minkä vuoksi ylitseni kävellään vaikka olen ammattitaitoinen
asioissa ja älykäs hoksaamaan kuvioita, raha ja valtako
ratkasee vaikka perimmäiset asiat oli piilotettu?
vai saiko nainen ajateltavaa käynnistäni / toimintatavoistaan?
saanko tämän läheisen muuttamaan asennettaan ja
ottamaan vastaan perusasioihin miten yleensä
vanhemmat toimiikin? vai onko manipulointi tuottanut
jo liikaa hallaa?
suostuuko palaamaan tarjoamiini mahdollisuuksiin,
jotta saadaan parhain mahdollinen lopputulos
tulevaisuutta varten?
Keskiyö
1
104
Vastaukset
Hei
olet salaperäisen tuntuinen, mutta ymmärrän hyvin pelkosi ja epävarmuutesi.
näen sinut pätevänä ja auttavaisena ihmisenä, joka ei ole materiaalinen sielu.
ehkäpä sinua ei arvosteta juuri tuon maanläheisen ja ihmisystävällisen käyttäytymisesi takia. se on vastoin nykyistä hektistä käyttäytymistä, sinä et töni ja kävele toisten ylitse. onneksi et tee niin.
raha on valtaa ja se määrää tässä maailmassa, vaikka sitä ei voikaan syödä, eikä se tuo itsessään onnea.
näen nuoren naisen, josta olet huolissasi. hän on uppiniskainen ja tahtoo tehdä asiat omin neuvoinen. anna vain tehdä, sinun sanomasi ei mene nyt perille.
voit sitten tarjota myöhemmin olkapäätä, kun tulee tilinteon aika.
on kysymys myös sijoituksesta tai rahan hankkimisesta.
sinä olet tehnyt ehdotuksesi ja nyt kannattaa vain odottaa ja katsoa. olet heittänyt onkesi järveen, et sinä itse sieltä niin kovasti kalaa tarvitse. mutta ohjauksesi näyttää toisille, kuinka kalaa pyydetään.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a505749Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,444372Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1483969Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913640Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii712869Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1052507Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut401859Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561826Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2301678Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä331461