Tikkurilan paras ripsihuolto?

Eyelashes

Mistä saa Tikkurilan parhaat ripsienpidennykset? Paikkoja on vaikka kuinka mutta mikä on paras? Paljonko maksaa huolto?

9

3647

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjkl099

      Parturi- kampaamo Fioris Ylivedon talossa.

    • ripsetön

      Fioriksesta olen kyllä erimieltä.
      Minulla ikävä kokemus sieltä, ripset yhteenliimaantuneita ja kun ne saatiin toisessa paikassa irroitettua, lopputuloksena omat ripseni niin vaurioituneet,että nyt kuukaudenkaan päästä,en vielä uusia pidennyksiä voi ottaa :(

    • miiiii

      Anna Bella Salon, Tikkurilan ABC huoltoasemaa vastapäätä. Samassa talossa kuin Tikkurilan rengas.

    • uskollinenasiakas

      Parturi-kampaamo Carusellissa oli todella hyvä, Jenny-niminen ripsitekijä, löysin Jennylle työkaverini kautta ja olen ollut todella tyytyväinen!
      Alussa kävi niin, että kun halusin varata aikaa Jennylle, niin aika olikin laitettu jollekin Jennille, ja hänen tekemät ripset oli kyllä täysin eri näköiset kuin mitä odotin saavani (työkaverin ripsiä kun katselin...), mutta huoltoon menin sitten Jennylle ja erittäin hyvät tuli!
      Jenny lähti jonkun aikaa sitten yrittäjäksi Havukoskelle/Koivukylään parturi-kampaamo TiiTukka-nimiseen liikkeeseen (www.tiistudio.fi), ja olen seurannut perässä vaikka matka vähän pitenikin (asun nimittäin Tikkurilassa itse)!

    • tuulisss

      Itse suosittelen Kauneushoitola Amelieta. Tosin se on Vantaan Kivistössä, mutta Tikkurilasta pääsee sinne hyvin. Itsellä ollut jo reilun vuoden pidennykset ja olen todella tyytyväinen tämän paikan tekijään. Olen käynyt siis muissakin paikoissa, mutta todennut tämän ehdottomasti parhaaksi. Ekan kerran ripset maksaa muistaakseni 120 ja huollot 50, ja kestää n 45 min, ellei vähemmän. On tosi ripeä laittaja, mutta tarkka ku mikä! Suosittelen

      • Ripsiräpsyt

        HR Beauty, toimii Easyfit Tikkurilan tiloista.
        Ihan ehdottomasti kokeilemistani paikoista paras!


    • ripsiräpsy

      Tästä loistavat ripset ammattitaidolla Tikkurilassa https://www.facebook.com/pages/Minuripsmed-ripsipidennyskoulutus/262909280475121?sk=info

    • Outi123

      Salon Daylux Tikkuriliassa

    • Päivi332

      Suosittelen Salon Daylux Tikkurilassa, hyvää laatu ja ammattitaidonen palvelu. Kaunis liike myösikin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe