Kamerasta

Haluan siitä eroon

Tietääkö kukaan, onko Torniossa tai Haaparannalla mitään liikettä joka ostaisi lähes käyttömän kameran?

14

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masut

      Korkeintaan ottavat vaihdossa uuteen?
      Myy netissä.

    • konst........i

      mistä pöllit?

      • Aloittaja_____

        Ei kuulu tapoihini. Sinulle tämä pölliminen taitaa olla rakaskin harrastus kun luulet kaikkien tekevän sitä.


      • Naurattaa!

        :DDDDDD::DD:DDD:DDDD:D


    • Satunnainen kuvaaja

      mikä kamera ja malli ?. Minulla ois tarvetta hankkia lähes käyttämätön kamera harraste kuvauksiin.

    • 23234231

      Kuitti ja takuutodistus on varmaan tallessa?

      : D

    • selvinnäkijä

      Anteeksi nyt vain .En näe kameraa . Näen vain että haluat puijata rahaa. EIKÖ SEKIN OLE VARASTAMISTA? et ole täältä ölet jostain etelämpää ...senkin nään... on niin voimakkaat etiäiset...

    • foto

      Vieläkö kamera myymättä? Onko minkä merkkinen/hintainen

    • Tori.fi ............

      Pankaas tori.fi myyntiin

    • Nykyään enää harvoin

      Käytetyn vähänkään kallimman tavaran, kuin kirpputorikama myynti on nykyään aikavaikeaa. Ja sen ostoon kannattaa tosiaan suhtautua varauksella. Siksipä se ainakin mulla on jäänyt nurkkiin pyörimään.

      Jos tavara on esim. 5 vuotta vanha, niin kuittia tuskin löytyy. Eikä siitä saa mitään selvää, vaikka se löytyisikin. Yleensä kuitti heitetään roskiin, kun takuuaika loppuu. Pitäisi aina muistaa ottaa kuitista kopio, vaikka kauppias vakuuttaa, että teksti pysyy.

      Sitten tulee vastaan se tosiasia, että siitä tavarasta ei saa todennäköisesti edes 2/3 sen ostohinnasta, vaikka se olisi vain vuoden vanha, ja takuuta puolet jäjellä. Itsellä on hyllyssä tyhjänpanttina Nikonin F50 kamera, ja varmaan pysyy.

      • Aivan, sama juttu, minullakin on 5v sitten ostettu JVC Everio 20 - kiintolevyllinen videokamera hyvällä Zoomilla. Mutta kun kännykät on ajanu siitä ohi. Maksoin siitä 799, on kahdet akut, laturit, kuittikin löytyy, ettei tarvi varastetuksi epäillä.

        Mutta mitä tästä tahtoisi, yhteensä kuvattu vain 9h30 minuuttia! Siis käytännössä käyttämätön peli. Vieläkö tästä 200€ saisi? Tosin uusiakin myydään jo 400€:lla eli on hinnat tippuneet


      • Ei kännykät aja ohi
        orginal-mikko kirjoitti:

        Aivan, sama juttu, minullakin on 5v sitten ostettu JVC Everio 20 - kiintolevyllinen videokamera hyvällä Zoomilla. Mutta kun kännykät on ajanu siitä ohi. Maksoin siitä 799, on kahdet akut, laturit, kuittikin löytyy, ettei tarvi varastetuksi epäillä.

        Mutta mitä tästä tahtoisi, yhteensä kuvattu vain 9h30 minuuttia! Siis käytännössä käyttämätön peli. Vieläkö tästä 200€ saisi? Tosin uusiakin myydään jo 400€:lla eli on hinnat tippuneet

        Kännykkää ei voi edes verrata kunnon optisella Zoomilla varustettuun kameraan, vaikka siinä kännyssä olisi niitä megapikseleitä tuplasti enemmän.
        Kännyissä kun ei ole optista zoomia, vaan suurennus tapahtuu kuvanlaadun kustannuksella pixeleitä kikkailemalla.
        Optisessa zoomissa kuvanlaatu pysyy kokoajan yhtä hyvänä.


      • 243etrf
        Ei kännykät aja ohi kirjoitti:

        Kännykkää ei voi edes verrata kunnon optisella Zoomilla varustettuun kameraan, vaikka siinä kännyssä olisi niitä megapikseleitä tuplasti enemmän.
        Kännyissä kun ei ole optista zoomia, vaan suurennus tapahtuu kuvanlaadun kustannuksella pixeleitä kikkailemalla.
        Optisessa zoomissa kuvanlaatu pysyy kokoajan yhtä hyvänä.

        Kännykät ajaa ohi siksi, etteivät ihmiset tiedä paremmasta, luulevat omistavansa hyvän kameran ostaessaan uuden kännykän. Ihan sama ilmiö kuin MP3-musiikin kanssa. Vakavammin musiikkiin suhtautuva ei pieraisekaan ämpäreihin päin, mutta valtaosalle ne kelpaavat, vaikka äänenlaatu on yleensä kammottava.


    • earg photos

      käytetty on käytetty, saat siitä JVC:stä 110€ ? myytkö?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe