Siinä ihmettelin sitten,. miten kaari onkin niin lyhyt ja kirvelee niin kovin. Sitten huomasi, en ole aikoihin syönyt ruispuuroa. Jopas helpotti heti, kun vedin pesuvadillisen ruispuuroa pipeliini.
Kävin asioilla
12
106
Vastaukset
- the man
aikun kiva. Nappasit nikkini. Oletko nyt vallan onnellinen?
- the man
No niin. Kun tuollaista kusipäisyyttä tuntuu tälläkin palstalla esiintyvän, että napataan jonkun nikki, niin en sitten enää tällä nikillä kirjoittele. Enkä taida kirjoitella tänne enää muutenkaan. Luulin ettei tämä sentään olisi ollut vajaaälyisten temmellyskenttä, mutta taisin olla väärässä.
Äläpä hättäile jokanen saa joskus matkijoita ja käy rekkaamassa nikki itelles.
Mä tykkään lueskella naapurikylän pojan asioita.- Pertta vaan
Älä luovuta, joka palstalla on oma häirintäporukka, joskus vierailevia tähtiäkin. Epäillään ja pilkataan, vanhatkin osaavat ilkeillä. Yritä olla huomaamatta, v-päitä riittää.
- the._man
koti-kiusattu kirjoitti:
Äläpä hättäile jokanen saa joskus matkijoita ja käy rekkaamassa nikki itelles.
Mä tykkään lueskella naapurikylän pojan asioita.No niin. Kävinpä sitten rekkaamassa. Olikin yllättävän vaikeaa. Ilmeisesti äijiä on enemmänkin, koska piti tuo piste ja alaviiva lisätä tuohon.
Eräs iloinen karjalaisnainen vähän joutui puhelimessa minua neuvomaan, mutta onnistuihan se sitten.
Että näillä mennään etiäpäin. the._man kirjoitti:
No niin. Kävinpä sitten rekkaamassa. Olikin yllättävän vaikeaa. Ilmeisesti äijiä on enemmänkin, koska piti tuo piste ja alaviiva lisätä tuohon.
Eräs iloinen karjalaisnainen vähän joutui puhelimessa minua neuvomaan, mutta onnistuihan se sitten.
Että näillä mennään etiäpäin.Teretulemas rekattujen joukkoon :))
Vai iloinen karjalaaisnainen hih.
Taitaa olla sama joka on minua aika monessa avittanut.- the._man
tulisilla kirjoitti:
Teretulemas rekattujen joukkoon :))
Vai iloinen karjalaaisnainen hih.
Taitaa olla sama joka on minua aika monessa avittanut.Taitaa olla sama, juu. Kiva kun on avuliaita ihmisiä, kun itsellä menee joskus ajatukset niin solmuun, ettei tiedä miten jonkun pulman ratkaisisi.
- the._man
Pertta vaan kirjoitti:
Älä luovuta, joka palstalla on oma häirintäporukka, joskus vierailevia tähtiäkin. Epäillään ja pilkataan, vanhatkin osaavat ilkeillä. Yritä olla huomaamatta, v-päitä riittää.
Enpä sitten luovuttanutkaan. Eilen tuntui kuitenkin siltä, että olisi ollut joku sota käynnissä. Emmää kenelkkää mittää pahaa tahro, mut vittuilut suututtaa.
Kävin äsken eräällä palstalla katsastamassa tilannetta ja ajattelin, että on täällä sentään järkevämpää sakkia siihen verrattuna.
- ....
En huomioi lainkaan tuollaisia.
Jos menee liian pitkälle ylläpito tarttuu asiaan.
Kun rekisteröityy ei toinen voi käyttää samaa nikkiä rekisteröitymättömänä.
Sinulla on hyvä nikki rekisteröi se ennenkuin joku muu ehtii.- piste perään
Mä poistin rekatun nikkini ja kirjoitan vain puskasta. Toki samaan ketjuun aina samalla nikillä.
Kyllästyin, kun rekattua nikkiäni alettiin käyttämään puskasta, pisteen lisäyksellä. - rekattu,-
piste perään kirjoitti:
Mä poistin rekatun nikkini ja kirjoitan vain puskasta. Toki samaan ketjuun aina samalla nikillä.
Kyllästyin, kun rekattua nikkiäni alettiin käyttämään puskasta, pisteen lisäyksellä.Rekattu saa helposti vihaajia/perässäsylkijöitä/kadehtijoita.
Pienimielisille ei sovi, että jostakin pidetään.
Palstanvaltiaat.
- rekattukin
Olen huomannut saman, vahditaan kuinka paljon vastuksia ja plussia joku saa.
Sitten kateus saa ylivallan ja aletaan ilkeäksi.
Tuota en myöskään ymmärrä miksi aina pitää nostaa meteli siitä että aiheesta on jo kirjoitettu. Se voi olla jossain kaukana, uudet kirjoittjat eivät ole edes tienneet. Lähtevät vain muualle kun säikähtävät heti alkuunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725