Kirjoitin äsken vastauksen erääseen aloitukseen ja kun kirjoitin Heikunkeikku-nimen lähettäjäksi, niin tuli teksti, että Heikunkeikku nimimerkki on varattu. Piti valita toinen nimimerkki.
Tavattoman ikävää, kurjaa, raukkamaista, epäkohteliasta ja vaikka mitä, että joku on nyt rekisteröinyt minun nimimerkkini. Perin harmillista.
Täten nyt sitten tiedoksi teille, että kun rekisteröity Heikunkeikku astahtaa palstalle, niin se EN ole minä.
Minä en ole rekisteröinyt itseäni, enkä rekisteröi tulevaisuudessakaan.
Minkähän takia joku tahtoo minulle näin tehdä?
Noh, kaiketi on kyllästynyt meikäläisen kirjoituksiin.
En siis enää voi käyttää Minun omaa nimimerkkiäni. Olen siis Heikku. Sen nimiseksi joku on minua sanoskellut, että olkoot sitten niin.
T: Heikunkeikku... eiku Heikku
No johan meni sekokirjoitukseksi tämä mun aloitukseni.
Siis: Nyt en sitten voinut kirjoittaa Heikkuakaan. Heh, sekin on varattu:)
Huomaan, että en ole tervetullut palstalle, ainakaan jonkun/joidenkin mielestä.
T: Mikä-mä-oon-sit
Voiko tämä olla totta :(
36
265
Vastaukset
Joko joku tekee kiusaa tai sitten joku on keksinyt saman nimimerkin ja on rekisteöinyt sen. Joku joka ei ole näillä palstoilla ollenkaan.
Siksi olen itse rekisteröitynyt että voin olla rauhassa tällä nimimerkillä.
Ota joku nimmari jonka saat ja rekkaudu niin sitä ei voi kukaan vallata.
Paitsi.... silloinkin voi käydä niin että joku ottaa samantapaisen niin kun kävi kuuskymppisissä.
Joku rekkas yhtäkirjainta erilaisen ja alko kiusaamaan yhtä ihmistä mutta äkkiä sekin sitten katkes.
Ikäviä nää jutut on mitä täällä on ja tarkkana saa olla.- Mikä-mä-oon-sit
Niin, voihan se olla niin, kuten sanot, että joku on ottanut saman nimen ja ei laisinkaan ole tällä palstalla.
Toisaaltaan Heikunkeikku-nimimerkki on sen verran lapsellisen töppö-töppö, että luulisin ettei se kovin haluttu nimimerkki ole.
Hmmm...on vähän höntti olo, koska tuntuu, etten Osaa kirjoittaa toisella nimimerkillä. Heikunkeikku sai/voi kirjoittaa vähän höperösti:)
Samalla tyylillä en voi kirjoittaa, jos olisin joku toinen nimimerkki.
Ah, onko päälleni laskeutunut identtiteettikriisi:)
Tarttee vaihtaa tyyliä. Ottanen semmosen tyylin, joka lähemmin muistuttaa ihan tätä ikiomaani luonnetta (enemmän hiljainen tai jotain sinne päin)
Mutta, mutta, asioille joille ei voi mitään, niin ei voi mitään. Elikkä mitä täs valittamaan. Olkoot niin. Nakkaan Heikunkeikun tunkioon ja jätän sen sinne.
Kiitti vastauksesta "tulisilla".
- profil.o
Reggaa nicki, ni voit keskittyä toisenlaisiin kirjoituksiin.
- Mikä-mä-oon-sit
Mitä tarkoitat, että "toisenlaisiin kirjoituksiin"?
Tarkoitatko, että sitten en tekisi tälläisiä aloituksia?
Tämä aloitukseni on Ensimmäinen tänä vuonna. En tapaa tehdä aloituksia.
Tämä siis oli poikkeus. En osaa tehdä mielenkiintoisia aloituksia. En keksi asiaa. Ja silloin harvoin, kun keksin, niin en saa vastauksia. - profil.o
Mikä-mä-oon-sit kirjoitti:
Mitä tarkoitat, että "toisenlaisiin kirjoituksiin"?
Tarkoitatko, että sitten en tekisi tälläisiä aloituksia?
Tämä aloitukseni on Ensimmäinen tänä vuonna. En tapaa tehdä aloituksia.
Tämä siis oli poikkeus. En osaa tehdä mielenkiintoisia aloituksia. En keksi asiaa. Ja silloin harvoin, kun keksin, niin en saa vastauksia.Ei hermoilla, ok !
