Sain kuulla tossa viimeisimmässä laivaristeily-ketjussa sellaista kommenttia, että mä en puhu täällä koskaan mistään muista kun näistä samoista aiheista, jonka vuoksi en muka sitten löydä sitä matkaseuraa.
Päätin tässä nyt sitten aloittaa uuden keskustelun ihan sitä varten, että tässä voitaisiin puhua jostain muista asioista, mutta en vaan itsekään tiedä sitä, että mistä?
Tällä palstalla en ole koskaan viitsinyt aloittaa mitään muita keskusteluja, kun näitä samoihin aiheisiin liittyviä, koska ketään tuskin kiinnostaisi mistään täällä jutella.
Itse taas en ole viittinyt tämän palstan keskusteluihin oikein osallistua, kun täällä ei ole koskaan mitään hyvätasoista ja asiallista keskustelua.
Voisin kyllä aloittaa täällä vaikka jotain uusia keskusteluja mua kiinnostavista aiheista, mutta tuskin ketkään siitä tykkäisi, jos alottaisin täällä uusia keskusteluja esim. musiikista, kirjallisuudesta tai urheilusta. Tällaiset keskustelut kun olisi liian asiallisia tällä palstalla, jossa harvat osaavat koskaan keskustella mistään asiallisesti.
Heti olisi takuuvarmasti kymmeniä miinusääniä annettu mun aloittamalle keskustelulle ihan vaikka pelkästään sen takia, että kyseinen keskustelu olisi mun aloittama. Tämän vuoksi onkin hyvä pysyä vanhoissa tutuissa aiheissa, eli laivaristeilyissä ja kotiseudun ihmisiin liittyvissä jutuissa:)
Mistä uusia aiheita
30
197
Vastaukset 30
Huomasitteko nyt, kun ymmärsin oikein kirjoittaa myös hieman huumorilla ton tekstini, kun laitoin tollaisen hymiön tonne aiheen loppuun.
- Sopiva hetki
Olisiko nyt aika tulla trollikaapista.
- Homo Idioticus
Sopiva hetki kirjoitti:
Olisiko nyt aika tulla trollikaapista.
Trollikaan ei oo noin tyhmä. Vain todellinen jälkeenjäänyt osaa purra omaa häntäänsä noin hyvin.
- .....¤¤¤¤¤
Se on hyvä. Harjoittele vaan tuota inhimillistä käyttäytymistä, niin ehkä opit sosiaaliseksikin joskus.
- -------------
Haluat täältä juttuseuraa mutta päätät ensin haukkua koko palstan etkä edes itse tiedä mistä puhuisit.
Laitapa nyt sitä juttua vaikka kirjallisuudesta tai musiikista. Onhan täällä näitä esim. Hämärän rajoilta nimimerkin avauksia näistä aiheista ollut, jos et ole huomannut.Enhän mä tossa aloitusviestissäni ketään haukkunut? Vai onko sulla lukuvaikeuksia, jos et osaa selvää suomen kieltä lukea?
Voin mä aloittaa täällä uusia juttuja vaikka musaan liittyen, mutta tuskin ne täällä vaan ketään kiinnostavat, kun tällä palstalla melkein kaikkia tuntuu kiinnostavan enemmän vaan se asia, että kuinka monien miesten kanssa suomalaisnaiset ovat maanneet ja miten paljon ne ulkomaalaiset miehet oikein saavat naisia täällä suomessa. Sitten tietenkin nämä atm ja ytm-keskustelut siihen mukaan lukien. Itse kun en tollaiseen paskaan jaksa edes osallistua, kun en viitsi koskaan edes avata näitä keskusteluja, joiden otsikko tuntuu näihin aiheisiin viittaavan.- ------------------
DarkFear kirjoitti:
Enhän mä tossa aloitusviestissäni ketään haukkunut? Vai onko sulla lukuvaikeuksia, jos et osaa selvää suomen kieltä lukea?
Voin mä aloittaa täällä uusia juttuja vaikka musaan liittyen, mutta tuskin ne täällä vaan ketään kiinnostavat, kun tällä palstalla melkein kaikkia tuntuu kiinnostavan enemmän vaan se asia, että kuinka monien miesten kanssa suomalaisnaiset ovat maanneet ja miten paljon ne ulkomaalaiset miehet oikein saavat naisia täällä suomessa. Sitten tietenkin nämä atm ja ytm-keskustelut siihen mukaan lukien. Itse kun en tollaiseen paskaan jaksa edes osallistua, kun en viitsi koskaan edes avata näitä keskusteluja, joiden otsikko tuntuu näihin aiheisiin viittaavan.Jos täällä ei ole sulle riittävän hyvätasoista keskustelua niin suksi sitten vi*ttuun siitä valittamasta.
