Eka Vekara

TehtaassaOliTanssit

Moi. Muistaako kukaan esim. Tapani Ripatin Ocsid-ohjelmista tuttua tyyppiä nimeltä "Eka Vekara"? Parikymmentä vuotta sitten teki singlen Tehtaassa on tanssit, joka oli hyvin tyypillinen sen ajan biisi. Tosi bilebiisi. Muistaakseni asustelee Turun suunnalla, ja tietääkseni eri henkilö kuin MC Nikke T.
Tietääkö joku Eka Vekarasta jotain? Vieläkö tekee musaa?

7

1402

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magogo32

Kyselin Tri Patilta ko. tyyppiin ja tuohon tarttuvaan, ikimuistoiseen biisiin liittyen, muttei vastannut yhtään mitään. Olisikohan kuitenkin ihan demo vaan kyseessä? Mistään äänitetietokannastakaan kun sitä ei löydy. Löysin Basson keskustelusivun, jonka vanhassa päivityksessä kerrottiin miehen olleen ainoa lahtelainen pioneerirappari. Eipä muuta infoa löydy häneen liittyen netistä, valitettavasti...

• magogo32
    • tia81

Eka vekara, toka tenava..mä kans haluan verestellä noita biisejä..

• PKP21

Myytävänä kyseinen sinkku!
        tarjoukset osoitteeseen pasi.pelkonen(a)welho.com

• Tia, ootko yhdessä viel sen poikaystävän kaa?

• A-Anonyymi

Moi
      Oli Holllolalainen räppäri joskus back in the days. Oli allekirjoittaneen rinnakkaisluokalla yläasteella 90 luvun alussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1374
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      807
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      706
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      701
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      614
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      561
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      527
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      187
      527
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      526
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      520
    Aihe