Isot tissithän naisen tekee

Mr Muscle.

Niin se vain on, että paljon voi antaa muita puutteita anteeksi jos naisella on mehevät hinkit. Itse olen ainakin tätä mieltä, ja uskon että valtaosa miehistä yhtyy tähän ajatuskantaan. Se kiihoittaa suunnattomasti kun vaikka takaapäin lykkiessä näkee sivusta utareiden moikaavan edestakaisin! Siinä DD-kupista eteenpäin sanoisin tissien olevan riittävää kokoa. Vähän on vaikea kiinnostua pienempirintaisista. Tai ainakin tulisi muuten olla kasvoiltaan erityisen kaunis, sellaista soikiomuotoa ja isoilla bambinsilmillä!

81

1800

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DD75

Olen naisena kuullut kylästymiseen asti rinnoistani. Täysin ulkopuoliset, vieraat miehet ottavat asiakseen huomauttaa rinnoistani esim. Kadulla tai ostoskeskuksessa. Miehet puhuvat minulle silmät rinnuksien tasolla ja idiooteimmat yrittävät esim. baarissa puristella...

Itse antaisin koskemattomuudesta ja katsomattomuudesta vuoden elämästäni... Eli isot, kiinteät luomurinnat voivat olla varsinainen kirous naiselle.

• lauta nainen

Byhyy elämä on rankkaa kun on tissit.

• DD75
        lauta nainen kirjoitti:

Byhyy elämä on rankkaa kun on tissit.

Tiedätsä siitä jotain? Jos tiedät, niin ei tarvi yhtään piruilla. Laudoilla varmaan omat ongelmansa, mut ei yhtään enemmän tai vähemmän ikävämmät kuin meillä isorintaisilla.

• leenuska k

DD75
        Ymmärrän täysin mitä tarkoitat, minun anopillani oli myös isot rinnat ja muutenkin hyvän näköinen, mutta hän ei itse tykännyt niistä ja sai vielä selkään vian niiden painosta. Ne oienennettiin ja selkävaivat katosivat. Itselläni ei ole näitä ongelmia, kuulun niihin tavallisiin. Juuri se että idiootit katsovat oikeudekseen puristella sinua täytyy tuntua nöyryyttävältä. Itse antaisin ympäri korvia samassa tilanteessa.

• tammyvonne
        DD75 kirjoitti:

Tiedätsä siitä jotain? Jos tiedät, niin ei tarvi yhtään piruilla. Laudoilla varmaan omat ongelmansa, mut ei yhtään enemmän tai vähemmän ikävämmät kuin meillä isorintaisilla.

Ai isorintaisilla vaikeaa? Itselläni on iso perse (ei leveys suunnassa vaan niin kuin latinoilla), ja minulle ei päivittäin pelkästään mainita siitä, vaan siihen kosketaan. Aivan päivittäin. Kaupoissa, baareissa, jopa kadulla. Ja siihen vielä ärsyttävä virnistys päälle niin se on menoa sitten.

Se pistää todella vihaksi. Mikä oikeus kellään on minuun koskea, paitsi omalla miehelläni ?!

Että mietippä siitä onko ne huomauttelut ja kyttäykset sittenkään niin kauheita!

• 17+11

isot rinnat ei voi olla kiinteät luomua. Se on luonnonlaki.

• POJHV

älä valita jotkut naiset eivät koe koskaan eläessään tulevansa halutuiksi. Sinä tulet joten lopeta tuo kitinä. eivät nuo dd75 ole edes mitkään turkasen isot.

• ystst
        17+11 kirjoitti:

isot rinnat ei voi olla kiinteät luomua. Se on luonnonlaki.

^ Väittää kateellinen lauta :D

• 18+16
        POJHV kirjoitti:

älä valita jotkut naiset eivät koe koskaan eläessään tulevansa halutuiksi. Sinä tulet joten lopeta tuo kitinä. eivät nuo dd75 ole edes mitkään turkasen isot.

Sanoisitko parantumisvaiheessa olevalle anorektikollekkin, että sinä et koskaan tule kärsimään lihavuudesta, joten lopeta tuo kitinä? 35 kg ei edes ole niin vähän 175 senttielle.

t. pienirintainen nainen, joka on onnellinen pienestä varustuksestaan (toki isommatkin ovat kivat, mutta itselle en ottaisi).

• Cloetta...

Nykyään kyllä plastiikkakirurgi tekee monesta tissinaisen, joten ketä kiittäminen tai kehuminen, tiedä häntä. Tissien kokoa voi siis muunnella ihan niin kuin itse haluaa, onko se sinusta kiihottavaa? Muovisäiliöt tungettu rintalihaksen alle?

Mielestäni kaikenlaiset rinnat ovat kauniit, jos vain nainen itse ne hyväksyy. Itselläni on isohkot riippurinnat ja eivät ole todellakaan kauniit mutta ne ovat MINUN rintani ja olen niistä ylpeä.

• AA=anonyymialaston

Aha vai niin... Olen siis sukupuoleton, kun mulla on pienet tissit! :D

• aivan samoa mieltä.

No niin tekee ja miehestä tekee miehen vaan 185 cm vähimmäispituus ja mielettömät muskelit. Samanlaiset patit kuin naisen rinnat. vähintään DD-muskelit.

• natural lady

Onneks omistan keskikoon rinnat ni ei tollaset dorgat ees kato minuun päin :D Tosin olen kaunis toisin kuin jotkut jotka korvaavat kirrurgin avulla puutteitaan :)

• Toinen tissimies

No mitäs sinua nyt aloittajan mielipide haittaa? :D

• pienet ei tunnu

Samaa mieltä. Isot tissit on niin MUST!!!

• Riittävästi

Sen verran pitää olla kokoa, että niiden väliin pääsee panemaan.

• hihhiii
        Riittävästi kirjoitti:

Sen verran pitää olla kokoa, että niiden väliin pääsee panemaan.

Sääliksi käy nimimerkkiä "RIITTÄVÄST" häne´lle on juuri se sama miltä nainen näyttää kunhan pääsee "panemaan" siis jos on isot niin sitä jo pannaan rintojen väliin. Luulen että tämä mulkku heikki kuvittelee jossain metsä mökissä ja sitten luulee kuvitelmiaan tosiksi.

• _______________
        hihhiii kirjoitti:

Sääliksi käy nimimerkkiä "RIITTÄVÄST" häne´lle on juuri se sama miltä nainen näyttää kunhan pääsee "panemaan" siis jos on isot niin sitä jo pannaan rintojen väliin. Luulen että tämä mulkku heikki kuvittelee jossain metsä mökissä ja sitten luulee kuvitelmiaan tosiksi.

Tykkääkö kukaan nainen edes oikeasti siitä jos pannaan tissejen väliin? En ole koskaan kokeillut, mutta tuntuis menevän samaan kategoriaan sperman naamalle ruikkimisen kanssa, eli ei kiihottava ajatus. Mitä tuollaisista voi edes "saada" siis nainen?

• Riittävästi
        hihhiii kirjoitti:

Ei olla metsässä mökissä. Toki metsäkämppäkin löytyy ja nyt ollaan useinkin siellä, metsästys-/suppilovahverokausi. Mutta kyllä ne panot tapahtuvat usemmiten Helsingin keskustassa juovuksissa olevan emännän kanssa. Toki paljon romanttisempaa ja mukavampaa olisi siellä metsäkämpällä, ja selvin päin!!! Mutta, suomalaiset naiset.....

• sopusuhtainen

Näkee ja kuulee todella että eräiden järki on jalkojen välissä tai se on kadotettu ajat sittenVoi hyvää päivää mitä idiootteja tämä saitti on täynnä::)))

• Mr Muscle.

Isotissiset naiset tietää itsekin vetovoimansa, eikä heitä ole aina niin helppoa pyydystää. Mutta kun on kerran tälläisen naisen tisuja päässyt leipomaan, niin ei vähempi enää riitä. Tämä on aivan selkeää biologiaa. Jos olisin itse nainen heikommalla varustuksella, niin menisin heti Viroon teettämään kunnon hinkit itselleni. Sen jälkeen ei olisi enää mikään tehtävä saada miestä itselleen! Ja Todella Hyvää Miestä!!

• pienennetty

Itse kävin pienennyttämässä omat F-kupin utareeni ihaniksi kiinteiksi C-kupeiksi, ja vielä mukavampaa kuin kaikki poistuneet vaivat on se, että mun kimpussa ei enää roiku tollaset miehet kuin tämä Mr. Muscle. On lähestyvien miesten taso noussut ja hurjasti!

• Kohtuus kaikessa

Hyvä! Sopusuhtaiset tissit nuo C-tissit. En pidä utareista. Ja kyllähän noidenkin väliin pano vielä onnistuu hyvin.

• Toinen tissimies

Joo, no mikset nyt samantien mene sitten koko tissejäsi leikkauttamaan kokonaan kun muillekin rintapareille kylläkin voi löytyä yhtä himoavia tyyppejä :). Eihän se nyt heti tarkoita sitä että kiinnostaa vaan rinnat! Ja se että joku pitää sinua kiihottavan näköisenä sängyssä, eikös se nyt kummiskin tunnu paljon kivemmalta kun sen sijaan että pitäisi sinua kammottavan tai epä-eroottisen näköisenä!? Vai perustuuko ajatus sit kenties sille että vaan pinnalliset pelkästään mukamas katsoo ulkonäköä?

• nhg1

TYhmät miehet tykkää isoista tisseistä? muotiteollisuus sai sinutkin aivopestyä, onnittelut.

• rouvanamu.47

Nää mister muskelit koettaa paikkoa lihaksilla jotain muuta merkittävää puutetta kehossaan..,

tällaiset köyhät provot ei lopu niin kauan kuin niihin tartutaan, parempia edelleen odotellessa...

Teeppä pikainen galluppi näiden DD:stä eteenpäin keskuudessa ja kysele, miksi heillä kiinnostaisi "moikkailla utareillaan" sinua?

Sen jälkeen voit asennoitua siihen, että "vähän on vaikea kiinostua" miehestä jolla pullottaa ainoastaan lihakset, kivaa että oot nuo viron sivustot jo valmiiks katsellut, ei muuta kuin korjaamaan sinne jalkoväli vastaan miehen mittoja niin on varaa uhota :)

• xMila

xD Tänk kaad minulla on pienet tissit niin eipä tule tuollaiset jurpojaakot minulle päätään aukomaan.

• 634567

Hajoo luihis

• Mr. Muscle.

Harmillista sinänsä, jos jotkin naiset tuntevat alemmuutta arvostuksieni edessä. Siksi koitin laittaa jo otsikon niin kertovaksi, että ei pienitissisten tarvitsisi avata ja hikeentyä lukemastaan.

Enkä voi mitään sille, että minulle tulee pienirintaisten kanssa sängyssä ollessani olo, että olen tekemisissä tytön kanssa, tai mikä vielä pahempaa olen erehtynyt poikaan. Mutta jo naisella on kunnon munkit mitkä heiluu eestaas tätä tunnetta ei tule, ja olo on varma sekä nautinto molemmille taattu.

