Onko joku joskus onnistunut lataamaan youtubeen kokonaisen biisin ilman minkäänlaisia tekijänoikeus juttuja? oon nyt pari kertaa kokeillu lataa yhen bändin biisiä ihan huvin vuoksi ja aina sama homma että biisi on kielletty kaikkialla tekijän oikeus syistä. oon myös kokeillu editoida biisiä. muutin biisin sävelkorkeutta kappaleen alku-ja loppupäässä mutta ei toiminu. koetin myös muuttaa koko kappaleen sävelkorkeutta yms ja sitten youtube ei edes tunnistanut tiedostomuotoa?!? vaikka oli ihan perus mp3 tiedosto ja toimi hyvin. osaako joku auttaa? miten helvetissä ne muut on ne sinne utubeen joskus aikoinaan ladannut.
Vastaukset 2
- No Go
Siis mitä ihmettä? Eihän YouTubeen tai minnekään muuallekaan saa pistää sellaista musiikkia, johon et itse omista tekijänoikeuksia!
Se että joku on joskus onnistunut toimimaan näin, ei tarkoita että muidenkin pitäisi. Tekijänoikeus on perustuslaissa asti turvattu ja tekijänoikeusrikoksesta tai -rikkomuksesta voi saada sakkoja. - ...
"miten helvetissä ne muut on ne sinne utubeen joskus aikoinaan ladannut"
esim. sillä lailla että ne laittajat ovat olleet itse oikeuksien haltijoita tai sitten ovat kysyneet luvan niiden haltijoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851401
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä361111Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk20883Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita154725Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13710- 46669
Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja195659Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13647- 33570
Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.39558