vähän vain ennakkoon kyselen ketä sinne sattuu tulemaan minun lisäksi :)
27.10 risteily turusta...
21
811
Vastaukset
- "Tosimies"
No minä ainakin :)
- annaztiina
Lähdössä on ainakin kaksi rentoa, mukavaa ja tietty kaunista naista. Odotetaan hyvää meininkiä risteilyllä, joten kaikki mukaan vaan!
- Jouhan
4 erittäin hupsua veikkoa tulossa! ikäluokka opiskelija ;)
- kiimane
timi rauhotu senki 96 kiima perse jota haluisin vähä uhh.. :P
- 3w4y
Kiima erkki huutelee rivoja panen sua perseesee ko et pilluu omista
- halisin vähö kovaa
aina vaa 2 laitat perkele se on iha ruvel jo!!!
- JK
EI KETÄÄN
- morry
sinne on tulossa vähän ylläriä sit, ne ketkä tuntee ni moro [email protected]
mut jokaselle katottavaks ennen reissua
http://www.youtube.com/watch?v=BGs8yf2zsHM - ansuliini....
kiinnostaisi että mikä on n: keski ikä risteilyllä...? ettei tuntisi itseään kovin nuoreksi...
Keski-ikä Silja Europan risteilyllä 29.9 oli lähellä kolmeakymmentä. Valtaosa oli tietenkin noin parikymppisiä. Ikähaarukka oli n. 18-80. Tämä oli erittäin positiivista. Kyseisen risteilyn haastattelukuvat muuten julkaistiin juuri sivulla http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011102514557808_lz.shtml. Siitä vähän näkee, keitä oli mukana. Voit yrittää avata, kuka olen kuvissa näkyvistä henkilöistä. Eivät näköjään ottaneet ihan vanhuksia haastetteluun. Itse en ole tulossa 27.10.
- Kröhöhöm
Keski-ikää en tiedä, mutta itse olen 32-v.
Eiköhän tuolla ole porukkaa laidasta laitaan, kuten yleensäkin.
Torstai-perjantai-lähdöt ovat ehkä vähän nuoremmille. - carula
Minä ja kaverini ollaan kolmekymppisiä naisia, mut pelkäänpä et paljon saattaa olla nuorempia risteilemässä.
- seikkailija-90
Onkos ketään 18-25v naisia lähdössä laivalle 27.10?
hyvä risteily oli, mainio meininkin ja hyvää seuraa,
- Kröhöhöm
Jeps, hyvä risteily oli!
Mukava meininki, harvinaisen hyvä bilebändi (paljon p*skempiakin on kuultu)
ja tietenkin ne "Babesit".
Eikä yökerhossakaan joutunut rautoihin, kuin se yksi heppu,
jolla tanssijalka vippasi "vähän" liikaa :I
25-35-v. sinkkunaisia oli mukana aivan liian vähän, mutta ei kai tuo ole ihmekään lähes keskellä viikkoa. Puumia olisi ollut tarjolla kolmin kappalein, mutta eipä oikein reilun 20 vuoden ikäero sytyttänyt :D
Risteilyn ainoa miinus olivat mielestäni yökerhossa yöllä
pyörivät 5-15 vuotiaat lapset. - Kröhöhöm
Olin siellä ylhäällä tiskillä ja ihmettelin muutaman sekunnin, että onko tuo tosissaan vai tanssiiko vain hassusti. Kauempaa katsottuna ei oikeasti saanut ensin selvää, että mitä siellä tapahtuu, kun porukka muutenkin heilutteli käsiään. Se näytti lähinnä hidastetulta kännitanssilta. Siis yhtään tuota tilannetta oikeasti vähättelemättä. Yritin tunkea baaritiskille huikkaamaan järkkäreitä, mutta eihän siellä pauhussa ja tungoksessa kukaan mitään kuullut.
- carula
Oli todella mukava risteily ja hauskaa pidettiin niinku luvattiin! Ja tuntui muillakin olevan kivaa. Mut missä ne 30-40-vuotiaat miehet oli = ) Olis voinu risteilyn ikäraja olla vähän enemmän ku 18..
- Kröhöhöm
No siellähän minäkin pyörin ihmisten ilmoilla koko ajan, mutta kun teiltä niitä pakkeja tulee... :D
Siisti, täysin selvinpäin, pitkä, kuulemma fiksun näköinen ja mukava, mutta ei kelpaa. Ensi kerralla ainakin tanssin, kuin heikkopäinen, niin jäätte vielä naiset kakkosiksi :)
Tosiaan tuo ikäraja voisi joskus olla vähän korkeampi, kunhan ei nyt ihan senioriristeilyksi sitten mene. - aijjaijjai
Irtosko muille hyvin tuolta risteilyltä? Mulla meni asiat ihan päin v*ttua, mutta ei valitettavasti siinä mielessä... pohjina kova väsymys ja muutama rentouttava paukku ja kas, nukahdin jo ennen puolta yötä... Sen kyllä muistan että joku ihan varteenotettavan näköinen elli oli liikenteessä. Kertokaas kokemuksia!
oli kivaa, joo :D harmi vaa, et jäätii Ruottin puolelle, ni ei siin paljoo valvoiltu!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579