Täältä löydät kaltaistasi tasokasta seuraa: http://www.aspalsta.net/ ------------------ kirjoitti:
Jos täällä ei ole sulle riittävän hyvätasoista keskustelua niin suksi sitten vi*ttuun siitä valittamasta.
Täältä löydät kaltaistasi tasokasta seuraa: http://www.aspalsta.net/Mulla on kyllä hyvätasoista keskustelua ja tulen kirjoittamaan tänne palstalle jatkossakin, että siitä sä saatanan kusipää voit olla aivan varma!! Ja jotain saatanan as-palstoja sun on aivan turha tänne mulle linkittää, koska mä en tule ikimaailmassa noita paskapalstoja lukemaan!!
Meni taas kerran hermot oikein kunnolla sun kanssasi! Oot varmaan se sama paskapää joka on ennenkin mulle näitä perkeleen as-palstoja täällä linkittänyt ja joka ikinen kerta aivan turhan takia!! Mutta sama se mulle, että mihin sä omaa aikaasi tuhlaat.- ..........
DarkFear kirjoitti:
Mulla on kyllä hyvätasoista keskustelua ja tulen kirjoittamaan tänne palstalle jatkossakin, että siitä sä saatanan kusipää voit olla aivan varma!! Ja jotain saatanan as-palstoja sun on aivan turha tänne mulle linkittää, koska mä en tule ikimaailmassa noita paskapalstoja lukemaan!!
Meni taas kerran hermot oikein kunnolla sun kanssasi! Oot varmaan se sama paskapää joka on ennenkin mulle näitä perkeleen as-palstoja täällä linkittänyt ja joka ikinen kerta aivan turhan takia!! Mutta sama se mulle, että mihin sä omaa aikaasi tuhlaat.Sulla on hyvätasoista keskustelua? Ai missä? Sun pään sisällä vai? Nimittäin ainakaan tällä palstalla et sellaiseen kykene.
Kehtaat vielä haukkua as-palstat "paskapalstoiksi". Missä se sun kuuluisa suvaitsevaisuutesi nyt on?
Turhaan häpeät omaa autismiasi. Jos vihdoin hyväksyisit mikä olet, niin löytäisit kaltaistasi seuraa eikä tarvisi valittaa sitä yksinäisyyttä. .......... kirjoitti:
Sulla on hyvätasoista keskustelua? Ai missä? Sun pään sisällä vai? Nimittäin ainakaan tällä palstalla et sellaiseen kykene.
Kehtaat vielä haukkua as-palstat "paskapalstoiksi". Missä se sun kuuluisa suvaitsevaisuutesi nyt on?
Turhaan häpeät omaa autismiasi. Jos vihdoin hyväksyisit mikä olet, niin löytäisit kaltaistasi seuraa eikä tarvisi valittaa sitä yksinäisyyttä."Sulla on hyvätasoista keskustelua? Ai missä? Sun pään sisällä vai? Nimittäin ainakaan tällä palstalla et sellaiseen kykene. "
Niin mä kun osaan keskustella asiallisemmin, kun nämä älyn haamun kaltaiset typerykset, jotka jaksavat jauhaa vaan vuodesta toiseen siitä, että kuinka monen ulkomaalaisen miehen kanssa suomalaisnaiset oikein makaavat ja miten ne ulkomaalaiset miehet vie naiset suomalaismiehiltä. Mutta jos toi on sun mielestä sitä asiallista keskustelua, niin ole vaan sitten sitä mieltä!
On ne turhia paskapalstoja sellaiselle henkilölle, jota ne ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa, kuten mua ei kiinnosta!! Ja usko se!!
"Turhaan häpeät omaa autismiasi. Jos vihdoin hyväksyisit mikä olet, niin löytäisit kaltaistasi seuraa eikä tarvisi valittaa sitä yksinäisyyttä. "
Mä kun tiedän itse paljon paremmin sen, että mikä mä olen ja mitä mä osaan, joten sun tai muiden samanlaisten on ihan turha yrittää siitä mitään väittää, koska mun mielipide ei tule tästä asiasta yhtään mihinkään muuttumaan!! Taidatkin olla oikein samanlaisia kun ne mun kotiseudun ihmiset.
Ei olisi, koska mä oon kirjoittanut aina täällä ihan vakavissani. Voin kyllä tulevaisuudessa aloittaa täällä muitakin keskusteluja, kun näitä laivaristeilyyn liittyviä, jos vaan tietäisin että mitä? En vaan keksi mitään muitakaan aiheita, jotka liittyisi edes jollain tavalla tähän Sinkut-palstalle.
- ------
No eipä asioiden vierestä puhuminen ole sua ennenkään estänyt kirjoittamasta tänne. Ei tämä edelleenkään ole mikään matkailu- ja yksinäisyys -palsta, puhumattakaan ilmainen terapiapalsta mihin voi purkaa menneisyyden traumojaan.
- Vaikka näin
Ei aiheiden aina tarvitse liittyäkään. Paljon täällä on ihan ns. höpöketjuja, joissa puhutaan sinkkuelämään liittymättömistä asioista. Olennaista on, että tekstissä on jotakin kiinnostavaa ja kommentoinnin arvoista.
Luennoi vaikka jostakin lempibändistäsi. Esittele pari hyvää biisiä, lisää YouTube-linkit että muutkin voivat kuunnella. Jos yhtye ei ole ihan marginaalinen, todennäköisesti löytyy joku joka tuntee sen ennestäänkin ja jolla on siihen jokin suhde. Jo siitä syntyy keskustelua.
Ei se ole tämän vaikeampaa. Vaikka näin kirjoitti:
Ei aiheiden aina tarvitse liittyäkään. Paljon täällä on ihan ns. höpöketjuja, joissa puhutaan sinkkuelämään liittymättömistä asioista. Olennaista on, että tekstissä on jotakin kiinnostavaa ja kommentoinnin arvoista.
Luennoi vaikka jostakin lempibändistäsi. Esittele pari hyvää biisiä, lisää YouTube-linkit että muutkin voivat kuunnella. Jos yhtye ei ole ihan marginaalinen, todennäköisesti löytyy joku joka tuntee sen ennestäänkin ja jolla on siihen jokin suhde. Jo siitä syntyy keskustelua.
Ei se ole tämän vaikeampaa.Tossa pari loistobiisiä, joissa vielä hyvät musavideot. Veikkaan vaan, ettei tän palstan nuoriso tiedä näitä biisejä, saati sitten esittäjiä.
http://www.youtube.com/watch?v=7oVzHm_S0-A
http://www.youtube.com/watch?v=PdiCJUysIT0- tawetawetawetaws
DarkFear kirjoitti:
Tossa pari loistobiisiä, joissa vielä hyvät musavideot. Veikkaan vaan, ettei tän palstan nuoriso tiedä näitä biisejä, saati sitten esittäjiä.
http://www.youtube.com/watch?v=7oVzHm_S0-A
http://www.youtube.com/watch?v=PdiCJUysIT0Oletko ihan vajaa kun luulet ettei Springsteenin ja Neil Youngin kaltaiset megatähdet ole ennestään kenellekään tuttuja täällä? V*ttu palaa hihat taas ihan saman tien. Etkö pysty kirjoittamaan ilman että teet jatkuvasti oletuksia muista "kun sulla on aina ollut niin paljon kavereita niin ei sulla ole ollut aikaa kuunnella Bruce Springsteenia".... AAAAARRrgghhh. .Hajoo päääää....
- ..............
Puhutaan sivariudesta ja armeijasta.
Kyllä mä voin puhua myös sivariudesta ja armeijasta, jos täältä vaan löytyy ketään sellaisia, jotka osaavat keskustella näistä aiheista asiallisesti.
- Miesten Koulu
Armeija on Miesten Koulu. Siellä tehdää pikkupojista Miehiä isolla M:llä. Kaikkien isänmaallisten suomalaisten miesten on se käytävä. Se ei ole mies eikä mikään joka ei armeijaa läpäise!
"Siniristilippumme, sulle
käsin vannomme, sydämin:
Sinun puolestas elää ja kuolla
on halumme korkehin." Miesten Koulu kirjoitti:
Armeija on Miesten Koulu. Siellä tehdää pikkupojista Miehiä isolla M:llä. Kaikkien isänmaallisten suomalaisten miesten on se käytävä. Se ei ole mies eikä mikään joka ei armeijaa läpäise!
"Siniristilippumme, sulle
käsin vannomme, sydämin:
Sinun puolestas elää ja kuolla
on halumme korkehin."Jos oikeasti tota mieltä oot, niin sittenhän toi ei koske mua ollenkaan! Mä kun en ole ikinä ollut yhtään isänmaallinen, vaan enemmänkin epäisänmaallinen! Paljon mieluummin olisin jonkun muun valtion kansalainen kun suomen, sillä eipä tämä suomi ja suomalaisuus ole mulle koskaan mitään merkinnyt.
Olisi vaan pitänyt hommata se vapautus koko asevelvollisuudesta, vetoamalla vaikka mielenterveysongelmiin, niin eipä olisi tarvinnut edes sivaria suorittaa.
- AREaErarerwqaerwr
Miksi helvetissä etsit tältä palstalta kavereita ja matkaseuraa jos sun käsitys tämän palstan kirjoittajista on tuollainen että täällä ollaan vain kiinnostuneita kuukerin nelleistä ja täällä ei kukaan muka tunne tuollaisia underground-artisteja kuin Bruce Springsteen?
No ei ole työkavereista kaikki olleet tienneet niistä bändeistä ja artisteista, joista mä tykkään, kun on joskus ollut töissä jotain puhetta musiikista. Mutta sehän tällä palstalla on just se ilmapiiri, että kaikki mitä mä sanon tai ajattelen on aina väärin! Oli se sitten ihan mitä tahansa, jos se vaan on mun sanomaa!
Jos olisin sanonut, että Springsteen on jokaiselle tuttu artisti, niin sekin olisi tyrmätty aivan taatusti vaikka siihen vedoten, että luulenko mä kolmekymppinen vanha äijä sitä, että jotkut parikymppiset nykyajan nuoret tietäisi tollaisia bändejä, jotka on aloittanut joskus mun vanhempien nuoruusvuosina.- realismus
Ei minunkaan ympäristössäni tiedetä suosikkiartisteistani, enkä silti ole itseäni kiikkuun vetämässä. Mitä pidät Goran Bregovicista?
Joka tapauksessa, aloitukset kirjallisuudesta ja musiikista ovat enemmän kuin tervetulleita. Palstan saastaluokka kun osaa aloittaa (alapäänsä toimintojen ohella) keskustelua lähinnä bb-pohjalta :( Sulla on huikeet ennakkoasenteet. Ootko itse huomannut? Ihan kuin automaattisesti asiat menis pahimman mahdollisen skenaarion mukaan. :-)
Relax.
Anna yksilölle tilaisuus, koska loppujen lopuksi yksikin helmi on helmi.
- Ota oppia Patesta
- ----
"- On paljon miehiä, joilla ei ole mitään kanavaa pelkojen käsittelemiseksi. Amerikassa käydään vuosikymmeniä terapiassa puhumassa asioista, jotka täällä pidetään tiukasti oman pään sisällä. Kannattaa uskaltautua hakemaan apua ennen kuin taakka käy liian raskaaksi."
- Pate - Satunnainen lukija
Pari juttua:
"Tällä palstalla en ole koskaan viitsinyt aloittaa mitään muita keskusteluja, kun näitä samoihin aiheisiin liittyviä, koska ketään tuskin kiinnostaisi mistään täällä jutella."
Ja sinä sanot näin koska..? Kyllähän täällä on paljon asiattomia juttuja ja pelkkiä naistenhaukkumisketjuja, mutta minusta on muutamia ihan asiallisiakin tyyppejä.
Jos taas olet sitä mieltä ettei täällä ole ketään järkevää, niin miksi ihmeessä sitten edes etsit seuraa täältä? Aiemmin mainitsemasi aiheet kuten musiikki, kirjallisuus yms. ovat kyllä melko yleisiä aiheita. Tälläkin palstalla on ollut useampaan kertaan kirjallisuusketjuja ja vielä useammin musiikkiaiheisia. Outoa, jos et ole sellaisia koskaan muka huomannut.
"Itse taas en ole viittinyt tämän palstan keskusteluihin oikein osallistua, kun täällä ei ole koskaan mitään hyvätasoista ja asiallista keskustelua. "
Minusta esim. Hämärän rajoilla on kirjoittanut hyvinkin mielenkiintoisia juttuja. Viimeksi taisi kirjoittaa mietintöjään Mary Shelleyn Frankenstein -kirjasta.
