Mitä sanotte, olisiko korseletti vai korsetti tällaiselle hoikalle tytölle parempi muokkaamaan vyötäröä? Pidän ampiaisvyötärömäisestä tyylistä ja haluiaisin myös sellaisen. Eli käyttöönvarmaankin vartalonmuokkaukseen ja joihinkin juhliin/erikoistapahtumiin (kenties myös hieman huviksi). Lisäksi huonoa ryhtiä voisi parantaa/tukea, mutta mietin että tekeekö korsetti mahdollisesti tukevamman näköiseiksi jos on tehty jotenkin paksusta kangasta? Olen kummenkin litteävatsainen enkä haluaisi lisää kiloja...
Lisäksi että mistä saisi korsetin/korseletin, joka on laadukas, mutta sopisi opiskelijan budjettiin? Laatu kuitenkin hintaa ennen. Tuskin voi sovittamatta ostaa, joten liikkeitä pk-seudulta? Myös saisi olla hyvän näköinen
korsetti vai korseletti?
26
3359
Vastaukset
- shopiti shop
Korseletit on vaatteita siinä missä muutkin puserot ja vastaavat, eivätkä ole tarkoitettu vartalonmuokkaukseen. Suosittelisin siis ihan korsettia. Lisää kiloja saat ostamalla liian suuren korsetin, mutta sen kyllä huomaa sovittaessa, kun ylä- ja alareunat lepattavat löysinä, eikä vyötärö ole kaventunut senttiäkään. Sopiva korsetti tekee hoikallekin naiselle ihmeitä.
En osaa nimetä mitään liikkeitä pk-seudulta, koska olen turkulainen. Mutta sovitamatta ei tosiaan kannata ostaa. - ..Hanna.
Eli korsetti ei näy ihan perusvaatteiden alta, eikä myöskään paksuudellaan (jos ovat paksua materiallia, en tiedä) ns lihota? Mukava kuulla. Vielä olisi hienoa jos joku osaisi suositella hyviä ja kohtuuhintaisia kauppoja?
- ..Hanna.
Muuten hyvältä näyttävä kauppa, mutta minulla ei tällä hetkellä ole rahaa teetättää korsettia.. Lähinnä etsiskelisin kauppaa, josta voisi ostaa kohtuuhinnalla hyvän ja laadukkaan korsetin. Eli jos sellaista kauppaa tietäisi, niin olisin kiitollinen.
- Tytt.
Lähinnä tuosta tuota info-osiota tarkoitinkin. Sitä kun lueskelet, niin tajuat ettei hyvää korsettia saa halvalla.:) Ja jos oikeasti haluat muokata vyötäröä, niin valmismallit ei siihen sovellu.
- ..Hanna.
Eli pitäisi hommata about 300 euroa hyvää korsettia varten? Lähinnä se on vain varsin suuri summa, johon ei ihan heti rahaa löydy.... Jos minulla ei ole tarkoitus saada mitään 1800-luvun ampiaisvyötäröä, vaan lähinnä enemmän muotoja, niin eikö siihen riitä ns. valmiskorsetti? Ja jos ei riitä, niin saako mistään halvemmalla (vaikka käsityöllä on tietenkin hintansa) teetettyä? Kiitos muuten paljon vastauksista ja tuosta info osuudesta, se oli kiinnostavaa ja hyödyllistä.
- kurvit kohalleen
Hyvin voit hankkia valmiin vyötärökorsetin, jos haluat kaventaa vyötäröä. Googlaa "steel boned underbust corset uk". Tukevan ja hyvälaatuisen taftikorsetin saat n. 80 eurolla rahteineen, toimitusaikaa pari viikkoa. Ihan halpoja ei luultavasti kannata ostaa. Englannista rahti on halvempi kuin USA:sta. Osta 10 cm (4") pienempi kuin oma vyötärönmittasi.
- ..Hanna.
Luultavasti sanoin hieman väärin, että halua kyllä ns. pysyvästi (=ilman korsettia) realistisesti kapeamman vyötärön... Joten en tiedä aivan varmasti että onko vartalonmuokkausta vai ei...
Mikä olisi hyvä englantilainen korsettikauppa? Tai amerikkalainen. Onko muuten ehdotusta, että onko tissit peittävä tai lantion yli menevä korsetti rparempi kuin vain vyötäröllä oleva? Onko taftikorsetti jostakin syystä parempi kuin muunlainen korsetti? Kiitos hurjasti! - tightlacer
Vyötärön kaventaminen vaatii 10v ympärivuorokautisen kiristyskäytön, mutta ilman korsettia ei mikään vyötärönmuoto pysy.
