The Health Clinic ja Villa Medica (Viro)

crackednose

Kellään kokemuksia kyseisistä yksityisklinikoista?

15

1745

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Deviatedseptum

      Itsekin olen tuota The Health Cliniciä katsellut, kivasti pystyy yhdistämään "matkailun" ja leikkauksen. Nyt olisi kiva saada tietää muiden ihmisten kokemuksia!

    • Mie vaan

      Kävittekö? Onko kellään nyt sitten kokemuksia tästä The Health clicistä, kun se kovasti itseökin kiinnostaa.

      Toisaalta löysin tietoa leikkavasta kirurgista (adams) mutta nyt kiinostaisi tämö "helppous"...

    • gonewiththewind

      Tätä on ennenkin kysytty mutta kukaan ei nähtävästi ole käynyt eikä erityistä milenkiintoakaan näytä olevan.Kirurgit tuntemattomia jne.

    • MARJA-LIIS

      Olen ollut kasvojen kohotusleikkauksessa Villa Medicassa vajaa vuosi sitten.
      Tulokseen olen hyvin tyytyväinen ja suosittelen lämpimästi.

      • Myös miettinyt

        Kuka sinut leikkasi?


    • MARJA-LIIS

      Vastauksena edelliseen Sergei Kyylo. Hän osallistui hoitoihin myös seuraavina päivinä, esim.vaihtoi itse kääreet. Haluaisin myös kehua koko henkilökunnan huolenpitoa.

    • Rehellisesti näin on

      Hei, Olen ollut kahdesti The Health Clinicillä. Myös eräs perheenjäseneni on ollut siellä rasvaimussa, vatsan alue.
      Minulla on pelkästään hyviä kokemuksia, en kuvittelisi meneväni mihinkään muualle kokemusteni jälkeen.
      Klinikalta vastataan sp-kyselyihin ja kuvien perusteella lääkäri tekee pitävän hinta-arvion. Tallinnan satamassa on henkilö vastassa, ja hänelle voi sairaalassa ollessaan soittaa milloin tahansa, jos tulee ongelmia tai vaikka koti-ikävä...
      Sairaalassa palvellaan asiallisesti. Klinikkahan ostaa palvelut sairaalalta ja klinikka ottaa mielellään vastaan palautetta sairaalan palveluista, henkilökunnasta jne.
      Tohtori Rein Adamson on huippulääkäri, ystävällinen, vähäpuheinen mutta huolehtivainen sekä hyvin inhimillisesti suhtautuu asiakkaisiinsa.
      Suosittelen ihan täysillä tätä klinikkaa. Kokemusta on perhepiirissä Chirstinas clinicastakin, eikä tosiaan voi verrata vaikka ystävällisiä sielläkin oltiin. Se vain ei ole riittävää näissä asioissa.

    • Sirpaakiinnostaa

      Olisiko vielä lisää kokemuksia The Healt Clinicistä.
      Rasvaimu kiinnostaa, suositteletteko ja kuka lääkäreistä kannattaa valita?

    • expl

      En usko, että siellä toimii plastiikkakirurgeja. Kyllä, mainostivat kerran suomalaisen plastiikkakirurgin nimellä, vaikkei hän koskaan käynyt siellä leikkaamassa. Joku muu hoito potilaat. Oli vaikea saada se mainos pois.

    • Tim1237

      Makaan toimenpiteen jälkeen juuri sängyssä täällä Simmons hoiti 8 alueen vesi imun, jälki selviää myöhemmin ruoka hyvää ennen leikkausta kyllä mietin että mitä vittua täällä teen lääkkeet sanut ja kaikki toistiseksi mennyt hyvin.

      • Tim1237

        Aamu nyt ,illasta sain unilääkkeet hyvin meni yö aamulla vaihdoimme siteet ja sain antibiootit, lähtö puolilta päivin pois nyt kun näin tulokset että kylkimakkara on poissa olen tyytyväinen. Nyt huomaan että kannatti syödä proteiini pitoista ruokaa ennen leikkausta ja saada läskiä pois leikkaukseen tullessa noin 89kg uskon että tuonne 80 kg kun pääsen niin olen tyytyväinen 175cm. Painoni oli 96,5-98,5 8 viikkoa sitten. Hinta 8 alueelle täällä oli paras ja olen tähän saakka ollut tyytyväinen henkilö kunta on ollut ystävällistä.Ainoastaan pikkuisen pelotti nukutus ennen h hetkeä, satamassa oltiin sovitusti vastassa ja taksilla pitäisi tänään pois mennä ei voi kun kiittää healt clinikin väkeä itse Marja-Liisa Lill oli satamassa hakemassa joka oli positiivistä kun hänen kanssa olimme viestitelleet sähköpostilla.


    • Tim1237

      Haluan jakaa kokemustani tänne muille samista riesoista kärsiville, nyt kotona paino on pompannu 94kg nestettä turvotusta on jonkun verran sen verran mittailin että lähtiessä vyötärö oli 110 cm pelkällä iholla, nyt tukivuö päällä ja kauluspaita sentit oli 104 cm uskomatonta. huomenissa aamusta lenkille ja vaihe 3 pääsee vauhtiin eli yritän saada nesteet liikkeelle ja turvotuksen pois. Enää ei kaduta yhtään iho on vielä kosketus hellä mutta sen kanssa elää kyllä. tavoite olis että paino alkaisi pian 7:kalla. eli leivät,jauhot, jauhokastikkeet ja sokerit vekssss...mustelmat on valunut muniin :) ja kikuli on turvoksissa se vaan ei taida olla pysyvää :))))))))))

    • Tim1237

      Paino kävi tässä viikon aikana 96kg, nyt on lenkkeilty ja vaaka näytti 89,5kg, turvotusta on vieläkin Vhh-ruokavalio on auttanut suuresti etten ole ihan neste pallo, vyötärö senti kin heitellyt ylös alas, nyt alkaa näyttää paremmalta vaikka tuntui tässä viikon aikana että vittu onko sieltä imetty yhtään 2400ml lähti, piti ihan epätoivon hetkillä laittaa 5 kpl 500ml shamppoo pulloja riviin ja katsoa että tämän verran sitä on lähtenyt turvotusta siis on vielä paljon. munat alkaa saada oman värin takasin ja kasseissa enää pieni turvotus :)

    • Tim1237

      1,5 viikkoa takana olen todella tyytyväinen painoa 87kg ja helpottaa laihdutusta paino laskee tasaisesti ja turvotus alkaa lähtemään syön lihaa,kalaa, kanaa voin kertoa niille PT treenaajille ettei se ihan helppoa ole jos läskit on suoraan kyljissä en kadu tippaakaan että menin rasvaimuun nyt on 100x helpompi päästä läskistä eroon kun ei tarvitse kylki läskien hyllyä tuossa mahan ympärillä.
      TYYTYVÄINEN EN KADU ONNELLINEN.

    • Tim1237

      Nyt paino 82kg paino junnasi nyt laskussa taas :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe