Moi. Muistaako kukaan esim. Tapani Ripatin Ocsid-ohjelmista tuttua tyyppiä nimeltä "Eka Vekara"? Parikymmentä vuotta sitten teki singlen Tehtaassa on tanssit, joka oli hyvin tyypillinen sen ajan biisi. Tosi bilebiisi. Muistaakseni asustelee Turun suunnalla, ja tietääkseni eri henkilö kuin MC Nikke T.
Tietääkö joku Eka Vekarasta jotain? Vieläkö tekee musaa?
Eka Vekara
7
1405
Vastaukset 7
- magogo32
Kyselin Tri Patilta ko. tyyppiin ja tuohon tarttuvaan, ikimuistoiseen biisiin liittyen, muttei vastannut yhtään mitään. Olisikohan kuitenkin ihan demo vaan kyseessä? Mistään äänitetietokannastakaan kun sitä ei löydy. Löysin Basson keskustelusivun, jonka vanhassa päivityksessä kerrottiin miehen olleen ainoa lahtelainen pioneerirappari. Eipä muuta infoa löydy häneen liittyen netistä, valitettavasti...
- magogo32
Korjaan, näkyy sinkkuna olevan julkaistun: http://aanitearkisto.fi/firs2/kappale.php?Id=Tehtaassa on tanssit
- tia81
Eka vekara, toka tenava..mä kans haluan verestellä noita biisejä..
- PKP21
Myytävänä kyseinen sinkku!
tarjoukset osoitteeseen pasi.pelkonen(a)welho.com
- A-Anonyymi
Moi
Oli Holllolalainen räppäri joskus back in the days. Oli allekirjoittaneen rinnakkaisluokalla yläasteella 90 luvun alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398