Ilmoitus

Ilmoitan olevani pettynyt itseeni, tähän yhteiskuntaan, ihmiskuntaan, sekä maailmankaikkeuteen ihan yleensäkin.

Enkä aio valaista tähän arvioon johtaneita syitä sen tarkemmin.

(yksinkertaisetkin asiat ovat kovin monimutkaisia ja silti elämässä ei ole oikeasti mitään tarkoitusta)

18

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina ei voi voittaa... ei edes joka kerta ;)
      Huomenna on uusi päivä !

• //Mies//
    • Valoa...päässä
    • Mie taidan heittää pyyhkeen kehään työmarkkinoita katsoen ja elää pummina lopun pätkää, eläkeikään kun on alta kymmenen vuotta.

• janka_tizuli

Eli vilin, MMiehen, anzzyn ja monten viitoittamalla tiellä.

• lunontaja
        janka_tizuli kirjoitti:

Onko onkelmia?

• janka_tizuli kirjoitti:

Viimeiset ilmestykset työelämässä:
        - sain palkkaturvaan ottaa yhteyttä, jotta sain kesälomarahat
        - toinen yrittäjä antoi sairasloman aikana potkut ja TE-virkailijalle valehteli potkujen tulleen koska en pyydettäessä toimittanut sairaslomatodistusta. Paitsi ettei hän pyytänyt sairaslomatodistusta.
        Kun sitten muutaman kerran kysyin sähköpostitse firman osoitteeseen miksi hän valehteli, nosti syytteen kotirauhan häirinnästä.

- kolmannessa haastattelussa kerroin, että olen parhaimmillani yksin ja tiimityöskentely ei onnistu. Palkkasi ja totuus oli joka päivä tiimityöskentelyä.

- neljännessä paikassa pääsin esimiehen työpaikkakiusaamaksi, joka nosti ky. ilmiön uudelle tasolle, syytti minua ky. kahdesta ex-työpaikkani terrorista ja pääsin poliisiasemalle kuulusteluun. Toiseen minulla on kylläkin alibi, et olin toisaalla.

-viidennessä paikassa minne hain, olisin saanut vakituisen työn. Alkupalkka 1700 euroa ja sen päälle ilmaiseksi 24/7 päivystys. TES:in mukaan päivystyksestä kuuluu maksaa korvaus. Työnantaja siis olisi voittanut joka vuosi 52 x 100 euroa.
        Raivostui puhelimessa kun sanoin etten niillä ehdoilla voi ottaa vastaan ky. työtä.

Joten ei oikein iske ainakaan tällähetkellä mikään työpaikka.

• Johtuuko tuo seksin puutteesta vai yhteiskunnan epäkohdista?

Ps. Jäikö tähdenlennot näkemättä?

Pps. Tenttu auttaa, jos meinaat jäätyä maakuopassasi.

• Evoluution epäonnistumisesta (ihmiskunnan geneettinen pohja on liian kapea), sekä siitä miten kommunikaatiokykymme ovat vielä sangen kelvottomia.

http://aijaa.com/v.php?i=006188859353.jpg

(Tenua voi kyllä käyttää retkikeittimessä ja se lämmittää jonkin aikaa)

• Slovakiakin pettynyt
        buddy-love kirjoitti:

Evoluution epäonnistumisesta (ihmiskunnan geneettinen pohja on liian kapea), sekä siitä miten kommunikaatiokykymme ovat vielä sangen kelvottomia.

http://aijaa.com/v.php?i=006188859353.jpg

(Tenua voi kyllä käyttää retkikeittimessä ja se lämmittää jonkin aikaa)

.

Slovakia hylkäsi euroalueen kriisirahaston laajentamisen

http://www.hs.fi/talous/Slovakia hylkäsi euroalueen kriisirahaston laajentamisen/a1305547023085

.

• rose18

olen pettymys operaation tehnyt tässä elämän varrella, mutta lapsistani en ole pettynyt.
      itse olen nähnyt lasteni myöten etten hae enään hyväksyntää vanhemmiltani vaan lapsiltani.

minun elämässäni on tarkoitus elää lapsieni takia ja myöhemmällä näen kuinka lapset pärjää ja saada nauttia lapsen lapsieni lapsista...

en ole koskaa pitänyt elämän tarkoituksena kuin lisääntymisen mutta jokainen meistä on valittu kokemaan elämän polkumme, omissa valinnoissamme..

he jotka ei voi lisääntyä ottavat yleensä suojiinsa orvoksi jääneitä ja meistä jää kaikesta hiilijälkemme vaikka siitä ei kirjoiteta.

muuten en näkisi elämää arvokkaana, koska kärsimme muuten yksinään ilman tukea mutta ilman tukeakin voi jäädä jos ei välitä lähimmistään.
      vanhemmat hoitaa lapsia ja lapset vanhempiaan.

anna kiukun laantua..
      miehellä on aikaa vielä perhe perustaa vaikka ikää oisi mitä mutta sen takia varmaan naisilla on yleensä voimakas äidinvaisto haluta vauvoja.

jollekin elämän tarkoituksena on rakentaa koko elämän jotain kaunista, jäädä painettuna historiaan ja hoitaa itsensä rahalla mutta niinkuin kaikki kuolemme yksinään
      jotkut vaan elää yhessä vanhaksi ja yleensä kuolee samoihin aikoihin jolloin koen että he ovat sitoutuneet myös henkisesti toisiinsa.

• joo.

Minä oon just herenny tajuamaan, että systeemi toimii vain jos systeemiin uskoo ja minä en enää usko. Sillä katso, keisarilla ei tosiaan olekaan vaatteita.2

• Niinhän kaikki toimii, vain jos siihen kaikkeen uskoo. Joskus jopa tsäkällä.

• EU:lla ei ole vaatte
        ol_io kirjoitti:

Niinhän kaikki toimii, vain jos siihen kaikkeen uskoo. Joskus jopa tsäkällä.

.

EU:lla ei ole ollut vaatteita koko aikana????????

Hirveäääää

.

• Niin. Sinun on nyt tehtävä uusi ilmoitus. Aloitteesi oli ala-arvoinen. Emme hyväksy sitä. Olemme täysin tyytyväisiä sinuun :)

• seppo seponseponsepp

.

koko tämä ketju oli ala-arvoinen

.

• noh,

eipä ole syitä vaikea arvata...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe