miksi kaikki kosteusvoiteet mitä olen käyttänyt alkavat kiristää ihoani eivätkä edes kosteuta? ja olen kokeillut todella monia!!
ajattelin että miten muuten voisin kosteuttaa ihoani kun käyttämällä noita kaupan ja apteekist saatavia kosteusvoiteita.. esim oon kuullut jotain kookosöljystä, mutta mistä sitä saa? varsinkin nyt kun talvi tulee niin iho muuttuu vielä kuivammeksi.. mulle tulee myös herkästi näppyjä puhdistusaineista, millä voisin puhdistaa ihoni-mieluiten luonnollisesti? Kiitos avusta :')
apua iho ongelmiin ;(
15
3189
Vastaukset
- apua lähellä
kylmäpuristettua kookosöljyä myyvät luontaistuotekaupat, auttaa kyllä jos iholle vain sopii kookosrasva kaikille se ei sovi. Mutta jos se ei sovi voit lisäksi kokeilla ihan öljyjä, moni käyttää jopa markettien auringonkukka-, rypsi-, oliivi yms öljyjä. Lisäksi myydään juuri luontaistuotekaupoissa monia öljyjä jotka sopivat kasvoillekkin, esim. manteliöljy, porkkanaöljy, sesamiöljy ... ... sopivat itselle täytyy vain kokeilla.
Moni saanut myös avun luontaistuotekaupan voiteilla, nehän eivät sisällä mitään petrokemiallisia ainesosia joille voi myös allergisoitua vuosien mittaan.- 3244
kiitos vastauksesta! :') voisin todellakin kokeilla noita öljyjä,en vaan tiedä minkä noista valitsisin, no..- pitää vaan kokeilla mikä käy iholleni :) mutta vielä toinen ongelma että miten voisin puhdistaa ihoni ? en haluis käyttää noita puhdistusaineita,niisä vaikka mitä myrkkyjä :/
- sdkfajdsgjk
Todella hyvä kosteuttaja on nestemäinen helokkiöljy (voi käyttää sisäisesti ja ulkoisesti). Ainoa hankaluus on, että pitää säilyttää jääkaapissa. Laitan itse ihovoiteen alle ja on hyvä kuivuudelle ja rypyille.
- th wrot;w'
Varmaan iho kannattaisi myos kuoria hyvin, se auttaa imeytymisessa.
- juup000
Terve. Kannattaa kokeilla "Egyptin Taikaa" :D
Itse olen tykännyt ja voit tuolta lukea arvosteluita.
http://www.iherb.com/Egyptian-Magic-All-Purpose-Skin-Cream-4-oz-118-ml/24365?at=0
Koodilla DUH620 5 dollarin alennus.- gggg8
Egyptian Magic on todella hyvä voide ihan kaikkeen. Itse ostan sitä suomesta. Käytän kasvoille kosteuttamaan, huuliin, vartalolle, karvanpoiston jälkeen rauhoittamaan ihoa ym.
- kiinnostunut
gggg8 kirjoitti:
Egyptian Magic on todella hyvä voide ihan kaikkeen. Itse ostan sitä suomesta. Käytän kasvoille kosteuttamaan, huuliin, vartalolle, karvanpoiston jälkeen rauhoittamaan ihoa ym.
olen kiinnostunut ko. voiteesta, mutten ole löytänyt sitä suomesta vielä, mistä olet mahtanut ostaa?
- heidix68
Kokeile Idea Toscanan oliiviöljyä sisältävää vartalovoidetta, ei kiristä eikä kirvele kuten jotkut perusvoiteet tms. www.ideatoscana.fi saa useista apteekista ja nettikaupasta.
- 12+10
Neitsytkookosöljyä voi käyttää kasvojen puhdistukseen, kosteusvoiteeksi ja sisäisesti. Se on mulla toiminut tosi hyvin, mulla on atooppinen iho. Luontaistuotekaupasta vai hakemaan! Muista käyttää aina puhdasta lusikkaa öljyn ottamiseen.
- lea.f
Hei!!
Sinulla on joko ollut väärät tuotteet jotka eivät tue hoitotarvetta. Suosittelen sinulle Aloe vera kasvojenhoitosettiä joka sisältää puhdismaitoa. kasvovesi, päivä- ja yö-voiteen. Aloe hoitaa ja kosteuttaa. Itse olen ollut todella tyytyväinen. Tiedustella voit minulta lisää. [email protected]
Olen itsenäinen jälleenmyyjä lr health&beauthy systemsillä ollut jo 13 vuotta ja suoritin ihonhoidon ja kosmetiikkaneuvojan koulutuksen :) - 15HHH
Itse käytän aika erikoista tuotetta kasvojeni kosteutukseen, ei tule finnejä eikä muitakaan iho-ongelmia tämän aineen kanssa. käytän nimittäin auringon oton jälkeistä kosteuttavaa rasvaa. (Garnier ambre solaire after sun) Huomasin nimittäin että ehkäisi finnien tuloa ja muutenkin piti ihon kosteana. Sitä saa esim. prismasta. Ja tuotteen rinnalla käytän garnierin kuorintavoidetta kerran viikossa ja kosteutan sen jälkeen kasvot tällä aineella. Ei ole näkynyt finnejä ollenkaan 3 kuukauteen (:
- helmi
joskus jos käyttää liikaa kosteusvoiteita paljon niin iho vain kuivuu lisää, iho tulee immuuniksi rasvalle, en osaa selittää kunnolla mut sitten ei enää auta kosteusvoide siihen kuivuuteen. kannattaa jätää viikoksi pariksi kokonaan kosteutus pois kasvoista ja katsoa alkaako iho tuottaa omaa rasvaa. useimmilla on käsissä se ongelma että liikaa rasvaa niin iho kuivuu vaan pahemmin. toivottavast jotaa apuu:)
- jhjhjhjhj
Mulla toimii karitevoi,manteli- ja kookosöljy!
- uteliasvaaa
saako näitä apteekista..?
- äpylipäpylitsop
Mutta jos et laita voidetta ollenkaan lisääntyy talin tuotanto "ylikierroksille" ihon yrittäessä itse kosteuttaa itseään, eli saat vielä huonokuntoisemman, rasvaisen ja näppyisen ihon ja täytyyhän iho suojata myös ilman saasteilta,pakkaselta, auringolta... Älä missään nimessä käytä synteettisiä kaupan carniereita ym, jotka sisältävät lähinnä vettä, saippuaa ja säilöntäaineita, vaan kokeile luonnonkosmetiikkaa, jossa 100% puhtaita öljyjä. Kun säilöntäaineet jää pois, paranee monet iho-ongelmatkin. -K
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849