Ennen tässä suomijujussa oli puutteita, kun laitoit nickin perään pisteen tai pilkun tai nickia ennen viiva tai pilkku/piste ja haulla nickin kirjoitukset ampuivat seksistä uskontoon.
Itselläni on ollut monta reg:nickiä ja varmaan tulee jatkossa niitä olemaankin koska Suomi24 antaa siihen mahdollisuuden, mutta ei Reg: nimettönämä (eli puska jonka nimeä voi käyttää kuka tahansa)
ELI SINUN TUNNUS NIMESI ON MEIDÄN KAIKKIEN SUOM24I:JÄN KÄYTETTÄVISSÄ.
Ei keksimällä mitään saavuteta, mut jos jotain muuta ni heti olen vastaamassa ja jos en osaa vastata ni keksin jotain :D - Mikä-mä-oon-sit
profil.o kirjoitti:
Ei hermoilla, ok !
Ennen tässä suomijujussa oli puutteita, kun laitoit nickin perään pisteen tai pilkun tai nickia ennen viiva tai pilkku/piste ja haulla nickin kirjoitukset ampuivat seksistä uskontoon.
Itselläni on ollut monta reg:nickiä ja varmaan tulee jatkossa niitä olemaankin koska Suomi24 antaa siihen mahdollisuuden, mutta ei Reg: nimettönämä (eli puska jonka nimeä voi käyttää kuka tahansa)
ELI SINUN TUNNUS NIMESI ON MEIDÄN KAIKKIEN SUOM24I:JÄN KÄYTETTÄVISSÄ.
Ei keksimällä mitään saavuteta, mut jos jotain muuta ni heti olen vastaamassa ja jos en osaa vastata ni keksin jotain :DEi, en hermoile, en.
Mutta älä sääkääkkää HUUDA. Hyvä ihminen sentäs. Onko ok häh:?
Eipäs sitten olekaan Enää käytettävissä kaikkien suomi24:ään kirjoittavien kesken. Vain ja ainoastaan yks voi käyttää tuota entistä nimimerkkiäni, jota en edes ääneen enää tahdo sanoa, saati kirjoittaa:)
Minulle ei sitten tartte antaa mitään päähän taputteluita, että silu-silu sinua raukkaa, kun sinulta vedettiin Nimi veks. Olen melko varma, että kenties/ehkä/kait olen tullut TYÖNTÄNEEKSI nimimerkin jollekin.
Kyl` se näin on. - Heikunkeikku..
Ei, en hermoile, en.
Mutta älä sääkääkkää HUUDA. Hyvä ihminen sentäs. Onko ok häh:?
Eipäs sitten olekaan Enää käytettävissä kaikkien suomi24:ään kirjoittavien kesken. Vain ja ainoastaan yks voi käyttää tuota entistä nimimerkkiäni, jota en edes ääneen enää tahdo sanoa, saati kirjoittaa:)
Minulle ei sitten tartte antaa mitään päähän taputteluita, että silu-silu sinua raukkaa, kun sinulta vedettiin Nimi veks. Olen melko varma, että kenties/ehkä/kait olen tullut TYÖNTÄNEEKSI nimimerkin jollekin.
Kyl` se näin on.Kyllähän täällä voi käyttää mitä hyvänsä nimimerkkiä kuka hyvänsä
- rygseck
Voi kökkö :/
Vaan toi just on ongelma kun ei rekkaannu... kuka tahansa saa napattua käyttämäsi nickin...
Täs viimeaikoina, ainakin tuolla runopuolella, on pyörinyt joku sekopää, joka tekee aloituksiakin toisten nickeillä sitten vastannut kommentteihin miten sattuu - ikänä ei voi tietää kuka kulloinkin kirjoittaa.
Koitin käydä etsimässä tota heikunkeikkua... eipä löytynyt. Ei muuten myös pelkkää heikkuakaan - joku heikku-52 kyllä oli, mutta hän näyttää kirjoitelleen jo jonkin aikaa...
Eli voi olla, että joku on ilkeämielisyyksissään rosvonnut nimimerkkisi ja piilottanut sitten profiilin...
Kuka tietää...- Mikä-mä-oon-sit
Niin, kuka tietää...
Enkä ala sitä pohdiskelemaankaan, koska eipä siitä mitään hyötyä ole.
- zz-zz
Ei täällä voi varata nimimerkkiä, jos ei rekisteröidy. Se on ihan selvä sääntö.
Jos nimimerkki hyväksytään, niin se on laillinen.
Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka pitävät nimimerkkiään yksinoikeutenaan, jos ei ole rekisteröinyt sitä.- Mikä-mä-oon-sit
Voi että-että mun tekis mieli sanoa, että olet väärässä.
Mutta en voi. En voi.
Olet nimittäin ihan oikeassa. Heikunkeikku-nimimerkki ei ole yksinoikeuteni, koska en ole rekisteröinyt sitä itselleni. Näinhän se menee.
Aloitusta en tehnyt sen takia, että toisin jollakin tavalla esille, että MINÄ nyt olen NIIN Tärkeä, että kukaan ei kertakaikkisesti saa napata mun nimmariani.
Asia tuntui kurjalta, sen myönnän. Jopa ensi tuntemus oli suutahdus.
Tein aloituksen siksi, että tahdoin vaan sanoa, että minä en ole sitä nimimerkkiä rekisteröinyt. Ettei tulisi sellaista tilannetta, että samainen nimimerkki tulee tälle palstalle ja sitten muut luulisivat, että se on juuri minä.
Ymmärrätkö, mitä tarkoitan.
En ole enää suutahtanut. Hieman vaan ihmettelen.
Jos rekisteröidyn, niin rekisteröidyn siksi, että minä itse tahdon rekisteröityä. En rekisteröidy sen takia, että joku yrittää pakottaa minut rekisteröitymään.
Voinhan minä alkaa lymyilemään puskissa. Niinhän moni muukin tekee. Kaalinlehden alle ryömiä, sinisimpukan sisään, muratin juurelle tai sit kesäkurpitsan siemenen päälle. Voih, onhan niitä puskia:) - zz-zz
Voi että-että mun tekis mieli sanoa, että olet väärässä.
Mutta en voi. En voi.
Olet nimittäin ihan oikeassa. Heikunkeikku-nimimerkki ei ole yksinoikeuteni, koska en ole rekisteröinyt sitä itselleni. Näinhän se menee.
Aloitusta en tehnyt sen takia, että toisin jollakin tavalla esille, että MINÄ nyt olen NIIN Tärkeä, että kukaan ei kertakaikkisesti saa napata mun nimmariani.
Asia tuntui kurjalta, sen myönnän. Jopa ensi tuntemus oli suutahdus.
Tein aloituksen siksi, että tahdoin vaan sanoa, että minä en ole sitä nimimerkkiä rekisteröinyt. Ettei tulisi sellaista tilannetta, että samainen nimimerkki tulee tälle palstalle ja sitten muut luulisivat, että se on juuri minä.
Ymmärrätkö, mitä tarkoitan.
En ole enää suutahtanut. Hieman vaan ihmettelen.
Jos rekisteröidyn, niin rekisteröidyn siksi, että minä itse tahdon rekisteröityä. En rekisteröidy sen takia, että joku yrittää pakottaa minut rekisteröitymään.
Voinhan minä alkaa lymyilemään puskissa. Niinhän moni muukin tekee. Kaalinlehden alle ryömiä, sinisimpukan sisään, muratin juurelle tai sit kesäkurpitsan siemenen päälle. Voih, onhan niitä puskia:)Se on hyvä, että tiedät ettei kukaan ole tehnyt väärin, siis virhettä.
On sekin mukavaa, että on vakikirjoittajia, saman nimimerkin käyttäjiä. Minä harvoin vastailen kenenkään aloituksiin, vaikka luen päivittäin palstaa.
Olen myös rekisteröitynyt, mutta käytän enimmäkseen eri nimimerkkejä.
Yritän vastata asiallisesti ja ketään loukkaamatta.
Sinä olet yksi mukavimmista ja sanavalmiimmista kirjoittajista. Keksi joku muu nimimerkki ja jatka samaan malliin.
- Rattus sp.
Edelleenkin Heikunkeikku, kunhan tiedetään, minkä nimimerkin suojissa olet :). Varmasti sillä hetkellä harmittaa, mutta onneksi elämässä on tärkeämpiä asioita. Tuolla tavalla huomaan ajattelevani, kun sorrun jonkun pöhilön (lue hörhän) kanssa riitelemään.
Täällä on muuten todella hieno ilma :).- Mikä-mä-oon-sit
Rattus sp.
Täälä on kans mitä mahtavin ilma. Aurinko mollottaa taivaalla, eikä pahemmin edes tuule.
On on ja on. Elämässä on hurjan paljon tärkeämpiä asioita, kuin yks vaivainen nimimerkki. Sitäpaitsi se on vieläpä ruman kuuloinenkin, hyi:)
Minua ei enää edes harmita. Jos joku pikkasen harmittaa, niin se, että tulin tehneeksi tälläisen lapsellisen aloituksen. Annoin itselleni jo korvatillikan, että ihan punaposkisena nyt kirjottelen.
- Heikunkeikku.
voit olla vaikka Heikunkeikku.
- Heikunkeikku.
Tuo oli kokeilu. Pelkkä piste lopussa riittää.
- Rattus sp.
Heikunkeikku. kirjoitti:
Eli jatkossakin Heikunkeikku :). Hyvä!
- Mikä-mä-oon-sit
Heikunkeikku. kirjoitti:
Oh, näinkö on, että piste perään ja pläts kaikki onnistuis.
Hmmm...
Toisaaltaan, jos joku alkaa urakalla Heikunkeikkuilemaan rekisteröidyllä merkillä ja välillä kirjoittaa rekisteröimättömänä, niin jos minä puolestani kans käyttäisin samaa nimimerkkiä, niin sekaisinhan siinä immeiset menisi.
Ei, olen nyt heittänyt veks tuon nimimerkin. Se on nyt haisevassa tunkiossa. Haravoin lehtiä päälle ja nakkasin parit kuivat oksanraadot päälle.
Pois tuo nimimerkki minusta. Ikinä koskaan kuunaan EN sitä käytä. - rygseck
Oh, näinkö on, että piste perään ja pläts kaikki onnistuis.
Hmmm...
Toisaaltaan, jos joku alkaa urakalla Heikunkeikkuilemaan rekisteröidyllä merkillä ja välillä kirjoittaa rekisteröimättömänä, niin jos minä puolestani kans käyttäisin samaa nimimerkkiä, niin sekaisinhan siinä immeiset menisi.
Ei, olen nyt heittänyt veks tuon nimimerkin. Se on nyt haisevassa tunkiossa. Haravoin lehtiä päälle ja nakkasin parit kuivat oksanraadot päälle.
Pois tuo nimimerkki minusta. Ikinä koskaan kuunaan EN sitä käytä.Laitetaankos pystyyn nimikilpailu ???
Mä osallistuisin heti =)
Tota... ööö... joo - Vinksinvonksi (se mun tuli tosta heikunkeikusta aina mieleen ;D) - Mikä-mä-oon-sit
rygseck kirjoitti:
Laitetaankos pystyyn nimikilpailu ???
Mä osallistuisin heti =)
Tota... ööö... joo - Vinksinvonksi (se mun tuli tosta heikunkeikusta aina mieleen ;D)rygseck
Ei, ei laiteta nimmarikilpailua. Huolimatta, vaikka keksiskelitkin ihan oivallisen nimimerkin:) ja sinun mielikuvituksellasi keksisit ainaskin sata eri vaihtoehtoa.
Jos rekisteröityisin, niin tahtoisin mieluusti valita vaihteeksi jonkun Hieeeaaanon, fiinin ja jotenkin erikoisen hienostuneen parfyymin tuoksuisen tuulahdus-nimimerkin. esim. "Delicatamente" vois olla tuoksuvan sopiva.
En usko että siinä on mitään henkilökohtaista. Jokseenkin kaikki helposti mieleen tulevat nimet, sanat ja sanonnat näyttävät olevat nimimerkeiksi varattuja. Jos joku sellainen tulee yhden päähän, se tulee spontaanisti monen muunkin mieleen.
Ja muistan vuosien takaa kun yritin rekata silloista rekkaamatta käyttämääni nimimerkkiä, systeemi ilmoitti sen olevan varattu. Ei sitä kuitenkaan siihen aikaan tai myöhemminkään kukaan näkynyt rekattuna käyttävän, joten epäilin että systeemi oli noteerannut vain oman rekkaamattoman nimimerkin käyttöni ja sen takia ilmoitti ettei sitä enää voi varata. Myöhemmin kun pidin sillä taukoa, onnistuin sen rekisteröimään häiriöttä.
Joten tämän systeemin sähläystä enemmän epäilisin, muutakin toimintahäiriötä on ainakin viime aikoina tuntunut riittävän...- Mikä-mä-oon-sit
Niin, joko siinä a) ei ole mitään henkilökohtaista tai sitten b) siinä on jotakin henkilökohtaista.
Mutta koska olen mieluummin hyvää ajatteleva, kuin pahaa, niin ehkei siinä mitään henkilökohtaista ole. Ja jos on, niin on. En voi ketään mistään syyttää, koska kukaan ei ole tehnyt mitään väärin.
