27.10 risteily turusta...

vähän vain ennakkoon kyselen ketä sinne sattuu tulemaan minun lisäksi :)

21

790

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Tosimies"

      No minä ainakin :)

    • annaztiina

      Lähdössä on ainakin kaksi rentoa, mukavaa ja tietty kaunista naista. Odotetaan hyvää meininkiä risteilyllä, joten kaikki mukaan vaan!

      • kiva kiva, ainakin kaksi naista ja vieläpä rentoa ja mukavaa ;)


    • Jouhan

      4 erittäin hupsua veikkoa tulossa! ikäluokka opiskelija ;)

    • kiimane

      timi rauhotu senki 96 kiima perse jota haluisin vähä uhh.. :P

    • 3w4y

      Kiima erkki huutelee rivoja panen sua perseesee ko et pilluu omista

    • halisin vähö kovaa

      aina vaa 2 laitat perkele se on iha ruvel jo!!!

    • JK

      EI KETÄÄN

    • morry
    • ansuliini....

      kiinnostaisi että mikä on n: keski ikä risteilyllä...? ettei tuntisi itseään kovin nuoreksi...

      • Keski-ikä Silja Europan risteilyllä 29.9 oli lähellä kolmeakymmentä. Valtaosa oli tietenkin noin parikymppisiä. Ikähaarukka oli n. 18-80. Tämä oli erittäin positiivista. Kyseisen risteilyn haastattelukuvat muuten julkaistiin juuri sivulla http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011102514557808_lz.shtml. Siitä vähän näkee, keitä oli mukana. Voit yrittää avata, kuka olen kuvissa näkyvistä henkilöistä. Eivät näköjään ottaneet ihan vanhuksia haastetteluun. Itse en ole tulossa 27.10.


    • Kröhöhöm

      Keski-ikää en tiedä, mutta itse olen 32-v.
      Eiköhän tuolla ole porukkaa laidasta laitaan, kuten yleensäkin.
      Torstai-perjantai-lähdöt ovat ehkä vähän nuoremmille.

    • carula

      Minä ja kaverini ollaan kolmekymppisiä naisia, mut pelkäänpä et paljon saattaa olla nuorempia risteilemässä.

    • seikkailija-90

      Onkos ketään 18-25v naisia lähdössä laivalle 27.10?

    • hyvä risteily oli, mainio meininkin ja hyvää seuraa,

    • Kröhöhöm

      Jeps, hyvä risteily oli!
      Mukava meininki, harvinaisen hyvä bilebändi (paljon p*skempiakin on kuultu)
      ja tietenkin ne "Babesit".
      Eikä yökerhossakaan joutunut rautoihin, kuin se yksi heppu,
      jolla tanssijalka vippasi "vähän" liikaa :I

      25-35-v. sinkkunaisia oli mukana aivan liian vähän, mutta ei kai tuo ole ihmekään lähes keskellä viikkoa. Puumia olisi ollut tarjolla kolmin kappalein, mutta eipä oikein reilun 20 vuoden ikäero sytyttänyt :D

      Risteilyn ainoa miinus olivat mielestäni yökerhossa yöllä
      pyörivät 5-15 vuotiaat lapset.

    • Kröhöhöm

      Olin siellä ylhäällä tiskillä ja ihmettelin muutaman sekunnin, että onko tuo tosissaan vai tanssiiko vain hassusti. Kauempaa katsottuna ei oikeasti saanut ensin selvää, että mitä siellä tapahtuu, kun porukka muutenkin heilutteli käsiään. Se näytti lähinnä hidastetulta kännitanssilta. Siis yhtään tuota tilannetta oikeasti vähättelemättä. Yritin tunkea baaritiskille huikkaamaan järkkäreitä, mutta eihän siellä pauhussa ja tungoksessa kukaan mitään kuullut.

    • carula

      Oli todella mukava risteily ja hauskaa pidettiin niinku luvattiin! Ja tuntui muillakin olevan kivaa. Mut missä ne 30-40-vuotiaat miehet oli = ) Olis voinu risteilyn ikäraja olla vähän enemmän ku 18..

    • Kröhöhöm

      No siellähän minäkin pyörin ihmisten ilmoilla koko ajan, mutta kun teiltä niitä pakkeja tulee... :D
      Siisti, täysin selvinpäin, pitkä, kuulemma fiksun näköinen ja mukava, mutta ei kelpaa. Ensi kerralla ainakin tanssin, kuin heikkopäinen, niin jäätte vielä naiset kakkosiksi :)

      Tosiaan tuo ikäraja voisi joskus olla vähän korkeampi, kunhan ei nyt ihan senioriristeilyksi sitten mene.

    • aijjaijjai

      Irtosko muille hyvin tuolta risteilyltä? Mulla meni asiat ihan päin v*ttua, mutta ei valitettavasti siinä mielessä... pohjina kova väsymys ja muutama rentouttava paukku ja kas, nukahdin jo ennen puolta yötä... Sen kyllä muistan että joku ihan varteenotettavan näköinen elli oli liikenteessä. Kertokaas kokemuksia!

    • oli kivaa, joo :D harmi vaa, et jäätii Ruottin puolelle, ni ei siin paljoo valvoiltu!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1414
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      75
      1115
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      977
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      78
      783
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      725
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe