Kaulan kauneus

Hämmästynyt m.

Naisella kaunis kaula on yksi viehättävämpiä näkyjä, mitä olla saattaa. Siksi minua on suuresti ihmetyttänyt tämä viimeisin muoti, jossa kaulan ympärille on kääritty tavaraa niin, että näyttää kuin villapaidan pukeminen tai riisuminen olisi pysähtynyt kaulan kohdalle. Koko nainen näyttää tasapaksulta pötkylältä suurinpiirtein kokonaan.
Missä on sulo ja viehätys olkapäitten ja kaulan kaaren näkymisessä? Eipä kyllä missään. Sen sijaan voisi kysymyksessä olevan kotelosta esiin pungertava toukka.
Sekö on tämän muodin tarkoitus? Kertokaa se minulle.

11

516

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

ootko tajunnu et tuolla on aika hito kylmä ! ja et kaikki naiset ei oo niitä pissiksiä jotka kulkee -3 asteessa tissipaita ja tissien/rinnan/kaulan kohalta takki auki ? ite ainakin käytän huivia,ettei olis ihan NIIN kylmä

...ja kyllä nuo miehet on osannu tulla ottamaan selvää onko mulla kaunis kaula ;]

• Toinen ihmettelijä

Heh heh.. Enpä tiedä mitä pissislajia mahtoivat olla ne neitokaiset, jotka kulkivat kaula villakääreissä heinäkuussa, kun lämpötila oli lähes 30 astetta.

• ........
        Toinen ihmettelijä kirjoitti:

Heh heh.. Enpä tiedä mitä pissislajia mahtoivat olla ne neitokaiset, jotka kulkivat kaula villakääreissä heinäkuussa, kun lämpötila oli lähes 30 astetta.

no ne on sit katos näitä muotityyppejä,mutta tuokaan ei oo kaunista :D ihmisten pitäs osata pukeutuu olosuhteiden mukasesti,ees jotenki

• Heh, jos on pitkähkö kaula niin on pakko laittaa huivia kaulaan. Nyt ne "rengas"-huivit vielä on muotia, niin mikäs sen mukavampaa.

Oikeasti jos nyt syksyllä tai talvella jätän huivin laittamatta kaulasta ja on aika avonainen kaula-aukko, niin miehiltä tulee kommenttia, että laita hyvä ihminen huivi kaulaan, sää vilustut.. Näytän vissiin alastomalta.

Mutta joo, miehet tykkää näkyvissä olevista solisluista ja kaulasta ja niskasta, huomattu on..

• Cloetta...

Minulla on kaunis kaula ja kauniit olkapäät. Tykkään pukeutua juuri noihin peittäviin kauluksiin ja pidän lähes aina jonkin laista huivi - silti kaulani ja olkapääni ovat kauniit. Minulla ei vain ole mitään tarvetta esitellä niitä.

• nainen23v_

Jaaha, mies onkin kehunut kaulaani monesti. Mitä olen kieltämättä pitänyt hieman omituisena. Ehkä se lienee ainoa hyvä ominaisuus minussa. Tottakai pakollinen "Olet kaunis" pitää sanoa naiselle päivittäin, minullekin sanotaan, mutta se ei tarkoita mitään.

• Häränniskainen

Olen muutaman kerran nähnyt elokuvan "Piukat paikat", jossa kaksi miestä esiintyy naiseksi pukeutuneina, naisorkesterissa. Vaikka he muilta ominaisuksiltaan, vaatteiltaan sopivasti topattuina ja maalattuina olisivatkin ehkä käyneet naisista, heidät ainakin minulle paljasti auttamatta miehinen häränniska.

Juuri siksi naisen hennompi kaula viehättää normaalia miestä. Se on tunnusmerkillinen naisellinen ominaisuus ja sen peittäminen siksi sääli ja tyhmyys.

• Niskainen
        Häränniskainen kirjoitti:

Olen muutaman kerran nähnyt elokuvan "Piukat paikat", jossa kaksi miestä esiintyy naiseksi pukeutuneina, naisorkesterissa. Vaikka he muilta ominaisuksiltaan, vaatteiltaan sopivasti topattuina ja maalattuina olisivatkin ehkä käyneet naisista, heidät ainakin minulle paljasti auttamatta miehinen häränniska.

Juuri siksi naisen hennompi kaula viehättää normaalia miestä. Se on tunnusmerkillinen naisellinen ominaisuus ja sen peittäminen siksi sääli ja tyhmyys.

Ei ole sääli eikä tyhmyys, vaan voi olla ihan fiksuakin olla viehättämättä kaikenlaisia "ihailijoita".

• Mies 181

Minä kun olen aina luullut, että naiset kaipaavat miesten huomiota ja ihailua. Olenko kokonaan erehtynyt?

• Nainen naisellinen,.

Joskus kaipaavat joskus eivät ja eivät varmasti kaikkien miesten huomiota tai ihailua. Joten siinä mielessä olet erehtynyt.

• Muslimimuotia

Olen kyllä havainnut saman muoti-ilmiön ja vähän miettinyt sen syitä, koska se on niin epänaisellinen. Toinen syy saattaa olla "muslimimuodin" vaikutuksessa. Siinähän naiselta peitetään kaikki mahdollinen, ainakin kaula ja pää.
      Tässä suomityttöjen nykymuodissa vain kaula. Alku kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      19
      2188
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1694
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1197
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      895
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      824
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      805
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      706
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      632
    Aihe