Kiesus, että oon jotenkin lälly-lälly tänään. Sädekehä pyörii mun pään yläpuolella. Heh.
Johtuu suurenmoisesta ilmasta. Kait.
Plus, että yritän jollakin ilveellä eliminoida minun typerän aloitukseni.
Jotenkin ryömiä veks. Koiramainen olo on.
- kömpiä
hyvinhän se meni.
Kyllä silloin muutama viikko sitten olis pitänyt kellot soida.
Etkö muista, miten härskisti Sinun nimmaria väärinkäytettiin.
Se vaan pitää hyväksyä, että joka paikassa joutuu kaikkein "heikoimpien" ehdolla menemään.- Mikä-mä-oon-sit
k-kotton
Toki muistan, meinasin asiasta mainitakin tuola aikaisemmin, mutta sitten ajattelin, että olkoot. Tämmönen ruikuttelu on ikävää ja ei oikein sovi mulle.
Kyllä ne hälytyskellot alkoivat kilkuttelemaan. Työnsin kellot veks, koska ensisijaisesti en tahdo sisuksiini semmosia negatiivisia tuntemuksia ja pohdintoja, koska koskaanhan ei voi olla ihan Varma asioista. Enkä tahdo turhaan ajatella mitään turhuuksia, jos ovat turhia. (heh, pysynet perässä, mitä täs yritän sanoskella:)) Mikä-mä-oon-sit kirjoitti:
k-kotton
Toki muistan, meinasin asiasta mainitakin tuola aikaisemmin, mutta sitten ajattelin, että olkoot. Tämmönen ruikuttelu on ikävää ja ei oikein sovi mulle.
Kyllä ne hälytyskellot alkoivat kilkuttelemaan. Työnsin kellot veks, koska ensisijaisesti en tahdo sisuksiini semmosia negatiivisia tuntemuksia ja pohdintoja, koska koskaanhan ei voi olla ihan Varma asioista. Enkä tahdo turhaan ajatella mitään turhuuksia, jos ovat turhia. (heh, pysynet perässä, mitä täs yritän sanoskella:))Taidan supistaa tämän aika vähiin.
Ja supistuu muutenkin, kun työniloa on luvaassa aika runsaast joksikin aikaa.
Jos näitä epänormaaleja asioita alkaa jonossa tulla eteen, niin silloin on paras häipyä.
- ...
Jaa.
Mulla oli aikanaan yks rekisteröity nimmari. Siinä oli noit = merkit. Joku nuori kundi rekkas saman nikin, ilman merkkejä. Tuli paljon sekaannuksia.
Vajaa kymmenen vuotta sitten tuli uudistus, että kaikki nimimerkit on uusiksi rekisteröitävä. Sain vinkin etukäteen ja välittömästi keikkasin itelleni sen nimmarin, kun se kerran oli mun nimmari :DD
No siitä ei seurannut mitään sekaannuksia, kun pyörittiin aivan eri paikoissa ja kummallakin meilit jne omat.
Sitttemmin tulin tulokseen, että ei näin dorkaan huuhaa-portaalin ole kerrassaan mitään syytä rekisteröityä sisään jauhaakseen ulostetta typerysten kanssa :D
=DW= Ei löytynyt haulla muita Heikunkeikkuja kuin joku firma ja sitten muut olikin sun kannanottojas tällä palstalla. Ei ole tietoa kuka olisi mahtanut rekisteröidä nimimerkkisi, suomi24 haulla ei sellaista löydy.
- Ihmet-Ellen
Varmaan onkin joku vain rekannut, muttei kirjoittanut rekatulla suomeen ainuttakaan viestiä. Mitenpä sitä silloin voisi nähdä.
Kokeilin etsiä tuolla laajalla haulla. Ihmet-Ellen kirjoitti:
Varmaan onkin joku vain rekannut, muttei kirjoittanut rekatulla suomeen ainuttakaan viestiä. Mitenpä sitä silloin voisi nähdä.
Kokeilin etsiä tuolla laajalla haulla.No voihan tämä sinusta tuntua identiteettivarkaudelta, mutta ei se tosiaan muuta vaadi kuin pisteen, pilkun tai vaikka väliviivan, niin se toimii taas ja kyllä tällä palstalla tiedämme jo tyylistä ja huumorista, kuka sinä olet.:-)) Heikun-keikku, Heikun.keikku tai vaikka -Heikunkeikku-.