Valmiskorseteilla tuhoat terveytesi.- kurvit kohalleen
Tightlacer huomauttaa aivan oikein, että ilman korsettia vyötärönmuoto ei pysy. Sitävastoin väite valmiskorsetin terveysvaaroista on täyttä pötyä. Vyötärökorsetissa valmiskorsetin ja mittatilauskorsetin ero on siinä, että jälkimmäisellä saadaan kurvikkaampi ja nätimpi, ja hiukan kapeampikin vyötärö. Tosin mittakorsetin hinta on sitten vähintäänkin 4-kertainen valmiiseen verrattuna. Kun olet hoikka, niin vyötärökorsetti istuu todennäköisesti hyvin ilman muuta.
Olen ostanut postimyynnistä www.corsetheaven.com vyötärökorsetin. Katso "Waist training corsets" ja siellä "waist cincher corset" ja "taffeta waist training corset". Nämä ovat nimistään huolimatta tavallista vyötärö- eli rinnanalusmallia, kyllä hyvin tukevia, ei mitään rimpuloita. Hinta-laatusuhde on hyvä. En suosittele sinulle sovittamatta rinnat peittäviä malleja. Lantion yli reilusti yltävät mallit ovat hyviä, mutta niitäkin on syytä sovittaa.
Tafti on suosittu korsetin pintakankaan materiaali. Se on tiivistä eikä likaannu helposti. Kangas on tietysti makuasia. Varsinainen kiristystä kestävä kangas on puuvillaa (coutil).
Toivon, että olen voinut auttaa sinua ongelmissasi!
- ..Hanna.
Olet todellakin auttanut :) Itse en ole tiennyt korseteista juurikaan mitään, joten apusi on ollut hyvin hyödyllistäi. Jos kumminkin sallit, niin minulla olisi vielä pari jatkokysymystä:
Valmiskorseteilla ei siis ole MINkäänlaista vaikutusta vyötäröön kapeuteen sen käytön ulkopuolella? Vaikkei haluaisi kaventaa vyötäröä mitenkään radikaalisti?
Olen nimittäin kääntymässä valmiskorsetin puoleen, rahatilanteen vuoksi lähinnä. Tietenkin olisi kiva muokata vyötäröä vähän kapeammaksi, mutta jos ei ole rahaa, niin ole... Olen myös miettinyt, että vartalo saattaa muuttua, joten ehkä sen vuoksi ei ole vielä hyvä hankkia teetettyä..(?). Mutta jos teetättäisin joku päivä, niin mikä olisi hyvä (että edullinen) liike? Tuo bellemodeste? Lisäksi katselin linkkaamallasi sivustolla korsetteja; katselin tällaista ehdokasta http://www.corsetheaven.com/PRD_ProductDetail.aspx?cid=726&prodid=3565&Product=Taffeta-Waist-Training-Corsets-from-58 , mutta jotenkin näyttää, että vyötärö on varsin tasapaksu tässä mallissa. Onko näin, vai pystyykö tuo korsetti ihan kunnolla kaventamaan? Samassa kategoriassa on nimittäin myös tällainen http://www.corsetheaven.com/PRD_ProductDetail.aspx?cid=726&prodid=3536&Product=Heavenly-Wasp-waist-Training-Corset , joka kieltämättä menee lantiolle, eikä ole taffittia, mutta se näyttää paljon enemmän ns. "muokkaavammalta". Hintahan on näillä aika eri, mutta olisi vielä kiva kuulla vielä asiantuntevamman mielipide.
Vielä piti kysyä, että tulevatko nyöritykset (jotka ovat usein aika näyttäviä) näkymään arkivaatteiden läpi? Olisi ihan kiva näyttää "luonnolliselta nimittäin.
Mutta kiva jos jaksat vielä vastata! Tässähän pääsee pian ihan ostopuuhiin.. - kurvit kohalleen
Mikään korsetti ei kavenna vyötäröä pysyvästi. Välillisesti voi tulla pientä muutosta esim. ruokailutottumusten muuttuessa, kun tiukassa korsetissa ei voi syödä kovin suuria aterioita!
