Jollekin näkijälle.

Janni 60

Hei. Seurustelttin mieskaverini kanssa 5kk 2 vuotta sitten.
Eron jälkeen oli 10kk,tta hiljaista sen jälkeen hän on ollut minuun yhteydessä. Haluaisi alkaa seurustelemaan uudestaan.. Asumme 270km kauempana toisisatamme nykyään.

Hän asuu tunturimaisemissa ja minä etelämpänä.
Meillä molemmilla on tunteita toisiamme kohtaan ollut koko ajan.

Näkeekö kukaan, tulisiko tämä onnistumaan? Mies haluaa, että muutan hänen luokseen asumaan..

Se tietäisi minulle muutoa ja ihanaa asuinpaikkaa.. Mutta epäröin, tunteistani huolimatta.. Olen itsenäinen ollut monta vuotta.. Ja muutos olisi kuitenkin iso.
.
Yhdessäolomme oli harmoonista ja lämmintä, kun seurusteltiin, mutta sitten hän vain lakkasi enään ottamatta yhteyttä..

Sanoi että hänellä oli tuolloin valtavsti huolia ja voi huonosti. Eikä kyennyt puhua minulle asioista.

Olisin kiitollinen jos joku näkijöistä voisi vastata, mitä näkevät..

Kiitän etukäteen.

1

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      asiasi voisivat olla paremminkin. tuo mies on mukava ihminen, mutta pelottavan sulkeutunut silloin, kun hänellä ei mene hyvin.
      nyt hän pyytää sinua luopumaan kaikesta ja palaamaan luokseen, eli riski olisi sinulla, eikä hänellä.

näkisin seurustelunne mahdollisena, hyvinkin mahdollisena. mutta ei olisi hyvä romuttaa kotia ja kuvioita nopeasta päähänpistosta.
      pohja ja kunnioitus tulisi rakentaa hitaasti, eikä hyökkäävällä vauhdilla.
      ehdota sinä puolestasi kompromissia, jossa hän kävisi sinun luonasi viikonloppuja tai lomia viettämässä. et voi olla se ainoa, joka matkustaa tuota väliä. tämän miehen täytyisi myös olla valmis ja näyttää pystyvänsä luopumaan jostakin sinun vuoksesi.
      teillä on mahdollisuudet, mutta ei liian nopeasti! vanhat kuviot voisivat toistua.

t: Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4262
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2475
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2191
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1927
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1570
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77
      1366
    Aihe