Ehkä lisäys vielä, että naiseni rinnat saavat mielihyvin myös riippua...kun en itsekään ole enää ihan nuorukainen, niin nautin jos näen, että naisella on elettyä elämää takana jo: imetyksiä ja liiveittä tanssia. Plus että jos nännitkin ovat sellaiset "pitkät", 3-4 cm, muhkean tissikoon lisäksi, niin sehän on jo taivas!!

• ei utareita

"naisella on kunnon munkit mitkä heiluu eestaas tätä tunnetta ei tule, ja olo on varma sekä nautinto molemmille taattu. "

Siis miten ne isot tissit liittyy mitenkään siihen että "nautinto on taattu molemmille"? En ymmärrä vertausta..

• Herre gyyd!

Siis nännejen pitäis olla 3-4 cm pitkät? Ei nyt puhuta isoista nännipihoista, vaan nimenomaan nänneistä? Ei kai tuollaisia ole olemassakaan, kuin eläinkunnan muitten lajien joukossa, ja niitä kutsutaan vetimiksi. Ymmärrän kyllä, jos on pakkomielle isoista tisseistä, mutta että tuommoiset nännitkin pitäis olla? Oletko varma mihin lajiin olet sekaantunut? Toivottavasti et viattomiin eläin parkoihin.

• pienennetty

Ja hauskinta on että tälle älykääpiölle riittää kiihottimeksi kumikin (kerta kehottaa pienempirintaisia lähtemään Viroon). Vatkaa ja vaivaa muovipalloa, fetissinsä kullakin.
      Mä en todellakaan koe alemmuutta vaan helpotusta tollasen edessä, että pitääpä laittaa piiloon nämä nykyisetkin ettei vaan ala lähestyä.

• Mr Muscle.

Ei haittaa vaikka olisi rintalihaksen alla silikoniakin - 85 prosenttisen yhtä hyviä silti kuin luomutkin. Ja jokatapauksessa hakkaavat pienet mennentullen. Ja jos menette leikkaukseen, niin neuvoisin ottamaan kunnon munkit samantien...ainakin kilo per rinta. Naisilla on nimittäin yleistä, että tyydytään liian vähään, ja sitten ollaan kohta uusintaleikkaukseen menossa, ja se kustantaa rahaa.

Ja kyllä - pitkiä nännejä tarkoitin, en siis nänninpihoja. Mutta 2,5-3cm jos tarkemmin pituutta miettii...en ole työntömitalla mittaillut.

Naurintohan se on naisellekin jos mies nauttii ja himoaa häntä. Pienirintaisena naisena olisin kovin epävarma naisellisuudestani. Mutta älkää nyt loukkaantuko tästä, please - on niitä pienitissisistäkin pitäviä olemassa, uskoisin.

• Mr Muscle.

Sitä paitsi olen itse lähdössä kullin isonnusleikkaukseen Viroon. Kun isotissisen kanssa puuhailee pitää itselläkin olla kunnon vehkeet.

• Härre gyyd!!!
        Mr Muscle. kirjoitti:

Sitä paitsi olen itse lähdössä kullin isonnusleikkaukseen Viroon. Kun isotissisen kanssa puuhailee pitää itselläkin olla kunnon vehkeet.

No ota ja teetä sitten kerralla kunnon lerssi. Muistan nähneeni tuollaisia pitkiä nännejä joskus lapsena vanhoilla maalaismummoilla saunassa, jotka olivat imettäneet sen 12 lasta ja vielä maanvetovoima ja vanhojen kudosten löystyminen oli vetänyt niitä pitemmiksi, luulisin... En tosin mitannut nännejä minäkään, mutta ainakin pienen lapsen silmiin ne näyttivät varsin valtavilta. Joskus jälkeenpäin olen ajatellut, että olisin kuvitellut niiden olleen niin pitkät, mutta nyt kun sinä tuon kaltaisen ihanteen toit ilmoille, niin aloin ajatella että ehkä ne todellakin olivat sellaiset, eikä lapsen mielikuvitus tehnyt tepposia. Näillä mummoilla oli myös valtavat roikkuvat tissit, mutta niin olivat muutenkin läskejä. Eli jos pohjoisessa asut, niin ei muuta kuin jotain lestadiolaista vanhaa suurperheen äitiä vokottelemaan... Sieltä varmaan löytyy kunnon vetimet ja utareet ja tarpeeksi iso pillukin sille sun suurennetulle lerssille. Tiedä sitten tuleeko siitä leikellystä pippelistä edes toimintakykyistä, mutta tosiaan -parempi sun on mennä leikkaukseen, kun olethan ihan surkuhupaisa jos jotain suuririntaista naista havittelet, etkä pysty antamaan mitään vastineeksi.

• Mr Muscle.
        Härre gyyd!!! kirjoitti:

No ota ja teetä sitten kerralla kunnon lerssi. Muistan nähneeni tuollaisia pitkiä nännejä joskus lapsena vanhoilla maalaismummoilla saunassa, jotka olivat imettäneet sen 12 lasta ja vielä maanvetovoima ja vanhojen kudosten löystyminen oli vetänyt niitä pitemmiksi, luulisin... En tosin mitannut nännejä minäkään, mutta ainakin pienen lapsen silmiin ne näyttivät varsin valtavilta. Joskus jälkeenpäin olen ajatellut, että olisin kuvitellut niiden olleen niin pitkät, mutta nyt kun sinä tuon kaltaisen ihanteen toit ilmoille, niin aloin ajatella että ehkä ne todellakin olivat sellaiset, eikä lapsen mielikuvitus tehnyt tepposia. Näillä mummoilla oli myös valtavat roikkuvat tissit, mutta niin olivat muutenkin läskejä. Eli jos pohjoisessa asut, niin ei muuta kuin jotain lestadiolaista vanhaa suurperheen äitiä vokottelemaan... Sieltä varmaan löytyy kunnon vetimet ja utareet ja tarpeeksi iso pillukin sille sun suurennetulle lerssille. Tiedä sitten tuleeko siitä leikellystä pippelistä edes toimintakykyistä, mutta tosiaan -parempi sun on mennä leikkaukseen, kun olethan ihan surkuhupaisa jos jotain suuririntaista naista havittelet, etkä pysty antamaan mitään vastineeksi.