Olet aivan oikeassa, että 58 punnan vyötärökorsetilla ei päästä juuri kurveihin. Toisaalta jo 10 cm pienennys vyötärössä näkyy hyvin selvästi, ja jos olet hyvin hoikka niin se on hyvä saavutus. Helposti voi saada lantiota/rintaa 20 cm pienemmän vyötärön, joka on jo tiimalasivartalon suhde. Sininen korsetti,jonka mainitsit ja joka peittää kunnolla lantion, on aivan hyvä ja se todella muokkaa paljon enemmän.
Minulla ei ole kokemusta Bellemodesten korseteista, mutta niitä on paljon kiitetty. Muitakin valmistajia on, mutta ei niistä ole tarkempia tietoja. Lynoure teki minulle pari hyvää tiimalasikorsettia, mutta hän on tainnut nyttemmin lopettaa.
Nyöritykset eivät juuri näy vaatteitten läpi, ei ole ollut ongelma. Ehkä joku ohut kesävaate voi olla poikkeus.
Saksalaisia valmistajia voi myös tutkia, www.funfetish.de on hyvä liike, olen ostanut sieltä. (Funfetish on ihan luotettava kauppa, Saksassa korsettikaupat myyvät seksirekvisiittaa - tai päinvastoin.) Loratus on eräs merkki hintaluokassa n. 100 euroa tai allekin, hyvän näköisiä, mutta ei ole kokemuksia. Funfetish on iso liike enkä usko että he myyvät huonoa laatua.
Näin on asiat tänään. Palataan! - ..Hanna.
Välttämättä ei ole tarkoitus saada 10 cm pois vyötäröstä, sillä olen ihan solakka valmiiksi jo. Lähinnä tahtoisin lisää... muodokkuutta, mutta realistisissa määrin, enkä ihan usko ampiasvyötärön sitä olevan. Tosin kaikki saattaa koukuttaa.
58 punnan korsetilla ei siis ole muotoja antavaa vaikutusta? Kysymykseni pohjautui siihen, että sen vyötärö osa näyttää varsin vaatimattomalta, mutta "kurvit kohdalleen" mukaan tuo kauppa olisi laadukas. Lähinnä minua harmittaa se, että mihinkään 200 euron korsettiin ei ole tällä hetkellä todellakaan varaa, ja olisin hieman toivonut että tuo kalliimpi korsetti ei ole sen tehokkaampi... Mutta parempi olla realistinen. Pärjäisisinkö kumminkin tuollaisella halvemmalla versiolla, joka on kumminkin taffetista tehty ja siinä on steel bonessit, sillä loppujen lopuksi tahtoisin saada vain hieman enemmän(/vähemmän?) vyötäröä, max 5cm vähemmän - vaikea tosin sanoa vielä. Mutta ajatuksena olisi että hankkisin nyt ns. aloittelija korsetin (joka olisi kumminkin laadukas), ja jos tarvetta löytyy, niin joskus parin vuoden kuluttua hankkisin parempi laatuiseen, tai sitten vain teetättäsin. Kumminkin toivoisin korsetin tuovan edes hitusen jonkin pysyviä muotoja, sillä niihin kumminkin loppujen lopuksi pyrin. Toivottavasti en ole toistanut itseäni liikaa:) Niin ja korsetti ehdokkaita saa toki ehdottaa, kiitos taas uudesta linkistä. - suosittelija
Googlaa myös corset-uk sieltä tuo musta overbust lähtisi 30 € plus postikulut eli noin 40 £. Mene facebookissa niiden sivuille, niin heillä on COTD tarjouksia eli jopa 60 % alennuksia.
- izumishikibu
Minäkin suosittelen corsets.uk ;ta.
Halpoja, kaikkia kokoja ja kiristystä topekoriteellisista topeista aina vartalon muokkauksseen.
- korsettia vailla
Noissa valmiskorseteissa on vaan se ongelma, että ne eivät toimi, jos vyötärön suhde on valmiiksi huomattavasti rintakehän/lantionympärystä pienempi. Tai itse en ainakaan ole tällaisia myyvää kauppaa kohdannut. Monet muutkin valittelevat asiaa eri nettipalstoilla. Useimmat valmiskorsetit tehdään pötkön malliselle vartalolle, jolloin ne eivät yksinkertaisesti toimi tiimalasimmalla vyötäröllä. Tällaisessa korsetissa kun rintakehän mitta tulee ensin vastaan (rintakehää kun ei mahdottomasti voi kuristaa, ainakaan mukavasti) tai lantion luut, jolloin kiristävyyttä ei riitä vyötärölle. Ja kyllä minäkin silti kaipaisin korsettia itselleni...
- ..Hanna.