- Ihmet_Ellen
Teotwawki kirjoitti:
No voihan tämä sinusta tuntua identiteettivarkaudelta, mutta ei se tosiaan muuta vaadi kuin pisteen, pilkun tai vaikka väliviivan, niin se toimii taas ja kyllä tällä palstalla tiedämme jo tyylistä ja huumorista, kuka sinä olet.:-)) Heikun-keikku, Heikun.keikku tai vaikka -Heikunkeikku-.
Noinhan se on, mutta minä en ole Heikunkeikku. Kateus täällä hauskaa, suosittua kirjoittajaa, ja valloittavaa tekstiään kohtaan vallitsee. Ei Heikunkeikku ole ainoa kohde.
Siis, yleisesti näillä palstoilla. Onko välistä poistettu viesti, vai tuliko sinulle vahingossa laitettua kommentti väärään paikkaan? Ei silti ikään pilkuttelu anna takaisin alkuperäistä nimimerkkiä. Ihmet_Ellen kirjoitti:
Noinhan se on, mutta minä en ole Heikunkeikku. Kateus täällä hauskaa, suosittua kirjoittajaa, ja valloittavaa tekstiään kohtaan vallitsee. Ei Heikunkeikku ole ainoa kohde.
Siis, yleisesti näillä palstoilla. Onko välistä poistettu viesti, vai tuliko sinulle vahingossa laitettua kommentti väärään paikkaan? Ei silti ikään pilkuttelu anna takaisin alkuperäistä nimimerkkiä.Voi olla.
- Heikunkeikku,.-
Ihan sama kuka oot, mielipiteesi kiinnostaa, et sinä
- Mikä-mä-oon-sit
Pistän nyt vielä yhden vastauksen tänne alaha ja se on siinä sitte.
Kotiuduin juuri ja huomasin, että jotkut olivat vastailleet aloitukseeni.
Ei, en ala pelleilemään pilkkujen ja viivojen ja pisteiden kera.
Jos olen ihan rehellinen, niin minulla on ollut jo muutaman vuoden ajan aikaa rekisteröidä tuo nimimerkki, mitä en enää viitsi kirjoittaa.
Kun en ole rekisteröitynyt, niin näin siinä sit kävi. Oma vika, etten sano.
Sitäpaitsi olisi väärin, jos alkaisin käyttämään jotakin jo rekisteröityä nimimerkkiä ja lisäilemään pilkkuja ja pisteitä. Luullakseni niin ei edes saa tehdä.
Kompostiin kävin vielä vimpan kerran kurkistamassa. Sinnehän sen nimmarin nakkasin. Oivallisen nopiaa on lahoamisprosessi käynnistynyt, koska kun siirsin sivuun lehtiä, niin huomasin osan kirjaimista jo hävinneen. Kompostin kupeessa oli muutama kirjain jäljellä. Huvitti suuresti, kun sain lukea Hei kunkku. Kei-kirjaimet olivat veks. Että nakratti:)))
Mutta kiitti vaan vastauksista.
Aloitukseni voikin nyt vajota tuonne pois-pois veks. Asiani tuli sanottua. Siis, että EN enää kirjoita yhtäkään kommenttia entisellä nimimerkilläni. Jos täällä sellaisia tulee olemaan, niin ne eivät ole minun.
Lähden nyt lipettiin. Meen pesemään sormeni, sillä meinaan ruveta nuolemaan näppejäni. Likaasiin näppeihin en kajoa.
Katsotaan nyt, mitä alan nuolemisen jälkeen tuumimaan.
Kiitti nyt kuitennnnniiiii kaikille:)Nnnnooo, vain tuohon näppien nuolemiseen... Luulen sanonnan syntyneen niinä epähygieenisen keskiajan pimeinä hetkinä jolloin kynttilöiden tai tulisijan valossa syötiin paistia paljain sormin, ja syystä tai kolmannesta paisti katosikin syöjän edestä kesken nautinnon. Olisi siinä savupirtissä remakka rehahtanut jos paistiton väki olisi tuon jälkeen kätensä pessyt ja sitten istunut peukaloitaan imemään...
Mä käytän anonyyminä lähes aina samaa nikkiä. Mulle on monta kertaa tullut näytölle teksti:Voit rekisteröidä nimimerkin itsellesi, se on vapaana. En halua sitä kuitenkaan. Siis ei kirjautuneena se teksti tulee näkyviin. Joku on käyttänyt samaa, vapaana olevaa nikkiä, kun sulla on ja rekisteröinyt sen viimein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725