Paljon mieluummin nainen saisi olla sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ja harrastaa seksiä, kuin leikkiä killtiä pyhäkoulutyttöä vain siksi että "pitää". Tosin eipä ne yleensä kovin älykkäitä ihmisiä ole jotka "kieltävät" naisilta irtosuhteet/runsaan seksin harrastamisen. ainakin omat ystäväni "antavat" molemmille sukupuolille samat "oikeudet".

Toisaalta myöskään naiset eivät saisi loukkaantua/alkaa pilkkaamaan miestä homoksi, kyvyttömäksi tms, jos mies ei seksiin suostukaan. itse en ainakaan koe valkosipulilta haisevaa, pierujuttuja kertovaa ÄMMÄÄ kovin puoleensavetäksi. tietenkin makuja on monia...

Ainoa tapaus, jolloin itse kyseenalaistan naisen kyltymättömyyden, on sellainen jossa nainen seurustelee. tiedän turhan monta väkisin seurustelevaa naista, joilla (varsinkin humalassa) tulee pakottava halu kokeilla jokaista vastaantulijaa. Kuten jo sanoin, heillä on täysi oikeus tähän, mutta miksi tällaiset naiset seurustelevat. senkö takia, että on sitten joku varalla joka odottaa kotona/jolta seksiä varmasti saa. kuulostaa todelliselta Välittämiseltä...

• Anonyymi
        kuitenkin kirjoitti:

Vanha tarina. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄😔😔😔😔

• kasper

Ilmeisesti akat luulee, että jos he antaa itsestään "kokeneen" kuvan, niin miehet olis jotenkin kiinnostuneempia x) hyi saatana...

Jos treffeillä akka alkaa jaarittelemaan jostain vanhoista hoidoistaan, niin mulla menee siinä vaiheessa kyllä pullakahvit väärään kurkkuun :)

• N25

Olen nainen ja minuakin ihmetyttää kyseinen ilmiö. Siis se, että monille nuorille naisille tuntuu olevan jokin saavutus, mitä useampia seksikumppaneita on ollut. Sitä pidetään todisteena omasta viehättävyydestä. Vaikka useimmat valomerkin jälkeen pokatuista "hoidoista" panisivat vaikka lyhtypylvästä, jos ei lämpimämpää syliä löydy... Naiset niin helposti sekoittavat seksin ja rakkauden/ihastumisen.

Ja vielä hölmömpää on se, kun he kerskailevat saavutuksillaan (tosin yhtä hölmöä se on miehilläkin). Niinkuin olisivat tehneet jotain, mihin muut eivät pysty.

En tosin ymmärrä, että 4 miestä vuodessa olisi sinkulle jotenkin suuri määrä. Puhun tässä nyt naisista, joilla mies vaihtuu kerran viikossa tai useamminkin. Mutta jokatapauksessa on erittäin tyhmää, ajattelematonta ja lapsellista kehua suhteidensa määrällä nykyiselle kumppanilleen. Ne ovat asioita, jotka fiksut pitävät omana tietonaan. Minäkin suhtautuisin epäilevästi mieheen, joka keskailisi valloituksillaan.

Poikaystävälleni vastaan lukumäärätiedusteluihin arvoituksellisesti, että onhan noita ollut, mutta ne kaikki menettivät merkityksensä kun tapasin sinut! Ja tarkoitan sitä sydämestäni.

• ex-rasia

Lähentelen tässä 3-kymppiä ja minulla on ollut kymmeniä panoja, mistä en todellakaan ole ylpeä. Suurin osa näistä oli alle 20vuotiaana (kauheeta!!!), mutta nyt aikuisemmalla iällä on alkanut tajuamaan asioita, ei seksillä miehen sydäntä saavuteta.
        Joten, jos minulla oli kymmeniä miehiä alle 2-kymppisenä, pidätkö minua edelleen jakorasiana?
        En muuten ikinä kerro miehille ex-panoistani, enkä varsinkaan lukumäärää. Ei ole hyvä jos kertoo että niitä on ollut monta kymmentä, mutta ei ole hyvä jos kertoo että niitä on ollut esim.3, silloin hän tahtoo tietää ketä ko miehet ovat ja sit alkaa käyttäytyyn mustasukkaisesti näitä kohtaan...
        Sinkulle 4miestä vuodessa ei ole paljon (itsellä ei ole kyllä ollut niin montaa), vuodessahan kerkiää jo olla esim 4 3kk pituista suhdetta. Mitä väärää siinä on jos tutustuu eri miehiin ja jatkaa matkaa jos ei miellytäkään?

