Naista on mahdotonta miellyttää!

nyt vituttaa paljon!

Kaikki naiset ovat sellaisia, mikään ei kelpaa ja aina syy on miehessä. Vaikka naiselle ostaisi mitä tahansa tai olisi maailman paras rakastaja, ei silti kelpaa. Naiset valittavat aina, vaikka heitä kohtelisi kuinka hyvin tahansa.

12

737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta, jos ei osaa

Kuka sulle on sanonut, että olet "maailman paras rakastaja" ?

Naiselle ei kannata ostaa "mitä tahansa", ostaessa on hyvä tietää, mistä ja minkä laisesta nainen pitää ja mitä hän haluaa. Paree konsti on viedä naisensa siihen kauppaan, johon hän itse halajaa, antaa hänen tehdä valintansa ja maksaa - 'naputtamatta', hymyillen.

Sovinistisiatkin kuvittelevat käyttäytyvänsä hyvin ja niin kuin olettavat naisen ansaitsevan. Oletko varma, että käyttäydyt ja kohtelet naista hyvin, oletko kysynyt, miten hän haluaa tulla kohdelluksi ? Useimmiten urospuoliset kuvittelevat olevansa muoliman napoja, joiden ei tarvitse kovinkaan kaksisesti muita, varsinkaan naaraspuolisia, noteerata, huomioida, välittää ja kohdella.

• todistettu on

Naisjoukko lähti lomamatkalle ja huomasi lomakohteessaan hotellin, jonka ovessa luki "Vain naisille". Koska mimmit olivat matkassa ilman miesystäviään, he päättivät katsoa mistä oli kysymys. Komean oloinen portieeri selitti: - Hotellissa on viisi kerrosta. Kiivetkää ylös kerros kerrallaan ja kun löydätte etsimänne, jääkää sinne. Asia on helppo päättää, sillä joka kerroksessa on selittävä kyltti. Ainoa sääntö on, että jos lähdette pois kerroksesta, sinne ei voi enää palata. Naiset pitivät pikapalaverin ja päättivät tutustua paikkaan. Ensimmäisessä kerroksessa oli kyltti jossa luki: - Kaikki miehet täällä ovat surkeita rakastajia, mutta herkkiä ja miellyttäviä persoonia. Naiset nauroivat ja siirtyivät kohti kakkoskerrosta. Siellä sanottiin: - Kaikki miehet täällä ovat mahtavia rakastajia, mutta he kohtelevat naisia huonosti. Tämäkään ei naisille kelvannut, joten he jatkoivat ylöspäin. Kolmosessa luki: - Kaikki miehet täällä ovat mahtavia rakastajia ja he ymmärtävät naisen tarpeita. Aika hyvä jo, mutta kerroksia oli vielä kaksi jäljellä. Neloskerroksen kyltti oli täydellinen: - Kaikki miehet täällä ovat täydellisiä keholtaan, ottavat huomioon naisen tarpeet, ovat täydellisiä rakastajia sekä vielä sinkkuja, rikkaita ja heteroita. Naiset näyttivät tyytyväisiltä, mutta ajattelivat kuitenkin vielä katsoa, mitä viitoskerroksella olisi tarjottavanaan. Sinne päästyään he näkivät kyltin, jossa luki: - Täällä ei ole lainkaan miehiä. Tämä kerros rakennettiin vain todistukseksi siitä, että naisia on kerta kaikkiaan mahdotonta miellyttää.

• Leikkitodistus

Mutta tämä on tarina, juttu, kertomus, vitsi, mielikuvitusta. Oikeassa elämässä ei ole tällaisia hotelleja - valitettavasti. Ja oikeassa elämässä viisas nainen osaa päätellä, että viides kerros ei voi enää tarjota mitään.

• ...

ei meitä ole mahdotonta miellyttää. Jos nainen rakastaa oikeasti miestään, niin nämä ostokset sun muut on sivuseikkaa tässä hommassa. Kunhan arvostus ja toiselle rakkauden näyttäminen on kunnossa. Yritin aijemmin seurustella tyypin kanssa joka osti mulle kaikkea, sain sen mitä halusin, mutta kun tyyppi ei napannut niin ei napannu!
      Mulle riittää pienet huomionosotukset, jo se, että mies tuo tikkarin huoltsikalta koska siinä on pikkumyyn kuva ja koska hänelle siitä tuli minä mieleen riittää todellakin! ne pienet asiat, ei kalliita koruja vaan ajatus että olet hänen mielessään on parasta!!!!

• Ex Pimp

Se on pelkästään hyvä asia. Naista ei nimittäin edes SAA miellyttää jos haluaa iskeä hänet.

• Hah !

No jo on metka logiikka. Mua ei ainakaan 'iske' kukaan, joka ei no. "miellytä" no. mua.

• .-------------

Asiahan on niin että miellyttää-verbillä on kaksi merkitystä, olla jnkn mieleen tai sitten vähän niinkuin "mielistellä". Tuota jälkimmäistä ei saa missään tapauksessa tehdä. Tietenkin on oltava naisen mieleen, mutta se onnistuu parhaiten tekemällä melkeinpä päinvastoin kuin silloin tekisi jos yrittäisi mielistellä naista.

• Hah !
        .------------- kirjoitti:

Asiahan on niin että miellyttää-verbillä on kaksi merkitystä, olla jnkn mieleen tai sitten vähän niinkuin "mielistellä". Tuota jälkimmäistä ei saa missään tapauksessa tehdä. Tietenkin on oltava naisen mieleen, mutta se onnistuu parhaiten tekemällä melkeinpä päinvastoin kuin silloin tekisi jos yrittäisi mielistellä naista.

No eipä ooo ihme, että on niiin paljon yksinäisiä mieähiä.

• Jorma Teräs
        Hah ! kirjoitti:

No eipä ooo ihme, että on niiin paljon yksinäisiä mieähiä.

Jos mies vaikuttaa liian mielestelevältä, nainen ajattelee, että mies ei ole hänen arvoisensa. Koska ajattelee että hänen täytyy mielistellä.

• MK ultra

Naista ei tarvitsekaan miellyttää mitenkään erityisesti. Nainen sitäpaitsi keksii jotain valitettavaa joka tapauksessa, joten jos haluat pitkän suhteen, siihen on vain pakko sopeutua tai juuria se.

• Täh ?

" ... juuria se." ?

• James-95
        Täh ? kirjoitti:

" ... juuria se." ?

Kitkeä ehkäpä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      95
      1503
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      399
      905
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      880
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76