Eli siis valmiiksi kapea vyötäröiselle ei ole valmiskorsetteja? Hyvä tietää, sillä olinkin katsellut että miten pötkömäisiä valmiskorsetit näyttivät olevan.. "Korsettia vailla", kannattaako minun joskus myöhemmin hankkia mittatilauskorsetti vai kokeilla halvahkoa korsettia? Minä kun olen lanteikas, enkä ihan lautakaan...
Kiitos myös linkistä! Jos hankin korsetin, etsinen tuolta sen tietyn korsetin alunnulsesta. - BGCorsetedViena
Valkyriecorsets.com
Brightonissa UK:ssa on tuollainen. Mittatilauksena tekevät, mutta voit itse lähettää mittasi, jos ei houkuta ryanairilla tai muilla halpiksilla käydä paikan päällä ottamassa mittoja. Rinnanali eli "underbust" malleissa eivät edes tee sovituskappaletta eli "toilea". "Overbust" eli rinnan yli yltävissä malleissa joutuvat tosin tuon tekemään jo ihan sopivuudenkin takia, eli käytännössä postissa ensin sovite briteistä, se takaisin ja sitten valmiin lähetys eli jos rinnan yli mallia katselet niin hankalaksi menee ellei käy paikan päällä ja overbust-malleissa toi istuvuus ei muuten ole kovinkaan varma. Rinnanali-mallille sovite puolestaan on jo aika turha, kunhan noudatat sivuston alalaidasta löytyvää mittaohjetta tarkasti. Hintojen puolesta aivan kohtuullinen firma mittatilaustavaraksi, aion itsekin tilata tuolta kunhan kiireiltäni ehdin. Kurssi on nyt jotain 1.17eur joten vähän kalliimmalla ollaan vahvan punnan johdosta. Underbust mallin n.150-200£, overbustit n. 200-300£. Itse katsellut tuota TM93 Cherry Blossom underbustia alkuperäisillä Electric Blue/Black väreillä, tosin aion tilata tuon erikoistilauksena hieman leikkaukseltaan muunneltuna kun haluaisin tosta 16" tai 18"-tuumaa koon ja oma vy on 72cm eli 28" tuumaa. Mutta olen tottunut jo korsetteihin, aivan aloittijalle 25 tai 30cm kiristys voi olla hiukkasen "tukalan tuntuinen". Hinta mallilla on 160£ eli noin 185€ ja on ainakin minusta todella kauniin näköinen. Tosin minulla korsetti on melkein aina suoraan iholla, eikä sen päällä ole kuin korkeintaan wrap tai pitsipaita, joten se on minulle jo enemmänkin päällysvaate. Huolellisesti tuulettamalla ja välillä kevyesti kostealla liinalla pyyhkimällä ja nopeasti kuivaamalla korsetti kestäö kyllä suoraan ihollakin käytettynä pitkään. Kokeilin myös tuubia, mutta jäykän, joskin pinnaltaan hieman pehmeähkön silkkibrokadin ja paksun sametin ystävänä pidin sitä lähinnä hiertävänä ja epämiellyttävän tuntuisena rahastuksena. Epäilemättä niille jotka muutenkin pitävät vaatteiden päällä tai käyttävät puuvillaa tai puuvillacoutilia joista en itse niin tykkää. Muuten, aloitin itse noin 12cm kiristyksestä joten kannattaa tilata ainakin tuo 6"/15cm omaa vartaloa pienempi malli tai hieman pienempikin, minä ainakin totuin jatkuvaan 15cm kiristykseen muutamassa viikossa. Tai sitten olin vain kärsinyt selkäkivuista niin kauan, etten enää tunne mitään. :D Jos tilaat tuolta, niin kerro ihmeessä minkälainen on, lähinnä istuvuuden ja laadun kannalta, mutta myös muuten mitä pidät? Itse käytän lähinnä overbusteja, eikä täällä Belgian suurkaupungeissa juuri kukaan ihmettele kapeaa vyötäröäni (tällä hetkellä 46-53cm, juuri nyt 48cm). P.S: Taitaa Valkyrie olla edullisimpia laadukkaita mittatilaustilaustekijöitä, Vollersilta mittojen mukaan tehtynä maksat jo enemmän, eikä ne käytä kuin muutamaa mittaa, muistaakseni eivät ollenkaan muuntele korsetin pituutta. Valkyrie ilmeisesti käyttää kaikkia mittoja ja tekee niiden mukaan. Valkyrielta voit tilata myös ilmeisesti aivan minkälaisen korsetin haluat, mutta tällöin hintakin taitaa muuttua paljon kalliimnaksi mitä heidän malleistaan tehtäessä, vaikka mittatilaustavaraa ovat toki kaikki. CorsetsUKn ja muun valmistavaran laatu ja sopivuus nyt on sitten sitä sun tätä, eli käytännössä ihan mitä sattuu firmasta riippuen.- Milla
BGCorsetedVienna kirjoitti oikein hyvin ja asiallisesti. Jos haluat mennä 16" niin se on noin 40 cm, eli kavennusta sinulle tulee siis 32 cm ja se on jo aika hyvä saavutus. Minäkin olen hyvin tottunut korsetteihin ja käytän joka päivä kiristyskorsettia. Vyötäröni on vapaana 78 cm, rinnanympätys 99 cm ja lantio 96 cm.
