Onko kolmekymppinen nainen ohittanut parasta ennen päivänsä?

En ymmärrä

Onko todella niin, että miesten mielestä kolmekymppinen nainen on parhaat päivänsä nähnyt? Olisi kiva kuulla erityisesti miesten mielipiteitä.

Olen itse 33 v. työssäkäyvä nainen, olen urheilullinen, kaunis ja ok kroppa. Olen aivan tavallinen, minussa on vikani, mutta myös paljon hyviä puolia. Tunnen itseni, minulla on hyvä itseluottamus, olen itsenäinen, rehellinen, avoin, hauska, rento, sosiaalinen, empaattinen ja jalat maassa. Osaan tehdä ruokaa, pidän kotini siistinä, pidän lapsista ja olen hyvin seksuaalinen. Minulla on paljon hyviä ystäviä, myös miehiä. Esim. miespuoliset työkaverit tuntuvat pitävän minua hyvänä tyyppinä ja tavoiteltavan arvoisena.

Mistä siis johtuu, että miehen löytäminen on niin vaikeaa? Olenko liian nirso, pelotanko miehet pois, olenko liian helppo? Missä on vika?

159

4118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko yrittänyt itse olla aloitteellinen suhteen luomisessa? Sinun iässäsi ei enää riitä, että odottelee passiivisesti miesten alotteita.

• en ymmärrä

kiitos - "sinun iässäsi". olen aktiivinen.

• sillitrooli

Vaikutatko vaativalta? Vaikutatko siltä, että miehiä on tullut ja mennyt kymmeniä, ja vaatimustaso on samalla vain noussut? (kumpikin vähemmän kivoja seikkoja...)

• 2.nainen kysyy
        sillitrooli kirjoitti:

Vaikutatko vaativalta? Vaikutatko siltä, että miehiä on tullut ja mennyt kymmeniä, ja vaatimustaso on samalla vain noussut? (kumpikin vähemmän kivoja seikkoja...)

Saanko kysyä, miten nainen vaikuttaa vaativalta tai siltä että olisi ollut kymmeniä miehiä? Näkyykö se päällepäin tai kuuluuko se puheesta? Voiko nainen antaa tällaisen vaikutelman, vaikkei se olisi totuus? Asia erikseen sitten on se, mikä on vaativa.

• en
        2.nainen kysyy kirjoitti:

Saanko kysyä, miten nainen vaikuttaa vaativalta tai siltä että olisi ollut kymmeniä miehiä? Näkyykö se päällepäin tai kuuluuko se puheesta? Voiko nainen antaa tällaisen vaikutelman, vaikkei se olisi totuus? Asia erikseen sitten on se, mikä on vaativa.

hyvä kysymys!!!

• Ei ollut tarkoitus loukata. Kunhan vain mietin iän vaikutusta parisuhdemarkkinoilla. Parikymppisenä piti miehenä olla aina aloitteellinen, jos mieli mitään saada. Kolmekymppisenä moni mies on jo perheensä perustanut. Havaintojeni mukaan paljon useammalla sinkkumiehellä on jos jonkinmoista ongelmaa mm. alkoholin kanssa kuin naisilla. Niinpä kunnollisilla sinkkumiehillä on vara valita. Osat ovat kääntyneet.

Niinhän tilastonikkaritkin sanovat: Kouluttamaton, maalle jäänyt mies ja koulutettu kaupunkilaisnainen ei kohtaa. Eivät fyysisesti eivätkä henkisesti.

• sillitrooli
        2.nainen kysyy kirjoitti:

Vaativuus näkyy naisesta sillä tavalla, että nainen tekee monille miehille erilaisia halveksuvia eleitä. Silmien pyörittely on tietenkin yksi selkeimmistä, mutta on niitä muitakin. Se, että nainen jatkuvasti tekee useimmille tapaamilleen miehille halveksuvia eleitä, on hyvin selkeä merkki siitä, että nainen on liian vaativa ja luulee itsestään liikoja (paitsi jos tietenkin oikeasti sattuu olemaan viime vuoden missikisojen perintöprinsessa ja paikallisen marttakerhon ihailluin kokkaaja). Ja uskokaa pois naiset, niitä naisia on paljon, jotka pyörittelevät miehille silmiään tai muuten ilmaisevat halveksuntaansa.

• ei landelle mieli
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei ollut tarkoitus loukata. Kunhan vain mietin iän vaikutusta parisuhdemarkkinoilla. Parikymppisenä piti miehenä olla aina aloitteellinen, jos mieli mitään saada. Kolmekymppisenä moni mies on jo perheensä perustanut. Havaintojeni mukaan paljon useammalla sinkkumiehellä on jos jonkinmoista ongelmaa mm. alkoholin kanssa kuin naisilla. Niinpä kunnollisilla sinkkumiehillä on vara valita. Osat ovat kääntyneet.

Niinhän tilastonikkaritkin sanovat: Kouluttamaton, maalle jäänyt mies ja koulutettu kaupunkilaisnainen ei kohtaa. Eivät fyysisesti eivätkä henkisesti.

"Niinhän tilastonikkaritkin sanovat: Kouluttamaton, maalle jäänyt mies ja koulutettu kaupunkilaisnainen ei kohtaa. Eivät fyysisesti eivätkä henkisesti."

Miten tuosta saadaan väännettyä se tosiasia että miehellä on vara valita? Toki miehen kannalta katsottuna hyviä vaihtoehtoja (koulutettuja naisia) on paljon vapaana mutta kuten itsekin toteat nuo ryhmät eivät kohtaa. Eli nuo naiset eivät oikeasti ole "vapaana" tuolle miesryhmälle. Joitain yksittäisiä poikkeuksia aina mahtuu joukkoon mutta kyllä nuo koulutetut naiset etsivät sitä koulutettua miesseuraa.

• Martta-kerhon Esko
        sillitrooli kirjoitti:

Vaativuus näkyy naisesta sillä tavalla, että nainen tekee monille miehille erilaisia halveksuvia eleitä. Silmien pyörittely on tietenkin yksi selkeimmistä, mutta on niitä muitakin. Se, että nainen jatkuvasti tekee useimmille tapaamilleen miehille halveksuvia eleitä, on hyvin selkeä merkki siitä, että nainen on liian vaativa ja luulee itsestään liikoja (paitsi jos tietenkin oikeasti sattuu olemaan viime vuoden missikisojen perintöprinsessa ja paikallisen marttakerhon ihailluin kokkaaja). Ja uskokaa pois naiset, niitä naisia on paljon, jotka pyörittelevät miehille silmiään tai muuten ilmaisevat halveksuntaansa.

Ehkä naiset pyörittelevät silmiään vain sinulle. Mistähän johtuu?

• näinsemenee_
        Martta-kerhon Esko kirjoitti:

Ehkä naiset pyörittelevät silmiään vain sinulle. Mistähän johtuu?

nuoremmilla menkoista ja vanhemmilla vaihdevuosista . munan puutekkin voi aiheuttaa moista.

• dssdsd
        ei landelle mieli kirjoitti:

"Niinhän tilastonikkaritkin sanovat: Kouluttamaton, maalle jäänyt mies ja koulutettu kaupunkilaisnainen ei kohtaa. Eivät fyysisesti eivätkä henkisesti."

Miten tuosta saadaan väännettyä se tosiasia että miehellä on vara valita? Toki miehen kannalta katsottuna hyviä vaihtoehtoja (koulutettuja naisia) on paljon vapaana mutta kuten itsekin toteat nuo ryhmät eivät kohtaa. Eli nuo naiset eivät oikeasti ole "vapaana" tuolle miesryhmälle. Joitain yksittäisiä poikkeuksia aina mahtuu joukkoon mutta kyllä nuo koulutetut naiset etsivät sitä koulutettua miesseuraa.

Kunnollisilla sinkkumiehillä on varaa valita.

20-vuotiaana miehestä kiinnostunut vain 15-19-vuotiaat tytöt.
        25-vuotiaana miehestä kiinnostunut 16-25-vuotiaat tytöt ja naiset.
        30-vuotiaana miehestä kiinnostunut 20-35-vuotiaat naiset.
        35-vuotiaana miehestä kiinnostunut 22-40-vuotiaat naiset.

Mitä vanhemmaksi mies elää, sitä suurempi määrä naisia on hänestä kiinnostunut. Helsingissä naisia on suhteessa enemmän kuin miehiä, maalla päinvastoin. Korkeasti koulutettuja naisia on suhteessa enemmän kuin miehiä. 30. ikävuoteen mennessä suuri osa miehistä on jo pariutunut, mikä vääristää vapaiden kaupunkilaisnaisten ja -miesten sekä korkeasti koulutettujen naisten ja miesten lukumäärien välisiä suhteita entisestään. Lisäksi korkeasti koulutetut naiset tavallisesti haluavat korkeasti koulutetun miehen, mutta korkeasti koulutetuille miehillä naisen koulutuksella ei ole yhtä suurta merkitystä, mikä entisestään vääristää vapaiden korkeasti koulutettujen naisten ja miesten lukumäärän suhdetta.

Yli 30-vuotiaalla, korkeasti koulutetulla, kaupunkilaisella ja kunnollisella sinkkumiehellä on siis todellakin varaa valita. Osat ovat vaihtuneet.

• kouluttautumista ???
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei ollut tarkoitus loukata. Kunhan vain mietin iän vaikutusta parisuhdemarkkinoilla. Parikymppisenä piti miehenä olla aina aloitteellinen, jos mieli mitään saada. Kolmekymppisenä moni mies on jo perheensä perustanut. Havaintojeni mukaan paljon useammalla sinkkumiehellä on jos jonkinmoista ongelmaa mm. alkoholin kanssa kuin naisilla. Niinpä kunnollisilla sinkkumiehillä on vara valita. Osat ovat kääntyneet.

Se on tosihyvin ilmaistu, ja se pistää mietteliääksi sen suhteen minkälaisiin asioihin tämä naisten kouluttautuminen on keskittynyt.
        Siis oikeasti en usko tämän naisten kouluttautumisasian ja miesten maalle jäämisen merkitsevän tänä päivänä ainakaan enää sitä samaa kuin mitä nämä menneiltä ajoilta tulkintoihinsa jämähtäneet tilastonikkarit tästä ovat jämähtäneet hokemaan, eikä se koskaankaan ole ihan niin ollut. Ja varsinkin niin monia hesalaismiehiä nämä tulkinnat ilmeisesti miellyttävät, ja ilmeisesti siksi niihin halutaan aina tarrata.

• -------------

Oletko nöyrä, palvelualtis ja miehiä kunnioittava?

• dsgfadsfg

Jos olet hyvin seksuaalinen, miksi seksisuhteista ei miestä löydy vai eivätkö hekään huoli naista joka voisi livetä pettämään?

• en ymmärrä

en ole jakorasia, vaikka olenkin seksuaalinen. enkä ole ikinä ketään pettänyt.

• en

sillitrooli, sitä pitäis kysyä muilta. Toki mulla on joku vaatimustaso ja onhan se noussut, kun matkan varrelle on sattunut kaikenlaisia vähemmän kivoja tyyppejä. Miehiä ei ole tullut ja mennyt kymmeniä.

• että näinnnnnnnnnn

"Toki mulla on joku vaatimustaso ja onhan se noussut, kun matkan varrelle on sattunut kaikenlaisia vähemmän kivoja tyyppejä."
        No tuskin se vaatimustaso niin kovin paljon muuttunut sinulla on. Pikemminkin arvelisin sinun itkevän vielä juuri niiden miesten perään joidenka nussittavana olet jo kauneimman nuoruutesi pyörinyt ja joidenka jättämäksi olet tullut.

• trolli-xenia

Parasta ennen shmarasta shmennen. Syödäänhän sitä jugurttiakin, ja toisin kuin maito ihminen pilaantuu vasta haudassa.

• plääääähh

Sullahan on jo kaksi lasta ja sulla on ollut miehiä - mitä valitat??!!

• en

ei mulla ole lapsia.

• fbergwdq

Siis mistä sinä haluaisit sen miehen löytää? Baaristako? Sanoit että miespuoliset työkaverisi pitävät sinua tavoiteltavan arvoisena... Mikset siis kokeile onnistaisiko niiden työkavereiden kanssa?

Vaikea sanoa miksi miehen löytäminen on vaikeaa, kun ei tiedä mitä itse teet sen miehen löytämisen eteen.

• en

Sama kai mistä sen miehen löytää. Olen kokeillut esim. paria nettideittisivustoa. En kokeile näitä työkavereita, koska he sattuvat olemaan varattuja.

• fbergwdq
        en kirjoitti:

Sama kai mistä sen miehen löytää. Olen kokeillut esim. paria nettideittisivustoa. En kokeile näitä työkavereita, koska he sattuvat olemaan varattuja.

Okei, no mihinkäs se on sitten tyssännyt näitä nettideittisivustoja käyttäessä? Saat varmasti paljon enemmän yhteydenottoja kuin yksikään mies. Eivätkö he sitten ole tarpeeksi hyviä sinulle vai?

• tuhlattunuoruus??

"Onko kolmekymppinen nainen ohittanut parasta ennen päivänsä? Mistä siis johtuu, että miehen löytäminen on niin vaikeaa? Olenko liian nirso, pelotanko miehet pois, olenko liian helppo?"

Ilmeisesti kyselet sitä, että miksi vastaavanlaiset miehet eivät tule enää sua iskemään yhtä usein tai ollenkaan kuin silloin ku sä olit tuore 2-kymppinen??

Siksipä harva vapaa parikymppinen nainen on halukas "asettumaan aloillensa" kun vienti on kovinta. Kun vienti hyytyy, niin silloin ollaan valmiita asettumaan aloilleen eli haetaan pysyvää, hyvää ja tasokasta kumppania juuri silloin kun hyvät ja tasoikkaat miehet yrittävät saada noin 22-28v ikäluokasta itselleen naista - osa vakavalla mielellä, osa vapaalla mielellä.

Mitä vanhemmaksi nainen tulee, sitä suurempi riski on joutua ns. pelimiehen seuraan kun pelimies tyytyy pelkkään panoon. Ne lapsettomat, vakavalla mielellä itselleen naista etsivät tasokkaat miehet etsivät naista yllä mainitusta ikäluokasta. Miehillä esiintyy vastaavaa ajattelutapaa kuin naisilla kun vienti on kovaa eli miksi tyytyä vanhempaan jos voi saada nuorempaa ja nätimpää?? En ihmettele yhtään miksi sinun on hankala löytyy mieleistä miestä omasta ikähaarukastasi kun nämä miehet "metsästävät" nuorempia.

• ärsyttävää

Aikamoista bullshittiä yleistää noin!

"Siksipä harva vapaa parikymppinen nainen on halukas "asettumaan aloillensa" kun vienti on kovinta."

Miten niin? Minun näkökulmastani suurin osa parikymppisistä naisista hakee juuri kestävää parisuhdetta, moni haluaa tehdä lapsiakin jo siinä iässä. Luuletko tosiaan että naiset ajattelevat tärkeämpänä monien miesten vientiä eivätkä malta sitoutua kun on niin paljon ihkua panemista ja viheltelyjä perään?? Rakkautta ja turvaa nainen kaipaa. Olet selvästikin mies etkä tajua naisen sielunelämää.

Ja sitten, suurin riskihän juuri nuorten sinisilmäisten naisten on joutua pelimiesten uhreiksi! Vanhetessa ihminen viisastuu... Etkös sitä tiennyt? Ja kunnon pelimieshän tietää että kannattaa käyttää hyväksi niitä nuoria kokemattomia jotka uskovat mitä vaan. Ja eikös se olekin niin että tuo adonis saa taidoillaan iskettyä parasta naisluokkaa, eli nuoria, ja eikös mies kuin mies haluakin sänkyynsä nuorta lihaa, sinun mielestäsi siis?

Eiköhän se pääsääntöisesti mene niin, että normaali fiksu ihminen etsii kumppania suunnilleen omasta ikähaarukastaan. Normaalilla fiksulla ihmisellä myös elämänkumppanin kriteerit ovat pään sisältä löytyviä ominaisuuksia pääasiallisesti, elikkä tuo "nuorempaa ja nätimpää"- kriteerisi koskevat lähinnä panoseuraa etsivien tai muuten tyhmempien, munallaan ajattelevien maailmaa.

Että silleen...

• ..

Kyllä varmasti kelpaat 40-50-vuotiaille miehille, jotka aloittavat toista tai kolmatta kierrosta.

• en

ok. kiitos vastauksista. näiden perusteella ihan turha toivo...

• Miehen mielipide

Olen sinua pari vuotta vanhempi. Ei 33v nainen tietenkään ole välttämättä nähnyt parhaita päiviään. En osaa vastata miksi miehen löytäminen on sinulle vaikeaa.

• ,,,,,,,

Vastaus on helppo ja ilmeinen.

33-vuotias nainen on
        - vauvavaarassa
        - liian nirso, koska ei ole tuohon ikään mennessä ketään kelpuuttanut
        - rupsahtanut
        - ylläoleviasta syistä johtuen epäkiinnostava ikäisilleen fiksuille ja komeille miehillä, jotka saavat halutessaan myös 20-30-vuotiaan naisen

Näin ollen aloittajan on joko kelpuutettava tasoaan alempi, omanikäisensä mies tai etsittävä omaa tasoaan oleva, vanhempi mies.

• äääööw

Thai-nainen on aina parempi valinta!

• Sika-Seppo Saatana

Tai ryssä tai jopa bulgaari! Thaimaalaiset vinopäät ne vasta oksettavia onkin!!
        Kerran yks semmoinen yritti baarissa iskeä.. Sanoin tylysti :" You have two seconds fuck off, you uggly hooker" Miksi suomalaiset miehet vajoavat noin alas että ottavat ulkomaalaisen pummin?

• trööööööt

Jotkut tyhmät ja pinnalliset miehet puhuvat naisen "parasta ennen päiväyksestä". Kysymys kuuluu, millaisia ovat ne naiset, jotka myös puhuvat naisen "parasta ennen päiväyksestä". Vastaus: tyhmiä ja pinnallisia.

• tuhlattunuoruus??

Biologinen kello tikittää. Monelle naiselle tulee yllätykseksi, että aina ei olekaan niin suora huuto juttu saada 32v vuoden jälkeen jälkikasvua, Mies on vain ohjelmoitu niin että parhaassa sukukypsyydessä olevat naiset viehättävät miehiä eniten.

Miksi joku lapseton 30v mies, jolla on ulkonäkö ja ura kohdillaan etsisi itseään vanhempaa?

• ei todellakaan ole, arvostan naisessa juuri sinussa olevia ominaisuuksia. mutta kovin itsenäinen nainen saattaa vaatia liikaa. mulla itsellä sama vika kun olen maatalousyrittäjä joten vastuuta on paljon ,työtä paljon ja päätettäviä asiota kans vaatii varsin kovaa kanttia tulla mun elämään. itse olen 35-vuotias mies. viihdyn sinkkuna varsin hyvin, aika kuluu nopeasti näinkin. joten en murehdi enää naisen löytämistä kun pärjään ilmankin. ei sun kannata itsestäsi etsiä mitään vikaa elät vaan omaa elämääs ja lopetat etsimisen. elät vaan tässä päivässä huomisesta ei tiedä mitä tapahtuu. olet hyvä tyyppi usko pois. mies tulee ja pysyy jos niin on tarkoitettu. tutustu rauhassa ihmiseen joku saattaa paljastua hyväksi kumppaniksi. olet nainen parhaasssa iässä.

• Entäs huonot?

No etpä sä enää nuorikaan ole. Olisi kannattanut hommata se mies ja perhe nuorempana.

Noh, anyways: Yleensä vika ei ole hyvissä puolissa. Luettelit niitä paljon (omia mielipiteitäsi, vai objektiivisia?), mutta et yhtään huonoa puoltasi. Niitäkin varmaan on yhtä paljon. Yritä kysyä joltain vähemmän hyvältä tutulta rehellistä mielipidettä huonoista puolistasi. Ehkä niistä löytyy syy.

Kukaan ei ole vain kymmenen hyvää ja miljoona kivaa ominaisuutta.

• western66

Et tosiaan ole liian vanha, ja hyvältähän kuulostit muutenkin... nirsoudestasi tai helppoudestasi en tietenkään voi sanoa mitään kun en tunne...

• tuhlattunuoruus??

Voisiko aloittaja kertoa minkä ikäistä miestä etsit?

Kyllä 33 vuotias nainen on 50wee ukolle nuori.

• realiteettaja kehiin

Ei se kuule ihan varmasti sinun ikäistäsi ukkoa etsi. Max 40-vuotias käynee ja sekin pitkällä tikulla.

• en

etsin n. 35-41 v. miestä, 50 v. on jo vähän turhan vanha ;)

• fasfsafsafasqfe
        realiteettaja kehiin kirjoitti:

Ei se kuule ihan varmasti sinun ikäistäsi ukkoa etsi. Max 40-vuotias käynee ja sekin pitkällä tikulla.

Tuskin kovin moni alle 40-vuotias pitkätikkuinen on edes kiinnostunut.

• tuhlattunuoruus??
        realiteettaja kehiin kirjoitti:

Olen aloittajaa reilu puoli vuosikymmentä nuorempi. :D

• Cranky_geek

Ei ollenkaan. Yleensähän tossa vaiheessa moni nainen alkaa vasta löytämään sitä omaa itsevarmuuttaan ja se parikymppisten häslääminen on jäänyt pois. Tietysti monet on jo tohon ikään mennessä löytäneet kumppaninsa, joten tarjonta on paljon suppeampaa kuin parikymppisellä naisella. Monet sinkut on sinkkuja ihan hyvistä syistä ja osa vapaista on toisella kierroksella olevia joista parhaat poimitaan aika nopeasti parempaan talteen.

Että löytyyhän niitä, mutta on se paljon vaikeampaa kuin kymmenen vuotta sitten.

• asianlaita

nainen on parhaimmillaan 16 vuotiaana.

• 12+9=129
        asianlaita kirjoitti:

Poju, 16 vuotias on tyttö.

• asianlaita
        12+9=129 kirjoitti:

Poju, 16 vuotias on tyttö.

no okei , mutta parhaimmillaan hän silti on verrattuna esim ap:hen.

• Cranky_geek
        asianlaita kirjoitti:

No kyllä henkinen kypsyys on alle parikymppisellä naisella aika eri tasolla kuin kolmekymppisellä miehellä tai naisella. Seksikin on vähän niin ja näin, kun ei ole vielä oikein sellaista itsevarmuutta ja aika moni nainen häpeilee nuorena kroppaansa ja kamppailee kaikenlaisten kriisien kanssa. Kyllä tollanen kaks viitonen alkaa olemaan siinä alarajoilla iän suhteen näin kolmekymppisen miehen näkökulmasta.

• asianlaita kirjoitti:

no okei , mutta parhaimmillaan hän silti on verrattuna esim ap:hen.

Joo, 16-vuotiaiden poikien mielestä.

• fsdfsdgdfghdfh
        Cranky_geek kirjoitti:

No kyllä henkinen kypsyys on alle parikymppisellä naisella aika eri tasolla kuin kolmekymppisellä miehellä tai naisella. Seksikin on vähän niin ja näin, kun ei ole vielä oikein sellaista itsevarmuutta ja aika moni nainen häpeilee nuorena kroppaansa ja kamppailee kaikenlaisten kriisien kanssa. Kyllä tollanen kaks viitonen alkaa olemaan siinä alarajoilla iän suhteen näin kolmekymppisen miehen näkökulmasta.

no nimenomaan!

• Viriili herrasmies
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ja meidän 40 v. viriilien nuorekkaiden herrasmiesten mielestä myös.

• Sika-Seppo Saatana
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kyllä 16v poikakin haluaisi tökkiä pikkuruisella prinssi nakillaan ap:n kaltaista horahtavaa syöjätärtä!!

• Tyttönen_82

Ei kolmekymppinen nainen (tai mies) toivoton tapaus ole, mutta eipä sitä voi oikein kieltääkään että mitä enemmän ikää tulee niin sitä vaikeampaa on löytää itselleen sopivaa kumppania kun toisia sinkkuja on aina vaan vähemmän. Monille on lisäksi kolmekymppisenä muodostunut selkeät toiveet mitkä luonteenpiirteet ovat toivottavia ja mitkä ei-toivottavia ja sopivan löytäminen niistä jäljellä olevista vaikeutuu entisestään.

Olen huomannut omista kokemuksista ja lähipiiriäni seuraamalla, että ne minulle sopivimmat miehet ovat yleensä niitä porukan hiljaisimpia ja rauhallisia, jopa vähän ujon oloisia miehiä. Yleensä nämä miehet ovat niitä jotka eivät ihan tuosta vaan lähesty naisia ainakaan iskumielessä joten olen yrittänyt itse kunnostautua ja ottaa kontaktia näihin kiinnostaviin miehiin. Uskallatko sinä ap helposti lähestyä miehiä ns. iskumielessä? Minä olin pitkään niin ujo ja epävarma etten uskaltanut lähestyä miehiä vaan odotin aina että miehet lähestyvät minua, ja ne harvat jotka sitten lähestyivät olivat mitä olivat. Toisaalta kun joku lähestyi niin olin todennäköisesti usein torjuva, koska olen välillä arastellut miehiä paljonkin.

Mutta ihan vinkkinä muillekin palstan naisille; ei kannata odotella että sopiva mies lähestyy, vaan kannattaa olla itsekin aktiivinen ja alkaa lähestyä niitä kiinnostavia miehiä. Omassa kaveripiirissäni melkeinpä juuri niillä naisilla on ne kivoimmat poikaystävät jotka ovat olleet itse aloitteellisia ja ottaneet haluamansa. :o)

Ja mitä tuohon lapsen tekoon tulee niin...lasten hankinta on joka tapauksessa lykkääntynyt monilla (ei kaikilla, mutta monilla kuitenkin) myöhäisempään ikävaiheeseen. Vaikka sopiva parisuhde olisi löytynyt esim. 25-vuotiaana ja parisuhde kestäisi, niin lapset hankitaan silti joskus kolmenkympin jälkeen, n.35-vuotiaana. Eli ehkä se juna ei meilläkään ihan vielä ole mennyt vaikka tämän asian suhteen ei aikaa enää varsinaisesti tule kellosta lisää.

• eitiiem

Ilmi selvää kateellisten tekstiä. Tunnustakaa, että himottaa. Ettehän muuten kirjoittaisi tuollaista.

• sillitrooli
        eitiiem kirjoitti:

Ilmi selvää kateellisten tekstiä. Tunnustakaa, että himottaa. Ettehän muuten kirjoittaisi tuollaista.

Joo ei tuossa Tyttösen kommentissa olisi kai pitänyt olla mitään haukuttavaa...

Joskus täällä on naisilta niin typeriä tai ilkeitä kommentteja, että minua ei haittaa ollenkaan, vaikka huutelukuoro käy huutamassa törkeyksiä niille kommentoineille naisille, mutta tällä kertaa ei tainnut osua ihan oikean viestin alle.

• Mies 28v

Muuten kuulostaisi hyvältä, mutta ongelma on lapset. Kyse ei ole pelkästään siitä, että nainen itse tuntee biologisen kellonsa tikittävän, vaan myös siitä, että itsekin tiedostaisin, että tuon ikäisen naisen kanssa lapset pitäisi tehdä melko pian, ja se voisi tuoda suhteeseen painetta edetä riittävän nopeasti, ja se taas ei olisi mukavaa tutustumisen kannalta.

• Vanhemman ja kokeneemman ihmisen mielestä asia ei ole lähellekään noin. - Mikä on "nopeaa" tutustumista ? Jos kumppani ei 4-5-6-7 vuoden tutustumisen jälkeen ole valmis perheen perustamiseen, niin sitten alkaa olla jo kiire... - Muussa tapauksessa vähän yli kolmekymppinen pariskunta ehtii oikein hyvin viettää yhteistä aikaa ja tutustua toisiinsa kunnolla, ennen kuin biologinen kello alkaa kumista ;)

• Mies 28v
        xena-183 kirjoitti:

Vanhemman ja kokeneemman ihmisen mielestä asia ei ole lähellekään noin. - Mikä on "nopeaa" tutustumista ? Jos kumppani ei 4-5-6-7 vuoden tutustumisen jälkeen ole valmis perheen perustamiseen, niin sitten alkaa olla jo kiire... - Muussa tapauksessa vähän yli kolmekymppinen pariskunta ehtii oikein hyvin viettää yhteistä aikaa ja tutustua toisiinsa kunnolla, ennen kuin biologinen kello alkaa kumista ;)

...ellei sitten halua, että nainen saa lapset lähempänä 35 kuin 40 vuotta. Sillä laskulla skaalasi alku neljä vuotta olisi käytännössä yläraja.

• Mies 28v kirjoitti:

...ellei sitten halua, että nainen saa lapset lähempänä 35 kuin 40 vuotta. Sillä laskulla skaalasi alku neljä vuotta olisi käytännössä yläraja.

Toki juuri noin, mutta siinä tapauksessa se lienee yhteinen päätös. - Itse olin naimisissa jo kaksi vuotta ensitreffien jälkeen ja sain esikoiseni kolme vuotta häiden jälkeen. - Reilu neljän vuoden "harkinta-aika" ennen raskautta oli ainakin minulle ihan OK. - Nelikymppisetkään ensisynnyttäjät eivät todellakaan ole mikään harvinaisuus nykyään, mutta on totta, että raskauden riskit lisääntyvät iän myötä huomattavasti ja nuorempana lapsen vanhemmat (lue: äiti) jaksavat paremmin yövalvomiset ja usein lapsensa leikki-iänkin.

• m36-intj

Minun mielestäni 30 vuotias nainen on ihan OK, mikäli on hyvin säilynyt. En itsekään ole ihan saamaton, mitä tulee kasvojenhoitooni.

Kasvojenkuorintaa olen harrastanut, ja tulokset ovat hyviä. Vähän ihonpalasia lähti irti sieltä sun täältä, ja hilseilyä on ollut paljon. Nenän sivuista lähti myös irti jatkuvalla syötöllä pieniä kuivia ihonpalasia. Ryppyjä ei näy enää, mutta jatkan vielä, jotta ihon kimmoisuus olisi täydellistä. Pikkuisia puutteita on vielä silmien ympärillä, kun esim. hymyilee, niin iho ryppyyntyy liikaa, se ei ole sallittua.

Luin myös yhdestä englantilaisesta naisesta, joka paransi MS-tautinsa muutaman vuoden antibioottihoidolla, ja sitten käytti lisäksi mm. 5-15 mg B12-vitamiinia (tämä on 1000-3000 kertaa enemmän kuin saantisuositus, tosin B12 imeytyy aika huonosti). Kuulemma hiukset suorastaan räjähtivät kasvuun. Itse olen ensin puhdistanut päänahkani omalla keksinnölläni, ja taas oli paljon hilseilyä ja kutinaa päänahassa, kesti varmaan vuoden verran. Hiusraja on vähän mennyt ylöspäin ohimoillani. Nyt rupesin sitten myös syömään itse 5-10 mg B12-vitamiinia tässä muutama päivä sitten, ja kyllä ne hiukset tosiaankin kohisten kasvavat takaisin ohimoille. Kokeilin myös suuria annoksia biotiinia ja sinkkiä, mutta se ei toimi. B12 on siis hyvä vitamiini hiusten kasvattamiseen, mutta pelkästään sillä ei tule onnistumaan. Se liittyy jotenkin hiuskantasolujen stimulaatioon. Olen varma, että mikäli kärsii kaljuuntumisesta, niin kyseessä on jokin laaja infektio päänahassa, joka saa myös hiuspohjan myös kutiamaan.

Eli ei ikä ole mikään este, kyllä sitä voi näyttää kaksikymppiseltä vielä tässäkin iässä.

• Lol.

Ihanko muutamassa päivässä alkoi hiukset kohisten kasvamaan :D

• Lol. kirjoitti:

Ihanko muutamassa päivässä alkoi hiukset kohisten kasvamaan :D

Eipä tietenkään.

Mutta jo viikossa huomaa kyllä miten paljon hiuksia on kasvanut takaisin. Ilman tehostusta hiusten kasvuvauhti jäi omalta osaltani noin vain 5-10 hiukseen päivässä. Ne voi laskea jos on tarkka, ja pitää käyttää hyvää valaistusta peilin kanssa. Jos päässä on 120 000 hiusta, ja ohimot ehkä 5% kaikista hiuksista, niin siinä täytyy saada vähintään 6000 hiusta takaisin. Jos kasvaa vauhdilla 5-10 kpl päivässä siihen menee 300-600 päivää että saa kaikki hiuksensa takaisin, ja tämä vain tyypin II kaljuuntumiselle, eli hiusraja on vain vetäytynyt edestä ja sivuilta.

Mikäli käyttää B12:tä, niin huomasin että kasvuvauhti uusille hiuksille vähintäänkin moninkertaistuu. Tietenkin päänahka täytyy ensin puhdistaa että B12 toimisi hyvin. Tuossa esimerkissä se tehtiin sisäisesti antibiooteilla muutaman vuoden ajan, itse olen käyttänyt erilaisia aineita. B12 saattaa kyllä pysäyttää myös hiustenlähdön tehokkaasti, voi olla parempaa kuin joku kallis hiuslääke. Varovaisuutta kuitenkin, sillä niillä, joilla on taipumusta sydän & verisuonitauteihin, voivat saada pahoja rintakipuja isoista määristä B12:ta (yksi sivuvaikutus, joka mainitaan useilla sivustoilla). Vaikka hiukset ovat lähteneet kaljuuntumisen myötä, niin hiuskantasolut jäävät päänahan alle kuitenkin. Itse asiassa jäljelle jää myös pieniä hiuksia, jotka havaitsee vain hyvässä valaistuksessa.

Joskus 60-luvulla lääkärit antoivat yleisesti B12-shotteja, ja siitä saivat jotkut paljon energiaa. Nykyään ei enää, ei sitä viitsitty tutkia edes miksi toimi niin hyvin, koska lääketiede ei ole kiinnostunut ravintolisistä, niillä ei voi tehdä voittoa.

• Voi hyvänen aika.
        m36-intj kirjoitti:

Eipä tietenkään.

Mutta jo viikossa huomaa kyllä miten paljon hiuksia on kasvanut takaisin. Ilman tehostusta hiusten kasvuvauhti jäi omalta osaltani noin vain 5-10 hiukseen päivässä. Ne voi laskea jos on tarkka, ja pitää käyttää hyvää valaistusta peilin kanssa. Jos päässä on 120 000 hiusta, ja ohimot ehkä 5% kaikista hiuksista, niin siinä täytyy saada vähintään 6000 hiusta takaisin. Jos kasvaa vauhdilla 5-10 kpl päivässä siihen menee 300-600 päivää että saa kaikki hiuksensa takaisin, ja tämä vain tyypin II kaljuuntumiselle, eli hiusraja on vain vetäytynyt edestä ja sivuilta.

Mikäli käyttää B12:tä, niin huomasin että kasvuvauhti uusille hiuksille vähintäänkin moninkertaistuu. Tietenkin päänahka täytyy ensin puhdistaa että B12 toimisi hyvin. Tuossa esimerkissä se tehtiin sisäisesti antibiooteilla muutaman vuoden ajan, itse olen käyttänyt erilaisia aineita. B12 saattaa kyllä pysäyttää myös hiustenlähdön tehokkaasti, voi olla parempaa kuin joku kallis hiuslääke. Varovaisuutta kuitenkin, sillä niillä, joilla on taipumusta sydän & verisuonitauteihin, voivat saada pahoja rintakipuja isoista määristä B12:ta (yksi sivuvaikutus, joka mainitaan useilla sivustoilla). Vaikka hiukset ovat lähteneet kaljuuntumisen myötä, niin hiuskantasolut jäävät päänahan alle kuitenkin. Itse asiassa jäljelle jää myös pieniä hiuksia, jotka havaitsee vain hyvässä valaistuksessa.

Joskus 60-luvulla lääkärit antoivat yleisesti B12-shotteja, ja siitä saivat jotkut paljon energiaa. Nykyään ei enää, ei sitä viitsitty tutkia edes miksi toimi niin hyvin, koska lääketiede ei ole kiinnostunut ravintolisistä, niillä ei voi tehdä voittoa.

Lukekaa tämä, hyvät naurut täällä saa. Huhhuh, laskea nyt kuinka monta hiusta on päässään.

• Voi hyvänen aika. kirjoitti:

Lukekaa tämä, hyvät naurut täällä saa. Huhhuh, laskea nyt kuinka monta hiusta on päässään.

"Lukekaa tämä, hyvät naurut täällä saa. Huhhuh, laskea nyt kuinka monta hiusta on päässään. "

Olisit mieluummin huomauttanut laskuvirheestä, jonka tein. Jos en laske, en saa tietää miten kauan tässä vielä menee, että saan kaikki hiukseni takaisin. Kirjoituksestasi päätellen olet primitiivinen ihminen (ÄO < 100). Laskelmieni mukaan, en voi odottaa että hiukset kasvaisivat tarpeeksi nopeasti itsestään, joten täytyy nyt kipaista ravintolisäkaupassa ostamaan lisää, kun aikaisempi satsi loppui jo. Ensimmäinen viikko oli ainakin menestys. Ulkomailta tilaan kyllä halvemmalla, mutta se toimitusaika on pitkä.

• KaljuuntuvaNainen
        m36-intj kirjoitti:

"Lukekaa tämä, hyvät naurut täällä saa. Huhhuh, laskea nyt kuinka monta hiusta on päässään. "

Olisit mieluummin huomauttanut laskuvirheestä, jonka tein. Jos en laske, en saa tietää miten kauan tässä vielä menee, että saan kaikki hiukseni takaisin. Kirjoituksestasi päätellen olet primitiivinen ihminen (ÄO < 100). Laskelmieni mukaan, en voi odottaa että hiukset kasvaisivat tarpeeksi nopeasti itsestään, joten täytyy nyt kipaista ravintolisäkaupassa ostamaan lisää, kun aikaisempi satsi loppui jo. Ensimmäinen viikko oli ainakin menestys. Ulkomailta tilaan kyllä halvemmalla, mutta se toimitusaika on pitkä.

Heh, kyllähän sitä kovalla uskolla ja hyvällä mielikuvituksella voi harventuva mies nähdä valoa tunnelin päässä. On kuitenkin niin, että tukassa tapahtuvat muutokset ovat näkyviä vasta n. 1-2 kk X-tapahtuman jälkeen. Eli jos alat syömään jotain lääkettä joka saa tukkasi kasvamaan, näkyvät muutokset vasta useiden viikkojen päästä. Samoin myös tukanlähtöön vaikuttaneet syyt olisi tonkia sieltä viikkojen takaa. Tietty jos olet vakaasti sitä mieltä että tukkaa on kasvanut lisää, onneksi olkoon! Se tarkoittaa sitä että se on alkanut kasvaa ihan ilman mitään ravinnelisiä. Syömäsi b-vitamiini ei täten ole vaikuttanut noiden haivenien kasvuun. En sano etteikö se voisi vaikuttaa jatkossa. En tiedä kun en ole kokeillut. Mutta mieluusti kuulen tuloksiasi uudelleen vaikka parin kuukauden päästä.

• Kirjoituksestasi tuli sellainen mielikuva, että sinulla halutessasi olisi kyllä miesseuraa, mutta sinun mielestäsi kaikista tavoiteltavimmat miehet jotenkin karttaisivat sinua ? Oletko ihan varma, että tiedät mitä etsit ? Vai onko mielessäsi jokin tietty "täydellinen" henkilö, jonka kanssa eivät asiat sitten kuitenkaan menneet kuin elokuvissa ?

En usko, että sinun iässäsi tai muissakaan ominaisuuksissasi olisi mitään sellaista, joka karkottaisi kunnolliset miehet pois. - Toivon sinulle onnea "sen oikean" etsimiseen ja siihen asti iloista mieltä ja onnellisuutta sen johdosta, mitä sinulla kuitenkin jo on ;)

• Öpe

"Kyse ei ole pelkästään siitä, että nainen itse tuntee biologisen kellonsa tikittävän, vaan myös siitä, että itsekin tiedostaisin, että tuon ikäisen naisen kanssa lapset pitäisi tehdä melko pian..."

Entäpä, jos kyseessä onkin nainen, joka ei halua jälkikasvua? Silloinhan ei ole vaaraa biologisen kellon tikittämisestä itsellä, saatikka miehellä.

Onko aloittajalla lapsia? Ne usein ajavat miehet pois...valitettavasti.

Uskon, että tiedät jo liiankin hyvin, mitä haluat ja vaatimustasosi on korkea. Lisäksi miehet hieman pelkäävät ns. vahvaa itsenäistä naista. Monet haluavat lähes teinin, koska he ovat vielä hieman "bimboja" ja narutettavia tietyissä asioissa eivätkä ole ainakaan miestä henkisesti vahvempia.

Tämän palstan kaikkia kommentteja ei kannata ottaa tosissaan. Joukossa on nimittäin melko sairaita tyyppejä, jotka puhuvat vain teineistä ja haukkuvat kaikki ei-teinitytöt kurpiksi ja huoriksi. Mutta sen varmaan jo huomasitkin. Onnea "sen oikean" kohtaamiseen!

• tsemppiä vaan

Pääsyy naisten sinkkuuteen on se, että parisuhteeseen soveltuvia miehiä on niin kovin vähän. Jo yksistään alkoholismi karsii ison osan miehistä pois kuvioista, sillä harva nainen haluaa perustaa perhettä miehen kanssa, joka on kännissä joka ikinen viikonloppu ja jopa arkisinkin.

Toinen iso ongelma on mielenterveyssyyt. Harva nainen haluaa myöskään miestä, joka on vaikkapa masennuksen takia kyvytön etsimään työtä eikä hän oma-aloitteisesti kykene tekemään kotitöitäkään. Tällaisenkaan miehen kanssa ei ehkä se lapsen hankkiminen ole järkevää, koska nainen joutuu varautumaan, että hoitaa lapsen kokonaan itse ja lisäksi taipumus mielenterveysongelmiin voi periytyä lapselle.

Jos mies on muuten tavallinen eli siis alkoholi ei ole ongelma, mielenterveys on normaali, käy töissä (=kykenee ottamaan vastuuta tulevista lapsista taloudellisesti) ja vielä olisi muuten mukava, niin näitä miehiä ei ole todellakaan joka oksalla. Jos on vielä muita vaatimuksia (esim. ei saa tupakoida, joitakin ulkonäkötoiveita, vaatimus hyvästä seksistä, pitää olla rakkautta), niin ne pienentävät "valikoimaa" entisestään.

Älä kuvittele, että kaikki miehet olisivat 16-v neitsyttyttöjen perään. Kyllä suurin osa miehistä haluaa ihan tavallista naista, joka on suunnilleen samaa ikäluokkaa.

Ehdotan, että jatka vaan sitkeästi nettitreffailua ja pidä itsesi myös aktiivisena, jotta pystyt tutustumaan uusiin ihmisiin. Sitä kautta saatat saada vaikka uusia ystäviä, mikä ei ole koskaan huono asia, mieli pysyy iloisena ja mahdollinen ujous karisee. Jos tapaat kelvollisia miehiä, niin mene juttelemaan. Kun rohkeasti menet juttelemaan ilman pakkoa saada nyt heti mies, niin huomaat varmasti, että jonakin päivänä sosiaaliset taitosi pääsevät tosikoetukselle, kun elämääsi astuu yllättäen "se oikea":)

• Sika-Seppo Saatana

Eihän Suomesta löydy raittiita miehiä kuin hautausmaalta! Sitäpaitsi on tutkittu juttu että nainen kuin nainen haluaa juopon miehen! isikin on kuitenkin juoppo, samoin pappa ja velipoika kaikilla

• Sika-Seppo Saatana

Lässyn lää!

• Itselleni ainakaan ikä ei vaikuta (kunhan puhutaan vähintään 25v naisesta), vaan se miten nainen on pitänyt itsestään huolta.

Eli ei ne ajokilometrit vaan se huolto. ;)

• Tomaz

Se onko 33-vuotias liian vanha riippuu tietenkin tapauksesta. Joillekin on, toisille taas ei. Aikaa/ajatuksia on tietysti turha tuhlata lisää niihin, joille se on ongelma. "Se jokin" on parisuhteessa kuitenkin paljon tärkeämpää kuin syntymävuosi.

Itse olen perheellinen 2 lapsen isä, joten en ole ehkä oikea henkilö neuvomaan. Kun muistelen n. 4 vuoden takaisia sinkkuaikojani, niin muistan ainakin yhden tapauksen, jossa pidin erästä silloin 3-kymppistä liian vanhana lasteni äidiksi. Voi kuitenkin olla, että käytin ajatusta tekosyynä, kun suhteestamme ei olisi varmaan tullut muutenkaan mitään. Nyt, kun oma vaimoni on reilu 3-kymppiä, niin hän ei ole mielestäni liian vanha. Riittävän kypsä vain.

Enemmän kyse on kohtaanto-ongelmasta. Potentiaaliset pariutujat eivät löydä toisiaan. Mulkut, juopot yms. kelvottomat pöyrivät baareissa tai muualla, missä parisuhteita kuvitellaan löytyvän. Parhaat, vapaat yksilöt ovat muualla kuten töissä ja harrastuksissa. Sitä, miten heihin törmää, en osaa sanoa. Ainakin pitää olla pirun aktiivinen itse ilman, että stressaa asiasta. Varmasti sekä nuorempia, vähän arempia että vanhempia toisella kierroksella olevia on olemassa pilvin pimein, kunhan heidät vain löytää.

• en

Kiitos rohkaisevista vastauksista, ihanat ihmiset! Ehkä en heitäkään vielä kirvestä kaivoon :)

Muutamille vielä vastauksena, pidän itsestäni huolta ja olen fyysisestikin hyvässä kunnossa, enkä tosiaan ole rupsahtanut. Monet ovat luulleet minua nuoremmaksi (viime kesänä kysyttiin Alkossa henkkareita, tiedän, että kysyvät kaikilta, jotka näyttää 25 v. tai alle, mutta kiitos vaan, otan mielelläni 25v. :D).

• !!!!!!!

Älä nyt käyttökelposta kirvestä kaivoon heitä.... 30-40 vuotiashan on parhaassa iässä ja se tietää mitä haluaa. Joillekin vahva, määrätietoinen ja hyvännäköinen nainen voi olla pelote.... Monet nelikymppiset on paljon paremman näkösiä ja haluttavampia kuin osa alle kolmekymppisistä "loppuunajetuista", tätäkään ei voi tietenkään yleistää kaikkiin!!!

• saa_nauraa
        !!!!!!! kirjoitti:

Älä nyt käyttökelposta kirvestä kaivoon heitä.... 30-40 vuotiashan on parhaassa iässä ja se tietää mitä haluaa. Joillekin vahva, määrätietoinen ja hyvännäköinen nainen voi olla pelote.... Monet nelikymppiset on paljon paremman näkösiä ja haluttavampia kuin osa alle kolmekymppisistä "loppuunajetuista", tätäkään ei voi tietenkään yleistää kaikkiin!!!

ketään ylikypsynyt rusina pelota :D

• Atm-aivoituksia
        saa_nauraa kirjoitti:

ketään ylikypsynyt rusina pelota :D

"Ylipyksä rusina"

Rusinoita kypsyy rusinapellossa ylikypsiksi?

• dfsafsad
        Atm-aivoituksia kirjoitti:

"Ylipyksä rusina"

Rusinoita kypsyy rusinapellossa ylikypsiksi?

Ei, vaan viiniköynnösmetsässä.f

• Sika-Seppo Saatana

Ei V.i.t.t.u että tuo omakehu haisee sulla niin kuin v.i.t.t.u.s.i.

• gfghfghfjh
        Sika-Seppo Saatana kirjoitti:

Ei V.i.t.t.u että tuo omakehu haisee sulla niin kuin v.i.t.t.u.s.i.

...jota sä haluaisit nuolla :D

• määjoovaan

Täältä suunnalta myös vertaistukea suunnilleen samanikäiseltä sinkkunaiselta :) Ei ole helppoa tämä parisuhteelllisuus/suhteettomuus!

Joku tuolla ylempänä kehoitti listaamaan omia heikkouksia, mutta itse ainakin kannustaisin pitämään mielessä ne asiat miksi olisi jollekin toiselle hyvä puoliso. Kukaan ei ole täydellinen, vastakkaisen sukupuolen edustajat halauvat eri asioita miehiltä/naisilta .. .eli eihän sitä voi olla kuin oma itsensä ja toivoa parasta.

En tarkoita etteikö itseään voisi kehittää ja parantaa heikkouksiaan, mutta loppujen lopuksi on mitä on eikä sitä voi/tarvitse/pidä peittää ja uskon positiivieen asenteeseen!

Toi kohtaanto-onhelma on kyllä aivan tosi, eli missä voisi törmätä uusiin ihmisiin? Baareissa joo, mutta siellä taas omat kuvionsa. Jotenkin olettamus että kaikki juoksevat seksin perässä siellä ärsyttää, suurin osa ihmisistä ovat kuitenkin ihan tavallisia tallaajia jotka kaipaavat läheisyyttä, seksiä ja yhdessäoloa, miksei parisuhdettakin .... mutta humala ja "yleinen henki" vie huomion tältä, eikä asioita ajatella yhtään sitä hetkeä pidemmälle.

Itse olen pohtinut tuota sinkkusulkista tms, onko kellään kokemusta siitä?

• 40 pillun mies

Me miehet emme arvosta käytettyjä naisia, joten ehkä sinun kannattaisi kertoa "väritettyä totuutta" itsestäsi. Ainakin jos et ole silmiinpistävän kaunis ja nuori (mitä et selvästi ole jos olet tahtomattasi sinkku) jolloin olisit jo YTM:n patjana.

Tällä palstalla nämä valheet eivät mene läpi, mutta maailmassa on paljon epätoivoisia miehiä.

• asdaawd

Me naiset emme arvosta käytettyjä miehiä, joten ehkä sinun kannattaisi kertoa "väritettyä totuutta" itsestäsi. Ainakin jos et ole silmiinpistävän komea ja nuori (mitä et selvästi ole jos olet tahtomattasi sinkku) jolloin olisit jo YTN:n orjana.

• dhrtyrtyrtyrty
        asdaawd kirjoitti:

Me naiset emme arvosta käytettyjä miehiä, joten ehkä sinun kannattaisi kertoa "väritettyä totuutta" itsestäsi. Ainakin jos et ole silmiinpistävän komea ja nuori (mitä et selvästi ole jos olet tahtomattasi sinkku) jolloin olisit jo YTN:n orjana.

touche! hahahaha

• ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Taitaa Naisasialuuserilla mennä huonosti töissä kun tähän aikaan on jo täällä kirjoittelemassa.

• ..........
        dhrtyrtyrtyrty kirjoitti:

touche! hahahaha

Olisihan se touche, elleivät satojen pillujen pelimiehet olisi halutuimpia seuralaisia.

• Toiset löytää rakastetun paljon vanhempanakin, joten tuskin se tuosta iästä kiinni on laisinkaan. Kemioista pikemminkin. Pitäs kohdata joku joka tykkää sunlaisesta ihmisestä. :-) Ja sinä hänenlaisestaan. Siitähän se kaikki on kaikissa ikäryhmissä kii.

• 30 ja mies

kyl se elämäntilanne vaikuttaa eikä ikä. jos on ehtinyt olla jo naimisis ja nyt sit yksinhuoltajana niin ei kiinnosta. mut jos on samanlainen tilanne ja tausta kuin itsellä niin varmasti kaikki n. 25-35-ikäiset on kiinnostavii. no tosissaan ei se niin tarkkaa ton ylärajan kans ole, alarajan kylläkin...

tosiasia sekin on et tän ikäsenä on merkitystä miten se kymmenen vuotta on tullutkaan vietettyä. eli sikäli varmaan on nirsompi. nuorena ei niin välii kun ei moni ehdi esim. fuksivuonna sekoilla kummosesti mut jos on vuosikymmenen ollut viihteellä niin ei kiitos

joten sanotaanko näin et toi ikä ei ole pahakaan jollekin hiirulaiselle mut ton ikänen bilehile on kyl surullinen näky

• Yritys vastata

Aivan mahdotontahan tuohon on vastata.

Jos joku sanoisi olevansa omalla alallaan erinomainen, korkeasti koulutettu ja omaavan hyvän CV:N jne. mutta työtön niin osaisitko sanoa että onko kyse siitä että tämä ihminen ei hae töitä, hakee muttei löydä vai että hän ei ota vastaan työtä?

Jos sinulle on tarjolla mies jota et ota, niin saatat olla valikoiva. Jos näitä miehiä on tarpeeksi niin voisi ehkä sanoa että olet ehkä nirso.
      Voihan olla että vaikutat ylpeältä tai vaikeasti tavoiteletavalta tai ns. "high maintenancelta".

Osa naisista kuvittelee että naisen itsevarmuus on hyvä juttu miehelle jos se näkyy ulospäin seksuaalisesti ja että on miehen vika jos hän ei tätä hyväksy.

No, valitettavasti mies ei välttämättä halua naista joka vaikuttaa niin itsevarmalta että tätä on mahdoton "kesyttää" tai jota on lähes mahdoton miellyttää.

Se ei ole miehen itsevarmuudesta kiinni muuten. Mies vain laskee että joku nainen joka on vähemmän vaativa (siis vaikka mies sopisikin naisen odotusarvoihin) olisi ehkä parempi ratkaisu koska naisen vaatimustaso saattaa vain kasvaa.

Kun kysyit siis syytä niin se voi olla nuo kaikki yhdessä. Todennäköisesti onkin koska kuvailemallasi naisella kuvittelisi olevan kysyntää.

Ellet sitten ole yksinhuoltaja? Se voi pudottaa kiinnostusta miehiltä aika roimasti.

• jepskukkuuhaa

eli ainoastaan hiirulaisnainen joka on kiltisti odottanut sinua kotona kolmekymppiseksi asti kelpaa?

Eli nainen joka on elänyt sen kymmenen vuotta normaalisti, toisin sanoen ehkä ollut naimisissa ja saanut lapsen, tai bilettanyt jonkun verran ystäviensä kanssa ja jokunen suhde takanan tai kaikki harmaansävyt siitä väliltä ei kelpaa.

Noo, mitäs minä sanomaan ... kukin elää tavallan.

Live and let live.

• hillitse itsesi

niin mitäs sinä sanomaan... ainakin mä tunnen monia kolmekymppisiä joilla ei ole lapsia ja avioeroja. ei näytä sille että pitäis tyytyä johonkin muuhun.

en mä sanonut "jonkun verran bilettämisestä" mitään. se on normaalia. ihan kuten seurustelukin.

ei mulla ole mitään bilehileitä vastaan, tiedän heitäkin, mut ei kiinnosta kumppanina. ja mielestäni tässä iässä ovat surullinen näky. yö kuuluu parikymppisille

hiirulainen voi olla vaikkapa nainen joka on panostanut koulutukseen ja uraan. ei se tarkoita kotona kökkimistä.

kukin elää tavallaan eikä mulla ole toisenlaista elämää viettäviä vastaan mitään. mut saan kai mä sanoa et ei kiinnosta kumppanina.

• jepskukkuuhaa
        hillitse itsesi kirjoitti:

niin mitäs sinä sanomaan... ainakin mä tunnen monia kolmekymppisiä joilla ei ole lapsia ja avioeroja. ei näytä sille että pitäis tyytyä johonkin muuhun.

en mä sanonut "jonkun verran bilettämisestä" mitään. se on normaalia. ihan kuten seurustelukin.

ei mulla ole mitään bilehileitä vastaan, tiedän heitäkin, mut ei kiinnosta kumppanina. ja mielestäni tässä iässä ovat surullinen näky. yö kuuluu parikymppisille

hiirulainen voi olla vaikkapa nainen joka on panostanut koulutukseen ja uraan. ei se tarkoita kotona kökkimistä.

kukin elää tavallaan eikä mulla ole toisenlaista elämää viettäviä vastaan mitään. mut saan kai mä sanoa et ei kiinnosta kumppanina.

Mun ajatus oli ehkä enemmänkin se, että ihmiset ovat paljon moniulotteisemia kuin pelkkiä vanhempia, hiirulaisia, bilehileitä, urheilijoita tai uraihmisiä ... eli tasapainoiseen elämään mahtuu kaikkea.

Itse esimerkiksi viimeistelen väitöskirjaani, kilpaurheilen ja osaan olla sosiaalinen bilehilekin :) Mutt ok, jos hileilyn määrität sillä tavalla että jatkuvasti baarissa umpkännissä en ehkä mene siihen kategoriaan ... mutta kuukausittan kuitenkin tulee pörrättyä ja sopivassa hiprakassa :)

Mutta tosiaan, kaikilla saa olla omat toiveensa ja kriteerinsä, mutta jos on yksin täytyy ehkä omiaan tarkastella jos asiaan haluaa muutosta :)

• perukanmies

kyllähän se on niin että kun rakkaus ei kolahda..se ei kolahda kohdalle vaikka kuinka haluaisi!Ennakkoluulot ovat yleensä este sinkkujen kohdalla eli ne vaatimukset .talous,ulkonäkö,sosiaalisuus,alkonkäyttö..ja jne

• Kokeilippa seuraavaa

Suurin turn-off naisessa on näyttää itsevarmalta ja itsenäiseltä. Tämä on varmaan "vikasi" jos muuten olet kaunis ja urheilullinen. Tällaisia naisia on vaikea lähestyä. Miehenä on paljon helpompi lähestyä naista joka näyttää kiltiltä ja jonka kanssa voi laskea suojausta. Yritä vaikuttaa naisellisen kiltiltä olematta bimbo.

33 v ei ole mikään vanha. Kohtaamattomuus on ongelma. Suurin osa potentiaalisista miehistä ei tuossa iässä enää edes etsi seuraa hirveän aktiivisesti ravintoloista.

• yksimahdollinensyy

Mistä siis johtuu, että miehen löytäminen on niin vaikeaa? Olenko liian nirso, pelotanko miehet pois, olenko liian helppo? Missä on vika? "

Yksi syy on varmaan siinä että yli kolmekymppisellä naisella on kiire löytää kumppani jos tämä haluaa lapsia. Mihinkään vuosien seurusteluvaiheeseen ei ole aikaa joten miehenkin olisi tehtävä päätöksensä nopeasti.

• Johan on!

Justiinsa, aika mielenkiintosia kommentteja täällä. Eli ei sais olla takana biletystä mutta ei perhe-elämääkään. Sinkkunaiset ei saa siis käydä baarissa tai ei oo toivoo löytää miestä. Eli seuraavaks ku kavereiden kans istun iltaa ni pariskuntien lähtiessä baariin karaokeen tms. mun pitää mennä himaan etten mä oo surullinen kolmekymppinen bilehile??
      Eikä kolmekymppisil oo mikään kiire miestä löytää, ainakaan itelläni. Eikä oo kiire lapsia tehdä. Vierest oon pari tapausta kattonu kuinka hankalaks menee elämä jos lapset tehdään liian nuorena tai vaan yksinkertasesti väärän miehen kanssa. Vaikka lapsia joskus haluankin niin en väkisin, en vaan sen takia että oon yli 30.
      Ja mä oon varmaan sitten kaikkien miesten kammo, käyn kavereiden kanssa baarissa ja oon muutenkin sosiaalinen ja seurallinen. Kukas sellasen kans nyt seurustella haluis, tääl ku suurin osa porukasta on sitä mieltä että naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä.

• ja lässyn lässyn....

on siinä eroo onko yöelämän vakiokalustona joku yleinen yhden yön lohtu, vai tavallinen silloin tällöin kavereiden kans just vaikka karaokessa juhliva tapaus

• Ohi se on

Naisen parasta ennen päivämäärä on 25-vuotissyntymäpäivä, eli sinun kohdaltasi mennyt kauan sitten. Et pärjää kauneudessa teinipimatzulle, vaikka olisit ikäiseksesi kuinka kaunis ja urheilullinen ja pantava ruho, kaikki muut luettelemasi asiat ovat epäolennaisia, ne työkaverit eivät vaan kehdanneet sanoa sitä päin naamaa.

Vika on siinä että olet liian vanha.

• pupliskupliskuu

Eli jos mies on sit vaik 28 ja seurustelee 25 vuotiaan kans ja heti ku nainen täyttää 26, olis miehellä hyvä aika pistää nainen pois ja ottaa nuorempi?

Oletko koskaan kuullut sanaa rakkaus? Kaikki miehet ei pidä naista minään tavarana joka heitetään pois kun päiväys on mennyt yli. Voi jeesus sentään millaista sakkia täällä oikeasti on..

• kasva aikuiseksi

Ja ihanko kaikki miehet haluaa alle 25 vuotiaan naisen?

Rohkenen epäillä.
        Kappas kun isäpuoleni halusi ennemmin äitini kuin itseään nuoremman naisen.
        Äitini on isäpuoltani vanhempi ja kyllä, rakkaus todellakin kukoistaa.
        Ja voin sanoa, että sinä olet paljon lapsellisempi kuin isäpuoleni.

Ei edes oma mieheni ajattele noin, että nainen on kelvoton täytettyään 25 vuotta.

• Aikuinen=vanhus?
        kasva aikuiseksi kirjoitti:

Ja ihanko kaikki miehet haluaa alle 25 vuotiaan naisen?

Rohkenen epäillä.
        Kappas kun isäpuoleni halusi ennemmin äitini kuin itseään nuoremman naisen.
        Äitini on isäpuoltani vanhempi ja kyllä, rakkaus todellakin kukoistaa.
        Ja voin sanoa, että sinä olet paljon lapsellisempi kuin isäpuoleni.

Ei edes oma mieheni ajattele noin, että nainen on kelvoton täytettyään 25 vuotta.

No ei tietenkään kaikki, onhan sitä vaikka mitä pervertikkoja, kiihottuvat esim. sairaalloisen lihavista, miksei sitten vanhoistakin. Normaalien miesten enemmistöä innostavat kuitenkin eniten alle 25-vuotiaat, kaikki missitkin ovat tätä ikäryhmää, mistäköhän syystä?

• ??
        Aikuinen=vanhus? kirjoitti:

No ei tietenkään kaikki, onhan sitä vaikka mitä pervertikkoja, kiihottuvat esim. sairaalloisen lihavista, miksei sitten vanhoistakin. Normaalien miesten enemmistöä innostavat kuitenkin eniten alle 25-vuotiaat, kaikki missitkin ovat tätä ikäryhmää, mistäköhän syystä?

Eli mielestäsi, kun täytän 25, en kiinnosta enää miestäni missään muodossa vaan minua nuoremmat kiihottavat ennemmin?

• Et kiinnosta
        ?? kirjoitti:

Eli mielestäsi, kun täytän 25, en kiinnosta enää miestäni missään muodossa vaan minua nuoremmat kiihottavat ennemmin?

Niin se menee. On olemassa suuri vaara, että äijä vaihtaa nuorempaan, vaikkapa sellaiseen notkeaan 19-vuotiaaseen, jolla ei ihrat roiku missään kohdassa. Tietysti jos hepun oma taso on matala, niin sillä ei ehkä ole paljon vaihtoehtoja, joutuu hammasta purren ja itku kurkussa tyytymään sinuun.

• Sika-Seppo Saatana

Onhan se ap ollut joskus kaksvitonen... siitä on vaan h.e.l.v.e.t.i.n kauan!

• niin se menee

sama vanha ongelma, jos naisella on ollut monta miestä niin on huora, miehillä taas maine ja kunnia senkun kasvaa.

• tässä syy

Totta kai koska tuo on miehelle saavutus johon ei kuka tahansa kykene. Naisen tarvitsee ainoastaan levittää reitensä ja alkaa huoraamaan. Jos panojen saaminen olisi miehille ja naisille yhtä vaikeaa tai helppoa niin voitaisin alkaa myös vertailemaan tasapäisesti kumppaneiden määrää.

• sou simple
        tässä syy kirjoitti:

Totta kai koska tuo on miehelle saavutus johon ei kuka tahansa kykene. Naisen tarvitsee ainoastaan levittää reitensä ja alkaa huoraamaan. Jos panojen saaminen olisi miehille ja naisille yhtä vaikeaa tai helppoa niin voitaisin alkaa myös vertailemaan tasapäisesti kumppaneiden määrää.

"....johon ei kuka tahansa kykene."

Siinähän se sitten tulikin. Lukekaa ATM.t monta kertaa tuo. Ei tarvitse enää haaveilla loppuikänsä. Joillekin se ei vain toteudu koskaan.

Nainen valitsee kenetkä päästää haarojensa väliin. Miehellä ei ole siinä mitään sanomista koska KAIKKI päätäntävalta on naisella. Nainen ottaa kenet haluaa.

• Tuskinpa vain..

No eipä se kasvata minun silmissäni kunniaa, jos miehellä on paljon panoja takanaan eikä yhtään kunnon suhdetta. Kierrän sellaiset kuvotukset kaukaa.

• Homo economicus
        sou simple kirjoitti:

"....johon ei kuka tahansa kykene."

Siinähän se sitten tulikin. Lukekaa ATM.t monta kertaa tuo. Ei tarvitse enää haaveilla loppuikänsä. Joillekin se ei vain toteudu koskaan.

Nainen valitsee kenetkä päästää haarojensa väliin. Miehellä ei ole siinä mitään sanomista koska KAIKKI päätäntävalta on naisella. Nainen ottaa kenet haluaa.

Rahalla AT-mieskin saa. Aina löytyy jostain haarat, jotka aukeavat tukulla Euroopan valuuttaa.

• Atm no 28
        Tuskinpa vain.. kirjoitti:

No eipä se kasvata minun silmissäni kunniaa, jos miehellä on paljon panoja takanaan eikä yhtään kunnon suhdetta. Kierrän sellaiset kuvotukset kaukaa.

Tyypillistä naisten tekopyhää ja härskiä valehtelua. Kokeneen panomiehen nainen haluaa ja halveksii kokematonta miestä, jota ei edes miehenä pidä.

Tämän tosiasian myöntäminen on tietenkin naiselle mahdotonta, koska nainen vihaa totuutta ja rakastaa valehtelua yli kaiken.

Nainen=valhekutua lammikkoon laskeva sammakko

• jopa älykästä
        Homo economicus kirjoitti:

Rahalla AT-mieskin saa. Aina löytyy jostain haarat, jotka aukeavat tukulla Euroopan valuuttaa.

Niin aukeavat jos nainen niin haluaa. Sehän se pointti olikin.

• joku jostakin
        Atm no 28 kirjoitti:

Tyypillistä naisten tekopyhää ja härskiä valehtelua. Kokeneen panomiehen nainen haluaa ja halveksii kokematonta miestä, jota ei edes miehenä pidä.

Tämän tosiasian myöntäminen on tietenkin naiselle mahdotonta, koska nainen vihaa totuutta ja rakastaa valehtelua yli kaiken.

Naiset eivät ehkä ymmärrä sitä, että yleensä vain naisten suhteen kokenut mies pystyy käyttäytymään sillä tavalla, että "tunteet herää". Tai sitten naiset vain kusettavat, koska haluavat näyttää jotenkin eettisemmiltä.

• Think about that..
        Atm no 28 kirjoitti:

No voi voi voi, vai että valetta.
        Kylläpä oma mieheni on ollut vain kolmen naisen kanssa.
        Yksi yhden illan juttu ja kaksi pitkää pari suhdetta takana siis ja kylläpä minulle se ennemmin kelpaa kuin mies, jolla on panoja takanaan satoja.
        Ja ehdottomasti pidän häntä kunnon miehenä, panomiestä en pidä miehenä vaan aivottomana kikkelitelineenä, jonka aivot on tosiaan jalkojen välissä eikä päässä..

• virhe..

Älä herranen aika kysy sitä täällä kun palstan miehet ihannoi 12-19 vuotiaita tyttöjä.
      Kyllä niitä AIKUISIA miehiä löytyy, jotka haluaa myös sinun ikäisiäsi. Nää täällä on jälkeen jääneitä kersoja.

• roviolle kaikki

Jep. Tämä on pikkupoikien iltapäiväkerho jossa ADHD, MT-potilaat ja muut sekopäät temmeltää ilman ohjaajaa.

• have fun

Sinänsä jännää että olessani tuossa iässä minulla oli useita eri mies vaihtoentoja, joista en kyllä valinnut ketään koska kukaan heistä herättänyt mitään tunteita. En ole koskaan halunnut lapsia vaan haluan pysyä vapaana niistä sitoumuksista. Vaikka olen yli 40 nykyisin en koe vieläkään tunne että miehistä pulaa olisi. En halua edelleenkään suhdetta vaain ainostaan huvia miehiltä. varatut jätän väliin miellummin huvoittelen vapaiden miesten kuin perheestään ruikuttavan miehen kanssa.

Mieti mitä haluat ja mihin pyrit sitten ei sopivan miehenkään löytymisessä tule ongelmaa.

Odotan toisaalta jo aikaa kun miehet eivät kuulu elämääni aikaahan ne vievät ja varsin vähän saa ajalleen vastinetta.

Tsemppiä miesmarkkinoille:)

• ytm_sinkku

minullakin on 30 miehenä naisia tarjolla ihan kiitettävästi , oman ikäisissäkin . mutta jostain syystä minua kiinnostaa vain about 16v tytöt , en keksi asialle muuta selitystä kuin hierarkia. mitä nuorempi naaras, sen korkeammalla hän on naaraiden nokkimisjärjestyksessä.

tämä siis vain minun mielipiteeni.

• Olet..

Atm- pedari, eikö niin.

Onko sulla ajatus, että 12-vuotiaat "naiset" johtaa naisten keskuudessa? Vaikea ymmärtää atm-pedarin aivojen tuotoksia.

• pupliskupliskuu

No sanotaanko näin, että et ole henkisesti kehittynyt ikäisesi tasolle vaan olet henkiseltä kehitykseltäsi samaa luokkaa noiden teinityttöjen kanssa. Vaikka olisitkin aikuinen mies, ei mielesi ole samaa tasoa. Jätä kuitenkin ne tytöt oman ikäisilleen ja ota ennemmin täysi-ikäinen.

• sånfjåokjngf
        Olet.. kirjoitti:

Atm- pedari, eikö niin.

Onko sulla ajatus, että 12-vuotiaat "naiset" johtaa naisten keskuudessa? Vaikea ymmärtää atm-pedarin aivojen tuotoksia.

kyseessä taisi olla 16 vuotiaat , joten voit jättää tunneryöppysi tuonnemmaksi ja odottaa parempaa tilaisuutta :)

• ytm_sinkku
        pupliskupliskuu kirjoitti:

No sanotaanko näin, että et ole henkisesti kehittynyt ikäisesi tasolle vaan olet henkiseltä kehitykseltäsi samaa luokkaa noiden teinityttöjen kanssa. Vaikka olisitkin aikuinen mies, ei mielesi ole samaa tasoa. Jätä kuitenkin ne tytöt oman ikäisilleen ja ota ennemmin täysi-ikäinen.

"Jätä kuitenkin ne tytöt oman ikäisilleen ja ota ennemmin täysi-ikäinen."

miksi?

• Älyn haamu

Joo meilläkin on 16 vuotias pimatsu johtamassa toimistoa ja kaikki äijät laitetaan aamulla käytävälle jonoon jumppaamaan. Sitten se teinigimma käskee äijiä örisemään ja äijät örisee. Lopuksi kaikki heräävät yhtäaikaa ja se olikin vain unta. Ihmeellistä.

• Älyn haamu
        ytm_sinkku kirjoitti:

miksi?

Vaikka siksi ettei tarvii olla yksin.

• Mutta..
        sånfjåokjngf kirjoitti:

kyseessä taisi olla 16 vuotiaat , joten voit jättää tunneryöppysi tuonnemmaksi ja odottaa parempaa tilaisuutta :)

eikö atm-pedarin mielestä 12-vuotias ole tässä mystisessä hierarkiassa korkeammalla kuin 16v? Kun kuulemma mitä nuorempi, niin sitä korkeammalla. Eihän tuo mikään naisten nokkimisjärjestys ole, vaan pedarilista.

• pupliskupliskuu
        ytm_sinkku kirjoitti:

miksi?

Itseäni tuossa iässä kiinnosti lähinnä oman ikäiset ja vuoden tai kaksi vanhemmat muttei todellakaan 30 vuotiaat miehet.
        Kavereistani ei löytynyt yhtäkään tyttöä, joka olisi ollut kiinnostunut ikäisestäsi miehestä.Ei löydy edelleenkään sellaista, joka haluaisi yli kymmenen vuotta vanhemman kumppanin.
        18 vuotiaat ja siitä ylemmäs omaan ikääsi saakka olisivat sinulle parempia vaihtoehtoja.

• ATMaster

Kolmekympin ikäluokka ei ole mielestäni kyllä vielä parhaita vuosiaan nähnyt, että kyllä se vielä sitä loistavaa keski-ikää on, mutta nelikymppisten ikäluokka alkaa jo pikkuhiljaa olla ne parhaat vuotensa nähneitä.
      Kiitos lääketeollisuuden tämäkin ikäraja senkun jatkaa kasvamistaan ja piakkoin aletaan puhumaan että vasta 50-60 ikäluokat alkavat olleet ne parhaat vuotensa nähneitä.

Vastauksena kysymykseesi, epäilisin ehkä liiallista nirsoutta tai sitten pelotat vain miehiä. Ken tietää miten asia oikeasti on, kun sinua ei tunne tämän enempää, kuin mitä kerroit.

• harvinaineseurailija

Tämä on väärä palsta kysyä miesten mielipiteitä johonkin asiaan!

Syy: palstalla käy pääasiassa pedofiileja, joille 16-17v-tytöt ovat unelmien täyttymys. Tämän palstan miehet ovat hyvin katkeria naisille sekä niille miehille, joilla menee elämässään hyvin ja jotka saavat naisseuraa. Palstan miehet taitavat suurimmissa määrin kärsiä eriasteisista mielisairauksista ja se näkyy myös kirjoitusten sisällössä. Toisin sanoen heidän mielipiteillään ei ole oikeastaan paskan väliä, sillä he edustavat juuri edel. mainitun joukon mielipidettä!

Jos siis haluat ihan oikeiden miesten mielipiteitä, niin kannattaa kysyä jostain muualta. Tämä palsta on pelkkää pedofilien ja mielisairaiden miesten temmellyskenttää! Ei hyvä paikka normaalijärkisille naisille ja miehille!

• kysyvä_tieltä_eksyy

entäs ne teinitytöistä kiinnostuneet miehet jotka saisivat myös ns aikuista naisseuraa? mihin lokeroon heidät laittaisit ?

• osuiko pahasti
        kysyvä_tieltä_eksyy kirjoitti:

entäs ne teinitytöistä kiinnostuneet miehet jotka saisivat myös ns aikuista naisseuraa? mihin lokeroon heidät laittaisit ?

Sillä ei ole oikeastaan mittän merkitystä. aina on ollut ja tulee olemaan ryhmä miehiä jotka ovat näkymättömiä, hajuttomia ja mauttomia. Siis olemassa vain heile itselleen. Ei kukaan ole kiinnostunut missä lokerossa ne elää. Parempi tietysti jos ovat poissa jaloista.

• kysyvä_tieltä_eksyy
        osuiko pahasti kirjoitti:

Sillä ei ole oikeastaan mittän merkitystä. aina on ollut ja tulee olemaan ryhmä miehiä jotka ovat näkymättömiä, hajuttomia ja mauttomia. Siis olemassa vain heile itselleen. Ei kukaan ole kiinnostunut missä lokerossa ne elää. Parempi tietysti jos ovat poissa jaloista.

ei sinänsä , kunhan vain mietiskelen ääneen

• harvinaineseurailija

"entäs ne teinitytöistä kiinnostuneet miehet jotka saisivat myös ns aikuista naisseuraa? mihin lokeroon heidät laittaisit ? "

Eihän sillä ole merkitystä, keitä nämä teinitytöistä kiinnostuneet saisivat! Kyse on heidän mieltymyksistään joihinkin 16-vuotiaisiin lapsiin! Kai se on ihan sama, saisiko sellainen mies aikuisen naisen vai ei. Joka tapauksessa hän harvoin sellaista haluaa tai aikuista naista mitenkään ihannoi. Päinvastoin lutkittelee ja kutsuu kurpaksi ja ties miksi! Aikuinen nainen ei vetoa pedofiileihin millään tavalla, koska hänellä ei ole teinin piirteitä ulkoisesti tai sisäisesti. Koska aikuinen on aivan eri asia kuin lapsi! Pedofiilin ajattelumaailma on kiero ja sairas!

Pahinta on, että nämä lapsiin sekaantujat (tälläkin palstalla) kuvittelevat sen olevan "ihan normaalia". Tästä syystä pedofiilejä ei hyväksytä edes vankiloissa (siis muut vangit), koska usein he ovat ns. parantumattomia tässä sairaassa mieltymyksessään eivätkä ymmärrä, kun muut sellaisen tuomitsevat. Yleensä pedofiilit saavat ensimmäisenä vangeilta turpiin. He ovat siis jopa vankiloissa pahinta roskaa ja sellaisen kohtelun kyllä ansaitsevatkin!!

• Menkää näillä

täällä kysytään mielipidettä ja sit kun se sanotaan niin alkaa ihme haukkuminen. se vaan on niin että monen kanssa ollut nainen ei ole unelmakumppani. ihan niinku ei oo nössö mies. vastakohdat viehättää, kiltti nainen ja pahismies.

• No

Pahisnaiset saa sitten kiltit miehet. Sopii minulle.

• no
        No kirjoitti:

Pahisnaiset saa sitten kiltit miehet. Sopii minulle.

noinhan se usein menee oikeassa elämässä

• Olen 38v mies ja kerron mielelläni mielipiteeni siitä kuten itse ajattelen.

Tuo naisen parasta ennen päivä on lähinnä myytti tai vitsi. Kyse on enemmänkin naisen omasta asenteesta itseasiassa voin sanoa että sama koskee molempia sukupuolia.

Itsekin olen sinkku, myös minussa on vikani... mm: etten halua omia lapsia, riitatilanteessa olen vaikeampi kuin mahdoton ihminen... ja paljon muuta MUTTA
      kuten sanoit niin sinäkin tunnet itsesi ja samaa voin sanoa myös minä.

Nainen kuten esimerkiksi sinä.. on hyvä kaiken ikäisenä. Jotkin luonteenpiirteet ym jalostuvat ja monesti jopa paranevat iän myötä, kyse on vain siitä että löytyy mies joka huomaa sen ja arvostaa sitä.

Parisuhteessa on aina tehtävä myös kompromissejä ja hyväksyttävä toisessa joitakin vikoja joita (kumma kyllä) vuosien myötä oppii jopa rakastamaan. Se ei silti tarkoita että kaikkea pitäisi sietää koska joku ei vain sovi toiselle.

Itse olen kompuroinut rakkaudessa ja koska olen hidas oppimaan niin tulen varmasti tekemään niin jatkossakin. Silti pahimmankin masennuksen jälkeen jaksan aina uskoa että löydän vielä hänet joka hyväksyy minut tällaisena eikä halua muuttaa minua ja uskon että niin tapahtuu myös sinulle.

Minulla ei ole täällä treffiprofiilia koska koko tämän sivuston käyttö on hyvin satunnaista mutta toki viestejä ja sähköposteja on aina kiva lukea.

Toivon että ymmärrät tämän kirjoitukseni sisällön ja että jaksat eteenpäin, elämä jatkuu vaikeuksista huolimatta.

• Saa nauraa.

Jos nainen näyttäisi 20-vuotiaalta, omaisi 60-vuotiaan kypsyyden ja olisi vielä 40-vuotiaan seksihalut sekä aktiivisuuden niin oltaisiin aika kohdillaan.

Valitettavasti Suomessa se menee niin että naiset näyttää 40-vuotiailta, omaa 60-vuotiaiden seksihalut sekä 20-vuotiaiden kypsyyden.

Ihan tosijuttu. :D

• vähän rumempi mies

Olet itseäsi täynnä oleva luuska!! Siksi et miestä saa!! Tuollaiset ämmät on ihan turhia.. "olen kaunis ja maailman paras seksikäs ja joka asiassa niin s.aatanan mahtava" tykkäät halveksia miehiä ympärilläsi... vaikka et sitä myönnäkään. Miksi sitten olet yksin jos olet niin h.vetin mahtava? Mietipä sitä tollo akka! ja vastaus kysymykseen: Ei ole parhaita päiviään vielä nähnyt, ainoastaan käytös on ala-arvoista. Niin minullakin, mutta minäpä en itseäni noin kehuskelekaan kuin sä!

• vähän rumempi mies

tämä viesti siis aloittajalle!!!

• buhaha

haha ootpas sä katkera! yritä nyt sinäkin löytää jotain iloa elämääsi, vaikket naista saakaan.

• vähän rumempi mies
        buhaha kirjoitti:

haha ootpas sä katkera! yritä nyt sinäkin löytää jotain iloa elämääsi, vaikket naista saakaan.

