Moi. Muistaako kukaan esim. Tapani Ripatin Ocsid-ohjelmista tuttua tyyppiä nimeltä "Eka Vekara"? Parikymmentä vuotta sitten teki singlen Tehtaassa on tanssit, joka oli hyvin tyypillinen sen ajan biisi. Tosi bilebiisi. Muistaakseni asustelee Turun suunnalla, ja tietääkseni eri henkilö kuin MC Nikke T.
Tietääkö joku Eka Vekarasta jotain? Vieläkö tekee musaa?
Eka Vekara
7
1014
Vastaukset
- magogo32
Kyselin Tri Patilta ko. tyyppiin ja tuohon tarttuvaan, ikimuistoiseen biisiin liittyen, muttei vastannut yhtään mitään. Olisikohan kuitenkin ihan demo vaan kyseessä? Mistään äänitetietokannastakaan kun sitä ei löydy. Löysin Basson keskustelusivun, jonka vanhassa päivityksessä kerrottiin miehen olleen ainoa lahtelainen pioneerirappari. Eipä muuta infoa löydy häneen liittyen netistä, valitettavasti...
- magogo32
Korjaan, näkyy sinkkuna olevan julkaistun: http://aanitearkisto.fi/firs2/kappale.php?Id=Tehtaassa on tanssit
- tia81
Eka vekara, toka tenava..mä kans haluan verestellä noita biisejä..
- PKP21
Myytävänä kyseinen sinkku!
tarjoukset osoitteeseen pasi.pelkonen(a)welho.com
- A-Anonyymi
Moi
Oli Holllolalainen räppäri joskus back in the days. Oli allekirjoittaneen rinnakkaisluokalla yläasteella 90 luvun alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä851706Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2711584Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2851343Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691292- 57905
- 66874
- 48871
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66863Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48828