Yritän joka päivä päästä alle 50 cm vyötärömittaan eli noin puoleen lantiosta. Ennätykseni on vahvan miehen nyörittämänä 45 cm (18" vyötärökorsetti aivan kiinni nyöritettynä). Pidin sitä silloin yhtäjaksoisesti 5 tuntia.
- jhgyuguygyuft
No noin hutsua tekstiä kirjoittavasta nimettömästä tuskin saisi hyvännäköistä tekemälläkään... Jos sulla on huono ryhti, tarkoittaa se usein sitä, että sulla on pitkä selkä ja lyhyet jalat - niin on mullakin, mutta mä sentään en olekaan kiinnostunut alusasuista. Ihmettelen lehmiä, jotka laittaa ylimääräistä rahaa alusvaatteisiin - jos itsellä olis sellaiseen ylimäääräistä rahaa, lahjoittaisin ne mieluuummin vaikka nälkämaiden lapsille, mutten h*vetissä maksaisi millekään tönöpää- alusasuliikkeille jostakin pervoon asuun pukeutumisesta missä joku paksu ja rumilus on muka kauniimpi, kun pukeutuu "muotoja ojentaviin" alusvaatteisiin tai joku poronnenätissi muka seksikäämpi, että jos sellaisella on vaan hiimulit push- upparit silikonirintaliivit. V*ttu rumat ne vaatteilla koreilee ja se on yksi harvoja suomalaisia sananlaskuja, jonak voin itsekin alekirjoittaa.
Pervoilu pois tältä laittomalta foorumilta, kiitos!- nbnvnfjbn
Kerjäät innokkaasti bannia.
- jhujugjughjugjhg
nbnvnfjbn kirjoitti:
Kerjäät innokkaasti bannia.
Kuka kerjää bannia? Mä sivullinen vai, joka en koskaan millään henkilöllä ole tällä Suomi24- foorumilla kirjoittanut ja joka en ole henkilö tässä Suomi24:ssa, minä jolle ei näytetä kirjoittajien henkilöitä tai naamoja koska olen Suomi24- yhteisön ulkopuolinen ja jonka täysin sivullisen kommentoitavaksi on pakkomielteisesti tyrkytetty esimerkiksi minulle tyystin tuntematomien puolituttujen alaikäisyydessä viimeksi tavanneiden naamoja tällä Suomi24- foorumilla näissä keskusteluissa ja jota pakkomielteisesti nimettömästi kiusataan tällä Suomi24- foorumilla? Minä vai? En tiedä kirjoittajien henkilöitä, joiden kanssa keskustelen tässä, mutta jos ahdistelijoinani on minulle tuttuja, niin siinä tapauksessa heidän käytöksensä on laitonta, koska minä en henkilöäni ole Suomi24:n tiettäväksi tehnyt.
Ai nimettömälle ja naamattomalle aloittajalle, joka käyttää nimettömässä aloituksessaan nimimerkkiä "..Hanna.", ei muka saa asiattomaan aloitukseen vastata tuntematon aloituksen asiattomasta tekstisisällöstä syntyvältä mielikuvapohjalta? Niinkö? Minä en tunne asiattomia "Hannoja" ja haluan olla sairaiden ja asiattomien ihmisten nettikiusaamiselta ja mustamaalaamiselta rauhassa, jos tulen keskustelemaan tälle nimettömälle Suomi24- foorumille.