Noin yleisenä neuvona sanoisin, että kannattaisi vähän korjata asennettasi, jos aiot oikeasti ystäviä täältä löytää. Nyt tuo tekstisi kuulosti siltä, että pidät itseäsi kaikkia muita parempana keskustelijana ja muutenkin jotenkin fiksumpana kuin kukaan täällä.
Toisten vähättely ei ehkä ole se paras tapa tutustua." Ja sinä sanot näin koska..? Kyllähän täällä on paljon asiattomia juttuja ja pelkkiä naistenhaukkumisketjuja, mutta minusta on muutamia ihan asiallisiakin tyyppejä. "
No ihan sen vuoksi näin sanon, koska olen tätä mieltä. On täällä ehkä joskus tosi harvoin jotain asiallista keskustelua, mutta kuten sanoinkin, niin suurin osa tämän palstan keskusteluista onkin sitten aina vaan sitä naisten haukkumista, ulkomaalaisten miesten haukkumista ja mitä kaikkea atm ja ytm-miehet ovat tehneet. Eli ihan täysin turhaa paskaa, jota ei koskaan jaksa vaivautua edes lukemaan, saati että viitsisin tollaisiin typeriin keskusteluihin mitenkään osallistua.
On täällä toki muutamia hyviä ja asiallisiakin keskustelijoita, kuten mm. FF ja jotkut kirjautuneet tyypit, mutta selvästi enemmän täällä on aina näitä huonoja keskustelijoita, jotka jaksavat kirjoittaa aina vaan niistä samoista aiheista, joista tossa aikaisemmin jo kerroinkin.
Sen vuoksi etsin seuraa just täältä Suomi kaksnelosesta, kun tämä palsta on käynyt tässä vuosien aikana jo niin kovin tutuksi, eikä niitä oikein ole muitakaan palstoja, joista voisi matkaseuraa etsiä.
"Noin yleisenä neuvona sanoisin, että kannattaisi vähän korjata asennettasi, jos aiot oikeasti ystäviä täältä löytää. Nyt tuo tekstisi kuulosti siltä, että pidät itseäsi kaikkia muita parempana keskustelijana ja muutenkin jotenkin fiksumpana kuin kukaan täällä. "
En väittänytkään olevani muita parempi, mutta kuten kerroin jo sen, että mä en jaksa vaivautua osallistumaan näihin keskusteluihin, joissa suomalaisnaisia hakutaan huoriksi ja jauhetaan samaa paskaa siitä, miten ne ulkomaalaiset miehet vie naiset suomalaismiehiltä ja sitten vielä muuta iänikuista atm- ja ytm-paskaa siihen päälle, niin mä en jaksa lukea noita kirjoituksia edes puolta minuuttia, koska ovat niin surkeatasoisia.
- Reipas Mies
Ei minua kiinnosta Frankensteinin analyysit vaikka se voi olla jonkun sinkun koko elämän kohokohta. Se että monikaan ei osaa s24:lla keskustella syvällisesti miksi jotkut miehet ovat naisasioissa voittajia, useat loosereita olisi hyvää pohdintaa itsekullekkin. Piilo v*ttuilen muuten miehille kirjoituksissani usein, koska hyvin usein naiset joutuvat iskumiehen harhauttamaksi, useita erimiehiä pyörittävä nainen lienee todella harvinainen esim. seksiaddiksi. Minusta nainen halutessaan saa harrastaa seksiään vaikka jalisjoukkueen kanssa kerralla, itse en sellaista naista kovin korkealle tosin liputa.
Siis kun pähkina halkaistaan, se saaminen on sinkkuuden ydin. Joko on halkaisu kelpoinen atomi tai ei.
Se meneekö laivalle yksin tai bussilastillisen kavereita kanssa on osa sitä atomia. Mutta ei koko elämä. Tai ainakaan pitäisi.- Piilovittu
Sä hoidat kyllä myös oman itsellesi vittuilun niin mallikkaasti ettei tarvitse enää vaivautua itse sitä tekemään.
- realismus
Minua taas ei kiinnosta pätkääkään edes syvällinen analysointi aiheesta "miksi jotkut miehet ovat naisasioissa voittajia, useat loosereita". Hohhoijaa. Tuskinpa ketään muutakaan naista kiinnostaa. Otaksuttavasti kiinnostaa ainoastaan näitä luusereiksi luokiteltavia miespuolisia. Minkä vuoksi he suurelta osalta lienevätkin luusereita. Miksi ihmeessä normaalien ihmisten tarvitsee kuunnella taukoamatonta luuserimarinaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491258Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13995- 93967
- 77663
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15409