Mitense menee, teetko sen niinkuin on pyhitys kirjoitettu tai omalla tavallasi?
Itselläni päivä tämä menee veneen nostossa maalle kuivalle/märälle levollisin mielin jonka jälkeen annan silmäni Tv:lle ja suuni rapuloisille....tosin ovat pakastettuja sulamaan iltasexi sopivasti...
http://oltsux.nettisivu.org/rapuloisia/
Päivä tämä?
11
92
Vastaukset
- rygseck
Kyökinnurkassa hehkuu puuhella suloista lämpöä lokakuun koleaan aamuun... ei tee mieli menä pihalle :O
Taidan laittaa jotain pannulle tirisemään, kera sipulin - josko siitä vähän lämpenis =)
Päivällä korjaan autoa, sitten nukun...
Pyhä on hyvä pyhäksi pyhittää !- profil.o
No niinpä tietysti, siellä hella lämmin hehku ja täällä takka leimuten taivaan tuuliin :(
Hmmm.. ja hmmm sipulin kera ja sit vielä tirisee..., eix tulis vaihto, saat joki ravut ja maksan postikulut jos vain pannu vielä tirisee ku haen sit postista :)
Täs sen näkee ettei etes auto saa nauttia levosta omasta :D - rygseck
profil.o kirjoitti:
No niinpä tietysti, siellä hella lämmin hehku ja täällä takka leimuten taivaan tuuliin :(
Hmmm.. ja hmmm sipulin kera ja sit vielä tirisee..., eix tulis vaihto, saat joki ravut ja maksan postikulut jos vain pannu vielä tirisee ku haen sit postista :)
Täs sen näkee ettei etes auto saa nauttia levosta omasta :DNo kun... autolla on pipi, eikä sitä saa kiusata sillon - pitää laastaria laittaa ja vähän käärettä kipeeseen tassuun ;D
Sit mä huristelen hakemaan ne ravut poloiset !!
Palkaks tiristän muutaman kyyneleen, jooko ??
- "Heikku"
Hyvin menee, kiitos kysymästä.
On vallan raikas olo. Pujahdin ihanan kuumaan (siis Tosi kuumaan) suihkuun.
Seistä törötin suihkun alla ja annoin veden kietoa itsensä ympärilleni. Ihan mahdottoman ihanaa, kun vesi hiipertää ihoa.
Olin niin kauan, kunnes väritykseni oli muuttunut albiinosta tiiliskiven väriseksi ja sitten olikin aika astua pois suihkusta.
Hiusten suoraksi föönaus ja sitten pistin hynttyitä niskaan, kaadoin kahvia kuppiin ja menin ulos istumaan ja nauttimaan.
Leivän palasia nakkelin oraville.
Tässä oon nyt hetken ja usko tai älä, niin minäkin meinaan nostaa veneen ylös. Se raahataan vetämällä (minä, poika ja pojanpoika) vedestä maille ja käännetään kumoon.
Rapuja en syö. En kykene syömään rapuja, koska ne tapetaan niin inhottavalla ja julmalla tavalla.
Illalla kuuntelen musiikkia kuulokkeilla ja kenties itsekin jotakin soittelen.
Tämmöstä täällä.- profil.o
Ohos mikä aamu sinulla, oon nyt vähän sanaton..kirjoittelun kera :)
Jätetäämpä noi ravut sit!
Se utu oli sankkaa kun ikkunasta aamulla katsoin ja aurinko kuivatti sen mutta kun se kirkastaa värit ja kaiken muun, sisimmänkin tummat ajatukset saavat hieman valoa niin että kyllä tämä päivä tuoksuu kuin vastaleivottu pulla, nam!!
- profil.o
Se tekee kuurasta..syksyä kummiskin.
Se vasta leivottu pulla voi silmällä, tai piirakka mustikan makuinen, nami :)
Mietin äsken mennäkö Wellamoon katsoomaan taidenäyttelyä.
Siellä on Ilja Repinin ja hänen oppilaidensa taidetta näytillä.
Mutta kun se on vasta hiljan avautunut niin jätän tuon reissun lomautusviikolle.
Silloin ehkä ei niin paljon ole ihmisiä kun viikolla pääsee katsomaan.
Eilen kävin hämyjä katsomassa hämähäkkinäyttelyssä.
Onneksi menin sinne heti kun se aukesi kun lähdin pois niin oli niin paljon lapsellisia perheitä tullut ettei kuullut omia ajatuksiaan.
Ulkoilen tänään ja nautin luonnon kauneudesta.
Merikin on melkoisen tyyni nyt.
Rauhaisaa sunnuntaita kaikille.- profil.o
Itse en osaa käsitellä taidetta joka on seinällä, mutta katu taiteessa aina pysähdyn joko katsomaan tai kuuntelemaan, minulle jotenkin elävempää.
Tosi, kyllä luonto näyttää nyt värinsä jos saa hiukan aurigon sadettä.
Kiitos, rauhaisaa sunnuntaita sinullekkin Tulisilla.
- Rattus sp.
Ajattelin käväistä jossakin vaiheessa kirpparilla, kun on noin hyvä pyöräilyilma. Sisko jo soitteli ja houkutteli liikkeelle. Ehkä soitan myös ystävälle tapaan hänet samalla jossakin teellä/kahvilla.
Muuten ajattelin kyllä tehdä yhden paperihomman loppuun, vaikka menisi pitkälle iltaan. Valmistella myös jonkin verran huomista. Siinä sivussa vähän järjestellä kotona.
Elin mukavan oloinen päivä on tiedossa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725