Olen varannut ajan Tallinnaan marraskuun alussa. Tavoitteena on pidentää 13 cm:stä 19 cm:iin. Ja sentti myös lisää paksuutta.

• Härre Gyyyyyyyd!
        Mr Muscle. kirjoitti:

Olen varannut ajan Tallinnaan marraskuun alussa. Tavoitteena on pidentää 13 cm:stä 19 cm:iin. Ja sentti myös lisää paksuutta.

Ei tuo 19 cm riitä mihinkään! Niitä on kuule yllättävän monella luonnostaankin. Sen pitää olla vähintään sellainen 25 cm pitkä ja halkaisijaltaan 6 cm luokkaa. Sitten on sellainen lerssi, että on oikeus asettaa kovat vaatimukset tissejen suhteen.

• Mr Muscle
        Härre Gyyyyyyyd! kirjoitti:

Ei tuo 19 cm riitä mihinkään! Niitä on kuule yllättävän monella luonnostaankin. Sen pitää olla vähintään sellainen 25 cm pitkä ja halkaisijaltaan 6 cm luokkaa. Sitten on sellainen lerssi, että on oikeus asettaa kovat vaatimukset tissejen suhteen.

Joillakin on luonnostaan myös isot tissit.

• Härre Gyyd!!
        Mr Muscle kirjoitti:

Joillakin on luonnostaan myös isot tissit.

Niin onkin. Siksi et voi mennä heidän eteensä pienine pippeleinesi... Sitten kun sinulla on se 25 cm lerssi niin voit olla isot silarit laittaneen naisen kanssa, mutta aidot suuret luomurinnat omaaville olet riittämätön edelleen. Näin se nyt vain on.

• 15+19

Mulla on täys b- vajaa c-kuppi johon oon ite todella tyytyväinen, ja tunnen oloni NAISELLISIKSI näissä ja mulla on vientiäkin jopa olut ihan mukavasti, Tisseistä riippumatta :) voisitko uskoa sitä asiaa?:D en tiedä, mutta onneksi on olemassa kaikenkokosia tissejä kaikkeen makuun. Onhan se niinkin että toiset tykkää hoikemmistä ja toiset paljon enemmän kurvikkaammista, toiset pitää pitkistä toiset lyhyistä ja niin edelleen. Sun kanssas oon samaa mieltä siitä asiasta että ihan turha on tälläisestä yhden ihmisen mielipiteestä vetää mitään herneitä nokkaan, hankkikoot silikonit kaikki ketkä eivät ole pienistä rinnoistaan tyytyväisiä niin ei tarvitsis täällä kitistä :)

• fghjklöiukl

Okei, tiedossa on että tissimiesten taso on vähän heikko yleensäkin, mutta tää nyt on ihan provo ja huono sellainen. Ilman tota viimeisintä jaksoi vielä ihmetyttää.

• Mr. Muscle.

Vimonen kommentti ei ollut minun. Nappulani ei tosiaan ole iso (...nuoruuden hölmöyksissä tuli joskus mittailtua, ja oli muistaakseni jotain 19cm ja risat). Mutta pelini riittää minulle, ja sehän on pääasia. Sen toisen pääasian lisäksi! :)

(Minuna esiintyvien kannattaa muistaa, että kirjoitustyylini on jäjittelemätön, koska olen itsekin niin uniikki. Kirjoituksissani on aina jokin sanoma!)

• Tuntuu jotenkin naurettavalta ajatella että jokin yksittäinen asia kuten rinnat tekevät naisen. Yhtä naurettavalta tuntuisi ajatella että hauis tekee miehen! X)

• tywy

No mikä nyt on toisesta kiihottavampaa/naisellisempaa, ei toisesta ole taas järin hääppöisempää. Mielipide kysymys mistä on täysin turha kiistellä. Meneekö se ihmisillä nyt jo jakeluun! Ei kai se nyt lopulta sen erikoisempaa ole kun et toisesta taas siniset silmät kaunistaa ja toisista taas rumentaa?

• tywy kirjoitti:

No mikä nyt on toisesta kiihottavampaa/naisellisempaa, ei toisesta ole taas järin hääppöisempää. Mielipide kysymys mistä on täysin turha kiistellä. Meneekö se ihmisillä nyt jo jakeluun! Ei kai se nyt lopulta sen erikoisempaa ole kun et toisesta taas siniset silmät kaunistaa ja toisista taas rumentaa?

Kyse ei ollut kauneusihanteista vaan naiseuden määritelmästä. Jos joku aikuisten oikeesti on sitä mieltä, että rinnat on se naiseuden mittari, ni kyseinen hlö on väkisinkin vajakki!

• tywy
        TheOne kirjoitti:

Kyse ei ollut kauneusihanteista vaan naiseuden määritelmästä. Jos joku aikuisten oikeesti on sitä mieltä, että rinnat on se naiseuden mittari, ni kyseinen hlö on väkisinkin vajakki!

Toisaalta eikös tässä tapauksessa voisi ennemminkin tulkita asian näin että isorintainen on hänen mielestään NAISELLISEMPI, samallailla kun miehen pituuteenkin liittyvissä kysymyksissäkin jonkun mielestä 180 cm on jo mies. Vai tarkoitatko nyt sitten miehiä jotka ihan kirjaimellisesti ajattelee näin? Silloin voin kyllä olla samaa mieltä kanssasi.

• ulla DD

...19 senttiä on mun mielstä aika iso :)

• yksi tissimies

Isot hölskyvät rinnat hotit minunkin mielestäni. Kunhan muuten ei ole kauhean läski. Kyllä meillä miehillä on oikeus erilaisiin naismakuihin ja turha siitä on kitistä jos omia tissejä olisi lainkaan, tai omat tissit olisivat kolmen koripallon kokoiset.

• zxcvbnnm,,,,,,,,,,,,

Tiedätkö että ne pitkät nännithän muistuttaa pientä siitintä? Olet siis piilhomo ja vielä pedari, kun tommosista innostut. Tykkäät varmaan myös isoista tisseistä siksi, kun äitisi oli kylmä ihminen ja vieroitti sinut liian aikaisin. Tai sitten hän oli tukahduttava ja pervo nainen, joka imetti sinua kouluikään asti.

• Tissnesmies

Joillakin naisilla klitoris on seisovassa tilassa niin iso, että alkaa tuntea itsensä homoksi.

• Härre Gyyd...
        Tissnesmies kirjoitti:

Joillakin naisilla klitoris on seisovassa tilassa niin iso, että alkaa tuntea itsensä homoksi.

Tarkista seuraavalla kerralla kunnolla, että se nyt varmasti on nainen, eikä "lady-boy"... Enpä ole tuommosista värkeistä naisilla kuullutkaan, korkeintaan jollain sellaisella voisi olla, jolla on piirteitä molemmista sukupuolista, eli hermafrodiitilla tai interseksuaaliksiko niitä virallisesti sanotaan (?) mutta ne nyt on aika harvinaisia, joten jos sulla on kokemusta useammastakin, olet kyllä tainnut olla mekkoon pukeutuneiden miesten kanssa. ;)

• Tissnesmies
        Härre Gyyd... kirjoitti:

Tarkista seuraavalla kerralla kunnolla, että se nyt varmasti on nainen, eikä "lady-boy"... Enpä ole tuommosista värkeistä naisilla kuullutkaan, korkeintaan jollain sellaisella voisi olla, jolla on piirteitä molemmista sukupuolista, eli hermafrodiitilla tai interseksuaaliksiko niitä virallisesti sanotaan (?) mutta ne nyt on aika harvinaisia, joten jos sulla on kokemusta useammastakin, olet kyllä tainnut olla mekkoon pukeutuneiden miesten kanssa. ;)

Enpä käy Thaimaassa. Ja millimetreistä puhutaan eikä useammasta sentistä, mutta silti.

• Härre Gyyyyyyyyyyd!
        Tissnesmies kirjoitti:

Enpä käy Thaimaassa. Ja millimetreistä puhutaan eikä useammasta sentistä, mutta silti.

Sinullapa sitten vasta onkin pieni siitin, jos muutamien millimetrien kokoinen seisokissa oleva klitoris on samanlainen kuin seisova peniksesi... Oletko ihan varma omasta sukupuolestasi, mitä jos oletkin nainen?

• Tissnesmies
        Härre Gyyyyyyyyyyd! kirjoitti:

Sinullapa sitten vasta onkin pieni siitin, jos muutamien millimetrien kokoinen seisokissa oleva klitoris on samanlainen kuin seisova peniksesi... Oletko ihan varma omasta sukupuolestasi, mitä jos oletkin nainen?

Olen omaan varustukseeni varsin tyytyväinen. Enkä puhu pelkästään klitan koosta vaan myös muodosta.

• Härre gyyd.
        Tissnesmies kirjoitti:

Olen omaan varustukseeni varsin tyytyväinen. Enkä puhu pelkästään klitan koosta vaan myös muodosta.

Eli olet omaan klitorikseesi tyytyväinen, niin koon kuin muodonkin puolesta? No kiva, olet siis löytänyt viimein naiseutesi... Vai onko sinulla mikropenis, joka on yhtä pieni kuin klitoris, ja sen vuoksi päätit alkaa kutsua sitä klitorikseksi? Kiva jos tykkäät omasta pikkuruisesta pippelistäsi ja on kivan muotoinenkin... Varmaan se on ihan söpö, mutta en tiedä tekeekö sillä oikein mitään. :)

• Tissnesmies
        Härre gyyd. kirjoitti:

Eli olet omaan klitorikseesi tyytyväinen, niin koon kuin muodonkin puolesta? No kiva, olet siis löytänyt viimein naiseutesi... Vai onko sinulla mikropenis, joka on yhtä pieni kuin klitoris, ja sen vuoksi päätit alkaa kutsua sitä klitorikseksi? Kiva jos tykkäät omasta pikkuruisesta pippelistäsi ja on kivan muotoinenkin... Varmaan se on ihan söpö, mutta en tiedä tekeekö sillä oikein mitään. :)

Eipä ole kovin pikkuruinen pippeli, eikä minulla ole klitorista. Mutta aika monta klitorista olen näykkinyt, imeskellyt ja kevyesti kielen päällä "soittanut". Eli kokemuksistani kerron. Ja pippelini on toki antanut minulle paljon iloa ja sille on ollut paljonkin käyttöä. On sitä jopa kehuttukin. (Hyvä, pikkuveli!!!)

• Härre Gyyd....
        Tissnesmies kirjoitti:

Eipä ole kovin pikkuruinen pippeli, eikä minulla ole klitorista. Mutta aika monta klitorista olen näykkinyt, imeskellyt ja kevyesti kielen päällä "soittanut". Eli kokemuksistani kerron. Ja pippelini on toki antanut minulle paljon iloa ja sille on ollut paljonkin käyttöä. On sitä jopa kehuttukin. (Hyvä, pikkuveli!!!)

