Olen tapaillut/seurustellut alkuvuodesta asti itseäni hieman vanhemman miehen kanssa.
Meillä on ollut suhteessa ne omat kompastuskivemme, mutta ne näyttäisi olevan, jos ei hallinnassa niin ainakin sitten siedettävällä tasolla.
Molempien eroista on vähän aikaa, ja välillä molemmilla on jonkin verran epävarmuutta mukana.
Olen kuitenkin ensimmäistä kertaa rakastunut, ja vaikka tämä rakkaus tekeekin kipeää, niin haluaisin vanheta yhdessä tämän miehen kanssa, jollaisia ei tule joka elämässä vastaan.
Olen muutaman vuoden kriiseillyt ja yrittänyt etsiä itseäni, ja nyt tuntuu että se on löytymässä.
Miltä tulevaisuus näyttää?
Parisuhteen tulevaisuus?
2
83
Vastaukset
Hei
kun katson sinuun, näen parantuneen sielusi ja kirkastuvan energiasi läpättämässä ympärilläsi. olet nousemassa ylöspäin ja korjaamassa kolojasi omin voimin.
tämä mies, johon olet rakastunut, on vielä rikkinäinen, hänen väreissään on harmaata ja rosoista.
sinulle tekee hyvää seurustella ja tuntea itsesi naiseksi, siitä on pitkä aika, kun sinua pidettiin hyvänä. tarvitset sitä pysyäksesi pystyssä, älä enää koskaan pidä niin pitkiä taukoja hellyydessä.
sinä kohdistat kaikki toivosi tähän mieheen, jolta saat vastakaikua. mutta kaiku ei taida olla aivan sitä, mitä toivot.
elä päivä kerrallaan, sinun ei kannata suunnitella vielä tulevaisuuden pilvilinnoja. ne tulevat eteesi aivan itsestään, kun kaulassasi on pitkä kaulaliina ja käsissäsi lapaset.
tahtoisin antaa sinulle hyvän mielen, mutta se antaa odottaa itseään vielä pakkasiin asti.
t: Keskiyö- ikuista rakkautta?
Kiitos paljon!
Olen yllättynyt miten lähelle liippasi. Todellakin olen saanut vastakaikua, mutta se ei ollut sitä mitä pilvilinnoissa on, mutta ei tämäkään mitään huonoa vastakaikua ole, tämä kehittää enemmän sisäistä vahvuutta.
Olen ollut todella hukassa mutta pikkuhiljaa alkaa sisin olla - jos ei parantunut niin parantumassa. Toivottavasti mies parantuisi myös..
Ei muuta kun pakkasia odotellessa, päivä kerrallaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904332
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?442721Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111642Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426