Iloa on! Katkeruutta ei!=) ottaa vaan päähän yksinkertaisesti tuollaiset ap:n kaltaiset kehuskelijat. Ja nainen mulla on!=) Joten buhaha itelles!! Tollo

• mies 35

Ei ole. Jos vertaa nyky kolmekymppisiä tai jo sen iän ylittäneitä parikymppisiin niin eroa on kuin yöllä ja päivällä. Ihmetyttää miten elämän arvot ovat muuttuneet noin lyhyessä ajassa valtavasti. Nyky parikymppiset ovat pikku pissiksiä joilla on heikko itsetunto ja alemmuuskompleksit omasta minäkuvastaan. Kolmekymppiset ja ylikin ovat hyvinkin tietoisia itsestään ja hoitavat kotihommat murisematta ja yrittämättä turputtaa niitä miehelle väkisin.

• Neiti 37

Mies saa kyllä tehdä kotitöistä osansa (lue: pitää).

Mies ei siis "auta kotitöissä", vaan hoitaa oman osuutensa patistamatta ja kyselemättä. Kotityöt ovat osa nykymiehen roolia.

Kotitöihin patistettava mies saa pysyä sinkkuna.

• 35v.

Sinulla on kaksi vuotta aikaa tuohon rajaan jolloin nainen keskimäärin alkaa rupsahtaa kovaa vauhtia ja lapsen saaminen vaikeutuu huomattavasti.

• typo100

"Seitsemäntoistavuotisna on neito kauneimmillaan"
      Tuommoinen viisaus on jostakin päähäni jäänyt. Ensimmäisessä sanassa ei ole kirjoutusvirhettä.

• Kyllä kansa tietää

Totta se on. Suunnilleen siinä 17v liepeillä useimmat naiset ovat seisottavimmillaan. 20v jälkeen alkaa alamäki, geenit sitten yksilöllisesti määräävät miten jyrkkä, mutta harva 30v saavuttanut nainen on enää seksuaalisessa mielessä kovin innostava.

• Virgin bride or bust

Ja impeys on tietenkin neidon kallein aarre. Valitettavan harva on kuitenkaan nykyään säästänyt aarteensa edes lailliseen 16 vuoden ikään asti. Useimmat ovat jo alaikäisinä hetken mielijohteesta heittäneet kalleimman aarteensa menemään ja heistä on tullut monien rikollisten miesten häpäisemiä pikku porttoja. Mistä kunnollinen ja lainkuuliainen mies voisi löytää itselleen arvoisensa neitsytmorsiamen, jonka impeyden hän saa itse ensirakkauden hekumassa viedä ja uhriveren vuodattamalla sinetöidä ikuisen ja luovuttamattoman omistusoikeutensa naiseen?

• Pervoperseelle
        Kyllä kansa tietää kirjoitti:

Totta se on. Suunnilleen siinä 17v liepeillä useimmat naiset ovat seisottavimmillaan. 20v jälkeen alkaa alamäki, geenit sitten yksilöllisesti määräävät miten jyrkkä, mutta harva 30v saavuttanut nainen on enää seksuaalisessa mielessä kovin innostava.

Setämiehen kirjoitus.Nuoret miehet eivät ole näin alkeellisia, ainoastaan pervot viisikymppiset ja vanhemmat.

• Liisapien

No ei tietenkään.Paremmassa kunnossa sä varmasti olet kuin ikäisesi mies.

Jos nainen uskoo olevansa huono, vanha, lihava mitä tahansa, mitä mainokset yrittävät suoltaa, niin varmasti onkin huono.

Olet parhaassa iässä vielä kauan.Ja nyt rohkeasti metsästämään sitä ihanaa kolmekymppistä miestä.
      Onnea elämään!

• 50 vee

Onhan se ikävää mutta kolmekymppinen nainen on todellakin nähnyt parhaat päivänsä. Miehellä taas ne parhaat vuodet ovat juuri kolmenkympin tienoilla.

• "Osa naisista kuvittelee että naisen itsevarmuus on hyvä juttu miehelle jos se näkyy ulospäin seksuaalisesti ja että on miehen vika jos hän ei tätä hyväksy.

No, valitettavasti mies ei välttämättä halua naista joka vaikuttaa niin itsevarmalta että tätä on mahdoton "kesyttää" tai jota on lähes mahdoton miellyttää.

Se ei ole miehen itsevarmuudesta kiinni muuten. Mies vain laskee että joku nainen joka on vähemmän vaativa (siis vaikka mies sopisikin naisen odotusarvoihin) olisi ehkä parempi ratkaisu koska naisen vaatimustaso saattaa vain kasvaa."

"Suurin turn-off naisessa on näyttää itsevarmalta ja itsenäiseltä. Tämä on varmaan "vikasi" jos muuten olet kaunis ja urheilullinen. Tällaisia naisia on vaikea lähestyä. Miehenä on paljon helpompi lähestyä naista joka näyttää kiltiltä ja jonka kanssa voi laskea suojausta. Yritä vaikuttaa naisellisen kiltiltä olematta bimbo. "

Siis tuollaista kommenttia miehiltä tullut ja vielä saanut plussiakin. Itsenäiset aikuiset naiset ovat niin idiootteja, etteivät osaa itse päättää minkälaisesta miehestä ovat kiinnostuneita, joten miesten on tämäkin päätös tehtävä heidän puolestaan.

• charlie3

Tuntuipa pahalta lukea tämä ketju.

Olen (naimisissa oleva, lapseton) 33v. nainen, jota usein luullaan yli 10 v. nuoremmaksi. En siis mikään rupsahtanut, enkä edes jaksa pitää pärstästäni tai kropastani mitään erityistä huolta, mutta silti luullaan, ja vientiäkin riittäis edelleen. Silti tuntui pahalta sekä ap:n että kaikkien ikäisteni naisten puolelsta lukea ihmisten mielipiteitä rupsahtaneista kolmekymppisistä..

Et ei muuta sanottavaa......kun että hyi vittu mitä paskaa. Tsemppiä aloittajalle jos tätä ketjua enää luet.. Ehkä ootkin jo löytäny sen oikean! : )

• timantinkova atm

Ei kyse ole rupsahtamisesta, vaan siitä, että teidän kanssa pitää aloittaa lasten tehtailu ihan liian nopeasti. On paljon hyvännäköisiä 30-40-vuotiaita, mutta se hedelmällisyysasia...

• eräs vaan

Et ole vanha yhtään mihinkään! Sinulla on aikaa löytää kumppani ja aikaa tehdä lapsia vielä vaikka kuinka. Yhä useammat tekee lapset vasta 35-40 vuotiaana. Jokaisella ihmisellä on oma aikansa ja kaikella tarkoituksensa.

Minulla oli paljon lyhyitä epäonnistuneita suhteita takanani. Tapasin nykyisen mieheni 31 vuotiaana. Muutimme yhteen, kun olin 33 vuotias. Olemme olleet yhdessä 7 vuotta. Mieheni lapset ovat nyt 20 ja 14 vuotiaita. Meillä ei ole yhteisiä lapsia, koska en ole niitä halunnut.

Mieheni on kaikkea mitä voin toivoa. Hän on uskollinen, luotettava, rehellinen, huumoritajuinen, päihteetön, hyvä keskustelija, kuuntelija, hellä, komea.. ja jne. Miehelläni on ollut vain yksi pitkä suhde ennen minua.

Yks ystävän tapasi elämänsä miehen 40 vuotiaana! Ihminen voi tavata elämän kumppanin ihan missä iässä tahansa!! Ihan kummallinen on ajattelutapa, että jossain tietyssä iässä pitäisi nämä asiat hoitaa. Tottakai jos lapsia haluaa, niin naisen hedelmällisyys asiat täytyy ottaa huomioon. Hedelmällisyys alkaa laskea 35 vuoden jälkeen, mutta on paljon ihmisiä, jotka saa niitä lapsia 40 vuotiaina tai yli.. eli ei ne asiat ole niin mustavalkoisia.

Jos haluat löytää miehen, niin heitä verkot veteen! Haetko miestä baareista, tanssilavoilta vai netistä? Itse löysin netistä tai mies löysi minut. Jos laitat ilmoituksen nettiin, niin laadi persoonallinen ja hyvä ilmoitus, jotta haaviisi osuu oikeanlaisia miehiä.

• samanlainen atm

"Mieheni on kaikkea mitä voin toivoa. Hän on uskollinen, luotettava, rehellinen, huumoritajuinen, päihteetön, hyvä keskustelija, kuuntelija, hellä, komea.. ja jne. Miehelläni on ollut vain yksi pitkä suhde ennen minua."

AT-miehen perikuva, jota onnisti nuorena. Tuollaisia me olemme, jos naisen saamme.

• ihoihiohioho

Et ole liian helppo. Olet liian nirso ja sen lisäksi olet auttamattomasti liian vanha.

Et pelota miehiä pois, sillä kohdallasi käy niin että ne miehet jotka kelpuuttaisit, eli joista unelmoit, ovat niitä miehiä jotka on jo rengastettu sinua tasokkaampien naisten toimesta.

Eli et ymmärrä omaa tasoasi ja sen laskua vuosien lisääntyessä. Kun sinulle sopivat miehet ovat lähestyneet sinua ja halunneet tutustua sinuun, sinä et huomaa heitä lainkaan. Nuo miehet eivät ole olleet sinulle miehiä laisinkaan, vaan pelkästään munilla varustettuja kaksijalkaisia sivullisia.

Joku otti esiin sen kuinka vaikutat vaativalta. Kirjooitit kuinka miespuoliset työkaverit tuntuvat pitävät sinua hyvänä ja tavoiteltavan arvoisena tyyppinä.

Totuus on vähemmän mairitteleva. Käytökselläsi, eli sillä että "pyörität" useampia miehiä kuitenkaan seurustelematta heidän kanssaan, osoitat sen ettei sinuun yksinkertaisesti kannata tuhlata aikaa.

Sinä et pelaa, vaan sinä pelkästäään arvostelet miehiä ja siksi et ole keneenkään tyytyväinen. Sinä et halua tutustua aidosti ihmiseen, vaan laitat heitä vain paremmuusjärjestykseen.

Se johtaa siihen että miehet kyllä pitävät sinua tavoiteltavan arvoisena, mutta nuo miehet eivät sinuun aio tuhlata aikaa, vaan jättävät sen tavoittelemisen muille miehille jotka eivät tiedä millainen sinä oikeasti olet.

Sinä et tietenkään tuota selitystä hyväksy koska hyvin harva meistä hyväksyy totuutta itsestämme jos se totuus on negatiivinen.

Jos nainen ei ole kolmikymppiseksi ehdittyään kokenut yhtä tai kahta pitkää suhdetta, sellaiseen naiseen on täysin turha yrittää tehdä vaikutusta koska hän on arvottanut itsensä ulos markkinoilta. Eli naisen arvo on lähellä nollaa, vaikka nainen itse kuvittelee olevansa jumalan lahja miehille.

Kolmikymppisellä neitsytmiehelläkään ei ole jakoja, koska silloin voi olettaa että miehessä on jotain vikaa kun ottajia ei ole ollut. Naisilla se ei kuitenkaan ole noin. Naisilla puute johtuu nirsoudesta.

• Anonyymi

Oo seksuaalinen vaan miehelle, niitä on paljon joten liian nirso on vaikee olla

• Anonyymi

Kyllä. Parhaat päivät ovat takana.
      Mutta...mitä se tarkoitaa?
      Ja kenen näkökulmasta?
      Eli ei mitään.

• Anonyymi

Todella nirsoja ovat tavis naiset. Miehet ei enää usko että pääsevät tutustumaan naisten kanssa joten eivät jaksa yrittää.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6014
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      53
      3011
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2193
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1807
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      18
      1750
    7. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1512
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      48
      1486
    10. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      9