• Minävaan
        ex-rasia kirjoitti:

Lähentelen tässä 3-kymppiä ja minulla on ollut kymmeniä panoja, mistä en todellakaan ole ylpeä. Suurin osa näistä oli alle 20vuotiaana (kauheeta!!!), mutta nyt aikuisemmalla iällä on alkanut tajuamaan asioita, ei seksillä miehen sydäntä saavuteta.
        Joten, jos minulla oli kymmeniä miehiä alle 2-kymppisenä, pidätkö minua edelleen jakorasiana?
        En muuten ikinä kerro miehille ex-panoistani, enkä varsinkaan lukumäärää. Ei ole hyvä jos kertoo että niitä on ollut monta kymmentä, mutta ei ole hyvä jos kertoo että niitä on ollut esim.3, silloin hän tahtoo tietää ketä ko miehet ovat ja sit alkaa käyttäytyyn mustasukkaisesti näitä kohtaan...
        Sinkulle 4miestä vuodessa ei ole paljon (itsellä ei ole kyllä ollut niin montaa), vuodessahan kerkiää jo olla esim 4 3kk pituista suhdetta. Mitä väärää siinä on jos tutustuu eri miehiin ja jatkaa matkaa jos ei miellytäkään?

En määrittele sinua jakorasiaksi jos olet vuosia sitten harrastanu irtosuhteita. Mua tässä ärsyttiki se että miks pitää ekoilla treffeillä mainostaa et on saanu tänä vuonna jo neljää kyrpää. Kyl siinä katoo kaikki kiinnostus. Ite oon kyl siinä mieles poikkeus et pidän naista kevytkenkäsenä jos on yli 2 partnerii vuodes. Ja sama koskee tietty miehiäki. Ite en oo lähteny koskaa petiin ennenku tunnen ihmisen paremmi ja mun mielestä se ei oo ees epänormaalia... Taidan olla ihan hullu

• yhden tyttö
        Minävaan kirjoitti:

En määrittele sinua jakorasiaksi jos olet vuosia sitten harrastanu irtosuhteita. Mua tässä ärsyttiki se että miks pitää ekoilla treffeillä mainostaa et on saanu tänä vuonna jo neljää kyrpää. Kyl siinä katoo kaikki kiinnostus. Ite oon kyl siinä mieles poikkeus et pidän naista kevytkenkäsenä jos on yli 2 partnerii vuodes. Ja sama koskee tietty miehiäki. Ite en oo lähteny koskaa petiin ennenku tunnen ihmisen paremmi ja mun mielestä se ei oo ees epänormaalia... Taidan olla ihan hullu

Et ole hullu, vaan fiksu kaveri. Kyllä on tyttöjä joilla ei ole miestä joka sormelle ollut ja jotka ei kokemuksiaan jakele muiden tietoon.

• suski
        Minävaan kirjoitti:

..treffiseurasi paremmin? Nainen (=tyttö), joka kertoilee ex-panoistaan eka treffeillä tai yleensäkin koskaan, on ihan idiootti. Tiedä sitten millä perusteella pyydät tyttöjä treffeille, mutta kyllähän tuollainen sammakko suusta paljastaa sen, ettei muutenkaan voi kovin välkky ihminen olla kyseessä.
        Ja 4 seksikumppania vuodessa sinkulla on todellakin PIENI määrä. Itselläni saattoi olla 4 eri miestä viikossa, mistä tietenkään en kertoile rakkaalleni yhtään mitään. Enhän minä tyhmä ole. Jakorasiaksi nimittely on aivan turhaa, sillä sinkkuna voi panna ketä haluaa, mutta seurustelusuhteessa yksi mies riittää.
        Tapasin mieheni muuten baarissa ja kaikki tapahtui jo eka iltana ja nyt olemme onnellisesti yhdessä ja melkoisen ihastuneita.

• Reima Ratkaisu
        ex-rasia kirjoitti:

naiminen ei ketään pahenna. Totta on ettei näitä exiä kannata mainostaa, saattaa tulla toiselle paha mieli, jos joutuu vertailuun.

Jos sinun elämäsi miehet tulevat mustasukkaiseksi siitä, että olet ollut tavoittelemisen arvoinen muillekin, tapailet kyllä ihan vääriä miehiä! :D

• m26

Kai se on ajan henki ja eihän pieni kokemus ketään vahingoita... nuoremmat naiset ainakin tuntuu yrittävän tehdä vaikutusta asialla, ei sitä kannata ottaa niin vakavasti. Eikä se naista huoraksi tee jos joskus yhdenillanjuttuja tms harrastaakin.

Muuten paras mikä itsellä on sattunut kohdalle oli nainen jolla oli omien sanojensa mukaan ollut n. 40 kumppania ja kokeillut kimppaakin. Vertaa siihen. :)

• Historia

Tuntuu siltä, että vaikka eletään toista vuosituhatta. Olisi parempi jos olisi Kestikievareita ja Porttoloita joissa miehet voisivat purkaa paineitaan.Ja kun aika on heille kypsä ,hakevat vaimon tyttökoulusta tai noviisin luostarista. (Isi laittanut oppia saamaan ja kunnon ylkää odottamaan) Mailma ois varmaan paljon parempi paikka. Ainakin miehille.

• kiteytit
        Historia kirjoitti:

Tuntuu siltä, että vaikka eletään toista vuosituhatta. Olisi parempi jos olisi Kestikievareita ja Porttoloita joissa miehet voisivat purkaa paineitaan.Ja kun aika on heille kypsä ,hakevat vaimon tyttökoulusta tai noviisin luostarista. (Isi laittanut oppia saamaan ja kunnon ylkää odottamaan) Mailma ois varmaan paljon parempi paikka. Ainakin miehille.

kaikki parisuhdeongelmat tossa :) Mihet haluavat saada kaiken, parisuhteen jossa he voivat elää kuten ovat sinkkuna tottuneet ja jossa nainen luopuu kaikesta omasta elämästä passatakseen kotona miestään. ja sit vielä ihmettelette miks suhteet ei toimi ;)

• kaksvitonen

No onhan noita miehiä ollu, että en itsekään pysy laskuissa mukana, mutta en todellakaan ole kehuskellu mun mies saavutuksista, päinvastoin..luulen että nämä naiset tai nuoret tytön tylleröt ovat asia erikseen joilla on tapana rehennellä ja kertoilla seksiasioistaan..
      kai sillä yritetään tehdä jotain vaikutusta mutta yleensä nämä jutut puhutaan ihan tyttöjen kesken.

• ~<3~

Ihmettelen naisena ihan samaa, että miksi pitäisi hypätä jokaisen miehen sänkyyn ja olla kokeillut kaikkea. Naiset nimittäin keskustelevat näistä seksikokemuksistaan keskenään ja haluavat tuntea itsensä hyviksi rakastajiksi, jotta saisivat miehet koukkuunsa, itse yritän vältellä aiheita kaveripiirissä, koska en hypi miesten kanssa sängystä sänkyyn, etsin ainoastaan seurustelukumppania enkä huoli mitä tahansa vain sen takia että sellainen olisi..
      Naiset myös kyselevät toisiltaan "koska oot viimeks saanu" ja olisi nolo jos vastaus olisi useampia viikkoja..
      Oikeastaan se on nykyisin jonkinlainen "suosion mittari" naisen mielestä tj. Ja kaverien painostusten tulosta..

• jupe

Ei kumppanien määrällä niin väliä ole, eipähän petä sit seurustellessa niin helposti kun on kokemusta. Mut et miehelle kehuskelee panoillaan huhuh. Mulle ihan sama jos nainen jakaa sinkkuna ollessaan(olettaen tietty että ehkäisy on kunnossa), kunhan ei petä yhdessä ollessa.

• JokuWaan
        jupe kirjoitti:

Ei kumppanien määrällä niin väliä ole, eipähän petä sit seurustellessa niin helposti kun on kokemusta. Mut et miehelle kehuskelee panoillaan huhuh. Mulle ihan sama jos nainen jakaa sinkkuna ollessaan(olettaen tietty että ehkäisy on kunnossa), kunhan ei petä yhdessä ollessa.

Elikkä musta taas tuntuu, että meiltä naisilta odotetaan sitä kokemusta niin miesten ja naistenkin suhteen. Ite olen 19-wee jä lähes kokematon... Ei ole löytynyt oikeaa tyyppiä, jonka kanssa olisin halunnu. Olen seurustellu jotain paria kuukautta, mutta en ole halunnut mennä loppuun asti... En itsekään tiedä miksi...? Kuitenkin kaveriporukoissa ja muuallakin keskusteltaessa asiasta minä olen se joka saa asiaa hävetä ja he ylpeilevät 10-20 seksipartreneillaan... Se vain menee niin, mutta itse olen ainakin päättänyt, että kaksi yhden illan suhdetta on jo liikaa ja tästä lähdin odotan nyt sitä "oikeaa"...

• kelpais kyllä

vanhapoika ei olisi kranttu

• LutkaGigoloHoroPukki

Vai että "jopa" neljä miestä vuoden sisään? Siis tuohan on sinkulle jo aika säälittävää.

Tässä normaali sinkku:
      Joka perjantai baariin, sieltä hoito kotiin. Hoidon kanssa tai ilman seuraavana päivänä ryyppäämään, joko pe illan hoito tai joku muu hoito kotiin.
      Näin siis yleensä joka perjantai. Tästä sitten voikin laskea yksinkertaisen laskun. Vuodessa tämä sinkku hoitelee 52-104 hoitoa, ellei sitten hanki ns. vakipanoa, joka onkin kannattavampaa, mutta vaikeampaa onnistua sellainen saamaan, koska vaarana on että jompikumpi ihastuu, jolloin tapahtuu joko "ero" taikka toisenkin ihastuessa vakipaneskelu saattaa johtaa seurusteluun, jolloin sinkku-ura päättyy.

Sinä "Minävaan" taidatkin olla seurustelevaa tyyppiä, ja tiukka sellainen. Ihmiset voi luokitella kahteen luokkaan: seurusteleviin tyyppeihin ja sinkkutyyppeihin. Sinkkutyyppiä ahdistaa ajatus seurustelusta, ja siitä että joku takertuu ja alkaa latelemaan sääntöjä, kuinka toisen pitäisi elää *puistatus*. Seurusteleva tyyppi (sinä "Minävaan") kammoaa yksinjäämistä ja itsenäistä sinkkuelämää kuin ruttoa, eikä voi ymmärtää etteivät kaikki yksinkertaisesti halua seurustella, mutta tarvitsevat seksiä aivan yhtä kovasti kuin seurustelevatkin tyypit (eivät toki kaikki).

Yhteenveto: Jotkut tyydyttävät seksintarpeensa suhteessa, toiset yhdenillan jutuilla tai vakipanolla. Näin se vaan on.
      Oliko tässä jutussa pointtia? En tiedä, yritin vain valaista sinulle "Minävaan" sinkkuelämän saloja, ja taisin aiheuttaa sinulle sydänkohtauksen, anteeksi. Totuus kirpaisee.

• pete

..hienoa,kivaa siinä on jos saa joka pe ilta kaadettua jonkun tuntemattoman sänkyyn ja kännissä sitten naida sitä???

siksikö jotta voi kavereille kehua kuinka monen kanssa on nussinu?

nojoo, toisille sopii toisille.

seksi ilman tunteita ei ole mitään.

tämä vain minun mielipiteeni.

illanjatkot

• pete
        pete kirjoitti:

..hienoa,kivaa siinä on jos saa joka pe ilta kaadettua jonkun tuntemattoman sänkyyn ja kännissä sitten naida sitä???

siksikö jotta voi kavereille kehua kuinka monen kanssa on nussinu?

nojoo, toisille sopii toisille.

seksi ilman tunteita ei ole mitään.

tämä vain minun mielipiteeni.

illanjatkot

sori noista kirjoitus virheistä =)

• mie

Mua ainakin hävettää olla vielä 19-vuotiaana neitsyt. Kaverit jos alkaa puhumaan jotain aiheeseen liittyvää niin liukenen paikalta koska en ole "kelvannut" vielä kellekkään ja sekös hävettää. Baareissä käyn aika harvoin.

