Moi. Muistaako kukaan esim. Tapani Ripatin Ocsid-ohjelmista tuttua tyyppiä nimeltä "Eka Vekara"? Parikymmentä vuotta sitten teki singlen Tehtaassa on tanssit, joka oli hyvin tyypillinen sen ajan biisi. Tosi bilebiisi. Muistaakseni asustelee Turun suunnalla, ja tietääkseni eri henkilö kuin MC Nikke T.
Tietääkö joku Eka Vekarasta jotain? Vieläkö tekee musaa?
Eka Vekara
7
1388
Vastaukset
- magogo32
Kyselin Tri Patilta ko. tyyppiin ja tuohon tarttuvaan, ikimuistoiseen biisiin liittyen, muttei vastannut yhtään mitään. Olisikohan kuitenkin ihan demo vaan kyseessä? Mistään äänitetietokannastakaan kun sitä ei löydy. Löysin Basson keskustelusivun, jonka vanhassa päivityksessä kerrottiin miehen olleen ainoa lahtelainen pioneerirappari. Eipä muuta infoa löydy häneen liittyen netistä, valitettavasti...
- magogo32
Korjaan, näkyy sinkkuna olevan julkaistun: http://aanitearkisto.fi/firs2/kappale.php?Id=Tehtaassa on tanssit
- tia81
Eka vekara, toka tenava..mä kans haluan verestellä noita biisejä..
- PKP21
Myytävänä kyseinen sinkku!
tarjoukset osoitteeseen pasi.pelkonen(a)welho.com
- A-Anonyymi
Moi
Oli Holllolalainen räppäri joskus back in the days. Oli allekirjoittaneen rinnakkaisluokalla yläasteella 90 luvun alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437