Tuo kun mies alkaa kehua omaa pippeliään isoksi on ensimmäinen merkki siitä, että se on todellisuudessa pieni... Varsinkin näin anonyymisti, niin mitä ihmeen järkeä on alkaa todistella, että "on mulla iso, tytöt on tykänneet"? En ymmärrä... Miksi miehet luulee, että se klitoriksen näykkiminen tuntuu hyvältä, tai ylipäänsä liika rassaaminen? Miettikää tuntuisko hyvältä jos teidän terskaa jyrsittäisiin ja näykittäisiin... Ei varmaan! Tiedättekö, että se klitoris on paaaaaaaaaaaaaljon herkempi kuin terska? Onhan siinä paljon pienemmällä alueella suunnaton määrä hermoja. En tiedä millaisen parkkiintuneen ja känsettyneen pillun naisen pitää omistaa, että klitoriksen näykkiminen tuntuisi hyvältä.

• Tissnesmies
        Härre Gyyd.... kirjoitti:

Tuo kun mies alkaa kehua omaa pippeliään isoksi on ensimmäinen merkki siitä, että se on todellisuudessa pieni... Varsinkin näin anonyymisti, niin mitä ihmeen järkeä on alkaa todistella, että "on mulla iso, tytöt on tykänneet"? En ymmärrä... Miksi miehet luulee, että se klitoriksen näykkiminen tuntuu hyvältä, tai ylipäänsä liika rassaaminen? Miettikää tuntuisko hyvältä jos teidän terskaa jyrsittäisiin ja näykittäisiin... Ei varmaan! Tiedättekö, että se klitoris on paaaaaaaaaaaaaljon herkempi kuin terska? Onhan siinä paljon pienemmällä alueella suunnaton määrä hermoja. En tiedä millaisen parkkiintuneen ja känsettyneen pillun naisen pitää omistaa, että klitoriksen näykkiminen tuntuisi hyvältä.

Joopa joo, give me a break!! Toki tiedän, että 90 % naisista ei pidä näykkimisestä, enkä silloin näyki. Mutta 10 prosenttia nauttii suunnattomasti. Sinä supernarsistina, ajattelet tietenkin vain itseäsi! Asia selviää puhumalla ja kysymällä, mutta sinun kanssasi ei ilmeisesti voi puhua mistään. Kaiken pitää olla ennakkoon ohjelmoitua. Olet kyllä melkoinen surkimus ja toivoton tapaus! Otan osaa!!

• Härre Gyyyyyyd!
        Tissnesmies kirjoitti:

Joopa joo, give me a break!! Toki tiedän, että 90 % naisista ei pidä näykkimisestä, enkä silloin näyki. Mutta 10 prosenttia nauttii suunnattomasti. Sinä supernarsistina, ajattelet tietenkin vain itseäsi! Asia selviää puhumalla ja kysymällä, mutta sinun kanssasi ei ilmeisesti voi puhua mistään. Kaiken pitää olla ennakkoon ohjelmoitua. Olet kyllä melkoinen surkimus ja toivoton tapaus! Otan osaa!!

Taisin osua arkaan paikkaan, kun noin suutahdit! :D Miehet, sinä mukaan lukien tuovat aina esiin tuon klitoriksen näykkimisen puhuessaan suuseksin antamisesta, joten oletan sen perusteella, että miehet kuvittelevat naisten nauttivan siitä, kun se aina ensimmäisenä sanotaan -sinäkin mainitsit ensimmäisenä näykkimisen... Mitä siitä voi muuta päätellä, kuin että isket heti hampaat kiinni? :D Minun kanssani voi puhua monenlaisista asioista, jopa suuseksistä, sen antamisesta ja saamisesta. ;) Löysää vähän pipoa, vaikutat tosikolta. :)

• Olet säälittävä!!
        Härre Gyyyyyyd! kirjoitti:

Taisin osua arkaan paikkaan, kun noin suutahdit! :D Miehet, sinä mukaan lukien tuovat aina esiin tuon klitoriksen näykkimisen puhuessaan suuseksin antamisesta, joten oletan sen perusteella, että miehet kuvittelevat naisten nauttivan siitä, kun se aina ensimmäisenä sanotaan -sinäkin mainitsit ensimmäisenä näykkimisen... Mitä siitä voi muuta päätellä, kuin että isket heti hampaat kiinni? :D Minun kanssani voi puhua monenlaisista asioista, jopa suuseksistä, sen antamisesta ja saamisesta. ;) Löysää vähän pipoa, vaikutat tosikolta. :)

Härre Gyyd taisi osua arkaan, ja ennen kaikkea tuntemattomaan paikkaan, vaikka yrittääkin palstalla viisastella! En todellakaam iske ensimmäisenä hampaitani kiinni klittaan, vaan vasta naiseni pyydettyä, anottua sitä. Ensimmäisenä käyn vaeltelemassa naiseni pimpan ympäristössä ja hyvin varovaisesti siirryn klitan ympäristöön. Miksi sinä syytät minua klitan pureskelusta?? Sinähän olet aivan sairas! Tilaa ihmeessä aika Oulun Yliopistolliseen!! Sillä sieltä noin sairas olento on kotoisin!

• älä haukkaa
        Olet säälittävä!! kirjoitti:

Härre Gyyd taisi osua arkaan, ja ennen kaikkea tuntemattomaan paikkaan, vaikka yrittääkin palstalla viisastella! En todellakaam iske ensimmäisenä hampaitani kiinni klittaan, vaan vasta naiseni pyydettyä, anottua sitä. Ensimmäisenä käyn vaeltelemassa naiseni pimpan ympäristössä ja hyvin varovaisesti siirryn klitan ympäristöön. Miksi sinä syytät minua klitan pureskelusta?? Sinähän olet aivan sairas! Tilaa ihmeessä aika Oulun Yliopistolliseen!! Sillä sieltä noin sairas olento on kotoisin!