Ja miks on vaan jako kahteen eli lutkat ja kiltit tytöt... Nämä lutkatko osaa vaan tyydyttää miehen ja kiltti tyttö on yhtä kuin lahna. Jos sen oikean joskus löydän ja petipuuhiin pääsen niin kyllä varmasti parin harjoitus kerran jälkeen alkaa sujua...

• liinu

mies joka jaksaa jauhaa naisen seksikumppaneitten määrästä on yleensä huonon itsetunnon omaava tapaus joka pelkää että sieltä kymmenien joukosta saattaapi löytyä isompi munanen ja parempi taitoinen tyyppi jota jäädään kaiholla muistelemaan!
      pistä mies pääkoppas kuntoo ja lähe sit vasta iskemään naisia kun itsetuntosi kestää sen että muitakin miehiä on maailmassa kuin sinä! jos neitsyeen haluat niin kokeile nunnaluostaria, saat olla the MAN, mie vien, sie vikiset tyyliin.

• Reima Ratkaisu

Ihminen, jota kiinnostaa sairalloisesti toisen ihmisen menneisyys ja entiset panemiset on itsetunnoltaan heikko paskiainen, jonka ei kannattaisi ollenkaan harkita mitään ns. vakavaa seurustelua.

• Anonyymi
        Reima Ratkaisu kirjoitti:

Ihminen, jota kiinnostaa sairalloisesti toisen ihmisen menneisyys ja entiset panemiset on itsetunnoltaan heikko paskiainen, jonka ei kannattaisi ollenkaan harkita mitään ns. vakavaa seurustelua.

Kyllä tuli nuorempana poljettua akkaa joka oli ollu ties kuinka monen kanssa eikä siitä mulle mitää paniikia tullu,sai laskea sisälle joka kerta kun ei voinu enää lapsia saada,syytä en tiedä.

Se joka alkaa valikomaan jää usein ilman!

• Anonyymi

Palstan asiantuntijat kertoo, että se on miehen huonon itsetunnon vika, jos tämä ei halua suhdetta jakorasian kanssa. Ootte te hulluja.

• Anonyymi

Jos teoreettisesti ajateltuna minulla on ollut 20 miestä seksikumppanina ja iältäni olen 50+ niin se sitten tekee minusta h0ron jonkun miehen silmissä? Muutama baaribongaus ja loppujen kanssa yrittänyt vakavempaa suhdetta aina. Miehet paljastuneet kusipäiksi jossain vaiheessa suhdetta.

• Anonyymi

toivottavasti kerrot tuon tiedon aina kun alat tustumaan uuteen mieheen.
        tosin se aika varmasti näkyy sinusta hyvin jo päällepäinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toivottavasti kerrot tuon tiedon aina kun alat tustumaan uuteen mieheen.
        tosin se aika varmasti näkyy sinusta hyvin jo päällepäinkin.

Juu toki toki kerron. Miten se näkyy päällepäin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu toki toki kerron. Miten se näkyy päällepäin?

se näkyy naamasta. alkaa roikkumaan pahasti...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

se näkyy naamasta. alkaa roikkumaan pahasti...

Olipas taas järkevä kommentti, ei helfetti. Huomaa että oot joku peräkammarin käteen vetelijä.

• Anonyymi

"jos akalla on ollu 4 miestä vuoden sisää"

huomaa heti että ketju on pahasti vanhentunut. tuollainen nainen luetaan nykyään lähes neitsyeksi.... ei kukaan nyt kehtaisi edes yrittää kehua noin vähäisellä määrällä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      272
      14511
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      71
      7352
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      212
      7184
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      66
      5186
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      116
      4923
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      75
      4744
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      102
      4544
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      29
      4480
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      78
      4197
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      102
      3978
    Aihe