Tikkurilan paras ripsihuolto?

Eyelashes

Mistä saa Tikkurilan parhaat ripsienpidennykset? Paikkoja on vaikka kuinka mutta mikä on paras? Paljonko maksaa huolto?

9

3917

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjkl099

Parturi- kampaamo Fioris Ylivedon talossa.

• ripsetön

Fioriksesta olen kyllä erimieltä.
      Minulla ikävä kokemus sieltä, ripset yhteenliimaantuneita ja kun ne saatiin toisessa paikassa irroitettua, lopputuloksena omat ripseni niin vaurioituneet,että nyt kuukaudenkaan päästä,en vielä uusia pidennyksiä voi ottaa :(

• miiiii

Anna Bella Salon, Tikkurilan ABC huoltoasemaa vastapäätä. Samassa talossa kuin Tikkurilan rengas.

• uskollinenasiakas

Parturi-kampaamo Carusellissa oli todella hyvä, Jenny-niminen ripsitekijä, löysin Jennylle työkaverini kautta ja olen ollut todella tyytyväinen!
      Alussa kävi niin, että kun halusin varata aikaa Jennylle, niin aika olikin laitettu jollekin Jennille, ja hänen tekemät ripset oli kyllä täysin eri näköiset kuin mitä odotin saavani (työkaverin ripsiä kun katselin...), mutta huoltoon menin sitten Jennylle ja erittäin hyvät tuli!
      Jenny lähti jonkun aikaa sitten yrittäjäksi Havukoskelle/Koivukylään parturi-kampaamo TiiTukka-nimiseen liikkeeseen (www.tiistudio.fi), ja olen seurannut perässä vaikka matka vähän pitenikin (asun nimittäin Tikkurilassa itse)!

• tuulisss

Itse suosittelen Kauneushoitola Amelieta. Tosin se on Vantaan Kivistössä, mutta Tikkurilasta pääsee sinne hyvin. Itsellä ollut jo reilun vuoden pidennykset ja olen todella tyytyväinen tämän paikan tekijään. Olen käynyt siis muissakin paikoissa, mutta todennut tämän ehdottomasti parhaaksi. Ekan kerran ripset maksaa muistaakseni 120 ja huollot 50, ja kestää n 45 min, ellei vähemmän. On tosi ripeä laittaja, mutta tarkka ku mikä! Suosittelen

• Ripsiräpsyt

HR Beauty, toimii Easyfit Tikkurilan tiloista.
        Ihan ehdottomasti kokeilemistani paikoista paras!

• ripsiräpsy
    • Outi123

Salon Daylux Tikkuriliassa

• Päivi332

Suosittelen Salon Daylux Tikkurilassa, hyvää laatu ja ammattitaidonen palvelu. Kaunis liike myösikin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      230
      10172
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      60
      4704
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      142
      4174
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      142
      4086
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      215
      3889
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      46
      3204
    7. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      39
      2455
    8. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      1
      2245
    9. Nuoret pois politiikasta!

Näillä 30-kymppisillä ei ole juuri mitään elämänkokemusta. Ja tällaiset raakileet saavat huseerata ja pilata Suomen!
      Maailman menoa
      18
      1779
    10. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      160
      1723
    Aihe