Mielestäni kyllä on sairaampaa kuvitella että naiset tykkäävät klitan pureskelusta, kuin kertoa ettei asia ole näin. Itse en ole koskaan kuullutkaan että kukaan sellaista haluaisi, en minä ainakaan ja minä puhun tyttökavereideni kanssa aika avoimesti tuollaisista asioista.

Itse sanoit:

90% ei pidä näykkimisestä, 10% pitää. Eli härreguud edustaa enimmistöä mielipiteensä kanssa joten ainoa epänormaali tässä keskustelussa olet sinä. Tosikkokin olet selvästi kun olet toista passittamassa mielisairaalaan sen takia kun hän kertoo ettei klitan näykkiminen ole mukavaa, eikä kyllä suhtaudu aiheeseen yhtä haudanvakavasti kuin sinä :D. Voi jösses sentään..

• Härrrre Gyyyyd!!
        älä haukkaa kirjoitti:

Mielestäni kyllä on sairaampaa kuvitella että naiset tykkäävät klitan pureskelusta, kuin kertoa ettei asia ole näin. Itse en ole koskaan kuullutkaan että kukaan sellaista haluaisi, en minä ainakaan ja minä puhun tyttökavereideni kanssa aika avoimesti tuollaisista asioista.

Itse sanoit:

90% ei pidä näykkimisestä, 10% pitää. Eli härreguud edustaa enimmistöä mielipiteensä kanssa joten ainoa epänormaali tässä keskustelussa olet sinä. Tosikkokin olet selvästi kun olet toista passittamassa mielisairaalaan sen takia kun hän kertoo ettei klitan näykkiminen ole mukavaa, eikä kyllä suhtaudu aiheeseen yhtä haudanvakavasti kuin sinä :D. Voi jösses sentään..

Kiitos sisko hyvä! :D Juuri näin!!

Mistä sinä klitoriksen pureksija tuon Oulun Yliopistollisen repäisit, oletko sieltä suunnalta kotoisin? :) Hyvä tosin jos maltat edes kysyä, ennenkuin isket hampaat kiinni... Usko pois -se ei ole kivaa ja täytyy olla aika känsettyneet (liiasta käytöstäkö?) paikat, että sellainen tuntuu hyvältä. Mieti nyt omaa kikuliasi... Tahtoisitko hampaitten edes hipaisevan sitä? Etpä varmaan... Mieti sitten sitä, että siinä pikkuruisessa klitoriksessa on kaiketi sama määrä hermoja kuin sinun kikkelissäsi paljon pienemmällä alueella niin tajuat ehkä hieman kuinka herkkä se on... En pysty kuvittelemaan miten kukaan haluaa sitä näykittävän... Totta on, että en ole mikään asiantuntija varsinaisesti näissä seksi-asioissa, sillä en ole haarojani jokaiselle vastaantulijalle levitellytkään, että voinhan olla väärässäkin... Kuitenkin uskoisin, että normaalilla värkillä varustettua naista lähinnä hirvittää ajatuskin hampaista näykkimässä klitorista. :D

• uimahalli tirkistely

DD = herrkua naminami :))

• Mr Muscle.

En ole tiedostanut pitkien nännien muistuttavan siitntä...mutta saattaa pitää paikkansa. Jos olenkin sitten piilohomo??

Täydellistä äidinrakkautta ei ole kukaan saanut, ja kaikki hakevat koko elämänsä sitä. Mutta isojen tissien imeskelyssä ja leipomisessa voi päästä aikuisenakin varsin lähelle tuota tunnetta. Kiitos sille isotissiselle naiselle joka antaa varustuksensa varauksetta käyttööni!

• Size E75

Enpä ole edes pornoleffoissa nähnyt mitään monen sentin mittaisia nännejä. Lehmillähän sellaiset vaan on.

Mulla on isot rinnat, joista nautin seksuaalisesti todella paljon ja tykkään siitä, että mieskin niistä tykkää, mutta en silti halua olla miehelle pelkät tissit. Mulla on miehelle paljon muutakin annettavaa kuin isot rintani, ja tärkeintä on, että mies arvostaa mua naisena ja ihmisenä. Sellaiselle miehelle mielelläni annankin rintani "käyttöön", mutta en sellaiselle, joka ei mussa muuta näekään.

• Mr Muscle.

En minäkään tykkää olla naiselleni pelkkä kulli. Pitää siihen yhdessäoloon vähän muutakin perustetta löytyä. Esimerkiksi yhteinen arvomaailma, samantyylisiä harrasteita jne. Tärkeää, ja oikeastaan välttämätöntä, on että sängyssä pystyy nauttimaan toisesta, kumpainenkin. Eikä naisen tissienkään koolla ole merkitystä, juurikaan.

• Yritä päättää!!!!

Takinkääntäjä?? Avauksessasihan kehuit miten hyvä on seurata, kun takaapäin lykkiessä emännän utareet heiluvat edestakaisin! Ja nyt yhtäkkiä koolla ei ole merkitystä! Omituinen hyypiö!!

• Härre Gyyyyyyd!
        Yritä päättää!!!! kirjoitti:

Takinkääntäjä?? Avauksessasihan kehuit miten hyvä on seurata, kun takaapäin lykkiessä emännän utareet heiluvat edestakaisin! Ja nyt yhtäkkiä koolla ei ole merkitystä! Omituinen hyypiö!!

Nyt se yrittää esittää herkkää runopoikaa, jolle kuitenkin se henkinen kauneus on tärkeintä (just joo...). Tajusi ettei isorintaisilta naisilta irtoa, jos on vain tissejen perään, ja vielä kertoo sen että "en minä muusta ole kiinnostunut, kuin noista sinun maitorauhasistasi...." Se yrittää erilaista taktiikkaa. :D

• wefetgyfds
        Härre Gyyyyyyd! kirjoitti:

Nyt se yrittää esittää herkkää runopoikaa, jolle kuitenkin se henkinen kauneus on tärkeintä (just joo...). Tajusi ettei isorintaisilta naisilta irtoa, jos on vain tissejen perään, ja vielä kertoo sen että "en minä muusta ole kiinnostunut, kuin noista sinun maitorauhasistasi...." Se yrittää erilaista taktiikkaa. :D

Eikös täällä ollut kaksi Mr Musclena esiintyvää henkilöä?

• Härrrrrrrrrre gyyd
        wefetgyfds kirjoitti:

Eikös täällä ollut kaksi Mr Musclena esiintyvää henkilöä?

En tiedä... Lieneekö muskelimiehen sivupersoona se toinen? Toinen tykkää isoista tisseistä ja toinen on herkkä runopoika, jolle sisin on tärkein..?

• aergrs
        Härrrrrrrrrre gyyd kirjoitti:

En tiedä... Lieneekö muskelimiehen sivupersoona se toinen? Toinen tykkää isoista tisseistä ja toinen on herkkä runopoika, jolle sisin on tärkein..?

Niin no joko se isojen tykkääjä kanssa pitää sisäistä myös tärkeämpänä(onhan ulkonäkökin myös tärkeä ainakin minulle) tai sitten vaan haluaakin esineellistää isohinkkisiä. Voi mennä kummin vaan. Ei se ihan noin mustavalkoista kumminkaan ole.

• Mr Muscle.

Olenhan kaksonen.

• tappimulkkuja olette

Toivottavasti teillä miehillä on myös sitte 30cm pitkä vehe haaroväliss'ä !! jos ei ole niin ette oo kyllä miehiäkään...heke

• djiiopbfd

on se jännä homma,että naisilta vaaditaan isoja tissejä ja täydellistä vartaloa..mutta nämä meän suomalaiset miehet on ite vaan keskivartalolihavia,pienimulkkusia,kaljamahasia juoppoja !! :) etttä miettikää sitä !

• Reino J.

Entäs jos menemme rasvaimuun ja kullin isonnusleikkaukseen. Mitä sinä siihen sanot.

• kokonaisuusratkaisee

Kyllähän se on edelleen vain kokonaisuus. Pidän hitusen verran enemmän isoista kuin pienistä rinnoista, mutta kyllä seksikkyys on muutakin kuin rinnat.
      Esim Jessica Alballa on seksikkäin vartalo, mitä tulee heti mieleen eivätkä hänen rintansa ole isot.

• ...........

Miten kaikki naiset täällä on jotenkin niin kyynisiä isojen rintojensa suhteen. Mulla on D rinnat, siskollani varmaaankin E rinnat. Mua ei koskaan ole mitenkään harmittanut isot tissini. Kun olllaan uimassa siskon kanssa meinaa miehet tipauttaa silmänsä juuri tuon systerin astuessa halliin. Meillä kyllä hauskaa riittää. Huumoria pitää oikeasti olla. " voi kauhee kun sulla on noin isot tissit " kommentti minulta esim. vaatekaupoilla ja taas nauretaan...

• ohihuiuh

Voi taivas te ootte kaikki ihan perseestä

• C65

Ai että Jessica Alballa ei ole isot tissit?!!! :D

Sillähän on D 75. Eli kyseessä on isot rinnat.

Mielestäni pienet ovat esim. Keira Knigthleyllä, A70. Kate Hudsonilla oli ennen rintaleikkausta B70/B75.

• piksu4

Älä puhu potaskaa! Jessican rinnat on kaukana D:stä. Varmaan B-luokkaa. Joka tapauksessa upea kroppa tällä naisella.

http://www.google.fi/imgres?um=1&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:fi:official&hl=fi&biw=1600&bih=712&tbm=isch&tbnid=dPrB_vBoE4pX5M:&imgrefurl=http://fluorescentwater.wordpress.com/2011/02/18/summer-inspirational-thinking/&docid=Khg4NDbF_ejYAM&imgurl=http://fluorescentwater.files.wordpress.com/2011/02/jessica-alba-bikini-with-cash-warren.jpg&w=300&h=400&ei=MxfCUYLtLoS74ASR6oEY&zoom=1&ved=1t:3588,r:10,s:0,i:107&iact=rc&page=1&tbnh=189&tbnw=148&start=0&ndsp=29&tx=81&ty=102#imgdii=dPrB_vBoE4pX5M:;CjRyjqgvLqT_MM;dPrB_vBoE4pX5M:

• Hohoh!!

No jos nuo nyt sinun mielestä on sitten isot, niin entäs sitten nämä? x)

http://www.celebsnudesex.com/pics/celeb1168/pics/virginia-gallardo-02.jpg

Tai mihin sinä nämä sitten luokittelet?: http://www.melonsdiary.com/wp-content/gallery/dominno/dominno_07.jpg

Niin ja on niitä ihan jopa näinkin isoja kuule! http://www.melonsdiary.com/wp-content/gallery/georgina-lempin/georginalempin_11.jpg

Voi että... Onko tosissaan monikin suomalainen näin tynnyrissä kasvanut ettei nähnyt edes isoja tissejä? Varsinkaan kunnon XD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe