Mistä saa Tikkurilan parhaat ripsienpidennykset? Paikkoja on vaikka kuinka mutta mikä on paras? Paljonko maksaa huolto?
Tikkurilan paras ripsihuolto?
9
3917
Vastaukset
- hjkl099
Parturi- kampaamo Fioris Ylivedon talossa.
- ripsetön
Fioriksesta olen kyllä erimieltä.
Minulla ikävä kokemus sieltä, ripset yhteenliimaantuneita ja kun ne saatiin toisessa paikassa irroitettua, lopputuloksena omat ripseni niin vaurioituneet,että nyt kuukaudenkaan päästä,en vielä uusia pidennyksiä voi ottaa :( - miiiii
Anna Bella Salon, Tikkurilan ABC huoltoasemaa vastapäätä. Samassa talossa kuin Tikkurilan rengas.
- uskollinenasiakas
Parturi-kampaamo Carusellissa oli todella hyvä, Jenny-niminen ripsitekijä, löysin Jennylle työkaverini kautta ja olen ollut todella tyytyväinen!
Alussa kävi niin, että kun halusin varata aikaa Jennylle, niin aika olikin laitettu jollekin Jennille, ja hänen tekemät ripset oli kyllä täysin eri näköiset kuin mitä odotin saavani (työkaverin ripsiä kun katselin...), mutta huoltoon menin sitten Jennylle ja erittäin hyvät tuli!
Jenny lähti jonkun aikaa sitten yrittäjäksi Havukoskelle/Koivukylään parturi-kampaamo TiiTukka-nimiseen liikkeeseen (www.tiistudio.fi), ja olen seurannut perässä vaikka matka vähän pitenikin (asun nimittäin Tikkurilassa itse)! - tuulisss
Itse suosittelen Kauneushoitola Amelieta. Tosin se on Vantaan Kivistössä, mutta Tikkurilasta pääsee sinne hyvin. Itsellä ollut jo reilun vuoden pidennykset ja olen todella tyytyväinen tämän paikan tekijään. Olen käynyt siis muissakin paikoissa, mutta todennut tämän ehdottomasti parhaaksi. Ekan kerran ripset maksaa muistaakseni 120 ja huollot 50, ja kestää n 45 min, ellei vähemmän. On tosi ripeä laittaja, mutta tarkka ku mikä! Suosittelen
- Ripsiräpsyt
HR Beauty, toimii Easyfit Tikkurilan tiloista.
Ihan ehdottomasti kokeilemistani paikoista paras!
- ripsiräpsy
Tästä loistavat ripset ammattitaidolla Tikkurilassa https://www.facebook.com/pages/Minuripsmed-ripsipidennyskoulutus/262909280475121?sk=info
- Outi123
Salon Daylux Tikkuriliassa
- Päivi332
Suosittelen Salon Daylux Tikkurilassa, hyvää laatu ja ammattitaidonen palvelu. Kaunis liike myösikin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....23010172Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen604704Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1424174Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1424086- 2153889
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik463204Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL392455Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä12245Nuoret pois politiikasta!
Näillä 30-kymppisillä ei ole juuri mitään elämänkokemusta. Ja tällaiset raakileet saavat huseerata ja pilata Suomen!181779Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1601723