Olepa sinä eri mieltä, jos aloituksen teksti mukamas mielestäsi on asiallinen. Hulluja on moneen junaan, mutta minua ei sekopäiden teksteistä vastuuteta. Piste. Ja jos minut satunnainen kirjoittaja bannattaisiin, olisi sen jälkeen varmaan melkein nolla normaalijärkistä kirjoittajaa koko keskustelussa - anteeksi aiheellinen ylemmyyden tuntoni tässä. - ponnahdus
jhujugjughjugjhg kirjoitti:
Kuka kerjää bannia? Mä sivullinen vai, joka en koskaan millään henkilöllä ole tällä Suomi24- foorumilla kirjoittanut ja joka en ole henkilö tässä Suomi24:ssa, minä jolle ei näytetä kirjoittajien henkilöitä tai naamoja koska olen Suomi24- yhteisön ulkopuolinen ja jonka täysin sivullisen kommentoitavaksi on pakkomielteisesti tyrkytetty esimerkiksi minulle tyystin tuntematomien puolituttujen alaikäisyydessä viimeksi tavanneiden naamoja tällä Suomi24- foorumilla näissä keskusteluissa ja jota pakkomielteisesti nimettömästi kiusataan tällä Suomi24- foorumilla? Minä vai? En tiedä kirjoittajien henkilöitä, joiden kanssa keskustelen tässä, mutta jos ahdistelijoinani on minulle tuttuja, niin siinä tapauksessa heidän käytöksensä on laitonta, koska minä en henkilöäni ole Suomi24:n tiettäväksi tehnyt.
Ai nimettömälle ja naamattomalle aloittajalle, joka käyttää nimettömässä aloituksessaan nimimerkkiä "..Hanna.", ei muka saa asiattomaan aloitukseen vastata tuntematon aloituksen asiattomasta tekstisisällöstä syntyvältä mielikuvapohjalta? Niinkö? Minä en tunne asiattomia "Hannoja" ja haluan olla sairaiden ja asiattomien ihmisten nettikiusaamiselta ja mustamaalaamiselta rauhassa, jos tulen keskustelemaan tälle nimettömälle Suomi24- foorumille.
Olepa sinä eri mieltä, jos aloituksen teksti mukamas mielestäsi on asiallinen. Hulluja on moneen junaan, mutta minua ei sekopäiden teksteistä vastuuteta. Piste. Ja jos minut satunnainen kirjoittaja bannattaisiin, olisi sen jälkeen varmaan melkein nolla normaalijärkistä kirjoittajaa koko keskustelussa - anteeksi aiheellinen ylemmyyden tuntoni tässä.Mua on aina kiinnostanut korsetit! Mutta se on jäänyt kuitenkin ostamatta!Mutta muista,että se on sopivanhintainen ja mielestäni korsetteja myydään ihan missä vain...
- ponnahdus
jhujugjughjugjhg kirjoitti:
Olepa sinä eri mieltä, jos aloituksen teksti mukamas mielestäsi on asiallinen. Hulluja on moneen junaan, mutta minua ei sekopäiden teksteistä vastuuteta. Piste. Ja jos minut satunnainen kirjoittaja bannattaisiin, olisi sen jälkeen varmaan melkein nolla normaalijärkistä kirjoittajaa koko keskustelussa - anteeksi aiheellinen ylemmyyden tuntoni tässä.Mua on aina kiinnostanut korsetit! Mutta se on jäänyt kuitenkin ostamatta!Mutta muista,että se on sopivanhintainen ja mielestäni korsetteja myydään ihan missä vain...
- ..Hanna.
En ole päässyt täällä käymään vähään aikaan, mutta halusin tulla kiittämään kaikkia neuvoja antaneita. Olen päässyt hyvään alkuun, ja tiedän nyt että mistä hankkia hyvän ja kohtuuhintaisen korsetin. Tack!
Toiseksi viimeiselle kommentoijalle haluaisin sanoa, että vaikka on huono ryhti, korsetit parantavat ryhtiä, ainakin minulla. Ja eikö se ole oma asia, miten rahani käytän? Fysioterapia ei minulla ole auttanut, ja olen päättänyt kokeilla vielä viimeistä oljen kortta, enkä näe siinä mitään pahaa. Lisäksi itsensä toteuttaminen laillisin keinoin (=tässä tapauksessa vyötärön hoikentaminen) on ihan laillista, enkä siinä ole mitään rivoa. Kiitos kumminkin vielä kaikille minua neuvoneille:) - Jee!
Ilokseni huomasin, että Belle Modeste myy nykyään myös valmismitoitettuja korsetteja! Tuolla niiden verkkokaupassa löytyy. Näyttäisi olevan vaan tuollaista vyötärömallia, mutta tiiän mihin ainakin mä säästän rahani ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332