Syksyllä 2011 perustettu Cosecha on suomalaista vaatedesignia suunnitteleva ja valmistava vaatemerkki.
Cosecha on erikoistunut naiselliseen vaatetukseen ja kaikki tuotteemme valmistetaan Suomessa käsityönä.
Cosechan erikoisuutena on For Pretty Boobs -mallisto, joka on suunnattu hoikille mutta rintaville.
Osassa vaatteitamme käytämme luomupuuvillaa sekä osa on valmistettu kierrätysmateriaalivaatteista.
**********************************************************************************
Cosecha hakee yhteistyöhön nettibloggaajaa, joka kaipaa vaatekaappiinsa lisäkkeitä.
Bloggari on mielellään täysi-ikäinen nainen, jonka vaatekaappi ei ole kuin suurten vaateketjujen katalogi. Bloggari tietää mikä on kamera ja osaa käyttää sitä myös testaillessaan tuotteita.
Cosecha ei ole kiinnostunut alkuun mikä bloggarin vaatteen kokolapun numero tai kirjain on. Tärkeää ei ole asuinpaikka, mutta plussat bloggaajalle kuitenkin annetaan jos bloggari asustaa jossain Turun alueella tai pääkaupunkiseudulla on tarvittaessa tavattavissa niin ennen yhteistyön aloittamista kuin yhteistyön kuluessakin.
Haussa on tavallinen nainen, joka tietää miten yksittäisistä lauseista rakennetaan järkevä tekstikokonaisuus ja hän osaa elää avoimin mielin.
Suunniteltu yhteistyö olisi noin 6 - 12 kertaa vuodessa tapahtuva tuotetestaus sekä satunnaisten kilpailujen ylläpito. Kilpailut suunnitellaan yhteistyössä ja palkinnot tulevat Cosechan kautta.
Jos kiinnostuit ja olet vailla yhteistyökumppania, raapusta minulle sähköpostitse pieni esittely sinusta ja liitä mukaan ehdottomasti linkki blogistasi!
Sähköpostiosoite [email protected] -osoitteessa.
Laita otsikoksi "Yhteistyöbloggaaja".
Itse Cosechaan voit tutustua http://cosecha.fi
Etsintä on voimassa toistaiseksi. :)
Haetaan yhteistyöbloggaria
Cosechan verkkopuoti
1
153
Vastaukset
- tinjamoi
mun blogi on http://tinjamoi.blogspot.com :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911337
- 1337020
- 1005761
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385118- 524291
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323511Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223045- 793020